Hoi hoi, Even antwoord wat vragen hi hi. We gaan voor de eerste, 3 jaar geleden meteen via natuurlijke weg zwanger geraakt, maar helaas na 9 weken mk. We hebben 4x iui gehad en 1x Icsi. Ik had zo'n 16 follikels maar maar 4 eitjes, dit leverde 1 goede bevruchting op. Helaas geen zwangerschap. Nu op naar poging 2! Ik spuit decapeptyl en 225 puregon, poging 1 150. À.s vrijdag terug voor echo, spannend! Ik ga nu gauw omkleden, manlief wil op pad hi hi. Tot gauw!!!! Groetjes jantien
Spannend Jan10 heel veel succes! En hopelijk heb je deze x meer eitjes! Het zonnetje schijnt hier lekker.. We gaan nu lunchen met familie bij haagsche beek en dan even lekker naar beverwijk. Fijne 2e paasdag allemaal!
Meiden, Het is echt helemaal over. Ml verblijft toch nog wat langer ergens anders, om rust in de tent en de emoties te krijgen.. Xx
Heel veel sterkte meid de MMM is ook zwaar. Brabbel, balen volgende keer beter. st en tori spannend. Hier gesprek ging redelijk goed. Hij moet aan het idee wennen maar is er niet echt op tegen. Hij wil er nog over nadenken, daarna begon hij over dat hij het na de vakantie dit wilde gaan beginnen en hij heeft liever niet dat iemand het weet. Zelfs niet mjn ouders. Ik wil graag een afspraak gaan maken voor de bloedonderzoeken (duren 3 mnd) Ga van de week aan mijn zusje vragen of het goed is
Spannend BS! Ik hoop echt dat er schoot in de zaak komt voor jullie! Zou zoooo bijzonder zijn! jan10, jij hebt ook al een aardig traject achter de rug! Hopen dat deze poging voldoende resultaat zal geven met een positieve uitkomst Tori en St dit is dé maand meiden! !!! Zo leuk en gaaf! Aftellen is begonnen voor jullie! Lieve llkh had je al gewhatsappt. Vind het zo erg voor je! Weet dat ik een wij er voor je zijn! Xx Het gaat het niet zo. Zeg paasbrunch gehad met onze ouders Merkte wel snel dat het eigenlijk te druk was. Zondag dus helemaal niets gedaan en gisteren naar de prenatal en baby dump geweest. Ff kinderwagens kijken en voelen. Prenatal ging nog maar bij de babydump kreeg ik al een stuk benauwder. Wat een drukte!! Terug in Den Haag even in het zonnetje op kijkduin gezeten en toen kapot naar his. Vanmorgen naar het werk want was tenslotte ook op pad geweest, maar de autorit had er aardig ingehakt. Had zelf natuurlijk nog niet gereden dus was behoorlijk gammel toen ik aan kwam. Even gezeten en gekletst met een collega ( goh dat jij daar zo lang last van hebt. IK was na een week alweer op de been! Toen ik vroeg hoe oud hij was bleekhij 12 te zijn ten tijde van de operatie. Heb het maar gelaten om te vragen hoeveel weken zwanger hij toen was. ... ) Ik bleef bibberen en ben naar het toilet gegaan om mn vriend te bellen en twill k met hem praat ga ik over mn nek. ... Goed volgens mij is dat mn lijf dat aangeeft dat het niet gaat Nu dus weer thuis op de bank en weer rust. Heb het wel gehad hoor maar goed dit is ook niet voor niks dat dit gebeurt.
