Tat, grrrrrr!!! Kan me voorstellen dat je helemaal over de rooie bent gegaan, ik ken het! En het zijn ook altijd dezelfde die iets hebben! Doe rustig aan en denk aan jezelf!
lief Kimmie! Ja, probeer heel rustig te blijven. Tis al zo'n beladen terugplaatsing dat ik helemaal geen extra stress kan en wil gebruiken. Relaxmode: AAN!
Vervelend is dat inderdaad Tat. Denk vooral even aan jezelf, hoe lastig het ook is. We gaan voor je duimen angelica. Ik snap dat je teleurgesteld bent dat de meeste van mindere kwaliteit zijn. Maar een blasto is inderdaad erg goed. Mijn huis staat vanaf nov te koop, dus valt mee. En geen idee of er iemand bij zat waar ik een goed gevoel over had. Aan de ene kant wel, maar de meeste gingen daarna nog meer huizen bekijken. Over date, moet even kijken of ik kan. Plan maar anders een datum en kijk ik dan wel of ik die dag kan. Heb een slecht overzicht van wanneer ik kan.
Schandalig!!! Ik heb jullie helemaal verwaarloosd het weekend!!!  maar wel aan jullie gedacht hor Tat: idd fijn dat ze meedenken!!!! En dus 2 toppers aan boord ga maar lekker broeden skat!!! mn duimen gaan heeeeel veel over uren maken !! Zonnetje: ik moet wel lachen om je berichtje!! Met de appeltaart. Vrienden van ons hebben hun huis ook te koop en deden ook mee. En wij waren ze aan het plagen , dat er niemand kwam omdat er geen appeltaart was hihi 5 bezichtigingen is goed hor!!!!!! Das idd vrij veel! Hopelijk komt er een potentiële koper uit!!! Angelica: HeEEEL veel succes vandaag skat!!!!!!! Kimmie: WOW ook 2 toppers!!! Wat fijn zeg!!!! ook jij goed broeden meid!!!! Timon: thanx! We gaan niet op hem passen! Hij is van mn zwager uit andere woonplaats (uurtje rijden) dus dat wordt lastig! Maar we hebben straks zowiezo 2 kleine draakjes om op te passen. Ons nichtje waar we al jaar op passen, en straks haar kleine zusje (van nu maand oud) erbij dus druk zat! Hihi Wat goed om weer een lijstje bij te houden!! Zal mezelf straks ff toevoegen!! Juulz: zwaai terug skat!! ben benieuwd naar woensdag meid!! Op naar goede FM! Angelica (2) lees dat je alweer klaar bent!! Lekker vroeg zeg!!! en 2 blastos ., .das top toch?!?! En jij gaat nu idd bewijzen dat het anders kan! Die kanjers blijven plakken! Neem lekker je rust lief en broed maar goed ik ga duimen draaien En ga je niet te veel op je teleurstelling vestigen meid! Daar wordt je alleen maar sip van! Al kan ik het me heeeeel erg goed voorstellen hor!!! Maar probeer te genieten van je 2 kanjers!!! Die zijn zoooo super mooi!!!!! Kop op, op die positieve spirit blijven!!! Tat (2) : ontspan meid!!!! Maak je niet druk over je collega,..dat kan je nu helemaal niet hebben datje ff rondje bent gaan lopen doe je goed!!! (maar ik herken het wel hor!) Ego: zo ff snel mn ego,.. Zaterdag cd 10 echo gehad! Alles was mooi rustig!! Slijm was netjes 3 lagen maar nog lang niet dik genoeg (2mm) maar,..vorige keer op cd 10 was dat precies hetzelfde! Net zo dik en toen op cd 13 mooi dikker geworden en toen op cd15 weer dikker dus ik maak me er niet druk om!! Ei was 10a11mm ook mooi vorige keer op cd 13 pas 11 dus das wel fijn! Morgen om 8.oouur moet ik weer en ben zeeer benieuwd naar de voortgang. Heb nog snel maar duidelijk gesprek gehad met manlief, al ben ik het er zelf nog niet helemaal mee eens. Ik vroeg hem of ie er weer geen vertrouwen in zal hebben als het weer 1 cryo is ipv van 2. En zijn antw was eigenlijk niet. En aanvullend maakte hij me ook nog even duidelijk dat hij er gewoon niet zoveel moeite meer voor wil doen! We doen er al alles voor en laten dingen. Nu gaan we dit weekend een weekendje weg en als ik toevallig dan voor FM zou moeten of prik, dan is dat maar pech. Ik kon dat niet zo goed verkroppen en ben er niet meer over door gegaan en hebben het er verder ook niet meer over gehad. Ik begrijp hem volkomen maar vind het wel moeilijk! Ik wil het wel meer loslaten en me meer met andere dingen bezig houden, maar ik ga mn zh afspraken niet afzeggen omdat we wat anders willen doen! Die stap kan ik gewoon nog niet nemen. Maarja, .hopelijk hoeft dat ook allemaal niet! Ik hoop op mooie voortgang van de groei, en vrijdag ochtend laatste FM! Dan savonds hooooop ik pregnyl/ovitrelle en woe/do de tp! Maar we zullen zien wat mn lichaam doet Zo dat moest er ff uit!!!! DATE! Timon: liefst zondag Zonnetje ST: liefst in het weekend Tat Angelica: zondag
St, begrijp je heel goed. Ik zou dan ook niet kunnen, ook al zou het wel eens fijn zijn om de stress een beetje los te kunnen laten.. Hoop dat alles heel voorspoedig verloopt deze ronde! Zet m op!
