Echt geweldig BS! Mooie stijging en duidelijk donker wordende testen. Echt gaaf. Zo mooi. Hoe voel je je nu?
Hier alles goed. Eigenwijs meisje wordt Sophie. Ze gaat echt haar karakter laten zien en soms is het overduidelijk 'ik ben twee!'. Haha. We zijn net bij een school wezen kijken voor een intakegesprek. Best leuk om mee te maken, zeker omdat ik zelf ook in het onderwijs zit. Een tweede? Tja, als het op de natuurlijke manier raak gaat zijn zeker. Of we de mmm weer in willen? Nu nog niet in ieder geval. Ik merk wel dat ik weer meer bezig ga zijn met m'n cyclus, wanneer eisprong? Wanneer ongesteld worden? Maar da's ook niet altijd goed bij te houden, er kan zo een week verschil in zitten namelijk. We gaan dus gewoon heerlijk door met genieten!!!!
Bs: gefeliciteerd. Ziet er goed uit. Eindelijk is het jullie beurt. Succes voor babii. Voor de rest zwaai en knuffel
BS, eindelijk!!! wat een goed nieuws, ben superblij voor je!!!! En je HCG stijgt volgens mij goed dus dit is een plakker!!! Op naar een supermooie baby .
*stuiterdestuiter* zo blij BS! Moet je van het ziekenhuis op Hcg prikken? Ik vroeg daar toen om na mijn positieve test, maar was volgens hun toen niet nodig en moest in spanning wachten tot 6.3 weken voor mn eerste echo. Maf toch hoe dat per ziekenhuis verschilt, of heeft dat met je voorgeschiedenis te maken? Ben heel benieuwd wat je hcg doet!! knuf!!
Sammy!! Hoe gaat het met je mooie hummeltjes lieverd, en met jou natuurlijk? Beetje ritme kunnen vinden al?