IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik hoop zo dat mijn eitjes goed doordelen

St gefeliciteerd

ps ben op van de zenuwen hahaha

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Angelica: komt helemaal goed meid!!!!!!!!!!! probeer lekker te ontspannen!!!! ga lekker filmpie kijken enzo ;)
    en thanx!!! heb net foto gekregen! mooi mannetje hor! en miss zondag of anders van de week ff op kraambezoek!!

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ah Kimmie ik snap je teleurstelling helemaal lieverd; je doorstaat die pijn en moeite voor een mooie aantal bevruchtingen. Aan de andere kant, er hoeft er maar 1 te blijven plakken en die mooie kan er maar net tussen zitten! Is een dooddoener, ik weet het, maar je gaat voor een mooie tp en focus daar vooral op!
    We liggen zondag misschien wel tegelijkertijd in de stoel? :D Dat wordt een mooie dag voor ons, daar gaan we voor!!

Angelica, jij hebt maandag je tp? Hoe voel je je verder?

ST, jeetje er worden echt heel veel baby's om jou heen geboren:$ En dan zo positief blijven...petje af! Ik merk al geruime tijd dat ik veel moeite mee heb. Daar baal ik dan ook meteen van, want ik heb er alleen mezelf mee. Gelukkig met die collega goed kunnen praten daarover. Fijn die herkenning en begrip onderling. Heb je met mensen die niet geconfronteerd worden met de MMM toch minder helaas.
    Wil met deze tp ook eigenlijk zo min mogelijk bezig zijn....zover dat gaat natuurlijk, haha!! Maar zo ontspannen mogelijk. Natuurlijk hoop ik op het allermooiste verjaardagskado op 20 december en daar ga ik ook voor!!

Timon, ja date, leuk! Ik schrijf nog maar kort mee hier, maar zie wel veel bekende namen die ook al even meedraaien in de maandelijkse IVF/ICSI topics sinds ik lid ben hier.

Zonnetje, succes met je huis dit weekend. Staat de appeltaart al in de oven?? :D

Bijna weekend dames! Begin toch stiekum wel een klein beetje zenuwen te krijgen voor zondag. Toch een soort van mijlpaal weer.
    Laatste 2 cryo's van mijn eerste punctie, als ze maar goed ontdooien! en we zijn inmiddels 1.5 jaar en 9 tp verder ;)
    Aan de andere kant: lest best?! en een uitgerekende datum op mijn verjaardag 20-12-2012! Mooier kan toch niet!!!
    ja ik ga voor dat laatste :D:D

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Date

Angelica

Maand maakt niet zoveel uit

5. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Lieve meiden, net telefoontje uit t zkh gehad, het zijn nu 4 mooie embryo'tjes.. 3 van B kwaliteit en 1 van À kwaliteit.:D
    Gelukkig! Nu duimen voor een hele mooie tp van 2 toppers morgen!

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Kimmie, same here! ook 2 stuks! :D
    Raar verhaal ook weer...lumc vroeg of ik toch niet wilde nadenken over 2 cryo's omdat ze beide goed waren ontdooid. Had het haga SET aangekruist, terwijl ze per 2 zijn ingevroren. Had ook een vervangende assistent.
    Pfff, ik blij dat lumc wel na en mee denkt! Morgen dus 2 draakjes aan boord! Duimen allemaal!! :)

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Duimen zijn al druk aan het werk voor de dames hier.
    Weer verschillende druk bezig zo te lezen. Hooelijk komt er straks mooi roze uit.

Nee, geen apeltaart voor open huis gebakken. Is alweer achterhaald. Is nu dat je moet zorgen dat het netjes en neutraal is. Hebben 5 bezichtigingen gehad (schijnt best veel te zijn), nu nog hopen dat er een koper uit komt. Heb er al 2 waarvan ik denk dat het niks wordt.
    We zien het wel en anders gaan we ons huis verhuren.

8. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Tat, onze 2 super toppers zitten in mijn buikje! :D

Wat fijn dat ze bij jou allebei goed ontdooit zijn zeg!

Nu duimen en hopen op het allerbeste!

Zonnetje, 5 bezichtigen:$
    Dat is veel zeg!! Staat jullie huis al lang te koop?

9. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ohh Tat, 2 cryo tp's vandaag. Spannend!!! Ik ben inmiddels zelf zwanger van mijn laatste 2 cryo's uit het LUMC. Nu jij! *duimduimduim*

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Missie cryo terugplaatsing: geslaagd!!
    Een 8-cellig en een op het laatste moment toch nog 4-cellig draakje! Die werd ontdooid als 4cellig, 3 geworden zei de arts, maar toen de laborante met het rietje kwam zei ze toch dat het er weet 4 waren :D
    Hey Alex! Leuk dat je even langs wipt ;) Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat!! Ik gluur af en toe nog op je blog. Het gaat goed met je, zo hoort het ook :)
    Kimmie, goed broeden meis! Ik ga er ook voor!
    Angelica, jij succes morgen!!
    Rest van de dames: zwaai!!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, joepie!!! Je heb je toppers in je buik! Nu goed broeden, hoor.

Tat, hoe is het met jou? Ah, ik zie dat jij ook 2 emmies heb ontvangen. Ook jij goed broeden.

ST, gefeliciteerd met je neefje! Ga je straks ook op hem passen? Heb je 2 draakjes om je heen.;)

Angelica, ik duim voor je.

Zonnetje, heb je het gevoel dat er eentje bij zat met de Open Huis Route?

Er was eens een lijstje ivm de date-to-be. Nu maar opnieuw en meiden, zet jezelf erbij. Is er een voorkeur voor een zaterdag/zondag/door de weeks?
    DATE!
    Timon: liefst zondag
    Zonnetje
    ST
    Tat
    Angelica

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ben aan het duomen voor ons

date zondag prina

13. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Thanks Timon en Tat!!!
    Tat jij ook heel veel succes!!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Angelica, duim ook voor je!!! Maar, deze ronde heb ik er voor jou een mega-goed gevoel over. Aangezien haast iedereen om me heen momenteel zwanger is geworden, ga jij dat nu ook worden!!!

Duim voor je!

Rest: zwaai!

xxx

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz thanks moppie.

Ik hoop het zo. Ik heb nu 3 vriendinnen die een miskraam hebben gehad.

tat en kimmie oh wat goed jullie zijn nu lekker aan het broeden op toppers.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    DATE!
    Timon: liefst zondag
    Zonnetje
    ST
    Tat
    Angelica: zondag

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Juulzon, hoe is het met jou? Ik zie dat je 4 april weer een fm zal hebben. Spannend lieffie!!! *ik ga nu je topic lezen...*

Angelica, jij gaat je vriendinnen laten zien dat het anders kan. Deal?;)

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden

we rijden nu terug naar huis. beetje dubbel was het.
    2 byoplast embryo's terug geplaast. de rest is waarschijnlijk niet goed genoeg
    13 april testen

19. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Angelica,

Van de 18 bevruchtingen?? Kan me voorstellen dat dat echt een tegenvaller is!
    Maar meis, 2 verse blasto's zijn natuurlijk super goed! Een betere kans is er niet, en je hebt er niet meer nodig! Ik duim voor je! Zet m op!

20. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    oeh ik snap dat je daar een dubbel gevoel aan over houdt Angelica! Wanneer krijg je uitsluitsel?

So, ik heb me net een aanvaring gehad met een collega over een aanvaring die we vrijdag hebben gehad en die we hadden afgesloten toen. Is ze toch naar de leidinggevende gegaan...kinderachtig.

pfff, kan die spanning nu echt niet gebruiken, maar al mn frustratie tov dat mens kwam eruit. Zit zelf voor de 3e keer in 3 jaar tijd overspannen thuis, terwijl we met 3 meiden zitten die ook allemaal hun persoonlijke uitdagingen hebben privé. Ik zat zelfs een week na mn hyperstimulatie te werken, terwijl ik tegen opname aan zet en zij zat ziek thuis vanwege een ingegroeide teennagel ;) Nou kan ik andermans pijngrens natuurlijk niet bepalen, maar het geeft wel een beetje aan hoe zij ergens in staat en is met ziekmelden.

Meteen een knoop en pijn in mn buik... oooh ik hoop echt niet dat dat invloed gaat hebben.... adem in adem uit......rondje gelopen buiten en ben weer rustig(er)...

Deel Deze Pagina