IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Llkh, knuffel. Lijkt me zwaar hoor meid. Heel begrijpelijk die avonden en nachten alleen zo verdrietig voelen. Dan ga je nadenken hè. Bah.
    Fijn dat je bij velen je verhaal kwijt kan.

Nina, toch alles goed en mogen beginnen met de ivf, joepie!!!

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

IIkh,
    Ik woon wat verder weg......je bent zeker welkom voor een bakkie! :)
    Wat je nu allemaal mee maakt is heel zwaar en dat moet je allemaal niet alleen doormaken.
    Een date ben ik trouwens nog steeds voor.....ben helaas alleen totaal vergeten data in te vullen.....schaam schaam......zal jouw mailtje opzoeken. Dikke knuffel

ST,
    Heb je altijd de juiste gevoel bij situaties....:) of is het intuitie van een mama to be :D
    Over jezelf denk je voor het weekend....Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.....:)

Tat,
    Wat leuk dat jullie nu ook bezig zijn met de voorbereidingen :) Weet je al hoe de babykamer gaat worden?

Zeehondje,
    Ja, gelukkig kunnen we door!
    Hoe is het met jou?

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Whahahah nina: ik heb niet altijd van die goede voorgevoelens hor hahaha maar probeer wel altijd positief te zijn! Denk dat ik mijn voorgevoel voor de kleine zijn/haar komst toch ff moet aanpassen haha dacht misschien wel snel maar ik ga nu uit van later dan de uitgerekende datum! Denk de 23ste ofzo. Hahaha

IIKH: dikke knuf meid!!! gewoon zomaar ;) xxxx

Even een dikke ego. Moet t toch ff van me afschrijven.
    Vanmorgen de 38wk controle gehad. Gyn vond dat de kleine t goed deed. Was goed bewegelijk (joh,..hij/zij houd mij al de hele nacht wakker) de doorstroming navelstreng was keurig en de hoeveelheid vruchtwater ook!! Zelf ben ik kilo aangekomen in een week en 1,5cm in omvang gegroeid rondom mn navel. Ik had iets eiwitten in mn urine en een bloeddruk van 130/75 (normaal zit ik op 100-110/70) niks op aan te merken vind hij. Maar,……de kleine man/meid vind ik persoonlijk amper gegroeid en maak me zorgen. Heb mn zorgen uitgesproken tegenover de gyn maar die kijkt naar het geheel en ziet écht geen probleem! De kleine is nu zo’n 2700/2800 gram. Volgens mij was t met 35wk 2500 en met 37 ook al 2700. De gyn zei wel…daarom doen we ook niet elke week groei meten maar om de week. Maar ik vind het verschil tussen week 35 en 38 gewoon nihil voor een baby dat op zn eind loopt. Gyn vind het niet zorgwekkend, helemaal niet gezien de overige aspecten die hun veel belangrijker vinden. Hij schat het op een kleine 6ponder bij geboorte. Maar ik heb zo mn twijfels en ben gewoon beetje down erdoor vandaag! Is t mijn fout/schuld?! Doe ik iets niet goed?! Is het mn gepieker?! Mn slechte slapen!? Mn weinige drinken!? Of is er gewoon echt niks en zie ik spoken!?!? We hebben afgesproken dat ik aan de bel trek als de kleine minder gaat bewegen of ik me echt veel zorgen ga maken! Als ik extreem vocht ga vasthouden of hoofdpijn krijg (ivm zwangerschapsvergiftiging) en ik hoef pas donderdag (met 39wk) weer op controle. Dan hebben we andere hele leuke gyn (dit is overigens wel een hele lieve man !) en een uitgebreide groei echo.
    Sorry voor mn lange verhaal…moest t ff kwijt!
    Vandaag gaan we als het goed is nieuwe auto halen. T proefkaartje is bezorgd en zijn helemaal happy en we zijn het eindelijk eens over de jongens naam :D hahahahhahaha wel ben ik beetje moe,…maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al sinds 4uur vannacht wakker ben! hihi

