IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ook daar kan je bloedverlies door hebben. Gefeliciteerd angelica

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Gefeliciteerd meid!!!!!! Nu nie meer onzeker zijn hor ;)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    (breek even in) ik zeg ook gefeliciteerd (breek weer uit)

4. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hai dames,
    In een ver verleden schreef ik hier ook mee. Daarna ben ik gaan onderduiken...
    Ik kom hier even om
    - Angelica voorzichtig te feliciteren. Wat slopend die onzekerheid zeg! En wat slordig van de artsen...
    - Babii een dikke knuffel te geven voor deze hele moeilijke tijd...
    - Juulzon ook een knuffel te geven en haar te zeggen dat als zij de positiviteit wat kwijt is, ik die wel voor haar zal hebben...
    - De prachtige emmy's van ST toe te juichen...
    - Mee te leven met Zonnetje, moeilijk als jullie beiden zulke andere ideeën hebben over hoe nu verder....
    - Te duimen voor Timon dat DD de verandering kan gaan brengen.
    - en mee te genieten van de zwangerschap van Brabbel en Amy: daar gaan wij toch uiteindelijk allemaal voor!

Ik heb jullie allemaal erg verwaarloosd, maar nooit vergeten. Stiekem ook wel meegelezen. Wij hebben een aantal maanden rust gehad en dat was heerlijk. Uiteindelijk toch besloten voor de derde icsi poging te gaan en uiteindelijk eind vorige week twee embryo's teruggeplaatst gekregen. Nu veel misselijk (medicatie) en buikpijn (ik hoop ook medicatie en niet datgene waar ik bang voor ben....) en daardoor weer heel onzeker.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hey sonne : wat leuk en lief dat je hier ff voorbij komt meid!! En bedankt voor t toejuichen ;)
    Wat fijn dat jullie rust zo fijn was!! En wat top dat je weer voor een poging bent gegaan!!! Spannend hor!!! Ik hoop voor jullie op mooi resultaat!! Wanneer mag je testen of bloedprikken?!!?

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, knuffel!!!

Angelica, geen bloed is goed nieuws! Oooo, jij bent gewoon zwanger!!!! :D:D Gefeliciteerd!!

St, je hart volgen qua baan is in deze tijd best lastig als je nu een vast contract heb. Balen, hoor. Jij blijft dus voorlopig typemiep.:p

Zonnetje, wat jammer dat er weer woorden waren. Meid, ik geef je een dikke knuffel. Je hebt het toch ook niet makkelijk.

Sonne, jij lieverd! Ik hoop zo dat jouw emmy's blijven plakken. In welk zh heb de ICSI 3 gedaan?

Jeetje, wat is er gisteravond aan de hand geweest? Ik lees dat Juulz last heeft gehad van haar maag. Nou, ik ook! Heftige maagkrampen, als ongi krampen maar dan veel hoger. Gelukkig niet hoeven overgeven, maar was ineens helemaal gesloopt en op de bank in slaap gevallen. Vandaag nog steeds een vaag gevoel gehouden.

Ik heb mijn vakantie in mei in eindelijk bevestigd gekregen. :D:D

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, ik heb nog steeds lichtbruine afscheiding en nu ook een brandend gevoel in de vagina. Ik heb de huisarts gesproken en ik heb een schimmelinfectie ik krijg nu antibiotica

8. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Angelica, voorzichtig gefeli lieverd! Moet gewoon goed gaan, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Zonnetje, mag ik bij je in je holletje? Zit er ook een beetje doorheen momenteel. Weekje in Londen was heel leuk, maar heb het idee dat ik daar mn verdriet heb weggestopt en dat dat er nu uit komt..

Ik ga ook even in de meelees maar zeker ook meeleef stand :)

dikke knuf voor iedereen!!

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Tat en Zonnetje, ik kruip er ook bij....
    Sonne, wanneer is jouw testdatum? Hoeveel dagen na de TP zit je nu? We duimen voor je.
    Angelica, heb je antibiotica overlegd met Gent? Kan dat geen kwaad? Ik ga je nu ook feliciteren hoor, je bent gewoon ZWANGER!! Wanneer en waar heb je je eerste echo? Doe maar rustig aan en zorg goed voor jezelf...!

