weet je waarom ze dat doen? omdat je zelf geen hormonen aanmaakt bij een ecd! (geen eitje gesprongen) meeste dames die ecd gedaan hebben starten vaak met een lage progesteron waarde als ze zwanger zijn! de placenta neemt vanaf 12 weken zwschap de functie van progesteron aanmaken over! breekt weer uit#
Wauw.....dat is wel veel om bij iedereen te doen en dan dus ook 5 x per dag.....de hele dag bezig met utro Is het bij eiceldonatie dan altijd nodig zoveel? Op de een of ander manier maak ik niet zoveel progestron aan ofzo en neem het ook blijkbaar niet goed op.
Wat een goed nieuws hier. Nina zwanger en BS een goede echo, met in ieder geval 1 kanshebber. En wie weet worden het toch 2 kloppende hartjes. Van de utro heb ik weinig verstand. Ik had altijd 3x daags 2 bolletjes. Alleen na punctie. Cryo was vaak in eigen cycles
Waaaaaaat nina?!!??, anders drop je hier ff een bommmetje met goed nieuws, whaaaaaaah!! Ik dacht die aan nog naar spanje, maar hatseflats nina is gewoon al zwanger! Wat een feest dames zo blij voor jullie!
sorry voor mijn bommetje Ik bevat het nog helemaal niet....het lijkt steeds alsof het over iemand anders gaat! Ik hoop dat ik morgen meer ga beseffen. Ik vind het geweldig vandaag een feestje met BS hier te hebben ....wie had kunnen bedenken......
Ik waai weer eens even waai en wat zie ik een mooi nieuws! BS, een kloppend hartje met 6 weken is prachtig! En wie weet doet het andere hartje straks ook nog mee... Ik klaver en duim mee! En Nina, ook van harte! X
WTF?!?!! Nina GEFELICITEERD!!!!!!' top zeg! Hoe ver ben je? Wanneer echo?? BS YESSSS goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Ik had trouwens met 7weken2 dagen eerste echo en er klopte maar 1 hartje! Met 8 weken en 2 dagen de ander pas! Dus het kan nog steeds hoor hihi!!
Volgend mij heb ik Nina haar traject gemist!! Van harte! Hier enkel utro na de punctie of kunstmatigs cyclus: 3x200 Volgend mij is 42 redelijk qua progesteron. Hoe hoog was je hcg dan??? Komt goed meis!!!
Lieve dames, Dank je wel voor jullie felicitaties! Wij waren ook in shock!! De afgelopen maanden hebben de behndelingen enz aan niemand meer echt gemeld om ons zelf ook nergens aan vast te klampen en niet steeds mee bezig te zijn, zodoende is het voor ons omgeving ook een positieve shock. Ik merk dat het nog zeker moet landen bij mij. Vannacht nauwelijks geslapen....Ik was helemaal hyper, angstig, gestresst en blij tegelijk. Fijn dat er zoveel ervaren mama's hier zijn, kan ik tenminste met vragen hier komen. Ik merk nl dat ik intussen super ervaren ben in de mmm, maar zwanger zijn enz .....
Babii, Dank je wel voor de uitleg! Ik heb voor de zekerheid mijn dosis nu met 1x200 verhoogt. HCG was 368