IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Mmmmmmm miss heb ik dan toch nog geluk ;) 2e test was dus waterige urine bijna doorzichtig

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, wat hebben jullie het leuk gehad!

Brabbel, ik denk ook veel aan Babii. Wat een heftige tijd voor haar.

ST, wat waardeloos dat ze je weer zijn vergeten!!! Welk zh is dat? Schat, ik duim voor je!!!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    En ST ? Vertel...

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    st hoe gaat het?

zkh gebeld haahha het is goedgekomen
    Ik hoop dat ik er 14 blijf houden en dat ze doorgroeien

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Angelica : top...gelukkig maar en ik hoopmet je mee!!

All ff snel antw van mij.
    hcg is gezakt!!! Van 25 naar 5 :( helaas.
    gestopt met utro en gelukkig mogen we meteen bij ongi weer!!:)
    xxx

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    st zwaar klote knuffel meid (*&^$#%^%&^&

7. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi meiden, op aanraden van Timon wil ik me graag aansluiten op dit topic als jullie dat goed vinden?
    Ik zit nu een jaar in de mmm en ben nu bezig met ICSI 2..voel me weer een speldenkussen dus ben alweer aardig op weg :)

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Angelica, goed nieuws zo te horen!
    Groei maar lekker door, haha!

St, oh, hoe kan dat nu?
    Verdomme zeg.
    Hele hele hele dikke knuffel voor je! :)

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nee spannende tijden, wat oneerlijk! Dikke pakkerd van mij.
    Ik vind het toch zo knap hoe jij overkomt hier in dit topic. Vol vertrouwen en hoop voor de volgende keer. Natuurlijk moet je dat ook hebben, maar gelijk al na zo'n rotuitslag :(.
    De volgende keer moet het gewoon goed blijven gaan!!!

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dikke knuffel voor spannende tijden. Hopelijk heb ik je niet teveel hoop gegeven met het feit dat lichte urine van invloed kan zijn op de test.
    En wel balen dat het weer mis gegaan is, hoop dat de volgende emmy gewoon wel blijft plakken.

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ST klote zooi!!! Pff wat vind ik dit rot voor je meid knuffel!!

Hoi kimmie :d

nou ik had vandaag op dag 16 echo dus nog nergens een ei te bekennen..
    Vind dit zo vreemd! Normaal is er nu een ei van ong 15mm te zien en nu NIKS!:( Begrijp er niets van! Nou ja moet zaterdag weer terug dus ja zien we het wel!

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    he verdorie ST :( :( Je had er zo'n goed gevoel bij en ik daardoor ook! Goed dat je vooruit kijkt, maar balen en verdrietig zijn mag hoor!

Kimmie, welkom! Druk aan het prikken. Ik hoop op mooie follikels voor je!

Angelica, dat gaat goed!! Ik duim dat ze goed doorgroeien!

Sammy, volgens mij gaan we aardig gelijk op, op een klein weekje na. Alhoewel, als mn lijf tenminste niet weer raar gaat doen en me een cyclus van 38 dagen om mn oren wappert.!

Zonnetje, druk in je huisje bezig nog. Soms wel even goed wat afleiding en soms moet je je ook even maar op 1 ding concentreren. Alles op zijn tijd meis. Die ellende op je werk helpt ook nietecht mee. Daar kan ik ook een boek over schrijven helaas. Mijn gesprek met mn leidinggevende ging trouwens wel ok. Ze willen gewoon weten wat voor behandelingen ik voor de boeg heb en of dat eventueel voor uitval zou kunnen zorgen. Verder waren ze heel relaxt gelukkig.

rest van de dames: zwaai!

Ik heb wel mee gelezen de afgelopen dagen, maar niet echt helemaal opgeslagen hoe en wat....!
    Moet ook eerlijk toegeven dat ik de laatste 2 dagen onwijs last heb van mn kiezen...nou ja, meer het gebrek aan ;) Eerste dagen vrijwel geen last en nu...moet echt de hele dag door aan de pcm.
    Vrijdag moet ik terug voor de laatste 2 te trekken. Ai!