Ik herken de discussie van je maar al te goed ST. Die zijn hier al te vaak geweest. Vandaar dat er bij ons ook regelmatig een maand overgeslagen werd. Maar mannen ervaren het schijnbaar heel anderd dan wij vrouwen. Maar is en blijft lastig. Kan je niet zelf de pregnyl spuiten als het nodig is? Heb ik eigenlijk altijd zelf gedaan. Ik mocht de pregnyl in mijn buik spuiten, maar als hij in de spier moet kan je hem ook in je bovenbeen spuiten. Kan je gewoon lekker weg als het alleen voor de spuit is. Waar ga je heen? Hier heeft man er ook weinig vertrouwen in. Merk soms wel dat het bij hem toch dieper zit dat het niet lukt dan hij toegeeft. Vooral omdat het probleem bij hem ligt zover wij weten. Het weekend maakte hij een opmerking waar ik dat toch duidelijk uit kon halen dat het bij hem niet goed functioneert en het hem toch beetje dwars zat. Het lijstje is voor de date die we nogsteeds proberen te plannen. Ik ga zo weer werken
kimmie: thanx!! ik hoop het ook hihi zonnetje: het spuiten doe ik wel zelf hor!! maar vorige keer had ik een FM gehad en moest meteen dag erna weer. als dat nu vrijdag weer het geval, zit ik wel met een probleem maar goed,..dat zien we dan wel weer! miss dat we dan na de fm vertrekken! we gaan naar vrienden net op de grens van nl du. en die gesprekken/discussies met de mannen,..... die zijn hier eigenlijk niet zo vaak. maar merk wel dat manlief er steeds meer moeite mee begint te krijgen als iets tegen zit in de mmm. maar logisch,..ook zijn wens is gewoon groot!!! alleen hij geeft de dingen gewoon niet makkelijk toe, en als er dan wat tegen zit,...flapt ie alles eruit! maar ik kan me wel heel goed in hem verplaatsen en neem hem ook niets kwalijk. we doen dit samen en delen samen dan ook de tegenslagen! hopelijk kunnen we straks ons geluk samen delen snap ook wel dat ie ervoor kiest om minder met de mmm bezig te zijn. gewoon het erbij hebben in ons leven en niet ons leven erdoor laten bepalen. dat hebben we idd al te lang gedaan en daar geef ik hem groot gelijk in. hoe moeilijk het ook is! daarom vond ik het ook een goed idee dit weekend gewoon lekker weg te gaan!! we moeten genieten van het leven en elkaar!!!! en de mmm moet daar geen invloed op krijgen (wat t dus al teveel heeft gedaan!) ook de zomer vakantie hebben we gepland! en gaan we ook zeker doen! dat kan ik wel loslaten. als we dan gaan, ligt de molen ff stil! dat pakken we daarna wel weer op als t moet ! ik ben ook weer lekker gaan hardlopen en ga volgende week mn motorrijles weer oppakken! gewoon dingen doen waar ik van geniet en waar ik van hou!! dat is mn motto voor nu! hihi manlief ziet ook liever dat ik minder met internet bezig ben. (hij bedoeld daarmee het opzoeken van baby/ivf/zwangerschaps dingen ed) en dat probeer ik ook wel, daarom ben ik ook iets minder actief en wil voor hem proberen om straks in de 2wk nog minder te verschijnen! dat zal ons misschien wel goed doen tis ook allemaal niet niets he meiden?! maar komt allemaal goed ik hoop gewoon dat ik straks prachtig slijm heb, en 2 mooie cryo's!! dan vertrouwd hij er ook in en als hij erin geloofd en vertrouwen heeft, dan zit ik ook lekkerder in mijn velletje! ik kan er zoooo slecht tegen als manlief zich niet goed voelt! maarja,....ik wil daar nu niet overna denken eigenlijk! wil moet goede gevoelens en goede hoop de nieuwe tp in!! nou ,..genoeg gezeurd!! hihi
@ST: goed van je dat je lekker weer aan het sporten bent en motorrijles (ik heb ook een motor, genieten als 't mooi weer is: lekker rijden naar het strand of andere leuke plekjes in Nederland of op vakantie), cool. Ik ben er ook iets minder mee bezig nu, vandaar dat ik ook niet meer heb geschreven hier. Kon 't niet allemaal meer 'bijbenen'. Dus ik begrijp je wel (en je man). Pas weer een goed verhaal gehoord. De zus van mijn beste vriendin is jaren bezig geweest in de malle molen (ook naar Dusseldorf geweest zonder resultaat) en ze had haar wens losgelaten. PATS, is ze zwanger geworden een maandje later! Dit bewijst maar weer dat we de hoop niet moeten laten varen want de wonderen zijn de wereld zeker nog niet uit. @Tat: heb jij al een beugel nu? Nog 2 weken en dan heb ik het onderzoek gehad. Ben erg benieuwd wat daar uit komt en dan hopelijk eind mei weer een TP . Ik heb er erg veel zin in, ben er wel weer aan toe.