Liefs!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik krijg alleen een creme. Ik moet donderdag weer bloedprikken en dan echo bespreken als de waarde weer verdubbeld is zijn ze positef en ik geloof er in

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ben ook positief voor je Angelica! En ik geloof ook in jouw blasto-wondertjes!!! Spreek ze even toe: plak plak plak...!!!

:)

xx

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    thanks moppie

Ik doe rustig aan en ik drink heel veel. Donderdag weer bloedprikken ik had liever dit niet meer gehad maar ja het hoort erbij

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Timon: Jeetje,…wat vervelend dat je je zo ellendig voelde!!!!! Ben je samen met Juulz opstap geweest ofzo?!?! Haha doe maar lekker rustig aan!! Hopelkijk ben je gauw weer op en top fris en fruitig!!!
    ik blijf zeker nog ff lekker typmiepen :D haha zit wel goed zo hor! Ik kan makkelijk vrij krijgen met de hele mmm en ze houden er ook altijd rekening mee. Dat is ook nog maar afwachten bij een nieuwe baan! Daarbij heb ik een vaste baan en een redelijk inkomen! Leuke collega’s (niet allemaal trouwens!!!!) en een goede arbeidsvoorwaarden enzo. Maar,….in het kade van bezuinigingen kan het wel zo zijn dat ik binnen 3jr weg moet! Maar dat is nog niet zeker! Ze zijn nu met reorganisatieplan bezig dus de tijd zal het leren!

Angelica: meid,…..dat verklaard een hoop!!! ;) wel heeeel vervelend voor je hor!! Maaruh,….je hebt toch wel verteld van je zwangerschap?! Ivm de antib?!? (wellicht komt de infectie door de zwangerschap!) Maargoed,…. met antib. Knap je vast gauw op!!! Werkt meestal vrij vlug!!! En hopelijk daarna geen bruine meer en kan je heeeeeeerlijk genieten van je zwangerschap :D want ik weet zeker dat dit helemaal goed gaat!!!! Mijn gevoel is iig super goed bij je meid!!!!
    wanneer mag je eigenlijk voor echo of nieuw bloed onderzoek?!!? Denk dat ik dat ff heb gemist L
    ooooh zie het al,…donderdag!!! Spannend hor!!!!!! Ik duim nog ff flink door!!!!

Ooooh Tat ,….arme schat!!!! Kruip maar ff lekker in je holletje hor!!! Neem vooral lekker de tijd voor jezelf!!! Das heeeeeel belangrijk!!!!!! Wel een domper zo na je gezellige weekend Londen! Heb je zo genoten ,…en dan voel je je nu zo rot!!! Hele dikke knuffel voor jou!! En hopelijk kom je gauw weer boven op je holletje zitten ;) xxx

Juulz: kop op skat!!!!!!! Niet in het holletje gaan zitten maar gezellig naast mij op mn wolk ;) xxx dikke knuf schat!! Weet dat het makkelijker is gezegd dan gedaan!! Xxxxxxx

Ego: hier weinig nieuws nog steeds haha. Heb weer heeeerlijk uitgeslapen en vanmorgen met manlief lekker film gekeken op de bank bij het ontbijt! (laatste stukje wat gister niet helemaal goed ging,…film is gedownload maar stopte er na 1uur mee :s )
    Nu is mannetje laatste laag aan het schilderen en zit ik nog ff met mn lappie op de bank! Gaan zo ff naar de winkel dingetje kopen voor de keuken! En ff klein rondje met de honden lopen en daarna ga ik weer lekker op de bank niets doen :D ben daar erg goed in haha
    Voel me verder heel “gewoon” niet anders als anders behalve dat ik redelijk opgeblazen gevoel heb en beetje last van lucht in mn darmen. Af en toe wat trekkende krampjes , maar das vooral bij bepaalde manier van liggen en opstaan. Doordat ik nu geen utro gebruik voel ik niets , normaal natuurlijk allerlei krampjes enzo en dat maakt me onzeker al weet ik nu dat het altijd van de utro is gekomen. Ik ben nog maar 3dagen na terugplaatsing dus iets voelen is onmogelijk maar wil het zo graag :D nou goed meiden,…fijne dag allemaal