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ego: vanochtend wakker geworden met behoorlijke weeën en ben er na een tijdje af gegaan en dacht ze te gaan tellen, maar eenmaal beneden met een theetje op de bank waren ze weg!
    Om kwart over 11 naar de vk voor controle geweest en alles was weer in orde en tja wat deze weeën betreft had het weer heel goed door kunnen zetten, maar kan ook nog weken duren voordat het echt door zet en het ontsluitingsweeen worden.
    Vond de weeën van vanochtend wel heftiger dan dat ik al gehad heb, dus wat dat betreft zit er wel een 'verbetering' in.
    Bm was weer een cm gegroeid, bloeddruk 100/75 en het hartje van de kleine meid klopte volop. De vk kon ook meegenieten van haar voetjes, die stak ze maar al te graag naar buiten tijdens het voelen, haha. Oooh, ik wil haar zo graag zien en vasthouden!!!! Maar ik moet geduld hebben, het komt wel ...

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, oooh maak je nu niet te druk meid. Mij werd ook verteld dat ons meisje klein is maar wel volgens haar groeicurve groeit. Als het echt niet goed is dan zou de vk dat wel zeggen. Daar moet je op vertrouwen. Bij mij meten ze niet eens, alleen met een meetlint m'n buikomtrek en that's it.
    Wel erom denken dat je genoeg drinkt (en dus vaak moet plassen), dat is wel heel belangrijk.
    En dat je (boven)bloeddruk nu even hoger is is ook zeker nog niet zo hoog dat je je zorgen hoeft te maken.
    En het gewicht wat ze meten is ook maar een schatting, heb al zo vaak gehoord van mensen dat dat helemaal niet klopt. Ik vraag er niet eens naar bij de vk en heb dus ook geen idee wat haar gewicht is. Ik zie het wel als ze er uit komt.
    Probeer te ontspannen meid, je doet het hartstikke goed! xxx

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wow tori!!!! Dat zij. Spannende berichten! !! Ieieieie vind het helemaal leuk!!! :) :)
    Ik sluit me aan bij jiuw verstandige woirden voor ST. Ik ben er ook van overtuigd dat als er reden tot zorgen zouden zijn dat de vk dit echt zou melden! Kleine en grote mensen en grote en kleine baby's :) ;) snap je zorgen natuurlijk maar we weten tegenwoordig al zoveel (van te voren) en hebben daarom ook meer zorgen. Komt meissie. Ik ben gewoon benieuwd wie van jullie 2 eerder gaat zijn :D

Hier gaat het redelijk maar merk vooral dat mn lijf uitgeput is. Ff naar de bakker en lijkt of ik een marathon achter de rug heb. ..niet normaal toch?! Ben er behoorlijk klaar mee in elk geval. Ik sportte verdorie 4 keer per week. Stilzitten is niet mijn ding ;)

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

Mama ST,
    Maak je geen zorgen!
    Zoals Tori al zegt, is het gewicht nu echt maar een schatting en daardoor ook afhankelijk van de persoon die de schatting maakt! Kan telkens 100/200 ernaast zitten..... Daarom wordt er ook naar andere dingen gekeken, wanneer groei "normaal" is.
    Een bebe die geen energie binnen krijgt en dus niet aankomt, beweegt niet zoals jullie moppie.....:D
    Veel drinken is wel belangrijk, maak daar werk van en geniet van de laatste dgn of wkn van jouw zwangerschap!
    Zooooooo mooi dat je nu al een echte "Mama" bent! :)

Mama Tori,
    Wat spannend die weeen! Wat fijn dat bij jou ook alles zo goed verloopt. Een zwangerschap blijft spannend totdat de bebe er is. Ik kan me voorstellen dat je na al die maanden en echo's nu eindelijk jullie dochtertje wilt vasthouden, gelukkig gaat het niet lang meer duren! :)

Tat,
    Misschien helpt het wanneer je tijdelijk een vitamine tabl slikt, gezien wat je allemaal hebt mee gemaakt, kan jouw lichaam ook nu iets extra's nodig hebben. HA en VK kunnen misschien daarin advies geven. Maar hoe dan ook......jouw lichaam is druk met het maken van een bebe.....heeft rust nodig! :)

Vandaag dan met Gonalf en menopur begonnen. Ik ben op zoek gegaan naar kinderaspirine 80 mg, maar is blijkbaar nergens te koop. Overal kun je 100mg wel kopen, maar geen lagere doseringen. Weet iemand of het ergens wel te koop is?

