IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Kamertje komt donderdag en we hebben afgelopen zaterdag ons kinderwagen besteld

deze kleur. half aug binnen

Bijgevoegde bestanden:

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wauw bs...super gaaf!!!!!!! ik houd ervan!!!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Oooh Tat, wat leuk voor jullie dat jullie ook door gaan voor een brusje!

En ST, jij hopelijk snel een goede echo en dat je het niet weer af hoeft te breken!

Hier helaas nog steeds het verschil in wens... ik wil graag een brusje voor m'n meisje en m'n vriend zijn wens is 1 kindje.
    En nu is m'n cyclus ook nog eens verkort naar 21 dagen, vorige maand al zo kort en nu is het alweer begonnen op dag 21, pfff.
    Ik wil elke dag met hem erover praten en zeggen dat ik voor een cryo tp wil gaan in augustus of september... maar op een of andere manier lukt het niet om er met hem over te beginnen :(

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BS, lekker bezig met de kinderkamer enzo :), leuk is dat he baby spullen kopen :).

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mooi BS!

Oh Tori, dat gevoel komt mij zo bekend voor. Ik heb zelf heel lang het gevoel gehad volop te willen genieten van ons meisje. En dat en dat doe ik ook, maar langzamerhand werd/wordt bij mij de wens groter. Manlief heeft al heel snel gezegd eigenlijk niet de mmm weer in te willen. We hebben ook geen cryo's (laatste poging werd een escape-iui waarvan ik zwanger werd). Voor werd het erover beginnen dus heel lastig. Toch gedaan en toen merkte ik wel dat hij er al iets opener voor was. Begonnen met ovu.testen dus. Maar wanneer ik naar het ziekenhuis wil weet ik nog niet maar ik ben me al wel aan het bedenken wat ik dan tegen 'm zal gaan zeggen om 'm toch mee te krijgen :).
    Hoop dat jij vent ook langzamerhand van gedachten veranderd. Misschien wil hij ook eerst volop genieten en als ze wat ouder is het misschien toch wel heel leuk gaat vinden voor haar.

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    tori ik hoop dat je wens nog eens in vervulling mag gaan.
    tis natuurlijk niet t zelfde maar ml zei altijd dat ie NOOIT kindjes wou. we hebben zelfs voor keus gestaan om uit elkaar te gaan maar ik koos voor leven met hem. dan maar zonder kindjes en nu wil hij t liefst 5kids. (daar zijn de meningen nog over verdeeld hor haha) ik bedoel maar te zeggen...je weet nooit hoe t gaat in de toekomst schat!!
    xxx

korte ego: hier nog "fanatiek" met deca bezig. helaas nog geen ongi. vorige wk zondag en maandag bruin verlies en dacht ff dat t er was maar t bleef daarbij. als ik woe nog niet ben...ga ik bellen voor echo vrijdag. ben dan 2wk verder en was de deal dat ik dan zou bellen. ben benieuwd.
    xxx

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ooh tat...hoest nu met de plannen en hoe was jullie weekendje???
    cate dr eten...ze eet amper. wil niks. half koekje 3stukjes brood aarbeien en annanas dan weer wel. warm eten 1/4 van potje broccoli en gebakken aardappels (vooral de aardappeltjed) gaan er wel in maar om nou 7 dagen t zelfde te eten?! t gaat al iets beter nu. gelukkig. ik denk toch dr tandjes. er zijn er 4door en zag gister ook 2 kiezen. dus 6 stuks in 2weken.
    en nu wil ze ook nie echt maar is al dagen niet zo lekker. ze had 2dagen koorts 39.6 en dag erna 38.4/5 heeft nu geen koorts meer maar zit onder de pukkels. volgens cb reactie op dr prikken van 26 juni maar ik houd t in de gaten want lijkt okk wel waterpokken. ze speelt wel maar is ook drammerig en piept/huilt snel

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zeehondje, herkenbaar! Ik schrijf nu mee op het topic wie gaat er voor een brusje IVF/ICSI... ook herkenbare verhalen...
    Mijn vriend zit hetzelfde hierin als de jouwe... Lastig is dat... Mijn argument naar hem is dat ik het heel fijn zou vinden voor ons meisje als een broertje of zusje zou krijgen. Ook omdat wij relatief wat ouder zijn (ik 37 alweer, vriendlief 42)... Geloof dat hij dit ook wel zo begint te zien... Maar pushen werkt vooral niet...