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    st de tijd gaat toch zo langzaam

wat voor honden heb jij? Mijn 3 schatten staan in mijn album

indy is nu constant bij me... ze trappelt en ze wil het liefst tegen mijn buik aanliggen zo een fijn gevoel is dat

iedereen in mijn directe omgeving zoals man en mijn collega zien iets aan me.
    Ik voel me prima ja mijn tepels worden anders dat is het
    mijn collega vindt me dromerig en ik ben heel moe maar dat komt ook door de utro en nu ben ik het wat meer

Bruin is aan het minderen het is ook niet veel ik heb het niet constant

15. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hai dames,
    Bedankt voor jullie lieve woorden! Angelica, jeetje, dat je niet elke ochtend test, die neiging zou ik zo ontzettend hebben....

Timon, ik heb de poging gewoon weer in ons eigen ziekenhuis gedaan. Sonneman wilde niet naar het buitenland.
    Juulzon, wij hebben de 11e punctie gehad en twee dagen later tp. Is in ons ziekenhuis standaard, en daar worden ook echt mensen zwanger hoor!!! Een viercellig embryo is op dag twee een topper. Ik had een 4-cellige en een 3-cellige. Ik vrees alleen al weer dat het niet gelukt is. Vannacht krampen, en nu het opgeblazen gevoel weg. Zo ging het elke keer als een poging mislukte... Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd, en het dringt ook nog niet echt tot me door, maar zie wel enorm op tegen 'het definitieve'. Was van te voren zo positief: dit zou hem worden! Die positiviteit is nu even ver te zoeken. Bah.

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Knuf voor jou Sonne!

Leuke beestjes Angelica! Ik heb ook ene hele lieve kat. Die kwam tijdens mijn stimulatie voorafgaand aan mn punctie ook opeens bij me op schoot liggen en dat doet ze echt nooit! Beestjes voelen dat gewoon! :)

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ze Zijn geweldig kan echt Niet zonder ze

Hoe gaat het bij jou

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Sonne....! Al ben ik zelf ook niet zo heel positief, toch ha ik je bemoedigende woorden toespreken: je weet pas dat het niet gelukt is, als je roodverlies hebt en een omowitte test :). Nog even broeden, wie weet gaat dit keer alles anders door jouw TP op vrijdag de 13e :)!
    Heb je nog cryootjes over? (ik niet... en dit was onze één na laatste punctie, slik.... nog maar één punctie te gaan en aangezien ik van de 5 puncties slechts 1x 1 cryo heb gehad... wordt het extra spannend en wordt nu ook een beetje bang voor het Wat Als Het Niet Mag Lukken scenario...)

Angelica, zwangere vrouw :) :)!!

ST, nog geslaagd vandaag met alles wat jullie gingen doen? Wel een luxe om dat op een doordeweekse dag te kunnen doen hoor :). Lekker broeden jij!

Timon, Tat en Zonnetje, dikke knuf voor jullie!

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Angelica: lief hoest met je?!?!?! Morgen weer bloedprikken he?!?! Mn duimen draaien overuren hor!! Xxx
    En wat een schatjes in je album!!! Lief hor! Kan me heeeel goed voorstellen dat je niet meer zonder ze kan !!
    Wij hebben een jackrussel en labrador (staan ook in mn album) en een kat/poes.
    Grappig he ,…hoe andere dingen aan je zien :D

Sonne: hoe voel je je nu meid?!?! dikke knuf voor je niet top gevoel van gister ! xxx

Juulz: ik ben zeker aan mn chilplannen toegekomen hahahaha lekker hor!!!! Morgen helaas weer werken! Maar mag niet klagen hoef maar twee dagen en heb dan alweer weekend :D zeker luxe!

All/ego: hier wat krampjes gevoel af en toe en trekkende gevoelens. Maar heb nogsteeds goed gevoel!!!! Vandaag prik 2 gehad en nog 1 tegaan,…hopelijk doet het zn werk :D

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hcg is weer verdubbeld maar vrijdag bloedprikken
    zw waren pos pfff toch opgelucht net bloedtransfusie gehad
    ohja gent wil dat ik vrijdag daar bloedprikt ipv leiden
    wat denken jullie