even een korte ego dames cystes links waren geslonken en in aantal afgenomen maar rechts zijn gegroeid. dus toch weer stoppen helaas! nu ongi afwachten maar gyn wil wel doorpakken want we wachten al lang genoeg. dus cd5 weer controle en of ik mag dan meteen op cd 23 weer komen voor controle en start deca of hij gaat de cystes wegpuncteren. das even afwachten. afhankelijk van wat de echo ons toont op cd5. xxxx
Thnxvoor t stemmen Juul😁 Bs mooie buik.. Vanmiddag echo? St meen je niet!! Pfff balen!!! Willen jullie op me moppies stemmen
Hier verdrietig... Kleine man doet t goed Maar de bovenbeentjes zijn waar tekort dus daar vergroot iets de kans op down Moesten nadenken over wat nu vruchtwaterpunctie of niet We weten t echt niet
Butterfly, wat erg... Is ivm risico misschien een bloedonderzoek geen optie? Kan in België toch? Heb je ook snel uitslag...
Sammy, heb gestemd hoor! BS, wat moeilijk. Zou denk ik ook geen vruchtwaterpunctie durven te doen. Inderdaad eens informatie inwinnen over die bloedtest misschien. Sterkte.
Bs: Viva - Zo ongerust ( groeiachterstand ) - Kinderen Bij de meeste van deze dames, viel het mee......
Begrijp het... Wist het niet, maar heb het eens opgezocht, als ik het zo lees, kunnen ze met een vruchtwaterpunctie veel meer zien. Kwam dit o.a. tegen. NIPT | Algemene Informatie Genetica Zou idd zelf voor nog een echo gaan en afhankelijk daarvan evt toch voor een VP gaan. Hoe staan jullie er in? Stel dat jullie mannetje down zou hebben? Maar, als ik het zo lees, hoeven kortere beentjes niet altijd iets te betekenen... Dat las ik op dat topic van het viva-forum tenminste. Is er hier een topic over? Ervaringen van anderen? Sterkte lieve schat. X
Als het jullie niet uitmaakt dat jullie mannetje syndroom van down heeft zou ik geen vp doen! dan maakt de uitslag toch niks uit! aar verhoogd het wel de kans op overlijden
Ik eis eerst nipt Ik kan het niet weg laten halen Dus we gaan er voor Mijn zus was mee en de hoofdarts was niet negatief Ik heb een lichte verhoging
Geef je gelijk hoor Bs, eerst nipt. En wat dwergje zegt, daar zit wel wat in. En ik blijf maar denken, voor hetzelfde geldt is er niets aan de hand, het blijft kansberekening toch... Fijn dat je zus mee was. Wanneer weer terug naar het zh? X