IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat hoor ik vaker dat 2 kindjes die zo kort op elkaar zitten pittig is.
    Succes ermee

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    hey dames, wilde al een hele tijd reageren, maar telkens niet van gekomen. Ben net terug van vakantie. Was heerlijk en het vliegen met Isi ging prima! Zo makkelijk geweest en de stewardessen liepen letteerlijk met haar weg en kwamen ze weer terug met een speeltje of eten en hele fotosessies. Zo leuk!
    Ze is tijdens de vakantie gaan kruipen, zitten en optrekken en staan is sindsdien het allerleukst vindt ze :) :) :D
    ook is mijn vriend op zn knieën gegaan op vakantie!!! Mijn vakantie kon natuurlijk niet stuk! Wij gaan misschien na de zomer eens kijken of we voor een tweede gaan. Voorlopig zijn we dolgelukkig met zn 3tjes en ben ik elke dag nog steeds zo dankbaar!

Char, gefeliteerd meis!! Gaat alles goed? Hoe voel je je?

ST, wat ontzettend klote meis!! Zuur dat je poging afgebroken wordt, maar beter voor de punctie, want overstimulatie is ook echt geen pretje weet ik uit ervaring. Plaatsen ze ook niet terug. ALthans, zo ging het bij mij. In elk geval medicatie aanpassen voor een volgende keer! Wat is het plan nu?

Lieve BS ben zo blij voor je dat alles goed gaat!!!

Hoe gaat het met de andere dames??

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    BS, fijn dat alles weer goed was op de echo!!!

MiL, da's wel vervelend, niet kunnen bijslapen. En jammer dat de één wakker wordt van de ander. Liggen ze dicht bij elkaar?

Tat, oh wat gaaf, trouwen!!!
    En wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat.

En de rest ook. Als het goed gaat is er inderdaad vaak niet veel te vertellen :)

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Sorry ik verwaarloos jullie ook!

Bs fijn dat de echo goed is!

Tat wow! Wat leuk gefeliciteerd!

Ml ik geloof meteen dat 2 kindjes best pittig is! Vind ik betreft zwanger zijnen een rond lopende ondeugende peuter hebben ook!

Hier ook de echo gehad alles is goed!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oe, heftig Mil nu ik dat zo lees, staat me denk nog wat te wachten, haha.

B's fijn dar alles goed gaat.

Tat, geweldige verrassing, van harte. En wat doet jullie kleine het toch geweldig hè!

Hier ook niks te vertellen. M'n keizersnede staat gepland, dus me is happy!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Babi hoe gaat het

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tat wat gaaaaaf trouwen!!! En misschien een tweede? Leukkk

Zonnetje je mannetje alweer bijna een jaar! Wat gaat het snel zeg!!

Mil ik geloof best dat het pittig is. Ik heb geloof ik geluk dat ze hier allebei na de laatste fles van 11 uur doorslapen tot 9 uur en als ze overdag slapen, slapen ze altijd tegelijk en worden niet wakker van elkaar. Het zijn echt 2 lieve rustige kinderen.

Char gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Bs hoe is het? Alweer 18 wk :$ weet je al wat t word??

Babii wauww je weet dus al wanneer je gaat bevallen! Spannend meis!!

ST hoe gaat t met je poging? Al opnieuw begonnen?

Brabbel & Tori hoe is t bij jullie??

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sammy ik krijg een mooi mannetje

Hoe gaat het met jou

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat leuk een knul Bs!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Char heb je al een echo gehad?

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Aaah leuk BS!!!

Ja gaatgoed nu. Zat een beetje in de put enz kon niet echt genieten. Gaat nu wel beter.. Ze zijn zo lief en het gaat zo snelll

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wat een schatjes. Jeetje meid wat vervelend. Het is echt niet makkelijk 2 tegelijk. Fijn dat het nu beter gaat

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ooooh wat een knappies Sammy:):D:)!!!!!!
    Het gaat zooo hard, mijn kleine is alweer bijna 10 maanden :$

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bs ja heb al 2 echo s gehad en maandag de termijnecho.

Sammy wat een schatjes! Vervelend dat je in de put zat en fijn dat het nu weer beter gaat!

Zwaai voor de rest!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Sammy, qauw wat een geweldig vrolijke kindjes. Niet gek dat je in de put zat hoor! 1 kindje is al zwaar laat staan 2!

Bs fijn dat alles zo goed gaat, en super zeg een jochie! Leuk leuk

Char, helemaal geweldig al 2 goede echo's, ben zo blij!

Tat, hahahahahahah ja bijna 10 maanden! Over 9 maanden roep je shit bijna 2 jaar! Damn..... Ze gaan zo snel!