BS, Wat fijn dat het gesprek goed is gegaan! Opluchting!!! Erg blij voor jullie.......positieve spannende tijden komen eraan! Tat, Lieve schat, geef jezelf de tijd om rustig te herstellen! Even uit huis zijn, is niet meteen hersteld. Mensen hebben altijd hun verhalen....maar uiteindelijk voel jij het beste hoe jij je voelt en hoe de groeiende bebe zich voelt! Blijf de komende dagen lekker thuis en zodra je denkt dat je beter voelt, begin maar met korte wandelingen en zodra dat goed gaat dan pas voorzichtig aan werk denken. Zorg goed voor jullie! Lieve IIkh, Hoe is het met je? Heb je voldoende steun uit jouw omgeving? **Dikke knuffel ** Sammy, Hoe was Beverwijk? Mama to be's, Zodra jullie stil worden.....is het de vraag of al.....??? Moi: Wat is het toch fijn om met aardige mensen te maken te hebben!!! Ik vond het al heel aardig dat ik vandaag voor echo terecht kon in Waterl. zkh. P'rend. Maar het was even stressen om op tijd daar te komen ivm werk. Ik kwam daar rennend aan.....bleek ik in mijn haast me vergist te hebben in de tijd, was 20 min te vroeg..., ik dacht dan ga ik rustig zitten wachten, maar de echocopiste stond bij de balie en zei meteen "kom maar mee". Ze was echt heel aardig.....vroeg of ik verzoeken had, toen ik zei dat ik me zorgen maak over hoeveelheid eitjes, ging ze meteen de ovaria rustig langs...rechts 2-3 en links 2-3 .......Super aardig! Gelukkig geen cystes meer, toch maar wel bloed geprikt, morgen uitslag. Mijn CD 1 is goed begonnen......en nu de rest!
Nina, het gaat dus beginnen nu voor jou?! Gaaf! Fijn dat je terecht kon in het zkh. Waar hebben ze je op geprikt? Hou ons op de hoogte! K ben daar nu idd wel achter ja dat even de deur uit nog geen herstel is. Ook even contact gehad met de bedrijfsarts. Hadden blijkbaar aan mn deur gestaan toen ik bij mijn ouders zat. Tja... Moet me ook eigenlijk niets aantrekken van anderen, maar ze doen wel erg vaak moeilijk op mn werk (of je nou thuis zit of op je werk, zei mn baas vorige week nog...zucht). Ik moet ook meer leren naar mn lijf te luisteren. Had onderweg vanmorgen al zoiets dat ik me niet ok voelde maar wilde ook niet te flauw zijn en gewoon proberen. Wijze les...
Jan: welkom en heeeeel veel suces!!!!! Je hebt al aardig wat doorstaan zo te lezen! Hopelijk brengt deze weg jullie meer resultaat!!! Geef de moed iig nooit op meid!!! Sammy: wat klinkt je 2e paasdag goed meid!! geniet maar lekker samen!!! xxx IIKH: sterkte schatje!!!!!!!!! Als er wat is, ook nu zijn we er voor je hor!!!! Xxxx BS: wat goed dat hij niet helemaal tegen is!!! En toch ook aangeeft na de vakantie dan te willen beginnen, dan is het niet uitgesloten en denk hij er toch overna tis ook best grote stap natuurlijk! Vind het zoooo bijzonder en zoooo mooi!!!! Wederom warm gevoel als ik erover lees Jullie Pasen 2013 was iig een topper hihi Xxx Tat: moppie toch! Wat vervelend dat je brunch zo moeizaam was! Maar goed , je kan ook nog niet alles willen!!! Je lichaam is nog herstellende van operatie! En daarbij is hij zich aant ontwikkelen voor je ukkie die ook hoop van je vraagt!! Rustig aan alles doen! Stapje voor stapje!!! Jammer ook dat het zo druk was bij de babyzaken! Tis zooo leuk om daar te neuzen!!!! Maar goed,..dat meot je niet proberen met deze dagen mop! Ga eens keertje lekker op een donderdag ochtend ofzo! T liefst zo vroeg mogelijk! Dan is het vaak rustig! Whahahah wat een domme . Die snapt echt werkelijk niks van een lichaam! Maargoed, de jouwe geeft aan dat je het echt rustiger meot doen! Dus doe dat ook schat!!!!!!!!!!!!! Denk om jezelf!!!! En je uk!! Je hebt je lichaam nog hard nodig !!!! xxxxxx En ik vind dat altijd zooooon onzin! Je kan ook weg, dus ook werken! Hallo!?!?!? Die mensen zijn gewoon niet snik!!! Ik heb hier 2 honden thuis, die moeten uit! Ook als ik ziek ben!!! Dan ga ik met ze rondje door het bos . dan ben ik hooguit half uurtje weg (bij gezond en fit langer hor) dan zijn hun uit, en heb ik frisse neus gehaald,..maar daarna doe je meteen niks meer! Das toch heel anders dan volle dag werken?!!?!? Nee hor meid, niks van aan trekken!!! Je moet naar je lichaam luisteren! Niet naar de wijze woorden van andere! Zo punt! Nina: wat een goed bericht!!! Toch netjes