hier game over...eerste bloedverlies al gespot, 8 dagen na tp. ook veel vroeger dan normaal Zal over een paar dagen wel goed doorbreken, net als ik in Londen zit. Stiekum in mn hoofd toch op gehoopt met goed nieuws naar mn zus te gaan, ondanks mn voorgevoel van afgelopen vrijdag. Hoop en vrees, het vreet aan je dat op en neer geschommel! Maar, dat was het dan....16 embryo's en nog steeds lege handen na 1.5 jaar.:x En dát gevoel, dat kan niemand begrijpen die dat niet heeft meegemaakt!! Precies wat je zegt Angelica. Hoe kan je het uitleggen hoe het voelt voor een vrouw om "zwanger" te raken...in een kamer, met niet alleen je vriend, maar ook een arts, laborant en soms gooien ze er nog een co-assistent bij ook....en daar lig je dan, met je benen wijd...pfff. Tja, onbegrip. en op mn werk zeiden ze nog; vertel het nou maar gewoon in welke situatie je zit, je kan vast op meer ebgrip rekenen.... Oja?? begrip is beperkt houdbaar hoor. Dat verwatert na een maand, misschien 2 maanden en dan....? Ik zit al 3 jaar in deze onzekerheid. Hoe kan iemand dat nou begrijpen die zelf kinderen heeft en nooit geconfronteerd is met deze onzekerheid en emotionele 8-baan!? Het ergste vond ik nog die updates met 1 april op facebook, van "vrienden" die die zwangerschapstest uploaden met : just kidding/1 april in het schermpje... alsof mn maag zich omdraaide, bah! Zo, ik heb weer even genoeg gebitcht merk ik...sorry hiervoor Moest ff mn hart luchten. Dames, dikke knuffel van mij en ik duim voor jullie!!!!! xxxx
Tat, wat een vreselijke grap! :x Jouw gevoel om na zo'n tijd nog steeds niets te hebben is hier herkenbaar. Wij hebben na 3 jaar mmm ook nog steeds niets. Het is voor velen zonder de ervaring in de mmm niet te begrijpen wat er in ons omgaat. Ga je door voor de 2e poging? Knuffel! Angelica, knuffel!! Alle meiden, zwaai!
Angelica, op hoeveel dagen zit je nu? Dit is zo'n rotgevoel.... wat is het nu? Het kan beide kanten op gaan. Pfff...
Kan nog beide kanten op angelica. Blijf voor je duimen. Helaas kan ik je geen zekerheid geven. Hier merk ik ook veel onbegrip, maar inderdaad als mensen het niet meegemaakt hebben is het ook lastig om te voelen wat wij voelen. Hier ook alweer 3,5 jaar mmm zonder resultaat.
Maar Angelica, een positieve test is een positieve test toch! Snap je angst, maar totdat het geen helder rood bloedverlies is zou ik toch voorzichtig blij zijn..
bloedverlies is over maar ontzettende pijn in mijn onderrug streepje op de test is helaas niet meer goed zichtbaar morgen weer testen
Jeetje mekreetje, wat hebben jullie lekker zitten kletsen de afgelopen dagen!! Moet heel wat terug lezen, maar heb nu pauze dus zal ff op mn gemakkie reageren Timon: we moesten zeker vroeg op!! Half 8 zaten we alweer op de weg maar het was t waard hor ! Jeetje ,..wat zal je al zenuwen hebben! nog ff tot je intake! Hopelijk kan je mooi meteen van start! En heb je aansluitend lekker vakantie!!! Succes mop Zonnetje: kan me heeeeel goed voorstellen hoe je je nu voelt! Tis en blijft confronterend en moeilijk! Helaas kan ik niets anders doen dan je positieve woorden toespreken en een hele dikke knuffel geven!!! xxx En natuurlijk ook voor je man!!! (ik herken je woorden zooo goed!!! Net of ik mn eigen verhaal zit te lezen!!) Angelica: meisie toch?!??! Ik wou dat ik je berichtje eerder las!!! Dan kon ik je vertellen dat je je niet druk moest maken!!! (ik heb toen (helaas wel bij vmk) ook de hele tijd ongi krampen gehad!!) ik ken zooooooveeeeel verhalen over ongi krampen! Maar dat hoort erbij skat! Das niets ergs! Kan juist alleen maar goeds zijn!!!! Dikke knuf voor jou!!! En idd, domme doos maar toch vervelend voor dr! En als zij erin geloofd dat dat de reden was,..dan moet ze