All,

Tja op veel pijn (bi, zw vergiftiging, baby met knie in lies, slapeloze nachten) gaat alles goed. Ben beetje op aan het raken maar nog een paar dagen. Dan de geplande keizersnede!

Hopelijk besluit uk niet zelf te komen want m'n broertje moet helemaal iit Zaandam komen, en eer die er is (ov).. Dus nee ik doe er nog even een kurk in tot de dag ghhah

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Oh babii ik vind het zooo spannend voor je! Het aftellen is echt begonnen, straks is hij/zij er gewoon en heb je 2 prachthummels van je liefde....zo bijzonder!

Char! Foto's?? Jij ook gewoon alweer ruim 10 weken! Voel je je goed?
    Vandaag maakte een collega bekend dat ze zwanger is, 11 weken. Jullie lopen dus redelijk gelijk op.

Echt Sammy, wat een dropkes! Ik kan naar je foto blijven kijken. Wat moet jij verliefd zijn! Ik plof af en toe al uit elkaar van liefde voor mijn meisje, laat staan 2 van die knapperds.

Ze stond van de week voor het eerst een paar tellen los....ze schrok er zelf van :D :D De hele buurt weet het nu ook, want ik stond alleen maar te gillen hahah! Het gaat zo hard, behalve haar gewicht want het is nog steeds een kleine prul. Vanmorgen nog een rompertje 3-6 maanden aangedaan :) Vorige week gewogen op het CB en ze was 7.4 kg, hihi, mn kleine spillepoot! Heb weer wat foto's in mn album gezet voor wie het leuk vindt!

knuf voor iedereen en fijn weekend!!

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    bs een knulletje opkomst dus :) wat leuk!!!

sammy...snap dat je een dip had. hebben alle mamas volgens mij wel en dan heb je ook nog 2kindjes...das extra zwaar denk ik wel. heeel begrijpelijk .gelukkig gaat t weer beter. en wat een plaatjes zeg!!! wauw ben verliefd ;) ze lijken ook gewoon echt op elkaar :) hihi

char: zie dat je ook zwanger bent ...wauw!!! gefeliciteerd meid.

babii: laatste loodjes lieverd!! xxxxxx

weet ff zo uit mn hoofd nie wie t vroeg: hier gaat t wel goed. mn lichaam had zich behoorlijk tegen me gekeerd en ik was t ff helemaal zat allemaal. puur saggo ervan en nie lekker in mn vel. druk met werk daarbij en natuurlijk mn gezin en huishouden ook nog. maar beetje bij beetje vrolijk ik op en mn lichaam had zich na 4weken mooi hersteld na de afgebroken (overstimulatie)poging. nu al 17dagen aan de deca en wacht op ongi. test negatief dus dat ist niet ;) di op controle en als mn slijm dun is en de rest rustig...mag ik weer met lage eenheden beginnen te stimuleren!
    xxxx

voor de rest...hele dikke knuffel. ik kwam ff gluren en zit op mobiel dus is reageren beetje lastig!.

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sammy, wat een schatjes!
    Fijn dat het weer beter gaat!

BS, wat leuk, een jongen!

Babii, komt echt dichtbij nu. Spannend hoor!

Tat, fijn dat het zo goed gaat. Sophie was rond die tijd ook maar zo'n 7,5 kilo. Wel lang (73 cm). Als ze maar gezond is en lekker actief is en speelt.

ST, hoop dat je snel weer mag beginnen met stimuleren en dat het nu rustig gaat.

Hier alles goed.
    Begonnen met ovutesten.
    Of had ik dat al verteld...

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Haha. Tat ik heb je hier ook gehoord. Haha leuk hoor
    Ze is echt een schatje

St ga weer duimen voor je
    Snap dat is zwaar is ook die hormonen doen veel met je

Zeehondje spannend hoeveel zit je nu

Char voel je jegoed

Gisteren 2 x gedpuugd zag een rotte appel en op een verjaardag ging zalm rond oh die geur Haha

F

20. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    hihi BS, wist dat het hard was, maar zo hard ;) \
    Je bent al weer bijna op de helft. geloof je het al of moet je jezelf nog steeds knijpen :)

ST wat goed om weer even van je te horen!! Snap dat je er ff klaar mee was. Fijn dat je wel weer uit je dip komt en weer langzaamaan de oude wordt. Op naar een nieuwe poging schat!

Oh zeehondje, ovtesten :D Spannend!
    Maak me ook niet echt druk om haar gewicht. Ze smikkelt lekker, speelt en is overactief en een heel blij ding, dus komt allemaal goed. ze groeit ook netjes volgens de curve, dus dat is ok.

Zwaai naar de rest!!

Deel Deze Pagina