IVF/ICSI deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik had zondag 8 april 5000eh gespoten.
    ik had dinsdag de 10e dus mn ei sprong en
    zaterdag 14/4 mn terug plaatsing!

volgens het ziekenhuis zou ik dus ook morgen mn ongi hebben en 16dagen na eisprong moet ik bloedprikken en das donderdag!

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sonne, een dubbele knuffel voor jou ; en geeft niet dat m'n schouder nat wordt hoor, je hebt het nodig!

ST, whaaaa echt spannende tijden bij jou nu!!! Hopelijk komt er een hele lange tijd geen ongi bij jou. ga je morgen testen? Op zich kan het op dag 10 na TP.
    Ik heb wel vaker oranje verlies een dag voordat het begint, maar dat zou nu nog te vroeg zijn. M'n vriendje zei net dat ie er niet meer in geloofde, maar zou 't wel heeel leuk vinden als het nu zomaar is gelukt. haha.. tja zou wel te mooi zijn om waar te zijn... grappig dat we toch steeds weer dat sprankje hoop krijgen aan het einde van de cyclus.

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat klopt wel dat je morgen je nod hebt. Hoop dat je ongi gewoon weg blijft 9 maanden lang.
    En hoop niet dat je lichaam je gaat foppen om later ongi te worden ( heb ik weleens dat het spontaan dagje eerder of later is)

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier toch ook elke maand stiekem hopen op een wonder. Terwijl die kans heel klein tot nihil is.
    Heb deze cyclus totaal geen inzicht in wanneer ei is geweest ( cyclus is tussen de 29 en 35 dagen, wisselt weleens). Weet alleen dat ik deze ronde regelmatig rare klachten heb. Alsof ik rond ei of ongi zit. Stiekem ook weer beetje hoop dan, tegen beter weten in.

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    ST, wanneer had jij ook alweer de Pregnyl 1500 gespoten?
    Want het duurt ook weer even voor dat je lijf uit is.
    Pregnyl halveert met de dag, dus tel maar uit:
    1500/750/375/187,5/93,75/46,9/23,44/11,7.

Dus da's ongeveer 8 dagen.
    Maaaar, in het mooiste geval neemt jouw lichaam de HCG productie zelf over :).

Angelica, da's wel 'goed' gezakt toch? Wanneer ga je weer naar Gent?

xxx

xxx

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, knuff voor de rest!

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hey schatten heel ff snel ego/antew kom morgen weer uitgebreid maar zit op tel want lig al bijna te slapen :)
    Ik heb vrijdag nog pregnyl gehad dus test niet thuis. heb zowiezo geen testdrang dus wacht netjes op ongi en ging ervanuit dat die er rond dag 10/11 al zou zijn aar ga er ook vanauit datie pas na mn bloedtest kan komen dus wacht rustig tot do! Xxxxxx

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    HCG houdt ongie ook tegen.. Hopelijk nog 8,5 maand bij jou :) !

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil ook nog meedoen met de groepshug.

Lieverds, ik geef iedereen een enorm dik knuffel!

Hier eigenlijk niets te melden.

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ik wriemel me ook weer even tussen de grouphug...met te horen gekregen dat vriendinnetje zwanger is... van de 2e... Gun het ze van harte, maar het doet zo'n pijn...je wordt weer keihard met je neus op de feiten gedrukt dat zij dus al voor de 2e x moeder wordt in dezelfde tijd dat wij nog steeds met lege handen staan en na zoveel bloed, zweet en tranen...heel veel tranen...

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Tat, kom erbij en gooi de tranen er maar uit. Helaas is de pijn en het gevoel van oneerlijk niet weg te halen.

