babii: goed bezig meid!!! ben trots op je! xxx angelica: 12 dagen na tp ?!?! hele mooie waarde hoor!!! ik zou er jaloers op zijn!!! lekker verder broeden en op je roze goede positieve wolk gaan zitten ik blijf lekker voor je door duimen! (morgen gaan ze wel ff in staking voor je want dan ga ik voor mezelf duimen hihi maar daarna duim ik vrolijk verder!!!) ps: hier zat ik op 16 dagen na punctie (12 na tp) op 25 en zelfs toen waren ze niet negatief!!! ik geloof erin hor!!!! dit is een plakkerd
Oh Angelica, wat een spanning zeg. En als het goed mag blijven gaan blijft het altijd spannend hoor. Net wat Babii schrijft. Ik duim voor je meis. En Babii, ik denk geregeld aan je. Hoop dat je snel een plekje voor jullie zelf vinden (jij, de dieren en de kleine). Sterkte meid.
ST, heel veel succes morgen! Angelica, wat spannend toch nog. Zonnetje, jij hebt het nu echt druk. Blijf aan jezelf denken! Succes morgen met je schoonouders. Ik hoop voor jullie dat ze toch voor jullie huis zullen gaan. Je moet toch wat af te keuren hebben, want misschien kan je nog iets met de prijs doen. Babii, fijn je hier weer te zien en dat alles goed gaat met je uk. Ik zie dat je inmiddels bent verhuisd. Ik hoop dat je snel een huisje zal hebben. Heb veel aan je gedacht. Dikke knuffel!! Loontje, jij ook veel succes morgen! Ik heb vandaag weer gewerkt en daar voelde ik me niet echt happy. Het kostte me enorm veel energie. Ik heb zelfs wat ander werk gedaan, omdat ik zulke zware benen had zodat ik bijna niet kon lopen. Ken ik wel, hoor... van lang geleden. Compleet van de kaart lijkt het. De hele avond al met de benen op de bank en zo naar bed.
Zo! Poging 3!! Ik had vanmorgen in de auto een heel boek werk geschreven maar ik had browser storing ofzo dus alle tekst weg L daarna weer!! Dus nu poging 3 vanaf de laptop thuis Angelica: alles komt goed schat!!!!!!! Xxx knuf! Hoe gaat het vandaag met je?!?!?! Timon: thanx meid!!!! Jeeetje meid, wat vervelend dat je je zo naar voelde op je werk!!! Nu weer wat opgeknapt?!?! Xxx Ego: nou hier komt het dan hor, .mijn boekwerk hihi Vanmorgen 8uur ging het wekkertje! Ff rondje hardgelopen en manlief ging intussen ontbijt maken! Toen ik thuis kwam kon ik douche en meteen lekker aanschuiven! (vriend van ons was na wt biertjes gister blijven slapen dus die at ook gezellie mee!) om ff voor 10e zijn we in de auto gestapt! Had nog geprobeerd te reageren hier maar dat lukte niet! Dus tel aan de kant en lekker van de omgeving genoten! We waren om 11:20 al in het zh dus moesten ff wachten! Maar om 12:05 werd ik geroepen om me klaar te maken!! En ff later werd ik opgehaald!!! Ik was super blij want had de arts die mij vorige jaar ook had geholpen (bij de vmk) en ik ben dan misschien beetje bijgelovig maar ik zei elke keer tegen mn man : ik wil haar weer zo graag! Zij kan het!! En vandaag was ze er weer!! zooo fijn!! Toen ff de namen check en alles was oke! En daar kwam de uitslag, ..2 embryos ontdooit en allebei nog in goede staat!!!!!! en klaar voor de TP!!!!!! 1 tje was 9 cellig en de andere kanjer al 10!!!! Toen ging de arts een poging doen om de eendenbek in te brengen maar dat verliep niet helemaal soepeltjes :-s ik bleek denk ik beetje droog! Maar naar wat gefriemel zat ie op zn plek. En net op het moment dat ze het slangetje in wou brengen kwamen de kanjers op het scherm dus ze wachtte even!!! En wij konden even genieten van t zicht op de kleintjes!! En wat waren ze weer mooi!!!!!!!!!!!!! Ik was er weer trots op!!!!! Toen tijd voor het slangetje .dit ging best goed en ik was nog zo in de zevende hemel dat ik het niet eens door had! Toen werden de kanjers ingebracht. En waren we weer klaar! En toen hadden we nog vette dikke blunder!!...manlief wou me helpen met verplaatsen op bed en dan zetten ze altijd een krukje tussen de beugels om je op af te zetten, dus manlief dacht pak het krukje ff