Huh?? Wat een minimensje! Hier ligt 68 al in de kast met 5 maanden oud haha En ze is toch met 37.3 wk geboren!
Ik vind dat vervelend dat mensen dat zo vragen ze weten niet wat zo een traject inhoud we wilde altijd 2 kinderen maar nu richt ik me op deze
Zo even de achterstand weggelezen... wowww nina!!! Zwanger... gefeliciteerd!!!! Char ik duim voor je! Bs, gelukkig dat er iig 1 hartje is, die 2e komt ook wel!!! Succes met de echo Xxxx
Ja echt mil! Ze past ook echt al wel 62 en jurkjes 68 maar rompertjes lubberen echt in die maat zal nog wel wat foto's in mn album zetten. Laatste keer op het consultatiebureau klom ze langzaam van de -2 lijn richting de -1 lijn. ...mn kleine prulleke ♡
Nina, genieten doe ik niet hoor, doe mijn best, maar is gezien mijn situatie praktisch gezien onmogelijk. 1.) Ik ren me suf achter een eigenwijs dreumesje aan, ook wel leuk, maar daardoor heb ik vaak niet door dat ik zwanger ben, met als gevolg; 2.) Ik wederom zware bekkeninstabiliteit heb, en de avond dus van de pijn amper de bank afkom, laat staan kan slapen in bed; 3.) Ik heel veel eiwitten in mijn bloed had, en dus tegen een beginnende zwangerschapsvergiftiging zit, waardoor rust wordt geadviseerd, maar dit feitelijk gezien onmogelijk is gezien punt 1 . 4.) De onzekerheid nog altijd overheerst, zeker met de kans op een vroeggeboorte, placenta die ermee kan ophouden, waardoor kindje geen zuurstof meer kan krijgen danwel mijn vitale functies die kunnen stoppen; 5.) Ik de eerste weken van mijn zwangerschap heb gebloed door een hematoom, en dus weken bloedde. Genieten, tja doe mijn best, maar ben blij als ik itgebroed ben. Eens maar nooit meer . Ben gezegend met mijn 2 wondertjes straks. Maar ik hou niet zo van klagen, ik zeg altijd: niet klagen MAAR dragen! En wist dat ik BI kon krijgen, maar de ZV heb ik dus even niet op gerekend. Komt wel goed, mijn man helpt ongetwijfeld waar hij kan.
Babbii!! Daar ben ik van overtuigd dat hij helpt!!! Ik heb het 'gezien' dat hij bij je meissie er is en zal er zeker nu ook voor jullie alle 3 zijn! Xxx
Babbi, Jullie hebben de mooiste en beste bescherm engel die er bestaat! Dikke knuffel! Pfff ik heb na de cryo tp donderdag echt een rommelende buik en een drukkend en soms licht pijnlijk gevoel. Zo onzeker omdat je niet weet of het goed of fout is. Moet wel al super veel plassen maar dat kan tussen me oren zitten natuurlijk.
Babii dat doet je man zeker en je bent zo een sterke vrouw. Heb juist veel respect voor je. CHAR INNESTELING????? Hier gisteren in het zkh gelegen spugen spugen en spugen. Ik had griep heb infuus gekregen en een heel mooi hartje gezien happy
Ja hoop het Bs! Naar oei wat lees ik nu! Wat vervelend voor je gaat het al wat beter? En wat een goed nieuws dat jullie een mooi hartje hebben gezien!
breekt weer ff in: wat super zeg een kloppend hartje.. geniet van dit goede nieuws! wat geweldig! breekt weer uit...
Wat een heerlijk nieuws lieve bs!!! Beterschap! Spannend char! Idd misschien innesteling! Duimen draaien!
NinaD, jij ook zwanger!! Wat leuk! Op naar de eerste echo, mooi hoog hcg al! Char, jij ook tp gehad, ik ga duimen voor een plakkertje. Je symptomen klinken goed!
BS, Wat geweldig zo'n mooi hartje! Erg blij voor jullie! Heel vervelend dat je zo ziek bent geworden, hoop dat je snel opknapt! Beterschap! Wat een schattig egeltje! Tat, Wij hebben IUI in Alicante gedaan, aangezien sperma van mijn man heel erg verbeterd is. Leuke foto's van jouw dochtertje! Char, Klinkt positief! Duimen...duimen.. Babii, Wat vreselijk zwaar zo! Ik weet wel zeker dat jouw man jullie helpt!!! Jouw droom is ook gewoon uitgekomen....weet je nog jouw droom van hem vorig jaar.... Heel veel sterkte mama Babii!!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met jouw zwangerschap. Je bent zeker een hele sterke dame! Dikke knuffel Tori, Dank je wel! Vorige week was HCG 368 bij precies 4 wkn. Hoe is het met jou?