Haha nou zwaar vind ik andere dingen hoor, ben niet z'n klagerd . Bs, jeetje nu al aan het infuus? Hebben ze je geen emasefene meegegeven? Haalt de scherpe kant van het braken eraf, kan je weer wat aansterken. Als ik dit niet slik lig ik tot aan de bevalling over de pot....... Char, herkenbaar! Had het zelf enorm na een tp, maar vooral toen het raak was!
Klopt dat is Emasefene, als dat straks werkt krijg je het in tablet vorm. Goed dat ze het in de zetpil vorm geven, want anders had je alles er weer uit gebraakt.
Hier echo ze zeggen 7.2 wk alles was goed maar er zat een rustige hematoom van 1,5 bij 0,5 mag niet fietsen enzo maar als t gaat bloeden dan plat vorige week weer echo in Gent
Fijn dat alles goed was en je weer wat mag gaan doen! Ben je nu in verwachting van een tweeling of toch 1 kloppend hartje?
Hebben ze je wel gezegd dat een hematoom vaak voor de 12 weken is opgelost? Danwel via een heftige bloeding, bruinverlies, of gewoon zonder ook maar enige complicaties? Is wel een geruststelling . Hier ook bedrust gekregen destijds, ging alleen helaas niet met een rondlopende dreumes. Nu wederom bedrust, maar onmogelijk..... Dus rusten waar ik kan, en jij ook doen meid! Super dat de kleine zo groeit, geniet ervan.
Babii nee ze zei daar niets over. Hij is ook niet zo heel groot. ze hoopt dat er geen bloeding komt. Het zag er rustig uit. Ik moet rustig aan doen en ze hoopt dat hij volgende week al wat kleiner is
Goed dat je je ziek hebt gemeld BS. Jammer dat er nog maar 1 hartje is. Maar geniet in ieder geval van dit mooie wonder in je buik. Geen idee hoe een hematoom ontstaat. Volgens mij is dat niet te voorkomen. Maar neem in ieder geval je rust.
BS , Wat mij werd verteld is dat het vaker voorkomt bij IVF/ICSI terugplaatsingen. Misschien doordat het embryo lager in de baarmoeder terecht komt (van onderaf ipv via de eileider) Het raakt met innestelen een bloedvaatje waardoor een bloedblaar ontstaat. Misschien dat de bm lager beter beter doorbloed is ? Geen idee, er is ook weinig over terug te vinden op internet, alleen ervaringsverhalen. goed je rust pakken en elke dag dat minifriemeltje groter en sterker wordt is er weer 1!
Ja goed eigenlijk wel, heb eerst steeds een drukkend gevoel gehad endat is nu weg. Af en toe kleine steekjes maar anders dan ongie steekjes. Ik heb wel last van me rug,vet haar terwijl het net gewassen is, veel plassen, en ben soms misselijk maar ben bang dat dat tussen me oren zit net zoals pijnlijke borsten. Dit heb ik ook allemaal gevoeld toen ik net zwanger van Levi was. Ben er verder ook rustig onder maak me niet zo druk hopelijk is dat een goed teken Hihi... Misschien dat ik zondag ga testen 10 dgn na tp bij Levi had ik toen een positieve test namelijk.
Een hematoom kan door de innesteling komen, het is eigenlijke en blauwe plek in je baarmoeder gevuld met bloed. De een adviseert bedrust en de ander adviseert dat je er niks aan kan doen. Vooral België adviseert bedrust en m'n zkh destijds ook. Aan een hematoom kan je simpelweg biks doen om te voorkomen dat je die krijgt. Rond week 12 is hij veelal opgelost
Ps bloeden hoeft ook niet altijd voor te komen. Hij kan ook oplossen zonder te bloeden, gebeurd ook vaak!
Hier is het helaas over! Vrijdag avond begon in bloed te verliezen en zaterdag brak het heel erg door...ben er best beroerd van en ook al is het pas de 1e cryo tp valt het toch zwaar... We hebben nu nog 2 cryo´s maar die zitten in 1 rietje en ze plaatsen er maar 1 terug (word deze maand 31 jaar) dus hebben we nog 1 kans met een cryo en anders zouden we moeten gaan na denken om opnieuw te beginnen aan icsi 2 .... Morgen het zh even bellen....