die rolde hij voor het bed, en jawel, .precies tegen de bedienings knop van het bed!!!!!!! Dus daar ging het bed, .ik kantelde langzaam achterover!!! Ik in paniek : schrok me dood! Dacht het bed heeft storing!!! Straks glij ik van het bed af!! Zo op mn kop op de grond!!! HELP! En de assistent had niets door die was druk met mn kussen bezig! En t duurde ook ff bij mn man voor het kwartje viel! En ik keek hem echt zo aan van help,..ik kantel!! Paniek!! en gelukkig had de arts door wat er gebeurde en haalde snel t krukje weg en liet me zakken!! Ze grapte nog ach zijn ze in ieder geval goed gezak! en daarna moest ik nog hard lachen en werd ik terug gereden naar mn plekkie! Ff 10min wachten en weer richting huis!! Net ff lekker broodje ei gegeten en nu ontspannen op de bank! Misschien kruip ik nog wel ff de tuin in nu de zon schijnt maar dat zien we straks wel weer manlief is op verjaardag maar ik had geen zin om mee te gaan! Moet ik daar de hele dag op stoel zitten en ik wil niet iedereen uitleggen waarom ik alleen maar zit en veel van hun weten van de mmm en zullen er ongetwijfelt naar vragen! Ik heb daar weinig zin an eerlijk gezegd en heb toch wel wat krampjes dus houd deze dag lekker voor mezelf! Wel saai zonder manlief want denk niet dat ik die voor 23uur vanavond zie Nou goed, ..dat was mijn ervaring van vandaag!!! Alles spoedig verlopen, gelachen en trots op mn 2 kanjers!!! helaas zijn de fotos niets zo scherp! links is de 9 cellige en rechts de 10cellige!
ST, wat is het super gegaan meid en wat een mooie kanjertjes zitten er nu in je buik! En wat een verhaal over dat bed zeg, haha. Maar ze zijn inderdaad de goede kant op gegaan. Ik duim heel hard voor je meis!!!
Even een kleine inbraak: Angelica, mag ik je al voorzichtig felciteren? Steeds check ik ff of je al wat meer weet. Nog getest? Je gevoel? Bruinverlies?? ST:WOOOOOOWWWWWW! Wat mooi om te zien zeg! Duim duim duim, voor de beebs to be. Alle anderen een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeee dikke knuffel.....
He lieverd ik ga niet meer testen... maandag weer bloedtest .... ik wil me zo graag zw voelen heb alleen rugpijn knuffels aan alle meiden
Hmmm, ik vindt t zooooo spannend zeg! Ben echt heel benieuwd! Kom je maandag wel melden als je bent geweest? (smsen mag ook, ) Dikke knuffel!
ST, wat heb jij mooie foto's van je toppers. Nu goed broeden!!! Angelica, ik blijf duimen! Brabbel, jij gaat lekker! Wanneer ga je met verlof?
ST... Wow! Daar kan ik alleen maar jaloers op zijn ... Hoop dat we Angelica gaan volgen Angelica, waar prik jij je bloed? En is het bruin al opgehouden? Wie zei er in Gent dat ze het HCG ad lage kant vonden? Blijf positief voor je, er waren immers 2 blastootjes geTPt, dus 1tje moet gewoon blijven plakken... @de rest: zwaai en knuffel lieve meiden! Mijn blogje is weer geupdate, heb moeite positief te zijn. Vandaag veel meiden om me heen die een TP hebben gehad en iedereen heeft prahtige emmy's zonder fragmentatie en heel veel cellig... Die van mij (dag 2) zijn maar 2 en 4 cellig met wat fragmentatie... Dus dat stemt me een klein beetje minder positief... Babii, fijn je weer even te zien... Het blijft zo dubbel, jij zou nu volop horen te genieten van je langgehoopte zwangerschap... Weet dat je best doet, maar het is zo dubbel allemaal..Weet zeker dat je mannetje nu jullie beschermengel is... Denk aan je en stuur je veel kracht... En zonnetje, vroeg me af hoe wanneer jullie weer verder willen gaan...? Of ligt deze vraag nog gevoelig? Timon... Niet ziek worden hoor!!! Het (heeft ge)heerst... doe maar rustig aan! Anyway, de duimen draaien weer... Liefs
