IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Tat, ik heb echt geen idee hoe dit werkt.. Kan me voorstellen dat je er super onzeker van wordt..

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    DATE!
    Timon: liefst zondag
    Zonnetje
    ST: liefst in het weekend
    Tat: weekend
    Angelica: zondag
    Kimmie?

ST, ik ben erg benieuwd wat je ei vandaag heeft gedaan. Je moest zeker erg vroeg op.

Tat, jij mag dus schieten. Heb je gekleurde stiekjes?
    Jij heb een lekker druk weekend, maar met veel gezelligheid. En erna naar de kleintje. Geniet ervan!
    Wat een onzekerheid. Ik kan je alleen maar knuffelen.

Ik heb hier een motormuis en ga zelf af en toe achterop.

Tori, jij bent een echte motormuis. Cool!

Over een maand hebben we de intake in DD gehad en zal ik tegen mijn ongi aan gaan zitten. Dat zal wss de start van de poging wezen. Oooo, en dan heb ik bijna vakantie! Hmm, mits ik dan duidelijkheid heb van mijn leidinggevende. Aanvraag ruim 1,5 maand geleden ingeleverd. Baal ik enorm van. :(

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    St denk aan je en ik duim

4. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    St, ik ben erg benieuwd.. En hoe waren je dagen?
    Timon, spannend!!!!!!! Nog even...

Lieve meiden, ik heb geen vaste dagen waarop ik kan voor de date. Als ie gepland staat ga ik m'n uiterste best doen om erbij te zijn! Super leuk!

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Even ego: hier een dipje. Net gehoord dat zwager en schoonzus zwanger zijn van de 2e. Heb het er toch weer even moeilijk mee dat hun alweer de 2e verwachten en wij al langer bezig zijn voor de 1ste. Hoorde het net van mijn man. Die is er vandaag geweest, ik moest zelf werken

Miest dit even kwijt. Lees veel mee hier, maar reageer weinig.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Oh meid ik snap je gevoel het is soms zo oneerlijk

Vandaag ook gehuild heb ongi krampen dat maakt me zo onzeker
    Tijdens het eten werd ik rood en begon te zweten ik had gelijk geen honger meer
    Vd week zei een vriendin heb mk gehad ve 2ling also er een engel op mijn schouder zat heb geen plek Voor 2 ( ze heeft al een dochter) mmmm ze was 5 wk zw en ze verloor 2 x iets pffff Dan is het Niet gelijk een 2ling domme doos dacht ik alleen

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nog een knuffel aan jou

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Jij ook een knuffel angelica. Begreep dat ze zich al afvroegen hoe ze het mij moesten gaan vertellen.
    Merk dat het ook bij mijn man meer verdriet doet dan hij laat blijken.
    Hij heeft het er erg moeilijk mee dat zijn jongere broer al voor de 2 e keer vader wordt en hier elke poging mislukt.
    Man is een binnevetter, maar hij zocht toch aandacht merkte ik. Zag al aan zijn houding toen ik thuis kwam dat er wat was ( en had helaas al zo voorgevoel vandaag, hoewel die niet altijd kloppen).
    Lig helaas nogsteeds wakker en mijn weekend is eigenlijk beetje verpest door mijn verdriet. Weekend was zo goed begonnen gisteren.

Is voor hun ook wel lastig dat het bij ons niet lukt en hun weer zwanger zijn. Dat snap ik wel. Ben ook wel blij voor ze, maar wij willen ook wel eens een kindje in mijn buikje hebben.

9. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Zonnetje, snap je heel goed! Ken het gevoel.. Mijn beste vriendin hoeft maar aan n zwangerschap te denken en ze is al zwanger. Ze is nu in verwachting van de 3e al 20 weken. Vind het erg moeilijk om haar dikke buik te zien, maar ik gun het haar ook. Dubbel gevoel, maar ook.. Jaloezie.. Waarom bij ons niet zomaar..

Angelica, ja vreemd zeg dat je zelf al kunt zien na 5 weken dat t een 2 ling was.. Wie kan een miskraam nu als een engel zien?? Ik had gisteren en eergisteren ook een huildag, gewoon van alle spanning en hormonen.. Kan gebeuren toch?

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik gun het jullie zo erg.........