Goed nieuws angelica! Nu goed zorgen voor je 2 top emmies ST, herken wat je zegt hoor! Mannen praten nou eenmaal iets minder snel over wat ze voelen, maar piekeren net zo goed. Merk het als ik er echt naar vraag, want zelf over beginnen doet hij niet snel. En dan blijkt dat het allemaal dieper zit dan op het eerste oog lijkt... Blijven praten, maar helaas is dat soms moeilijk als je zelf ook volop in je emotie zit. Maar als ik het zo lees, komt het wel goed Kimmie, hoe gaat het met jou?? Sammy, hoe gaan de voorbereidingen voor je grote dag? Zonnetje, nog iets nieuws onder de zon.... in navolging op de open dag? hier alles ok. Voel nog weinig wat misschien ook logisch is Vanmorgen weet bloed geprikt op prog.( Voor voorburg, cyclusanalyse). Was vrijdag toch iets te vroeg met prikken. Moet nu as vrijdag weer. Moet eigenlijk ook nog temperaturen, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Zit er dan ook echt zo bovenop hè... Slaap lekker voor straks allemaal! Oh date, in het weekend komt best uit voor mij!
hey Tori!! Ik had berichtje helemaal over het hoofd gezien! Ik heb nog geen beugeltje. 3 mei is het zo ver. Ik moet donderdag voor de eerste voorbereidingen naar de Ortho. Verstandskiezen zijn er uit en hoef alleen nog maar te spoelen met dat spul waar je tong zo van gaat tintelen Pijn is gelukkig weg . Jij ook weer bijna bezig. Wat voor onderzoek(en) gaan ze precies doen om erachter te komen waar je vmk vandaan komen?
Tat, dacht al dat je 'm niet had gelezen, maar wel leuk dat je 'm later nog wel zag anders dacht ik ook 'ze wil er niets over vertellen', haha. 3 mei is dus de dag, nu nog maar lekker genieten van 't niet hebben van de beugel! Maar het is het zeker waard dat jaar of iets langer, ik ben nog elke dag blij als ik in de spiegel kijk dat ik 'm heb gehad! Fijn dat je 't achter de rug hebt met je verstandskiezen, ja dat spoelen geeft wel een 'lekker' gevoel aan je tong. Ik heb een tijdje niet echt gelezen (nouja misschien wel dingen gelezen maar 't niet echt in me opgenomen, dus hoop dat jullie 't niet erg vinden dat ik niet reacties heb voor iedereen. Ze gaan de homocysteïne afbraak controleren. Moet ik smorgens nuchter bloed prikken en dan een vies drankje (methionine) drinken. Dan mag ik naar huis en mag ik alleen eiwitarm voedsel nemen i.v.m. 't stollingsonderzoek (dat is dus een tweede test die ze doen). Dan smiddags opnieuw bloed prikken voor de methionine belastingtest (zo noemen ze 't eerste) en dan ook bloed voor 't stollingsonderzoek. Ik hoop zo dat er iets uit komt, dan kan ik verder en iets eraan doen om bij de volgende TP (in mei hopelijk) een vmk te voorkomen.
Ik help het je hopen meis! Ik broed met alles in me op mijn 2 cryo's en hoop dat ik alle vervolgonderzoeken en 2e ICSI ook niet nodig zal hebben. We hebben het helaas niet voor het uitkiezen he Succes en hou ons op de hoogte!!
Ik hoop het met je mee Tat! deze 2 (of in elk geval 1 ervan) moeten blijven plakken. Ik hoop dat je over anderhalve week hier een superbericht kunt schrijven en dan daarna een mooie foto van de eerste echo. En dan gaat het met je beugel ook mooi allemaal wat sneller, tijdens de zwangerschap! Zou precies goed zijn. Ik duim voor je! Angelica, jij ook aan het broeden toch? en een prius onderzoek? dat is toch een auto?? Heb 't even gegoogled en zie dat het een breder onderzoek is dan wat ik nu heb gehad (en ook meer voor een verder gevorderde zwangerschap). Is er bij jou toen iets uitgekomen (heb je hier vast wel geschreven, maar ik weet het niet)? Spannend is het zeker, ben wel blij dat het nu dichtbij komt.
Angelica, heb je toegevoegd als vriend, nu nog ff uitzoeken waar ik dat dan kan vinden, heb me nog nooit zo verdiept in het forum wat je er allemaal kunt plaatsen.