groeiende eitjes schat! En wat fijn dat ze zo lief voor je waren!!!! Zie je nou wel!!! Drukte maker op naar stap 2!!!!!! komt helemaal goed!!!! Ik voel t! Voor mij, . je moet helaas nog ff geduld hebben!!! vind het ozoooo leuk hoe je met ons (tori en mij) meeleeft!!!! Ik merk dat ik wat meer in mezelf keer en met andere dingen bezig ben. Daarbij zoek ik meer mn rust en sluit me wat meer af van de buiten wereld. Vandaar dat ik niet zo vaak kom reageren. Maar lees wel stiekem via mobiel mee! Oooh en man en ik kijken ook de hele dag series en films via de pc en dan kan ik niet opt forum! En als hij dan werken is,..rommel ik wat in huis! Want ook dat doe ik zo min mogelijk als hij lekker thuis is haha maar de kleine zit nog lekker op zijn/haar plek! Verwacht ook zeker niet dat er ook maar iets gebeurd voor het weekend! Ego: hier weinig energie! Doe minimaal aantal dingen op een dag, en neem extra rust in de middag. Merk gewoon dat mn lichaam en geest er behoefte aan hebben misschien voorwerken voor straks de bevalling en drukke periode die komen gaat?!?! Verder veel harde buiken ook, dus als ik wat aant doen ben,..moet het wel in etappes :S en vind dat erg iritant want ik wil zooooo veel doen op een dag en er schiet van alles door mn hoofd van ik wil dit nog en dat nog en zus nog en zo nog maar t lukt me allemaal niet. Dus beetje bij beetje dan maar! En eigenlijk zijn het geen eens belangrijke dingen!!! Hahaha Donderdag hebben we weer controle! Ben zeeeeeer benieuwd wat de stand van zaken is Verder gaat het eigenlijk wel lekker! Doe mn ding en wacht geduldig af! en ik denk zelfs dat we eindelijk een naam hebben! Toevallig is het er 1 die continu terug komt. Ik ben nog wel opzoek geweest naar iets anders maar dan zegt man vind je dat leuker dan .. ?!?! en dan moet ik weer bekennen dat ik de roepnaam misschien wel leuker vind voor klein kindje maar voor volwassene niet of andersom. Of dat het in combi niet past of afgekort juist niet en dan zijn we toch weer terug bij onze eerste ingeving hahaha. Nou meiden, . ik ga zo lekker mn bedje in!!! Fijne avond/nacht allemaal! en ik houd jullie op de hoogte ! en ik houd jullie in de gaten , want ik reageer niet altijd maar lees WEL elke dag ff mee! xxxx
even snel voor ik weer ga werken: Meiden, super bedankt voor alle berichtjes hier, pb en in de whatsapp. gisteren bijde ha geweest, geen verhoogde bloeddruk, longen klinken goed, hart zelf niets op aan te maken (ruisjes enzo), alleen klopt hij wel te snel. omdat ik zo een pijn rondom de borstkast heb heb ik tabletjes gekregen om te slapen, als ik niet ontspan (slaap) is niet mijn gehele lichaam in rust, en komen daar de klachten vandaan. vannacht voor het eerst weer een nacht doorgeslapen. Nu wel suffig, maar dat heb ik er wel voor over. Vanavond komt exlief langs voor verdere zaken te regelen. een aantal dingen hebben we al mondeling naar elkaar toegezegd, vanavond neem ik er pen en papier bij en dan gaan we eraan zitten. maandag samen onze facebook status aagepast. iedereen dacht dat het een grap was, voordeel van 1 april. toen eenmaal duidelijk was dat het niet zo was waren de reacties hartverwarmend. gisteravond na werk (sluit) had ik nog meldingsplicht bij de buurvrouw, hier weer even me verhaal gedaan en voedsel naar binnen gekregen. hoewel mijn hart nog steeds bij hem ligt is, mijn hoofd bezig met doorgaan. Ik vind het alleen zo erg om opnieuw te moeten gaan beginnen, alles waarvoor ik 12,5/13 jr gewerkt heb zit in dit huis. meiden, als de date nog doorgaat, wil ik iig zeker van de partij zijn hoor! Ik weet jullie te vinden en jullie weten half niet hoe blij ik ben met jullie steun! Dikke kus en knuffel
Help! Mijn bloeduitslagen zijn allemaal te hoog: oestradiol, progestron en LH zijn allemaal te hoog voor CD1. Assistente H gaat nu overleggen met dr. S, maar zei al dat het allemaal niet goed is..... Hebben jullie dit al eens mee gemaakt? Mjin bloedwaarden zijn tot nu toe nooit zo afwijkend geweest. Ik vroeg of het iets met DHEA te maken heeft, maar dat vond ze van niet. Zij belt me vanmiddag na 14:00......pfff ...... voel me nu wel heel verrot! Denk ik eindelijk gaat het gebeuren en nu dit..... Sorry even alleen ego.......
