Babi gefeliciteerd Oh wat fijn dat je je goed voelt Brabbel schaam kom snel langs Zeehondjes waar gaaf foto
Komt goed schatje, we hebben t allemaal erg druk, en steeds komt er weer wat tussen. Gezondheid gaat voor hè?! En anders kom je lekker met je dikke toeter op kraamvisite bij me haha....
Begin nu echt te groeien effe foto maken Vanmorgen helaas weer gespuugd, nou ja als het nog maar 2x in de week is dan vind ik het prima Ben zo nerveus voor vrijdag, 20 wk echo. Heb ik ook pas om 2 uur pff
LLKH moeilijke keus meid! Maar daar ga je vast uit komen hor!!! En je in de overgang brengen doen ze dat niet met decapeptyl?! Ik spuit dat nu en daarmee leggen ze de boel helemaal plat. Ze stoppen je hypofyse. Dus eigenlijk ben ik nu in de overgang. En dan mag ik straks kunstmatig weer eitjes maken en eisprong krijgen via gonal-f en pregnyl Zeehondje: jaaa ben vet trots op haar!! maar sinds dat moment bij mn ouders heeft ze t niet meer spontaan gedaan hor. Van de week 2 hele voorzichtige stapjes van mij naar manlief. Wat ze wel doorheeft nu is klimmen!!! Ze zat zondag ineens voor ik het wist boven op de picknick tafel van de kindjes. En ook al boven op de poef (tafel van de lounge zet.) (zal de foto in mn album zetten En jij hebt jezelf goed verwend zeg ! doe je goed!!! nog ff en je kan blits rondrijden én overal optijd komen hihi Char!!!!! 12 weken dik gepasseerd schat!! Bijna 13! hoe voel je je !?!?! Brabbel: logisch toch?!?! Je bent onwijs druk!!!! En wij weten heus wel dat je aan ons denkt hihi pas je wel beetje goed op jezelf?! En wel genieten van je zwangerschap hoor!!!!! Xxx En beterschap voor Beer. Arm manneke!! Hopelijk knapt ie nu snel op! BS: t is vast en zeker allemaal goed meis! Geniet gewoon lekker van je mooie buikje en t wondertje in je!!!!! Maak je iig (nog) niet onnodig zorgen/druk! T wachten ernatoe is vervelend. I know! Maar voor je het weet sta je alweer buiten met een grote glimlach op je gezicht! En vervelend dat je nogsteeds zo beroerd bent zeg! ik heb hier opt werk een meisje die in sept is uitgerekend en die is nu net sinds 2weken van dr misselijkheid en hoofdpijn af. Arm ding! Ego: weinig nieuws. Ik loop samen met Cate de vierdaagse! Nouja ik loop zij zit in de wandelwagen super leuk! maar wel druk met plannen want moet me na t werk behoorlijk haasten dan snel lopen en weer naar huis. Thuis cate bijna meteen in bed en dan kan ik zelf onderuit! hihi
Spannende tijden, ja gaat goed de misselijkheid is gelukkig ver weg, helaas wel weer last van mijn rug en bekken, je bent sportief bezig met de vierdaagse en gezellig zo samen met Cate!
Ik lees hier heel stiekem zo af en toe mee... Babii, van harte met jullie tweede mooie meisje! En wat een mooie naam! Al begrijp ik de 'Babii-lonische' spraakverwarring van sommige wel . Fijn dat het weer goed gaat met je herstel. Hoe vindt E. Haar zusje? Zeehondje, spannend weer.... Spannende tijden, had al op een fotootje in je album gereageerd, wat lijkt je meisje op je zeg? Mooi! En Sammy, heb op je baby'tjes gestemd hoor! Brabbel, ook fijn ge lezen dat alles goed met je is! Hier alles goed. We genieten volop van ons elfje! Liefs voor iedereen hier! X Ps. ben een weblogje hier op zp begonnen om weer eens wat te schrijven... En aangezien ik momenteel even 'nergens' thuis hoor, dan maar een weblogje...!
