IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Maar uit het onderzoek in Nijmegen is dus niet echt iets gekomen begrijp ik. Als ik zo het advies lees heb je daar niet zo heel veel aan gehad ...
    Heb je er nu iets voor dat die anti spermalichamen tegen gaat of zijn het daarom blasto's die je terug geplaatst hebt gekregen?

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik slik prednison en ik krijg IVIG

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    dus je immuniteit wordt daarmee naar beneden gehaald. Hopelijk heb je daar niet al teveel last van.
    ik ben ook bang dat het bij mij hieraan ligt, dat mijn lichaam alles wat er niet hoort naar buiten wil werken. Maar het gebruik van prednison en IVIG lijkt mij echt niet tof...

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    IVig valt mee. Ik word dikker van de prednison maar ach ik hoop het zo dat het wel gaat lukken

In gent en dusseldorf doen ze meer aanvullende onderzoeken ik heb ook een hysteroscopy gehad

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Als het gaat lukken dan is het 't zeker wel waard geweest ; dan maar ietsje dikker, wordt je toch ook wel als je zwangerschap vordert ;).
    Ik duim voor je! Dit gaat 'm worden... en wie weet straks wel zwanger van een tweeling :).

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Tori: ik heb maanden/weken rijles gehad maar ben toen gestopt. Was er klaar mee dat het niet lukte en er zat steeds tussen pauze tussen door de mmm. Maar ik heb nu zoooo’n spijt dat ik niet heb doorgezet en super kriebels om te rijden!!!! Dus,…wil t weer oppakken!!! Heb ook al heel mn pak enzo :D
    Wat een wonder zeg van die zus!!! Geweldig!!!! Daar blijf je toch hoop en vertrouwen door houden ;)

Tat: tis idd lastig maar komt zeker wel goed hor!!! ;)
    Succes met prikken vandaag!!! En persoonlijk ben ik geen voorstanden van temp opnemen maar dat komt omdat het bij mij nooit klopt!! Dus,…ik begin daar niet aan! Haha maar is dus heeel persoonlijk

Tori: wat fijn dat ze dat allemaal (kunnen) onderzoeken!!!! Soms wou ik dat ze bij ons eens verder keken!!!! Als het nu weer niet lukt, ga ik ook zeker ff gesprek aan met mn arts!!! Laat mij maar eens binnenste buiten keren!!!

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, ja ik heb er ook om gevraagd ... ben zo klaar met die miskramen. Zeker omdat het de vorige keer zoveel dagen zoveel pijn heeft gedaan. En dat wil ik écht niet meer! Maar bij jou gaat het nu gewoon goed, nog niet denken aan wat komt als het mis gaat.. het gaat GOED!!! Ik duim voor je! Hopelijk haal je je rijbewijs snel en kan je met het mooie weer de weg op! Ga je ook een motor kopen? Ik heb een Honda CBR 600, 't is een oudje maar hij rijdt heerlijk!

8. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Miskramen zijn vreselijk! Ik broed er op los :D, hoop zo dat deze 2 toppers 2 super beebjes mogen worden!!

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ik sluit me bij kimmie aan :D

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ook

11. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Girlpower!!! :D :D :D

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    precies. Vreselijk is het

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    meiden lichte paniek ik had net tijdens het afvegen (heel weinig) bruin bloed.

Ik ben zo bang

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heb gisteren niet alles bijgelezen. Maar ik duim voor de vele enmy's bij de dames in de buikjes.

Voor angelica: hoeveel dagen na tp zit je? Evt innesteling?

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    maandag was de tp ik had vorige week woensdag de punctie

16. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Lijkt me goed, ongi duurt nog te lang, geen zorgen!

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Kan dan best innesteling zijn. Maar kan ook niks bijzonders zijn, maar zal nog niet de aankomende ongi zijn. Is pas een week na punctie. Zal als ik jou was er geen zorgen over maken. Is lastig, dat week ik.

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    thanks meiden

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tori: groot gelijk heb je!!! Ik heb vorige keer wel gevraagd of het wellicht mogelijk was, dat er wat was met ons afweersysteem of onze match misschien. Maar de arts zei dat ie daar niet vanuit gaat. :-s maarja daar heb ik natuurlijk niets aan, zolang het niet is onderzocht!!! Maar zoals ik al zei: mocht het nu WEER uitdraaien op een vmk, dan sta ik erop dat ze me binnenste buiten keren!!!!

En als ik mn rijbewijs heb ga ik zeker een motor kopen :D daar droom ik al sinds klein kind van ,..en heeeeel toevallig is mijn droom motor een Honda cbr :D zal wel ff foto spammen :p
    Manlief heeft een kawasaki ZX7R ook mooi,….maar daar pas ik niet op hahahahah heb wel nog een mooie 6r in mn wensen potje maar toch,….i love the CBR hihi

Kimmie en Tat: Goede broeden hor meiden!!!!!!!!! Duim nogsteeds volop voor jullie!!!

Angelica: liefje,…ik denk niet dat je je druk moet maken schat!!! Tis voor ongi nog veeeel te vroeg zelfs met een korte ltf! Misschien is het innesteling of wel helemaal niets ;) ontspan meid!!!! En broed maar goed verder !!!!

Zonnetje: nog reactie gehad op het huis?!?!?! (na de open dag?!?!)

All/ego: hier weinig nieuws!! Morgen weer FM!! Ben zeeeer benieuwd!!! Ik heb steeds links onder in mn buik waar een ei zit krampies en heb veel afscheiding.slijmie dus ik denk dat de boel lekker aant groeien is!!! ergens heb ik mn twijfel aan de fm van eer gister. Zal t ff heel kort houden,… ;)
    Bij mn eerste fm zaterdag was er een ei van 10a11 mm en een van bijna zelfde formaat vochtbal/cyste. Dat ding heb ik ALTIJD volgens mij is dat een standaard afwijking in mn buik haha en mn arts waar ik morgen heen moet, die zegt het ook altijd! “kijk daar zit je cyste en daar je ei” en ze kijken er niet meer naar om. Maar,…bij mn 2e meting, zag ik maar 1 ding en volgens gyn was dat mn ei van 11mm  maar ik ben dus bang dat hij mn ei niet heeft gevonden en mn cyste frummel ding heeft gemeten!! Zou dat kunnen?!?!?! Ik gaf het nog aan maar hij ontkende het,..dus vroeg me wel af,..waar is mn cyste nu dan ineens?!?! Maar goed,…morgen mag ik dus naar mn vertrouwde vrouwelijke arts en ben benieuwd wat zij ziet/ontdekt!! Ff afwachten dus!!! Hopelijk mooi slijm en prachtig ei!!! En daarna moet ik nog werken en daarna gaan we lekker weg!!! moet manlief wel nog ff vertellen dat ik tot half 4 moet werken maar als hij me hier ophaalt kunnen we meteen doorrijden :D

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ff off topic:
    Tori: ...... mijn droom jongens :D hihi

past mooi bij mn zwart wit leren pak!! ;) (die heb ik al)

Deel Deze Pagina