Hier beetje stress heb bruinverlies niet veel hoor en ook niet echt kwaaltjes ben zo bang vals positief is geweest durf niet te testen zit nu op een bruiloft heb wel veel gelopen.
Kimmie, wat balen. Dikke knuffel! Juulzon, ik ga zo bij je spieken. Angelica, doe je rustig aan op die bruiloft? Kan me je stress wel voorstellen. St, ik duim voor je... Zo even in je mapje spieken. Vannacht is de ongi met 'heerlijke' krampen doorgebroken. Maar goed dat ik vrij heb.
En Timon, nog even en het is vijf mei Spannend weer hé! Angelica, schreef net al even op het andere blasto-topic. Duimen draaien... Rest: zwaai en knuffel xxx
Ok laatste, poging om met m'n mobiel te reageren...ben al 4 x m'n stuk tekst kwijt geraakt Lieve kimmie, wat oneerlijk lieverd! Ik had zulke goede hoop voor jou juist... Hele dikke knuf voor jou! ST, dat is ook mijn plan bij de volgende tp (en moet ook van m'n vriend trouwens) om een paar dagen na tp niet te gaan werken. Heb de laatste paar keer teveel onnodige spanning en stress gehad! Zit je in de ziektewet of neem je verlof? Juulz, wat lees ik, 5 eitjes? Ik duim voor 5 pracht emmies voor jou!
Goede morgen dames!!!! Volgens mij wordt het weer een hele mooie dag vandaag Angelica: heb je nog beetje kunnen ontspannen op de bruiloft?!?! Kan me voorstellen dat je Enorm spanning had skat, maar zoals je weet (en t waarschijnlijk je neus uitkomt dat iedereen het steeds herhaald) t bruinverlies zegt niets liefie! Maar snap dat het heeeeel moeilijk voor je is hor!! Zou ook gek worden van onzekerheid!! Hoe voel je je vandaag?!?! Zelf toch nog getest?!!? Dikke knuf en veeel succes vandaag! Denk aan je!! Timon: gefeliciteerd met je ongi (geloof ik ) en doe maar lekker rustig aan op je vrije dag!!! xxx Juulz: succes vandaag schat!!! Ik denk aan je ! en mn duimen draaien overuren !!! Jammer dat je niet ook in het AMC loopt!! Hadden we morgen misschien naast elkaar gelegen ! Hihi Tat: ik moet eerlijk zeggen!!! Ik sfeer erbij!!! Vond het vorige keer zon uitkomst!!!! Kwam zelf helemaal tot rust en had totaal geen invloed van mn werk op mn lichaam en geest!! Zoooo prettig!!!!! Gewoon totale rust! Lekker (good mood) films kijken theetjes drinken en snurken! En beetje van de zon genieten!! Ik heb nu za t/m woe vrij! Maar ik had liever wel wat langer gehad aan de ene kant! Liever gewoon tot volgend weekend maarja dit is ook wel lekker hor!! Dan heb ik na 5dagen tot weer beetje afleiding van het werk. Als het maar beetje rustig blijft (mn stress collega is er gelukkig niet, dat scheelt al hoop!) ik Ga lekker films kijken op de bank hangen, van de zon genieten met de hondjes wandelen en breien haha maar eerst nog ff een dagje werken en zenuwen voor morgen Hopelijk heb jij er net zoveel voldoening van als ik toen!!! Proberen kan nooit kwaad!!!! Al is het alleen maar om zelf ff helemaal tot rust te komen!! All/ego: hier geen nieuwtjes eigenlijk!! Zit weer op mn werkje en moet nog tot 16.15 maar ga lekker om 15uur naar huis! Lekker genieten van het weekend! Vanmiddag amc bellen of mn tijd voor morgen nogsteeds op 11.45 staat! En verder ga ik lekker zenuwen voor morgen hihi morgen vroeg nog maar ff hardlopen, ter ontspanning en voor goede gezondheid/fitheid voor de TP (wat ik allemaal wel niet probeer haha) Manlief gaat morgen na de TP op verjaardag bij zn beste vriend en ik kruip lekker op de bank! Dus heb lekker alle tijd voor mezelf! Ga lekker breien en tv gluren zondag is hij werken en is mijn planning dus niet veel anders de eerste 2 dagen na de tp zijn dus heeerlijk ontspannen!