Geen ervaring mee nina maar heb je de waarde gehad? Kijk eens op NVKC - Wij nemen uw bloed serieus! daar staat uitgelegd wat te hoge of te lage waarden betekenen. Ik hoop dat je toch zou kunnen beginnen. Hou ons op de hoogte vanmiddag. Wat een domper Lieve llkh wat ontzettend klote allemaal klinkt ook echt alsof het niet goed komt. Zo verdrietig. ... sterkte meis en als je behoefte hebt aan een bakkie.. Ik ben redelijk dichtbij
nina : ik heb er helaas geen ervaring mee liefie!! maar ik denk aan je!! hopelijk is docter S enthousiaster! xxxxx
IIkh, Lieve meid, wat ga er goed mee om! Blij dat je een goede nachtrust gehad hebt! Heel veel sterkte! Xxx Tat, Bedankt voor mee leven en de site! Erg lief! ST, Dank je wel, lief van je! Ik denk zelf dat mijn cyclus in de war is door de 2 follikels die vorige week aan het groeien waren. Ass H was ervan overtuigd dat mijn gedachte niet klopte, maar had zelf geen ander uitleg......erg vervelend! Waarom snapt ze zelf niet dat het roepen van "dit is heel slecht" zonder uitleg heel erg verontrustend is. Ik ben intussen zelf even wat rustiger...... Ik kon vanochtend even niet meer nadenken... Ik hoop dat ze snel terug belt!
Ik ben net gebeld.....en het is geen probleem gezien de cystes van vorige week en suprefact die ik sinds gisteren gebruik.....zucht zucht zucht..... Echt niet te geloven..... dit is precies wat ik zelf vanochtend zei, maar zij was zo zeker dat het gewoon slecht was ...... Gelukkig was ze wel zo sportief om sorry te zeggen! Ik vind haar te lief om boos op haar te blijven, ben nu gewoon opgelucht! Ik had het echt even heel zwaar en kon er met niemand over praten, zoooo fijn dat jullie er zijn!
Fijn fijn fijn!!! Wel ff melden dat ze je wel onnodig druk laat maken met zulke opmerkingen if het de vokgende keer onderbouwd voor je waarom ze iets slecht of niet goed vind. Ben jij maar ook anderen mee geholpen! Dus nu? Start ivf?
Jaaaa heel fijn! Assistente H is een ervaren ivf-verpleegkundige, maar geen arts. Maar ja, aangezien zij dagelijks ermee te maken heeft, geloofde ik haar na ongeveer de 10-de keer dat zei" slecht slecht slecht"......., terwijl ik zelf eerst helemaal niet mee zat......angsten zijn gevaarlijk! Dr. S snapt het gelukkig wel! Zij zei zelf al dat ze de volgende keer geen uitspraken gaat doen.....gelukkig! Ik kan morgen gewoon beginnen met Gonal-f en puregon.......erg blij! Ik merk dat ik zo bang en gespannen ben dat er maar weinig nodig is om mij in stress te krijgen.......belachelijk! Ik ben normaal heel rustig, maar in mmm....hoezo rust.... paniek!!! Ik ben ook gewoon moe....slaap al weken slecht door de dhea. Mentaal is het ook slopend om steeds niet te weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten.......
Moet jij niet eerst eens even herstellen van je operatie ofzo. Ik kom zeker binnenkort een bakkie doen. Ik merk dat er echt heel veel zijn bij wie ik nu oo de koffie of eten kan komen. Heel lief alle schouders en oren, alleen het ergste is het alleen thuis zijn en de nachten.... Xx