Dank je Juulz! Haha ja de spraakverwarring, ach, eenmalig corrigeren en men snapt het . E. is trotse grote zus! Elk flesje wordt uit m'n handen getrokken, dat wil zij doen. En iedereen die binnenkomt krijgt het gebaar en geluidje ssstttt met vinger op de mond hahahah
thanx juulzon!!! ze leek heel veel op dr papa maar gaat idd steeds meer op mij lijken! maar toch zie ik hem nog duidelijk hoor. heb wel foto van hun samen zal ik ook ff plaatsen in dr album geniet jij maar volop van je elfje!!! ze is alweer ruim 7mnd!! pffff waar blijft de tijd! babii: ik snap t ook wel die verwarring maar ik had t meteen juist (ook wel fijn idee hihi) super lief van grote zus dat ze zo meegaand is en zo wijs reageert bij bezoek xxx
Juulz ik ga effe lezen je weblog Char idd al 13 weken wat fijn dat de misselijkheid weg is. Gelukkig vandaag een goede dag. St. ze is echt een boefje he Babii hoe voel je je lichamelijk? As zaterdag meubels kopen. ML is op turnkamp maar ik ben vorige week geweest en we hebben samen uitgekozen. Nu gaat mijn moeder mee om te onderhandelen hahahaha
Juulzon: thanx voor je leuke/lieve reactie op mn fotos!!!!! Je bent een schat! Papa boft maar met zijn meiden hihi Ga straks je weblog lezen!!! Maar .je hoort nog altijd hier thuis hor !!! xxx BS: een boefje is ze zeker!!! Soms kijkt ze ook zoooo ondeugend dan straalt ze t echt uit! maar ik houd daar wel van! Lekker ondeugend! En echt eigen karaktertje! Wat een leuk vooruitzicht, . Meubels kopen!! Leuk leuk leuk! en onderhandelen moet je zeker! Wat heb je uitgezocht?! En , ..waar blijft je mooie buikfoto?! Char: wat fijn dat de misselijkheid zo goed als weg is! wel vervelend van je rug weer. Misschien is zon zitbal wat voor je?? Kennis van me is nu bijna 30weken ofzo en ivm haar rug en bekken zit ze veel op zon bal ipv stoel en dat verlicht enorm! Op aanraden van de fysio! En we zijn zeker lekker bezig met de vierdaagse! We lopen maar 5km hoor. Maar langer is echt niet te doen voor Cate. Vanavond kan ik helaas niet lopen omdat ik tot 6uur op kantoor zit  miss als manlief het red, gaat hij en los ik hem halverwege de route af! Maar anders zit het er gewoon niet in vanavond erg jammer wel ff balen maar morgen gaan we er weer voor incl de intocht Ego: niks te melden eigenlijk Ik heb goed gevoel over vrijdag! Mn buikje slinkt wat en mn gewicht begint te dalen! Dus hopelijk is dat een goed teken (mn menstruatie is nu ook echt over, dus dat zal wellicht de voornaamste reden dat gewicht zakt en buik slinkt maar ik ga voor t mooiste nieuws haha) ik heb vanaf afgelopen vrijdag ook elke dag exact op zelfde tijd geprikt dus hopelijk heeft dat nut! (ik prikte wel elke dag savonds maar ene keer was t 8uur andere keer 12uur en zelfs keer 1uur snachts) we gaan het zien!!! Nog 2 nachtjes ! en geloof het of niet, ik vind het gewoon spannend!!!! En heb beetje zenuwen!! hihi
Wowww bs!!! Leuk meis!!! Lekker.buikkie ff snel zit op school in de les: ik heb de zoladex laten plaatsen, voel me misselijk bij vlagen, en een pijnik. Over 3wk een nieuwe zoladesx en een mirena. Als de mirrna niet aanslaat dan houden me optie tegen de endo in zijn geheel op. Ga snrl weer opletten