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    AAAh spannend Tori!

Nina 100 is toch de kinderaspirine?

zometeen babyboom he op ned 1. Ik zit al voor de buis met zakdoekjes en een chippie haha

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    En als je dan weet dat Beer op 7,5-8 pond en 52 cm werd geschat, en hij er met 46 cm en 2800 gram uit kwam, kan er nog wel meer verschil in zitten, ;)

Tori, WAAAAAAUUUUUWWWW, spannend!!!!!
    Bijna beebje vast......
    Zo een bijzondere tijd dit.
    Denk nog ff terug aan mijn laatste weken (zwijmel)

XXX voor iedereen! :)

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tori: wat spannend!!!!!!!! T zal vast niet lang meer duren meid!!! ik denk dat je zondag aan de slag mag :D
    Ik heb geen idee of mn bm groeit (sterker nog..weet niet eens wat t betekend!) kijkt gyn niet na.
    Oooh vind het zooo spannend voor je!!! Hopelijk zet het gauw echt door meid!! good luck nog ff de laatste loodjes!! Ik leef met je mee! ;)

Tat: this idd beetje afzien nu voor je schatje,…maar onthoud wat de redenen zijn !!! je operatie natuurlijk maar vooral t kleine wondertje dat in jou groeit!!!! En dat sporten komt wel weer!!! Komt helemaal goed liefie!!!! Maar je zal ff moeten doorbijten ;) xxxx

Nina: liefie, bedankt voor je lieve woorden!!! (jaaa deze “mama” maakt zich nu al druk! Hihi)
    Vandaag weer begonnen!!!!!!!!!!!!!! Spannend!!!!!!!!!!!!! :d :D :D
    En ik heb totaal geen ervaring / kennis van kinderasprine mop. Miss ff informeren bij de mediq appotheek?!
    Succes met je start meid!!! ik ga ontzettend met je meeleven ;) xxx

Sammy: veel beeldbuis plezier :D hihi
    Xxx

Ego: bedankt voor jullie lieve reacties!!!!!!!!! Zooooo fijn dat ik jullie hier heb! Ben wel een heeeeel stuk geruster! Maar nog niet zorgenloos. Wellicht dat ik morgen toch nog ff de vk bel. Maar dat weet ik nog niet zeker. Man vind het niet nodig maar ik wil niet t weekend in met zorgen! Maar t ging stuk beter door jullie lieve woorden vandaag :D thanx schatten!!!!!!
    Nu lekker zo naar mn bedje!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ST hoe gaat het

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ahhh ST had eroverheen gelezen :)
    Hoe is het nu met je???? Ik hoor inderdaad vaker dat er maar wat word geschat en dat ze er echt wel naast kunnen zitten... En ik denk ook als het echt niet goed zou zijn dat ze je dat echt wel vertellen!! Probeer lekker te genieten van je laatste loodjes en je niet al tedruk te maken voor zover dat kan lieffie!!!!!! Knuffel!!!!!

Tori.. spannend nu heeee!!!! Hoe is het nu???

BS hoe gaat et mt jou schat???

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Tat, oh dat niet sporten vond ik ook zo verschrikkelijk ... maar ik moet bekennen dat ik al heel snel niets meer deed omdat ik sneller last kreeg van m'n rug. Vanaf een week of 20 vond ik (gewoon) fietsen al niet meer prettig. Ze zeggen dat je in het tweede trimester meer energie hebt, op zich heb je dat ook wel een beetje maar echt sporten zat er voor mij toen ook niet in hoor. Ik hoop zo dat dat weer komt als de baby er straks is en ik snel hersteld ben. Lekker weer mountainbiken en tennissen heb ik zin in!!!
    En die operatie heeft er ook ingehakt bij jou, dat is al zwaar en als je zwanger bent helemaal. Luister naar je lichaam en zo rustig mogelijk aan doen is het enige wat je kan doen. Wat je wel zou kunnen doen is een taalcursus ofzo ... om wat afleiding te creëren. Ik was dat van plan ... maar is er niet van gekomen OEPS.

