TNX Kanjer! Ben erg blij te horen dat het allemaal goed is gegaan met jullie kleine!! weer zorgen voor "niets" geweest. Ga jij nu maar lekker genieten
goed geregeld ST. ik moet ook nadenken over wat ik wil na mn ouderschapsverlof....hoofdbrekertje Char, veel plezier bij de gb! Leuk hoor!! Wisten jullie het bij Levi ook wat het zou worden? Fijn dat je pretecho zo goed ging BS!! Moet je een goed gevoel geven. Heb je al uitslag van het onderzoek? Jeetje LLKH wat rot dat je zoveel bijwerkingen hebt. Wat is de reden ook alweer dat je aan de mirena gaat/moet? Endometriose? En waarom nu opeens en eerder niet? Ben het even kwijt, sorry Hier gaat alles gewoon zn gangetje, alleen nog gebroken nachten. Ik geef 's avonds voor het slapen gaan nog een fles, drinkt ze leeg en dan midden in de nacht ergens tussen 2-4 wordt mevrouw nog wakker, ligt dan te miepen en te woelen en laat haar dan en soms valt ze dan ook in slaap. Maar soms gaat het wel over in huilen en geef dan toch een fles en die drinkt ze dan rustig ook leeg....pffff! Van mij hoeft dat heus niet hoor, hahah! Eerst dacht ik dat het haar tandjes waren (al 8 stuks!) maar die zijn nu zover door dat ze toch niet echt pijn meer kunnen doen.....toch?
Hi meiden, Sorry voor de ego en het lang niks horen. Hier gaat alles goed, E. is een trotste zus die ook af en toe als ze moe wordt gaay treiteren en zelfs haar zusje al een mep heeft verkocht (wordt gecorrigeerd hoor), maar verder doen ze het super. A. groeit als kool maar heeft net als haar grote zus KMA en dikke kans op reflux dus erg tof is het niet. Maandag naar de kinderarts. Verder nog erg druk met wen ritme vinden voor de kleine dame, want die komt doodleuk elke 3 uur de nacht hahahah. Dikke knuffel voor iedereen!
@Tat; ja klopt voor de endo. eerst een jaar de pil gebruikt en door moeten slikken, werd niet (vaak) ongi, maar me cyclus ging op de achtergrond wel door, en daardoor endo weer gegroeid. dus nu wat anders moeten proberen.
Juulz nee Bij echocentrum het lichtpunt bij mijn schoonmoeder in de buurt Voor de geslachtsecho wel naar de linde was heel leuk
bs; fijn dat alles goed is met jullie ventje!! en stap nou eens op je blauwe wolk schat char: vertel!!!! ik bwn nieuwsgierig!! babii: heerlijk om te lezen over jullie geluk!!! en hopelijk vinden jullie snel a. haar oplossing!! xxxx
BS: wat fijn!!!! heerlijk al dat goede nieuws! hoe gaat t verder met je zwangerschap en t verzamelen mooi maken van alles omtrent de beeb en kamertje enzo!? even een kleine ego. gister ass. gyn gebeld met de vraag wanneer ik na het stoppen met de deca ongesteld moet worden. en of ik de dag van het stoppen als cd1 moet zoen en dat ik nu dan op cd20 zou zitten. dit klopt niet helemaal. zij zei dat ik wel ongi al had moeten worden maar in mijn ogen klopt dit niet helemaal want ik heb geen ei gehad natuurlijk en zonder ei geen eisprong en geen ongi. maar goed.... vrijdag heb ik een controle echo om te kijken hoe we er van binnen voor staan. of ik midden in een cyclus zit of niet. misschien dat we de ongi kunnen opwekken. dan kan ik iig verder. of er is wel een ei dan moet ik gewoon wachten. we moeten dus ff afwachten wat de bevindingen zijn en vanuit daar een plan maken! ben heeeel benieuwd en hooooop dat de cystes nu weg zijn!