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    dank je lieve timon... Vind het zo erg dat ik dat zo voel, maar gun het mezelf ook zo, na alles wat wij er voor hebben moeten doorstaan...*blijft nog even lekker tussen jullie in hangen*

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Tat, ik weet precies hoe je je voelt. Vrienden hebben in de tijd dat wij 'bezig' zijn ook twee kids gekregen... De jongste is inmiddels alweer 1 jaar en 4 mnd. Helaas kan zij er zelf ook niet goed mee om gaan en heeft nu gewoon geen gespreksstof meer... Dat vind ik wel jammer, ze heeft vier kinderen en haar leven draait er dus om... En ze vind het moeilijk om er met mij over te praten. Beetje jammer, want op zich zou ik t juist fijner vinden als we weer gewoon gezellig kletsen af en toe. Komt denk ik wel weer als ik goed zwanger ben, maarja... wanneer is dat?!
    Extra knuffel voor jou Tat!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    tat en tori al mijn vrienden zijn al klaar met kinderen krijgen.. We zijn van allemaal voogd.:)

ST ohhhhhh spannend ik duim ook op geen ongi

Ik ben het gisteravond verloren Ik bespaar je de details maar het was naar om te zien

het rare is dat het bloeden ook gelijk gestopt is

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zonnetje: ik hoop gewoon elke ronde met je mee hor!!! Al is de kans (in je eigen woorden) nihil,…er bestaan zoveel wonderen!! ;) wel gek dat je nu ei gevoel hebt! Dan heb je best lange cyclus!!!
    En ik ben me er zeeeer van bewust dat mn lichaam me kan foppen hor! En dat mn ongi waarschijnlijk pas na mn bloedtest komt! Maar,…ik had m toch al echt verwacht omdat ik me al dagen ongi voel en bij punctie werd ik altijd dag 10 na punctie ongesteld!

Juulz: ik weet t schat! Laten we hopen dat het dan geen minimaal beetje hcg van pregnyl is maar dikke vette hcg van mezelf :D

Timon hug maar ff lekker mee hor ;) nog 1,5 wk meid!!!!! (sorry,….moest t ff tegen je zeggen ;) )

Tat: het gaat niet om de gun factor lieverd!!! Tuurlijk gun jij het ze van harte!!! Dat weet iedereen!!! (en dat doen we ook allemaal als we het zelf meemaken) maar dat het je (even) pijn doet en het je met de neus op de feiten drukt,…daar ontkom je gewoon niet aan schat!
    Hele hele dikke knuffel voor jou lieverd!!!!
    (hier heb ik het al regelmatig meegemaakt bij mn schoonzus, beste vriendin en nichtjes! Mn beste vriendin was binnen eerste maand zwanger van haar eerste! Haar man is echt zo van “ik neem een kindje” “we stoppen in mei met de pil, dan is ze in juni/juli zwanger” “jullie,…hebben/weten/kunnen dit/dat niet want jullie hebben geen kinderen” “honden kan je niet vergelijken met kinderen” “ik wil er maar 2 en dan gaat de knip erin” en al dat soort dingen! Jullie snappen vast wel wat voor type als ik dit zo zeg! (alleen op gebied van kids hor, want het is verder echt een hele lieve jongen!!! en we zijn erg goed bevriend!!!! en al heeel lang!!!) nu zijn ze voor de tweede al wat langer onderweg en zij leeft zoooooo met ons mee altijd maar hij helemaal niet! Voor haar vind ik het ook sneu dat het zo “lang” nu duurt , maar ik vind het eerlijk gezegd aan de andere kant ook wel prettig want ik hoop zoooo eerder als hun te zijn deze keer! Of dat we samen mogen lopen!!!!! Zo,….dat was mijn biecht!!! (voel me er gewoon slecht door!! Maar het is wel een feit dat ik dat zo voel! Of ik dat nou wil of niet! Terwijl ik het hun dus ook zooooooo gun!!! Maar ergens hoop ik ook dat hij hierdoor misschien toch beetje anders gaat dingen over kindjes krijgen en dat hij zich ook eens meer in ons kan verplaatsen en dat hij nadenkt bij zijn uitspraken want vaak zijn die kwetsend!)
    Sorry voor mn boekwerk antw!!! wat ik maar wil zeggen,…maak je niet druk over je verdriet bij haar nieuws meid!!!!! En je bent zeker niet de enige die zo denkt!!! Xxxxxxx kus

Tori: dat is wel heel vervelend !!!! miss kan je aangeven dat je het er niet moeilijk mee hebt als zij over dr kids praat! (ik praat altijd lekker mee,..maar dan over mn oppasnichtje :D hihi)
    En wanneer?!?! Dat is vast gauw meid!! ;)
    Hoest verder met je?!!??!