ST, wat apart dat ze het bij elke vk weer anders doen. Bij mij checken ze echt heel weinig, maar ik ben er wel gerust bij, wat Nina ook zegt; als je de kleine veel voelt bewegen is die fit genoeg en dan maakt het niet eens uit of hij/zij groot of klein is. En ze luisteren ook steeds het hartje toch? Die is toch ook normaal?
    Hip is gisteren bevallen van een klein meisje van 2900 gram en loopt 2 weken op je voor ... en alles is goed met haar baby! Misschien geeft dit je meer rust m.b.t. hoe zwaar jullie kleintje is.

oooh ik hoop dat je gelijk krijgt, zondag is ook een mooie dag.
    Vannacht weer goed geslapen, allebei (buikbaby en mama2b). Dus hier is alles weer rustig nu. Vanochtend werd ik wakker om half 9 en ging tegen haar praten of ze ook zo lekker had geslapen en toen ging ze heel voorzichtig een beetje wiebelen, zooo lief :).

Brabbel, ja dat zeg je goed .. het is een hele bijzondere tijd die laatste weken. Ik beleef het nu weer heel anders dan tot week 37. Het idee dat het elk moment kan beginnen en we het klusje samen even moeten gaan klaren ... wow.

Sammy, ik heb ook babyboom gekeken (voor het eerst), maar pfff ik vind dat wel moeilijk om te kijken hoor. Vooral dat verhaal met dat babyjongetje ... ik hoef dat eigenlijk niet op beeld te zien. Het verhaal op zich vond ik al erg genoeg maar de beelden, heavy!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sammy hier gaat het redelijk. Gisteren soll gesprek gehad. Ben niet echt op zoek maar werd benaderd. We gaan aan zusje vragen of ze in ieder geval zich wil laten testen voor de eiceldonatie. ook al is het niet zeker dat ze het gaan doen. zwager wil pas in sept gaan beginnen maar de bloedtesten duren 3 mnd dussssssssssss

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Het wordt spannend hier, leuk.

Bij ons is ook nooit het gewicht geschat. Wist dus echt niet of ze groot of klein was.
    En ze was mooi 3070 gram bij geboorte (39, 5).
    Geen zorgen proberen te maken. Nog eventjes genieten van je mooie buik. Die miste ik echt ns de geboorte :)

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Zo, nou toch maar even naar de huisarts geweest. Moest vanmorgen weer spugen, terwijl ik juist heel rustig aan heb gedaan. Niet de wekker gezet, rustig gedoucht enz en toch bweeeeeeeep! Wel even gaan werken en ff afspraak gemaakt. Die bevestigde wat ik zelf wel dacht, maar door de druk van mn werkgever heb ik denk ik toch de bevestiging nodig ofzo.maar waarom begrijpt iedereen het behalve hij? Ze zei ook dat ik niet alleen voor mezelf maar de baba moet zorgen... ook al waar! Ik baal er van dat ik er zo onzeker van word.
    Goed was fijn om ff ondef de mensen te zijn, maar drukker kon ik het niet hebben. Dokter zei ook al dat grenzen aangeven wel een issue is bij mij....:) klopt! Heb meteen aangegeven dat ik volgende week dan ook halve dagen werk. Zo! Genieg ego!

Spannend bs. Wel balen dat ze zo lang willen wachten nog, je wacht al zo lang. Maar als dat wachten beloond wordt....maar dat weet je nog niet. Bloedtesten kosten toch niet echt veel tijd of moeite...? Ik duim voor je!