BS, gave wagen!
    En spannend voor iedereen die het weer probeert hier!

X

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Overigens, onze kleine is echt een reisje vergeleken met jullie kleintjes!! Ze is bijna 9 maanden, weegt 9 kilootjes en is 74/75 cm en haar eerste twee tandjes komen nu net door! En ze eet alles... (Postuur van haar paps, grap ik maar altijd ;) ).

Sterkte met je kleintje ST, hopelijk gaat het gauw beter met tandjes enzo...

X

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ST ik hoop dat ze zich snel beter voelt

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Juulz: 9mnd alweer?! meid...wat gaat dat snel!!! en een lekkere dame zo te lezen ;) dan is ze net zo groot en zwaar als mijn meisje nu met 14mnd! okey scheelt paar centimetertjes ;)

bs: 25weken!!!! tijd vliegt!!!

ego: weinig te melden meiden. nog geen ongi hier dus morgen vroeg 8uur controle. als alles goed is, gaan we de boel ff opwekken met pilletjes. maar ik zie wel hoe en wat morgen vroeg. kleine boef knapt wel weer op maar is wel saggo haha. ze piept om alles! maar ze is koorts vrij! en de pukkeltjes zijn nagenoeg weg,...dus denk toch na weeen van dr prikjes.
    had ik al verteld dat mn rooster erdoor is?!?! nog 2weken en dan ga ik 4 dagen werken ipv 5! gelukkig maar!!!! en mn chef is nogsteeds bezig een andere leuke passende plek binnen het bedrijf voor me te vinden. en hopelijk lukt hem dat ook gauw, want t gaat helemaal niet lekker op de afdeling onderling. wel jammer dat ik dan niet meer direct met hem werk. maar hij blijft wel mn chef! :D verder geen nieuws! en me mentaal aant voorbereiden op de wedstrijd van vanavond ;)

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz hoe gaat het verder?

St oh wat fijn. Bij mij op werk veranderingen maar dan ben ik met verlof dus niet zo blij. Ik hoef niet weg maar ik wil graag groeien

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Mooie wagen BS!!! Echt gaaf!

Tori, ik heb precies het tegenovergestelde....cyclus van bijna 38 dagen? Zo raar, zijn langer dan voorheen juist. Lastig dilemma. ik begrijp het wel. Ik moest er in het begin nog helemaal niet aan denken, maar nu ik zie hoe mn meisje reageert op andere kindjes, gun ik het haar zo om een broertje of zusje te krijgen. Toen ik dat gevoel eenmaal had vond ik het ook moeilijk om over te beginnen want vriend was daar helemaal niet mee bezig. Toen ik er over begon zag hij het ook in dat het voor haar ook fijn is. Hou het vooral luchtig als je er over begint ;)
    Ik heb morgen eerste gesprek in het zkh....spannend!!

ST, weekendje weg was heeeerlijk!! Maar wat is Noorwegen schreeuwend duur zeg, pffff. Gelukkig maakte het concert veel goed en hebben we een Pearl jam rompertje gekocht voor Isi :)
    Zij heeft ook ff een periode gehad dat ze slechter at, maar nu hoor ik zelfs van de opvang dat ze met de lunch daar soms 2 bordjes eet!! haha! En als het niet snel genoeg komt, laat ze dat ook horen ;) heeft ze van haar moeder denk ik, haha. Ach zolang ze groeien is het goed toch? Misschien ook ene sprongetje waar ze in zit?
    Isi heeft ook de waterpokken gehad tijdje terug. Heeft nog 2 plekjes, 1 op haar arm en 1 op haar kin. