He meiden knuffel allemaal wat leuk al die verhalen st neem iemand mee het is pijnlijk Hier vrijdag echo echo's staan in album bij uk
M'n ervaring weet je st. Xx Hier ook alles goed. De nodige klachten maar ach dat hoort bij zwanger zijn toch. Niet klagen maar dragen roep ik altijd. Verder geen nieuws te melden, hihi.
Meiden, Het heeft niets te maken met ivf en kindjes maar ik moet het ff van me afschrijven. Ik heb een tante in Canada. Het is een volle nicht van me moeder maar voelt als directe tante door hoe close we met ze alle zijn opgegroeid. Ik hoorde afgelopen week van me moeder dat ze al even in het ziekenhuis ligt. Met ernstige klachten. Mijn moeder wist dit al even maar hoewel wel elkaar bijna dagelijks spreken even vergeten te melden. nu hoorde ik vandaag dat deel 1 van de diagnose bekent is, borstkas kanker... slik.... of er uitzaaiingen enzo zijn is nog niet bekent. Hoelang ze nog heeft en of er überhaupt behandeling mogelijk is ook niet duidelijk. informatie stroom is waardeloos. . krijg me neven ook niet te pakken. Ik baal echt vreselijk. Als ze gewoon ergens in nl had gewoond was is daar natuurlijk al lang geweest. Pfff ff 8uur in een vliegtuig zitten is wat anders...
Llkh, wat naar zeg! Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is dat je niet makkelijk naar haar toe kan! Sterkte met de onzekerheid. ST, alweer een cyste? Vervelend meid! Dat wegzuigen lijkt mij ook geen pretje, maar neem aan dat ze het met verdoving doen? Zal wel een beetje hetzelfde zijn als de eitjes aanprikken toch? Tjee BS, alweer voor de derde... Hier gaan we niet voor een tweede omdat vl het niet wil, dus daarom ben ik nauwelijks nog op ZP. Voor mij is het nog niet zo makkelijk dat ik m'n meisje geen brusje kan geven. Dus des te minder zwangerschapsverhalen over tweede, derde en meer kindjes des te beter. Ik breek weer uit!
He meiden even een mega knuffel voor jullie. Ilk jeetje wat een vreselijke ziekte. Heel veel kracht de komende tijd Tori, Het is idd niet makkelijk omdat allemaal zo te zien. Ik heb het nu nog met zwangere. Ik zie ze lachen stralen en wij....allemaal zo onzeker. Hier afgelopen vrijdag onze laatste echo in gent gehad. De kleine loopt zelfs voor op de groei hartje klopte stevig alleen ze wilde een nekplooi doen, terwijl dat nog de vroeg is en ja hoor te dik 4 mm. Ik hoop vrijdag een betere echo in Leiden. Daarnaast gelijk stress en jawel een koortslip ik word er moe van
hoi meiden tori: i know the story!! dikke kus/knuf mop. bs: ze is er wel heeel vroeg mee hor. hopelijk zit ze er helemaal naast!! en dan nog... het hoeft niks te zijn mop. llkh: wat erg schat!!!! ik kan me je verdriet/frustratie heel goed voorstellen. zo moeilijk! zo hard. (ellendige rot ziekte) even een update. vandaag echo gehad. cyste is er nogsteeds en morgen 3uur heb ik een afspraak voor t weghalen/leeg zuigen. heb naproxen gehad tegen de pijn. maar volgens de gyn ... valt t reuze mee. nou ben benieuwd. wel fijn dat hij t zsm wou doen (anders moest ik onnodig langer deca prikken zei hij.) en als het goed is, mag ik morgen avond de eerste gonal zetten!!
Hoe is het gegaan st? Hier vandaag (eigenlijk te vroeg) getest en een knal positieve test wie weet zijn het er wel twee! Vind het nog wel erg spannend hoor!