Zeehondje: thanx meid!!!!!! ben ook zooooo verliefd op ze hihi Angelica: dank je schat!!! en ik duim vrolijk met je mee! Voor ons beide!! Dat hier alles tot wonder mag komen en dat jouw wonder nog zeker 8mnd blijft zitten maar zoals je weet, ik geloof erin !! Xxx Brabbel: thanx!!!!!!!!!! hihi Hoest met jou?!?!?! Timon: ik doe mn best hihi en jaaaa blijf het mooi en wonderbaarlijk vinden hor zon emmy/cryo! All/ego: ben misschien beetje kort in mn reacties maar wou ff snel reageren voor t slapen gaan! Ben net terug van die verjaardag! Besloot tegen half 5 toch maar ff heen te gaan maar heb de hele tijd gezeten op tuinstoel en begon toch wel last van mn buikje en rug te krijgen dus nu lekker thuis! Zo koppie thee opdrinken en slapen! Morgen lekker uitslapen!! Helaas is manlief te werk! Slaap lekker allemaal
ooooh juulz: wat vervelend dat je je zo voelt !! (en ik maar opscheppen over mn prachtige cryo's ) maar skat,...het zegt allemaal niets hor!!! die van mij zijn trouwens dag 4 ofzo dus zouden op dag 2 ook nog maar 2 en 4 zijn dus das toch niet slecht mop!!?? en ik heb al heeeeeel veel positieve verhalen gelezen van meiden met minder cellen en goed resultaat! en je hebt teminste 2 mooie kanjers in je buikje!! das ook al heel wat!! het komt allemaal vast goed!! als je maar lekker op je positieve wolk gaat zitten! ?(Dat maat het iig een stuk makkelijker en de wachtijd dragelijker )
Juulzon, jou ben ik hier vergeten... Ondanks jouw gevoel toch goed broeden. Ook uit jouw emmy's kunnen mooie kindjes groeien!!! St, slaap lekker! Ziek worden is niet mijn bedoeling. Al ben ik mijn werksituatie aardig zat aan het worden. Misschien is mijn lichaam daar op aan het reageren.
Juulz ik laat het prikken bij scal rooseveltdtraat die het vertelde was een verpleegkyndige de s heb ik gemaild en die was wel positief denk dat het bruine innesteling is geweest de arts aan de tel zei dst ern urinr test neg zou zijn
goede morgen dames!!!! (nou ja ....morgen,....ik zit dan wel aan mn ontbijt en ben nog niet zo lang wakker ...tis al middag natuurlijk!!) Timon: dat zou best kunnen hor!!! maar hoop voor je dat het tijdelijk is en dat je weer snel fris en fruitig bent angelica: ik sluit me aan bij de arts! ik ben ook positief!!! geloof me,..ik ben gewoon jaloers op zo'n waarde hor! en het hoeft niet altijd meteen te knallen! maar morgen als je weer gaat prikken kom je met mooi oplopend nieuws en dan ook maar gauw een echo eisen ! hihi all/ego: ik heb eigenlijk weinig nieuws meiden! ben dus nog niet zolang wakker en heb een heeeerlijk lange nacht gehad! en heb goed geslapen en me lekker ontspannen! manlief kwam half 2 behoorlijk lam thuis en baalde dat ie "ff was vergeten" dat ie vandaag moest werken! wahah eigen schuld dikke bult! hoe kan je dat nou vergeten slimpie! dus die is niet zo happy vandaag! hij vroeg nog,.."schat kan ik de auto pakken ?!" en toen kon ik het niet laten hem even te plagen dus zei: "tuurlijk schat! van mij mag je! maar mag jij wel al rijden dan?!" mopper mopper hoorde ik toen hahaha maarja,...hij heeft het iig erg gezellig gehad!! dus hij vandaag te werk en ik home alone met de honden lig lekker op de bank en hun liggen bij me! (wat ze normaal absoluut niet mogen!) dus allemaal happy ik voel me trouwens super goed! (ondanks dat ik voel dat ik iets te lang heb geslapen) geen krampjes, geen rare gevoelens helemaal niets! hopelijk betekend dat veel goeds!!! vorige ronde had ik wel na tp steeds krampjes maar toen gebruikte ik utro natuurlijk en ik merkte dat ik elke keer na het inbrengen krampen kreeg! dus denk dat dat een reden is waarom ik ze toen wel had en nu niet! gister wel wat steekjes krampjes gehad maar das nu weg!! ben weer benieuwd hoe dit gaat aflopen!!! nou skatjes,...fijne dag allemaal en ik kom nog wel een aantal keer gluren hor!!!
even snel vanaf m'n tel....Juulz en st, goed broeden meisies! lieve babii, fijn om je even te zien hier. Ik snap dat je je klote voelt....dikke knuf lieve schat Rest ook een knuffel!
We gaan zo testen heb bruin verlies meer dan van de week... even niet drinken en straks testen...... ik ben zooooo bang