Ik duim ook ST! Ik ga waarschijnlijk ook binnenkort weer eens bellen met Voorburg om iets met onze 9 brusjes te doen BS, wat fijn dat de nipt ok was! Kun je al een beetje genieten van je kleine mannetje in je buik?? Hij is er voordat je er erg in hebt! Jeeeej, char wat een goed nieuws!!! Nog een klein kereltje, leuk leuk! Babii, hoe gaat het met je kleine meisje. Wat een toestand met die kma en reflux Ik hoop dat het weer wat beter met haar gaat. Mijn meisje heeft vanaf dat ik begon met de fles (na 4 maanden) HA voeding gehad en blijkt nu ook niet tegen KM te kunnen. Roomboter, smeerkaas en melk enzo krijgt ze rooie vlekken van en wordt hees. Yoghurt gek genoeg trekt ze wel?! Kan het nu gelukkig nog goed omzeilen en arts zei dat ze er waarschijnlijk overheen groeit.... iemand ervaring mee?
goeie morgen dames!! ben ik weer even met een happy ego! Cate heeft t super gedaan gister op het CB! ze is nu 78cm en 9kilo over het eten maken zij zich geen zorgen. we moeten het wel steeds aanbieden maar als ze niet wil, dan iets anders aanbieden of dan maar niet. ze groeit keurig en is een actieve en blije baby/dreumes. ze waren zeer tevreden over haar doen en laten. t lopen, t wijzen, t brabbelen. en dat ze nog niet zoveel zegt (behalve aaien papa mama nee en oh oh) is ook helemaal niet erg. hoeft ook nog helemaal niet met 14mnd. (ze is tenslotte NOG MAAR 14mnd) dat ze niet praat nog en wel al loopt is juist keurig. want om te overleven moet je kunnen lopen/rennen. dit zijn oerinstincten en die ontwikkel je als eerst dus alles was goed! en we doen t keurig als"verse" ouders hihi mijn uitslag gyn was goed!!!! alle cystes zijn verdwenen. er zat rechts nog iets kleins van 1cm ongeveer en dat was niet benoemenswaardig. ik moest wel even bloedprikken om een zwangerschap uit te sluiten (duh. meneer de gyn...u weet toch waar ivg vor dient!?!?) en dan wordt ik vanmiddag gebeld met het stappen plan!
wauw je meisje wordt groot ST!! Ik was dinsdag op het CB en Isi was 69 cm en 8 kg Wat is er met Cate's eten? Heb ik geloof ik even gemist? Wat fijn dat er nu goede stappen worden gezet...op naar een goede poging! Ik heb ook gebeld, verwijsbrief weer bij de dokter besteld en kan ik dinsdag ophalen en dan ook weer een afspraak bij de gyn om ene plan te maken voor mn 9 cryobrusjes eerst een weekendje naar Oslo met mn lief! We gaan naar Pearl jam daar en maken er meteen een uitje van samen. Isi donderdag naar mn ouders gebracht en we zaten elkaar gisteravond echt ene beetje appelig aan te kijken.....ik mis 'r....ja ik ook echt raar! Maar gelukkig slaapt ze bij mn ouders wél door
aaah arme tat en tatman! moeilijk /gek is dat he?! maar daar wen je snel genoeg aan hor!! lekker gaan genieten samen het weekend! gaaf hor!! en wat spannend ook weer! op naar brusje! Isi is ook al lekker groot meisje heerlijk !!!! (dat je verwijs brief moest halen trouwens?! ik ben gewoon naar de gyn gegaan haha) ik ben net gebeld en ..... ik mag morgen mn eerste deca weer zetten!! en hij houdt zich écht aan zijn belofte voor wat betreft het doorpakken want als ik niet binnen 2 week menstrueer....moet ik bellen! dan gaan we de boel opwekken! HOPPA!!!!! ik ben echt blij meiden!!!
ST oooh wat heerlijk Tat mijn collega dr dochter heeft het ook gehad ze moest alle melk producten laten vallen en een paar weken wat anders geven zoals soja en dan langzaam weer bv chocolade geven kijken wat ze doet en er meer bij doen. Ze kan nu alles weer eten en drinken
Haha tat dan is m'n meisje helemaal groot mer 20 maanden 90 cm . KMA, hier ook overheen gegroeid. E. had wekenlang nutramigen en reflux medicatie en dit heeft haar helpen eroverheen te groeien. Ik zou even mer een diëtist overleggen wat wijsheid is, kindjes groeien er inderdaad vaak overheen. A. is gelukkig beter nu hoor. Medicatie slaat aan, ze braakt amper nog, is vrolijker alleen zat in een vervroegde sprong! 3 dagen een krijsend kind geha,s helaas komt ze nog elke nacht voor fv en echt elke 2/3 uur, ben dat totaal bier gewend van e. B's fijn dar alles goed is! St wij spreken elkaar wel over de app lol