Angelica: ondanks dat het zo naar is en zo verdrietig,..is het fijn dat je het toch “verloren” bent gister! Tis fijn dat het vanzelf gaat lief! Ookal is het heel moeilijk!!! Dikke knuf schat!! Xxxxxx
    En bedankt voor het duimen ;)

Ff nog een hele snelle ego ,…mn verslag is al lang genoeg zo ;) hier vandaag lekker te werk!! Moet tot 5! :-s
    Vandaag dag 14na ei!! Nog geen ongi maar verwacht die echt elk moment! Voel me namelijk al dagen ongi! En bij punctie wordt ik gewoon door utro heen ongi op dag 10 dus had t nu wel verwacht. nu heb ik natuurlijk geen punctie maar had wel verwacht gewoon ongi te worden en miss wel eerder! Maar ik ben me er ook goed van bewust dat ik misschien nog restje pregnyl in mn lichaam heb, en dat ik misschien pas tegen het weekend ongi wordt! Dus tis ff afwachten hier!
    Verder geen nieuws!!! Manlief gaat vandaag voor het eerst op beide meiden passen voor 2 uurtjes ofzo zooooo leuk en hij heeft er zo’n zin in!! maar vind het ook wel beetje spannend! Hihi en morgen mag ik weer hele dag oppassen maar dan heb ik alleen de oudste !
    Nou fijne dag allemaal!!!!!!

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    DAmes, ben bang dat ik toch moet afhaken voor de 12e :( :( moeten echt naar harlingen om kado te regelen en zien echt geen andere mogelijkheid om daarheen te gaan.... *baalt*

St, hoe gaat het mop?

Knuf voor alle lieverds hier

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tat, doe ons dat nu niet aan om de 12e af te zeggen! Zou ik je eindelijk IRL zien....
    Sinds wij in de mmm zitten is mijn vriendin van haar 3e in verwachting. Ik kan er nog best aardig mee omgaan en ben er blij om.

Angelica, fijn dat je het eindelijk kwijt bent en dat het bloeden is gestopt. Hopelijk krijgt het snel een plaatsje. Dikke knuffel!

ST, hoe is het met je man en de 2 meiden gegaan? Ga jij trouwens bloed prikken of moet je zelf testen?
    Ik weet het.. nog 1,5 week. Dan gaat het voor ons weer beginnen, 3/4 jaar rust. Ik verwacht mijn ongi rond 10 mei en hoop direct te kunnen starten. Maar eerst de intake op 5 mei. Het begint wat te kriebelen. *slik*

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, ik heb haar dat ook al aangegeven, maar zij blijft het er toch moeilijk mee houden. Ze heeft dit zelf niet meegemaakt en weet gewoon niet zo goed wat ze erover moet zeggen denk ik.
    Nouja en daarnaast heeft ze het gewoon heel druk met haar 4 kinderen.

Ik voel me nog steeds alsof ik ongesteld ga worden. Het is er nog niet, maar verbaast me niets als het vandaag komt. Voel verder trouwens ook niets. Gisteravond de hele tijd gesteek in m'n onderbuik. Het kan ook wel kloppen dat mijn NOD vandaag is, dan is m'n cyclus weer 24 dagen en zo was het ook voor de laatste vmk. Laatste twee cyclussen waren 26 dagen (en ik was zo blij dat het weer 2 dagen langer was, want dat is beter voor de innestelling).

Tat, een cadeau kopen is ook heel belangrijk (ligt er wel aan voor wie, haha) ... jammer dat je nu niet mee kunt met de meiden ontmoeten!