Ik snap sommige mensen niet..... Ze verwachten Vaak dat wij ons gevoel wel wegdrukken
    Mijn mw zei jij bent verantwoordelijk Voor je eigen verdriet en geluk dus geef het aan en dat doe ik Nu wel.... Gevolg is dat ze me bier meer zo lief vinden

Ik weet ook wel dat ongi krampen niets zeggen heb ze al4 dg en ook al de x dat ik zw was had ik ze ook
    Ik moet geduld hebben tot vrijdag...... Ik wil Nu wel testen eigenlijk tp is Nu 8 dg geleden en punctie 12 dg

Knuffel meiden

Ga Nu een paasontbijd maken Voor mijn mannetje

11. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Angelica, hier zelfde probleem, mensen vonden me hier ook vaak niet zo lief.. Terwijl ik soms alleen maar recht voor zijn raap ben. Maar ja, dit ben ik en ik weet dat ik alleen maar eerlijk ben en niet kan lachen in iemands gezicht om vervolgens met wen rotgevoel om te draaien..

Ongikrampen.. Hoop dat ze je geluk brengen!

Wij hebben paasontbijt net op, jij eet smakelijk!! :D

12. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier een simpel paasontbijt vandaag. Heb er ook even geen behoefte aan. Verder vandaag weer klussen in ons huis.
    Ik heb berichtje gestuurd om te feliciteren, kreeg ik terug dat ze snappen dat het voor ons vervelend is dat schoonzus weer zwanger is.
    Dat is nog licht uitgedrukt, maar ach. Ze vragen aan mij nooit hoe het ermee is of hoe het gaat. En als ze het vragen doen ze net alsof de mmm appeltje eitje is.

Hier probeer ik voor mezelf op te komen, gevolg inderdaad veel scheve gezichten en onbegrip.

Emoties zijn inderdaad stukje jaloezie en onmacht.

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik blijf nog even duimen voor de dames met emmy's in hun buikje. Al lees ik ook weer een hoop onzekerheid hier bij verschillende dames.
    Hoop dat we allemaal toch ooit zwanger worden.

Welke dame vertelde je dat je zelf verantwoordelijk bent voor je geluk of verdriet angelica? Is ook wel deels zo, maar merk zelf dat andere er toch heel veel invloed op hebben.

Zo, ga maar eens verder met mijn taken vandaag.

Dikke knuffel voor de dames hier en alle emoties waar we mee te maken hebben.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Heel verhaal geschreven en poef weg...
    Mijn maatschappelijkwerkster vond dat ik teveel aan andere dacht. in dec was ik net aan mijn bbz geopereerd en mijn ouders wilde dat ik oud en nieuw ging vieren met de fam mijn zus en vriendin waren toen zw.... mijn oom zei jeetje ik heb teveel gegeten ik lijk wel zw mijn zus tilde hasr shirt op en zei kijk 12 wk mijn vriendin deed dat ook en zei kijk 16 wk .... ik tilde mijn shirt op en zei kijk dood.... hele avond wss naar de klote en ik ben deprie geraakt....
    Ze zei andere zullen je nooit begtijpen ook al zeggen ze van wel... ze hebben dit niet meegemaakt dus ze herkennen het gevoel niet.. denk eerst aan jezelf

15. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Oh Algelica, wat vreselijk! Jouw situatie zou mij ook zo kunnen overkomen.
    Mijn beste vriendin durft ook niet te vragen hoe t met mij gaat.. Beetje slap dat ze me laat zitten.. Zo voelt t wel echt.. Zij loopt al fijn met een dikke buik en ik ben blij voor haar, maar voel me ook in de steek gelaten..De mmm is zo zwaar...
    Om depri van te worden allemaal hè!
    Nu positief voor de 2 emmy'tjes in mijn buik..

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Heb weer bruin verlies normaal heb ik dit nooit met utro als ik stop met utro wordt ik 5 dg later ongi
    ga testen vanavond bah bah

17. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Wat raar Angelica.. Kan me niet voorstellen dat t nu al je ongi zou zijn, das te vroeg toch?

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ja 8 dg na tp 12 na punctie ik heb dit nog nooit gehad

19. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Echt vreemd, succes vanavond! Denk aan je! Miss wat oud bloed ofzo?

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ben nu aan het googlen

de een zegt dat utro voor goede doorbloeding zorgt en de ander heeft het over mk of ongi

Deel Deze Pagina