Morgen trouwens ook weer voor mn 1e fm voor onze allerlaatste tp van onze laatste (hopelijk) 2 cryo's. Zal de laatste keer zijn in ons huidige ziekenhuis. Ik heb in elk geval ook iets om "naar uit te kijken" mocht de poging weer mislukken. Gek hoe je heen en weer wordt geslingerd tussen "waarom zou het deze keer wel goed gaan" en "natuurlijk gaat het deze keer gewoon lukken!!!! Waarom niet?!"
    Ik weet ook echt niet wat erger is....nooit een 2e streepje ervaren of wel een 2e streepje die je daarna wordt ontnomen.
    Goed...ik dwaal af met mn gedachten. ;)

Gisteren vertelde een collega van me die met zijn vriendin ook al 2.5 jaar bezig zijn met zwanger worden, zij met behulp van clomid, dat ze toch spontaan zwanger zijn. Net op het punt dat ze misschien ook een stap verder zouden moeten in de MMM. Zo blij voor ze, maar terwijl ik dat zei welde er al tranen in mn ogen. Maar ik gun het hun ook zo....maar mezelf ooK! Nog ene uur met hem zitten praten. ook wle eens verfrissend om het er met een man over te hebben die in hetzelfde schuitje zit. Bijzondere band...

fijne avond dames!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    _________________________________________Dank jullie wel meiden!!!!! Xxxxx
    Ik zag t al wel beetje aankomen maar t.was toch ff teleurstelling. maaaar ben wel heeeel blij dat we meteen door mogen :)
    Gister avond laatste utro, denk zaterdag ongi en dan dag 10 weer eerste echo .....das al gauw :)

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    St ja maar het blijft toch balen! Gunde het je zo!!
    Heb je altijd op dag 10 echo? Snel zeg beter dat je gelijk door mag!

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tat ik heb geen idee wanneer ik nu een tp heb of wat dan ook er is namelijk 16 dagen verder gewoon geen ei gegroeid!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    ST, wat zwaar balen! Heel knap dat je zo sterk gelijk in de volgende ronde duik. Knuffel!

Welkom Kimmie!!! Hier zal je veel herkenningen hebben. Klets maar gezellig mee. Succes met je spuiten.:$;)

Sammy, wat heb jij een raar lijf! Ineens geen ei en vast ook geen eisprong te zien. Hoe nu verder in deze ronde?

Tat, wat vreselijk dat je zo'n last heb van de getrokken kiezen. En vrijdag nog 2... Heel veel sterkte!!!

Vandaag een lekker werkdagje gehad. Geen adhd-tje (teamleider) en leuke klanten doet een mens goed. :D Morgen lekker vrij!

17. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    fijn he Timon, leuke klanten. haal ik ook altijd veel plezier uit op mn werk. Even lekker lachen aan de telefoon! :D en idd, vrijdag weer...ik hoop dat het meevalt de napijn aan die kant.

oei, dat had ik even gemist Sammy. Dat is raar! Maar ook ik had opeens een hele rare lange cyclus afgelopen maand. wanneer mag je weer voor een echo?

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Timon en tat ik mag zaterdag weer voor echo en dan kijken of er al wat is.. Geen hormonen of iets dus ben benieuwd.. Nog nooit gehad dit.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    O Sammy, wat is dit frustrerend!!

Tat, leuke klanten maken een hoop goed als je teamleider juist klanten wegjaagt met zijn houding. Gelukkig vandaag zijn vrije dag. Die man vreet gewoon ieders energie en de sfeer is dan ook om te snijden.
    Zo heb ik vakantie aangevraagd ivm de ICSI, waar ik hem niets over vertel. Die aanvraag ligt bijna een maand en nog geen uitsluitsel. Ja, de vraag welke dagen ik echt vrij moet zijn. DAGGG!!! Ik vraag niet voor niets vakantie, dus alle dagen. Mafkees!! :x
    We ergeren ons sinds zijn komst in november echt dood, maar nu gaat de emmer overlopen en zullen we een meeting gaan beleggen. Hem de waarheid vertellen en anders via een brief ons beklag hogerop kenbaar maken.
    Sorry voor mijn gezeur. Het zit zo hoog, pffffff...

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Even een knuffel voor de dames die het nodig hebben.

Deel Deze Pagina