Tori, zondag. ?.sja waarom ook niet :) ik vermoed ook dat het niet lang meer zal duren bij je!
    En dan kan er idd altijd nog gesport worden. Ik heb er de puf ook niet voor maar mis het gevoel dat het me geeft en een leeg hoofd!
    Nu probeer ik te haken....whahahhahaaa!!!! Het enige waar ik me wel bij moet concentreren maar niet echt iets hoeft door te dringen ofzo :)

St fijn dat je wat gerustgesteld bent. Daar zijn we ook voor hier!! Ben zooo benieuwd wanneer jullie hummeltje komt en wat het gaat worden! :)

Sammy ik heb ook babyboom gekeken. Zelfs even over nagedacht om me op te gevem maar vl wilde dat niet. Was wel mooie tv geweest met mn operatie en mn hematoom hahahah ;) maar heb zoooo moeten huilen bij dat verhaal van max :( Kan me niet voorstellen om nu afscheid te moeten nemen...zij was net zo ver als ik nu....en hoe ze die nacht hem nog had gevoeld.....pfmff kan er weer om huilen :(

Nina, hoe gaat het prikken? Valt het mee?

Brabbel hoe gaat het met jou mop?

Babii, met jou? Herstel voorspoedig?

Llkh, knuf voor jou!

Zonnetje, wat is het stil?! Gaat het goed?

Hoop echt dat ik nou niemand vergeet......?! Niet expres!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Bs: sollicitatie gesprek gehad?!?! Spannend!!! En ben benieuwd wat je zusje zegt. Ik denk wel dat ze dat alvast wil hoor! Tis kleine test/ingreep. En dan kan je daarna rustig afwachten tot sept! Kan me voorstellen dat jullie de uitslagen al voor die tijd willen! Ook gewoon voor de (geestelijke)voorbereiding.
    Hier gaat t goed hor meid, thanx. Ik maak me waarschijnlijk gewoon druk om niks!! En kon t vannacht goed merken want ik droomde over de zorgen die ik maakte en dat in combi met de realiteit,..werd weer een chaotische nacht! Haha maar kan het aardig los laten. Kleine is vandaag best rustig voor hem/haar doen, en normaal zou ik me daar ook druk om maken zeker na de controle van gister maar ik kan het wel loslaten en denk gewoon dat hij/zij ook een rustig dagje heeft :D soms voel je ze nou eenmaal meer als anders ;)

Sammy: thanx voor je lieve reactie!!!! De gyn gaf ook wel aan dat het waarschijnlijk met zijn meting te maken had…. Maar dat nam voor mij de stress niet weg! Maar voel me nu wel goed hor! En wacht rustig af tot donderdag! Er is me dan een goede uitgebreiding groeimeting beloofd en de arts is echt een top wijf! Dus heb alle vertrouwen in donderdag en kijk erna uit ! ben benieuwd!!!
    Hoest bij jou?!

Tori: ik neem aan dat de protocollen bij de vk wel zelfde zijn hor. Hoor altijd van anderen dat ze voelen en luisteren maar wij krijgen soms de vk maar meestal controle door gyn. T verschil zal hem daarin zitten! ;)
    Wat fijn dat je vannacht ( beide) een goede nacht hebt gehad!!! En wat lief die reacties als je tegen dr praat! Lekker nog even genieten!!! Elke dag kan nu de laatste zijn :D

Zeehondje: thanks lieverd!!! Hier schat gyn t wel gewoon op kleine 6 ponder. En ziet echt geen problemen.

