IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dit MOET gewoon goed zitten!
    ZO!

xxx voor allemaal!

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ooh, wat fijn angelica!!!! Ben opgelucht voor je! Nu moet het bloedonderzoek gewoon goed zijn :) :) :)!

St, lekker ontspannen zo te horen :)

@ego: ben gisteravond (rond 23u15) ziek geweest (van iets verkeerds gegeten?) en heb onwijs moeten overgeven en had last van mijn darmen... :( Kan dit van invloed zijn om de embryootjes/ innesteling? Mijn maag krampte echt enorm en het steekte ook in mijn buik. Nu gaat het weer, dus denk dat het iets met het eten is geweest (had heel veel verse salade met paprika, komkommer, uitjes en kipfilet, goed gaar!, op, vriendlief had nergens last van). Maar ben zo bang dat hierdoor onze poging nog meer gedoemd is te mislukken...

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh schattie, wat rot.
    In ieder geval heel veel beterschap!
    Ik denk niet dat t invloed heeft hoor.
    Probeer je niet te druk te maken, alhoewel dit makkelijker gezegd is dan gedaan natuurlijk....
    Maar hierdoor zal een poging niet mislukken denk ik.

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dankjewel Brabbel... Stom hé, dat ik zoveel moeite heb om positief te zijn deze ronde... Wilde dat ik dat kon veranderen, dit is ook niet leuk...

Knuffel omdat je zo lief bent!

xxx

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Die rondes hebben we allemaal wel eens (of gehad)
    Ik had t de laatste ronde, met mn gedachte zat ik al in Dusseldorf,:)

Dank je voor je knuffel, ik zou willen dat ik meer kon doen voor je soms....
    xxx

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz nee kan geen kwaad! Mijn kat heeft op mijn buik gesprongen

Hier gaat het rustig de ha belt me in de middag

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Juulz: kan geen kwaad hor!!! Denk maar aan zwangerschapsmisselijk/beroerdheid! Dan gaat je maag ook tekeer en das helemaal niet erg!!!! Snap best dat je je druk maakt, maar das echt nergens voor nodig!! ;)
    Dikke knuf! Enuh,….ik heb een plekje voor je vrij hor, op mn positieve wolk ;) hihi

Brabbel: hoest met jou?!?!?!

Angelica: wat vervelend dat je tot in de middag moet wachten zeg! Maar,….wel fijn dat je nu wat meer kan ontspannen! En dat je geen bruine hebt!! Maar das natuurlijk ook logisch want alles gaat goed met je frummel :D ik blijf erin geloven!!! ;)

Ego: net mn pregnyl gehaald! Zo die was ff raak zeg,…mn hele bil doet zeer hahaha maarja,…ben blij dat ik het heb gehaald :D dat voelt gewoon goed! (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen van een prik in mn kont! Haha :D ) terwijl ik zat te wachten belde er iemand die positief hcg had na TP en die krijgt volgende wk haar eerste echo!! Daar kreeg ik goede kriebels van!!!! En dacht meteen “dat wil ik ook” daar doe ik het voor! En volgende week hang ik aan die tel :D hihi
    Ik heb meteen bloedprik en bel afspraak gemaakt! Ik moet donderdag de 26ste bloedprikken en krijg dan tussen 11 en 13 uur de uitslag :D lekker vroeg!!! Ik zei al: das mooi want wil niet wachten tot eind van de dag, en als ik dan weer niets hoor, kan ik mooi nog optijd zelf bellen! :p lekkerpuh! Verder voel ik me super!! Normaal dus altijd krampjes en dat bewijst maar weer dat het van de utro komt want nu heb ik nergens last van!! (en andere rondes met utro waarbij het niet raak was had ik ook krampen) heb wel lekker bol opgezet buikje nu en dat betekend natuurlijk niets maar dat geeft mij wel positief gevoel! Ik blijf erin geloven tot het tegendeel bewezen is :D hihi

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Het wachten duurt zo lang.......

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tja snap ik meid!!!! Vind dat eerlijk gezegd ook zoooo krom !! Die artsen snappen toch zelf ook wel dat je het zsm wil weten?!!?
    Succes nog ff lieverd!!!! Ik denk aan je en dyim voor je

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    een hcg van 64 is toch niet echt laag? Ik snap het niet hoor.
    Ik hoop dat het goed stijgt

sorry dit zijn de spanningen

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Dus!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden ben beetje van slag. Ik heb de uitslag binnen en de waarde is verdubbeld alleeeeeeen

Vrijdag was het 24.4 iu/l en nu 54.3 ui/ l ik weet dat ze een berekening doen maar ik weet niet hoe hahahahah

Mijn man gaat nu bellen naar belgie

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik feliciteer je toch angelica. Ziet er toch naar uit dat je gewoon lekker zwanger bent. Hopelijk kan je ervan gaan genieten.

Hier nogsteeds in een dipje door nieuws van schoonzus vorige week.
    Gisteren ook flinke ruzie gehad met man over alles. Dat ik niet goed in mijn vel zit, toestanden op werk, verbouwing en dat er totaal niet over het vervolg van de mmm wordt gepraat.
    Dus duik weer mijn holletje in en lees vooral mee en duim voor de dames hier die een tp hebben gehad.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    artsen waren boos ik wordt straks weer gebeld dus nog onzekerheid
    ze zeggen dat ze vrijdag zeiden dat het 24 was en niet 64
    Ik weet toch wel wat ik gehoord heb

nou ja zit nog in spanning dus

16. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat vervelend angelica. Succes nog even.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ben zo blij dat mijn man gaat bellen want dit is niks

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zonnetje, niet leuk van die rusie / woorden met je man. Weet wat je bedoelt, heel goed... Wij zijn ook zo'n 'vurig' koppel soms. Je wil alletwee geen woorden hebben en het gaat ook niet altijd om eesentiele zaken, maar de woorden zijn er dan toch. Knuffel voor jou. En dan ook nog het werkgedoe, bahbahbah!

ST, Mijn wolk hangt nog wat lager, zodat het minder pijn doet als ik er vanaf donder....Heb tijd nodig om op te stijgen zeg maar ).

Angelica, wat een onwijs vaag verhaal. Wil dat nu zeggen dat het 24 was de afelopen keer? Het verklaart wel het lichte streepje... Hoe ziet je streepje er nu dan uit? Maar het stijgt wel... da's toch positief?

Babii, .... dan knuffel ik je maar stevig..... bedoelde het laatst een beetje positief, maar tuurlijk begrijp ik ook wel dat genieten nu geen genieten is. En dat je deste banger bent dat het misgaat... xxx

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dat vage streepje was met z&k test en die test pas positief boven de 50

Het is afwachten ik hoop dat het blijft verdubbelen

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Gent is happy
    Net met inbrengen beetle lbruin Maar ik heb pijn met plassen ik heb een wondje

Deel Deze Pagina