Angelica, wel leuk dat je van alle kinderen voogd bent. Ik zou dat ook zo graag zijn van m'n nichtjes ... maar denk niet dat ze daar aan denken (ze gaan vast vrienden vragen als ze een voogd willen voor hun kinderen).

Timon, kan me voorstellen dat het weer begint te kriebelen, zeker na zo'n lange pauze. DD moet 't gewoon worden, straks zwanger!!! Ik hoop het zo voor je! Ben benieuwd wat ze gaan onderzoeken bij je.

Lekker vrije dag vandaag, de zon schijnt ; ik ga lekker genieten (en hopelijk heb ik niet al te veel last van de aankomende ogs).

19. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    :( Ik weet het!*baalt nog steeds heel erg*
    En het wordt al een even snel op en neer tripje den haag-harlingen-den haag. Kijk er ook echt naar uit ;) Moeten foto maken voor schoonmoeder voor haar 60e verjaardag. Zit ik verdorie ook net met mn beugel joh :D Ik ga zeker mn best nog doen om te kijken
    Voor jou komt 5 mei nu opeens heel dichtbij! Kan me goed voorstellen dat het begint te kriebelen nu.
    Ik ben ook in afwachting van en dan moet ik een afspraak gaan maken voor HSG. Na mn uberpijnlijke punctie en vervolgens hysteroscopie die me zwaar is tegengevallen, zie ik daar toch ook best tegenop...
    Weet je, ik kan me er bij neerleggen dat wij al deze pijn en moeite moeten doen om resultaat te behalen, maar wat de weg zo zwaar maakt is dat je niet weet hoe lang die duurt en of je überhaupt resultaat gaat krijgen... slopend!

Angelica, ik hoop niet dat je te veel pijn en ongemakken hebt?

ST, ja vooral die nonchalante opmerkingen, die kunnen kunnen je het meest raken he! Afgelopen vrijdag nog zei ze: ik wil ook wel weer eens aan iedereen willen zeggen dat ik zwanger ben...maar dat hoef ik jou niet uit te leggen... Maar toen ik daar over nadacht, dacht ik...nou, doe maar wel, want ik heb nog nooit tegen iemand mogen zeggen dat ik zwanger ben :(
    Je wordt idd gewoon met je neus op de feiten gedrukt dat je al zo lang wacht en hoopte ook gewoon een keer goed nieuws te mogen vertellen. En natuurlijk ben ik de laatste mislukking ook nog niet helemaal te boven en dat 2012 WEER ons jaar niet gaat worden dat we een kindje mogen krijgen.

Lieve Tori, ook dikke knuf voor jou! Dat van die gespreksstof herken ik ook zo goed!

Sonne/Juulz, hoe gaat het met jullie??

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    St In het begin zei ik tegen iedereen dat ik nog geen kinderen wil.... nu vertel ik het gewoon. Ik ontwijk nu wel sommige situaties. Een vriendin (onze schoonmaakster) van mijn ouders die wordt oma, haar dochter is 19 en echt compleet gestoord. Ze loopt regelmatig weg van huis, krijgt een wajong uitkering (te lui om te werken, ze wil uitslapen) ontmoet een jongen via internet en ze verhuisd naar groningen. Nu loopt ze te verkondigen dat ze al ontsluiting heeft ze is rond 25 wk geloof ik. Maar ze is niet opgenomen ofoz GRRRRRRR ze woont nu tijdelijk bij haar moeder. Ik heb tegen haar moeder gezegd dat ik haar dochter niet wil zien.

Timon oh wat spannend. We gaan voor de toppers:D

ST hoe is je gevoel? Ik vind het zo knap..... ik zou gaan testen:D

Tat, het bloeden is heel onregelmatig en dat maakt me onzeker

Meiden kunnen we misschien de date naar een latere tijdstip verzetten BV 4 uur ofzo Misschien komt dat beter uit voor tat

Ik heb een high tea afgezegd voor onze date;)

Deel Deze Pagina