He meiden, Nee ik heb niet meer getest ik ben te nerveus dus drama........... Ik ging gisteren zitten en ik ben niet meer opgestaan en het bruinverlies was een stuk minder. Ik heb normaal nooit bruin verlies dus misschien moet het iets positiefs zijn Juulz vandaag wordt je gebeld toch? St oh heerlijk tijd voor jezelf ik door aan borduren dat geeft me heerlijke rust Tat de tijd gaat best snel he
Even zwaaien hier. Moet zo helaas weer werken. Duim hier voor de dames en spiek hier af en toe even via telefoon. Druk met werken en huisje. Heb in 2 dagen tijd al 19uur gewerkt en ga denk vandaag wel weer een uur of 9/10 werken. (hoezo is mijn werk niet planbaar, de ene week zit je elkaar aan te staren en zoek je werk en de andere week moet je overwerken om alles rond te krijgen) Hebben een 2e bezichtiging gehad naar aanleiding van open huizendag, maar die ging ook nog ergens anders kijken. Zat te twijfelen en ze vonden de afwerking bij ons niet helemaal geweldig (hebben veel zelf gedaan), huiskamer wat klein (valt best mee hoor) en keuken niet helemaal naar wens. Mensen zijn tegenwoordig erg veeleisend bij huis kopen lijkt het wel. Morgen komen schoonouders helpen met klussen. Lief bedoelt maar heb er eigenlijk geen zin in. Hoop niet dat ze beginnen over zwangerschap van schoonzus. Zit ik niet op te wachten morgen na 3 mega-drukke dagen. Man heeft het er totaal niet meer over gehad na zondag. Die doet graag aan struisvogel spelen. Dus hoop dat het goed gaat morgen, gezien de kans aanwezig is dat slecht reageer op alles. Succes voor de dames die een tp hebben het weekend (ST en juulzon volgens mij) nog een dikke knuffel voor kimmie en tat. en succes voor angelica vandaag
Wat spannend Angelica! Heb je momenteel nog bruinverlies, of is het gestopt? Spannend en succes met de wachtdagen! Even een dikke knuff voor Juulz, want zie dat ze haar punctie heeft vandaag.....
nee sinds gisteravond niet meer ik voel me ook niet zwanger en ook geen ongi klachten dat maakt me onzeker. Mijn man gaat het zkh weer bellen en zeggen dat ik het niet trek Hoe gaat het met jou?
Pfoe, voelde me de eerste weken ook alles behalve zwanger . Enige wat ik had was gruwelijke buikpijn en onderrugpijn.... Je hebt ook niet getetst meer? Tja, hier gaat het kut... Met beeb alles goed, met mama natuurlijk niet.
Nee niet meer getest ik geloofde er echt in na die testen op de foto zie je het minder maar ze waren best duidelijk gisteren op het feest werd ik onzeker. bruinverlies heb ik ook niet meer. ik heb nu wel door dat ik daar last van heb als ik veel doe Ik snap dat het met mama kut gaat woon je al bij je schoonouders
Ja daar woon ik al ja, maar hoop wel zsm een eigen huisje te vinden. Wil niet afhankelijk zijn van, hoe lief ze ook zijn. Wil lekker mijn eigen plek, met de dieren en kleine. Och, ik ben elke dag nog onzeker, dat is het vervelende... KV testen, die testen bij mij al mega vroeg knal positief..... Maar ik zou inderdaad het ziekenhuis bellen en een inwendige echo laten maken + bloedtest. Duim voor je!
Angelica: boduren is ook leuk!!!!! Alleen dat ken ik nog niet maar ik vind ook zoooo veel rust en ontspanning in breien! Vind t echt leuk!!! Zonnetje: werkze meid!!! Lange dagen hor!!!!! En veel klus plezier!! Hopelijk valt het allemaal mee t weekend, maar snap je voorgevoel wel hor En idd, mensen zijn tegenwoordig bij het kopen van een huis heel kieskeurig!! Ik hoop voor jullie dat er toch gauw een bod komt!! Xxx knuf Babbii: thanx schat!!!!!! Lief dat je even langs komt waaien om ons geluk te wensen!!! En wat fijn om je even te zien hier!!! Hoest met je?! En je kleine wonder?!?! (ruim 12 weekjes alweer!! ) Xxx kus Ooohhh lees net je reacties op Angelica! Ik snap dat het met mama nu idd k*t gaat! Logisch toch lieverd!! Maar wel fijn om te lezen dat alles met kleintje goed gaat! En kan me voorstellen dat je idd graag plekje voor jezelf wil! Hoe lief je schoonouders ook zijn! Hele dikke knuffel!! Angelica: wanneer krijg je officieel de uitslag!?! (ik dacht vandaag!) en ik snap heeeel goed dat je je onzeker voelt hor!! Maar helaas, t zegt allemaal niets! Ongi of zwangerschap,..je hoeft er niets van te merken!! Mijn duimen blijven volop draaien voor je!!! En anders miss toch maar thuis samen met je mannetje een test doen! Miss helpt het je !! xxx knuf Heeee wat lees ik nou!!!! 64!!!!! Nou hier vinden ze dat qua dagen na je tp wel positief hor!!! Alles boven de 25!! En ik zat toen op dag 18 na tp op 82 en das laag maar toen spraken ze al van goede waarde dus ik vind die 64 best mooi hor!!!! Moet je nu nog een keer prikken over paar dagen?!!?!? all/ego: ik heb net het AMC gebeld: maar ze hebben de afspraken voor morgen nog niet op tijden gepland dus wordt nog terug gebeld hoelaat pfffffff..krijg er de zenuwen van !!
@ Angelica, ik moet zeggen dat ik hem zelf niet heel laag vindt. Hoeveel dagen na TP zit je nu? @ ST, ja, dat wordt hard zoeken en urgentie aanvragen....
Even kijken, 12 dagen na TP, dus dan ben je 3 dagen overtijd? Dan vind ik het niet een hele lage waarde, maar goed, ben geen arts..... Kunnen ze niet even een vervroegde echo maken? Met 4 weken en 5 dagen zagen ze hier al een vruchtzak.... Al is het maar om te kijken of je bms nog goed dik is.