aaah meissie toch!! Durfde je niet? En nog wel met zo'n prachtige echo Het is ook zo beladen allemaal na al die jaren....knuf!
Nee ik kon t echt niet. We kunnen ook geen nekplooi laten doen of de nieuwe nipt test. Vanwege mijn verleden zal de test vaker positief uitvallen op down dan dat t in werkelijk is. Ik maak extra hcg aan door de vanishing twin en bij herhaalde miskramen is pap nog wat niet goed en dan komt er altijd uit dat de uitslag positief is. Het is ons afgeraden. ze hadden het over een vlokkentest met 20 wken maar dat doe ik echt niet
Bs, fijn dat de echo goed was! Hier volgende week woensdag weer een tp hebben er nog 2 in 1 rietje en als die beide goed ontdooien krijgen ze alle twee terug.
Fijn dag alles goed was, tot 12 weken lopen ze de ene keer achter of voor, daarna gaan ze een eigen groei ontwikkelen. Ik snap dat je de testen niet laat uitvoeren. Hier wel ingebrekestelling guo laten doen met 20 weken, maar als kindje niet gezond was IND e zin van down had ik het gehouden, enkel als het niet levensvatbaar was, zo was ons motto. Lekker genieten meis!
BS, wat super dat het allemaal zo goed gaat! En al aan het plassen voor MvM ook! Hier helemaal geen testen laten doen, down kindje hadden we toch ook gehouden. Het is alleen dat je je er dan op kan voorbereiden. Maar met deze waarschijnlijk niet betrouwbare uitslagen had ik het zeker ook niet gedaan. Lekker genieten nu!!!!! Char, wat fijn dat ze allebei teruggeplaatst gaan en mogen worden. Altijd handig zo'n forum...
Bs, ik dacht even kijken hoe het hier is en zie dat je al 9 weken bent nu! Wat goed!! Hopelijk kan je langzaam aan gaan genieten van je zwangerschap.
Zo, ik kom hier ook weer eens even kijken. @nina: hopelijk is het inderdaad niet fout gegaan. Het was haar zo gegund. @BS: ik snap je angst voor de testen, was er toen ook heel bang voor. Uiteindelijk wel gewoon gedaan. Maar ik ben inderdaad ook pas begonnen met MvM in week 8 of 9. Maar had zelf pas een echo met 7,5 weken en wilde eerst zeker een kloppend hartje gezien hebben. Dus ik snap je angst. Hier geen testen gedaan, MCK had er nooit wat over gezegd en bij de verloskundige had ik ongeveer een halve week bedenktijd, maar gezien alle moeite die we gedaan hadden voor dit kindje hadden we beide zoiets van. We houden het hoe dan ook. En als je uitslag toch niet kloppend is zou ik het ook niet doen. Probeer in ieder geval lekker te genieten, maar hier de hele zwangerschap toch een soort van angst gehouden om eerlijk te zijn. Werd wel steeds minder met een steeds dikker wordende buik en als je het voelt bewegen. @char; voor jou dus ook binnenkort weer een tp. @babii en brabbel: hoe gaat het bij jullie? @all; hoe is het met de rest? Hier groeit B als kool. Ondertussen kruipt hij, trekt zich overal aan op tot staan. Brabbelt er vrolijk op los en toont erg zijn eigen willetje. Dus hij houdt me lekker bezig. B heeft ook al 6 tandjes, dus het gaat erg hard hier. Het gaat veel te snel eigenlijk, maar ja, op zich wel een goed teken. Daarnaast merk ik wel dat 27uur werken best pittig is. Zeker omdat ik geen vaste werktijden heb en vaak een dag voor 2uurtjes terug moet komen. Helaas nog niet iets tegengekomen op mijn pad wat beter bij me past. Ik werk nu vaak 1 weekend per 4 weken en soms extra. Als ik ergens anders ga werken moet ik standaard om het weekend werken. En dan vaak ook nog hele dagen. En nu soms ook maar een half dagje. Maar ja, ik blijf kijken wat er op mijn pad komt. Hoewel de hele zorg op dit moment een puinhoop is en er steeds vaker wordt verwacht dat je maar 6 dagen per week inzetbaar bent. En dan soms voor maar 3 uur op een dag. En ja, waar laat je je kind dan. Zolang het nog een beetje te doen is, blijf ik maar op mijn plekje zitten, tot ze eindelijk hebben bedacht wat ze met de thuiszorg gaan doen. Volgens onze directeur gaat het namelijk helemaal niet naar de gemeente toe, zoals wat ze overal zeggen.
hoi lieve meiden. ik ben helaas niet zo actief momenteel maar dat is alleen omdat ik het onwijs druk heb met van alles!! vrijgezellenfeest organiseren, mn werk, de kleine meid, haar verjaardag, het huishouden natuurlijk en dan heb ik ook nog een prive leven en weer nieuw traject dus het is gewoon TE druk. maar het gaat WEL goed met me hoor!! even in het kort en meteen een vraag aan jullie ... we zijn nu weer druk decapeptyl aant prikken voor nieuw poging. de vorige was afgebroken ivm met cystes welke na ruim 2mnd vanzelf waren verdwenen. ik moest wachten op ongi en ben nu weer druk aant spuiten. vandaag weer echo gehad (cd5) en als deze goed was mocht ik gonal f gaan spuiten. maar helaas WEER een cyste. maar,,,.... deze keer hoe ik niet te stoppen. ik moet nu nog week aan de deca en heb di weer controle. als de cyste dan weg is, ist geweldig en mag ik natuurlijk starten met eitjes kweken. maar nou komt t...is ie niet weg, dan gaan ze m "gewoon" op de poli weg prikken/zuigen?!!? en nu is mijn vraag...heeft iemand daar ervaring mee?!?! wat moet ik daarvan verwachten?! is t in een poep en een scheet gebeurd? doet t zeer? moet ik iemand mee nemen voor de zekerheid?! ik beloof jullie dat ik snel probeer op iedereen te reageren! xxx dikke kus en veel liefs. en ...sorry voor mn ego berichtje! maar de vraag brand. en zo kon ik meteen ff laten horen dat t goed met me gaat!
Zonnetje en ST fijn om wat te horen van jullie!! Hier ook alles goed! De jongste is alweer 6 maanden en de oudste 21 maanden! Hij wordt ineens zo slim!! We zitten in de 3e ronde voor kindje 3. Gek genoeg had ik deze week een duidelijk positieve test (wel licht maar absoluut geen tuur) en de dag erna ongesteld. Voor een tp cryo moeten we wachten tot augustus helaas, eerder willen ze niet tp sen ivm keizersnede. Dus we doen ons best op de natuurlijke wijze tot die tijd Ik werk op het moment in een 0 uren contract maar deze maand 2 dagen in de week. Kindjes zijn dan bij mijn moeder. Verder weinig nieuws!
Zo, ST en MIL weer druk bezig voor een beebje. Leuk. Hier geen mmm meer. Een spontaan wonder is wel welkom. Geen ervaring met cystes wegzuigen. Bij mij verdwenen ze vanzelf. Dus kan geen tips geven.