dat zeker blijven geloven! (maakt t miss makkelijker voor dr) Angelica (2) : heeeeel confronterend zon actie van je familie!!!! Kan me heeeel goed voorstellen dat je er deprie van was!!! En idd, ..denk aan jezelf!!! Andere doen dat niet voor je!!!!!!! (behalve de dames hier dan ) het komt allemaal vast goed schat!!!! Tat: he bah, ..wat een vervelend nieuws!!!!! Dat wou ik helemaal niet zien skat!!!! Shit zeg!!!!!! Hele hele hele hele dikke knuffel voor jou en je mannetje!!!! (8dagen na tp is omgerekend 12dagen na ei! En volgens de boeken kun je tussen dag 10 en 15 je ongi verwachten!) Tis miss beetje krom van me om nu te vragen,..maar wat zijn je vervolg stappen mop?!?! En die 1 april grap, .idd om misselijk van te worden!!!!!!!!!!!! Angelica(3) : spannend meid!!!! Toch licht streepje! En die ongi krampen kunnen een goed teken zijn hor!!! Die horen er namelijk bij!!!! En dat bloed, we houden het op oud bloed! ik blijf voor je duimen!!!!! (en dat je streepje vandaag niet meer goed ziet, .is ook niets vreemds meid!!! ) kop op!!!!! Nog ff doorbijten en straks super goed nieuws brengen!!!! Ik duim zooooo hard!!!!! xxxxx Kimmie: hoest bij jou?!?!?!?!?!?!?!? Ego: nou daar is ie dan mn ego hahahaha Zondag toch maar naar huis gegaan voor de FM!! En achteraf blij toe!! Mn eitjes was prachtig 18a19mm en rechts 14mm. Mn slijm was heeeeeel mooi 3 lagen en 8mm dik!!!! dus,ssavonds ovitrelle gespoten om 22:00uur voor mn eisprong die dus vandaag moet plaatsvinden (en aan mn slijm te zien,..zit dat wel goed) zaterdag hebben we de terugplaatsing!! En ik heb net gebeld met assistent om duidelijk te hebben wanneer ik de pregnyl ter ondersteuning moet spuiten! Dat wordt maandag woensdag en vrijdag!! Wordt dus weer spannend!!! Verder hebben we een heeerlijk weekend gehad in Duitsland bij onze vrienden! Het was jammer dat we al zo snel weer terug moesten maar hebben er zeker niet minder om genoten zondag lekker geklust in huis! (de keuken) en gister op verjaardag visite want ons tantezeggertje werd 2 !! wat een feest!! Jammer dat het weer niet zo mooi was als vandaag! Maar de dag was zeker geslaagd!! Vandaag lekker werken en morgen weer oppassen! Helaas is manlief te werk morgen maar dan heb ik lekker alle tijd met de boef alleen hihi (al vind ik het gezelliger als ie thuis is!) do vr nog werken en dan ist weekend en dan pas donderdag weer werken !! heb lekker vrij om mn baarmoeder en vruchtje rust te geven Nou dames dat was t weer ,wordt alweer boek werk fijne dag allemaal xxxxxxx kus
st oh wat geweldig nieuws. ik ga voor je duimen. rust is idd belangrijk... mijn neeftje heeft bij me geslapen en gelukkig is hij oom minded dus ik kon langer blijven liggen hahahaha we gaan vanavond weer testen
Ik hoop dat de test morgen toch weer duidelijk is angelica. Is helaas afwachten verder. toch maar goed dat je terug bent gegaan zondag spannende tijden, anders was je toch te laat geweest voor je ei. Succes met de tp volgende week. Hier ook druk aan het klussen geweest, vandaag even dagje time out voor mij. Lekker in het bos gewandeld, boodschapjes gedaan en verder vandaag weinig.
Angelica, ik duim dat je morgen een goede test zal hebben. St, wat goed dat je toch de fm heb gehad. Fijn dat je weekend zo geslaagd is. Maak mij nu niet zenuwachtig. Ik heb nog nergens last van, hoor. Zonnetje, wanneer denken jullie over te huizen? Heel goed dat je vandaag voor jezelf heb gebruikt. Soms hard nodig. Hebben jullie nog reactie gehad na de open huizenroute? Vandaag naar de tandarts geweest en het huis is ook weer schoon.
Gewoon doorademen, Angelica. Bruinverlies blijkt voor te komen aan het begin van een zwangerschap, maar kan helaas ook betekenen dat je ongi eraan komt. Knuffel!