Ego: allemaal erg bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden! Ik denk ook ergens dat het gewoon door mn eigen angst komt. We zijn zo lang bezig geweest!!! Int begin was ik ook zoooo bang dat het mis ging! Dat kon ik eindelijk los laten en nu heb ik dan weer zoiets van…we zijn er bijna! T mag nu niet mis gaan!! En al helemaal niet door dat we iets over het hoofd zien!! En dan maak je je als mama in spe gewoon beetje druk! ;) maar ik ben ervan overtuigd dat we donderdag gewoon goede controle hebben hor!! We hebben dan hele leuke gyn en zij is echt super goed! Man hoopt ook dat zij de bevalling zal doen :D haha en zij kan me zeker gerust stellen!
    Verder heb ik weinig nieuws!! De nieuwe auto staat voor de deur :D een volkwagen passat station!
    We hadden een golf station maar die was niet helemaal 100 en eigenlijk net ff te klein (ja ja…een luxe probleem haha) als we dan straks met baby op stap gaan, kan er niemand anders mee dan man en ik. Omdat man zo vreselijk lang is, en de stoel in achterste stand heeft kan daar de maxi niet, en ook geen volwassen persoon achter. En als de maxi achter de bijrijder staat, werd t voor de passagier wat krapjes. Ik paste er wel, maar mijn schoonmoeder of broertje bijvoorbeeld niet. Deze achterbank ruimte is net wat groter! Heerlijk!!! En de auto is stuk luxer! Ben er erg blij mee!!!
    Morgen zou mn nichtje komen met mn tante,..maar die komen niet dus heb home alone dagje want man is werken! Ga denk ff mn nagels laten doen (van mn voetjes) en naar de kapper! Verder lekker geen plannen :D heeeeerlijk!!!!
    Nou meiden,…fijn weekend allemaal!!!!!! xxxx

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    tat: wat vervelend allemaal schat!!! maar,....tis goed dat je nu de bevestiging van ha hebt! dat is voor je eigen overtuiging toch belangrijk!! en heeeel goed dat je nu je grens WEL aangeeft bij je werkgever! jammer voor hem!!! maar jij en je beeb zijn belangrijker!!!!! lekker rustig aan doen schat!!! xxxxxxx
    en bedankt voor je lieve woorden ;)

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Goedemorgen lady's,

Ben erg benieuwd hoe het met de mama's to be staat!

Tat,
    Goed dat je naar de Ha bent geweest! Hoop dat je nu ontspannender kunt zijn, helpt ook!
    Jij en de bebe zijn no 1 :)
    Met moi, prikken zelf gaat goed, maar ik heb helaas weer flink last de bijwerkingen. Vooral moeheid en emotioneel zijn het ergst. Het helpt ook niet dat ik nu ook in het weekend 06:30 moet opstaan voor de neusspray en gonalf..... Ach ja als dinsdag maar meerdere mooie eitjes te zien zijn ......duimen...duimen.

BS,
    Hoe ging jouw sollicitatie?
    Hoop dat je snel groene licht krijgt van jouw zus!

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Zo, het is zondag... 39 weken. Laat maar komen...
    Vannacht niet zo'n goede nacht gehad, last van maagzuur, ze lag heel erg met haar voeten en kont tegen m'n maag aan te drukken. Niet lekker geslapen en pijnlijke buik/bekken toen ik wakker werd en eruit ging om 9 uur.
    Ik had haar gisteren lief gevraagd om vandaag te komen, kan ze t zonnetje zien ;), maar ben bang dat t vandaag ook nog niet gaat gebeuren.

Tat, je bent aan het haken? Wow! Haha, ik kan dat echt niet. Wat maak je voor leuks? Wel slim, zo'n afleiding waar je niet echt bij na hoeft te denken, je brains even rust geven.
    Hoe voel je je nu? En komende week ook fijn halve dagen werken, heel goed! Je moet goed herstellen, want je bent nu ook alweer 21 weken en de groei van je bm zal nu ook sneller gaan en dat wordt dus ook zwaarder.

ST, oh ja dan zal t m daar in zitten, dat de gyn anders de controle doet. Leuk dat jullie nieuwe auto er is! Helemaal ready voor de baby nu :). Zijn je teennagels weer mooi? Lekker hoor om dat ff te laten doen. Kan jij nog n beetje lekker lopen zonder dat je bekken pijn doet?

BS, net de foto van jou en je zus weer gezien op FB, ik duim voor je dat jullie droom met haar hulp uit mag komen! Jullie twee zijn toch één ... Tenminste uit 1 eitje! Oh hoop t zo voor je en dat t dan voorspoedig gaat.

NinaS, sterkte met prikken... Valt niet mee om lokken t weekend daarvoor zo vroeg op te moeten staan, t is nou niet bepaald een leuke bezigheid met die spuiten. Op naar mooie eitjes dinsdag! My fingers are crossed :).

Deel Deze Pagina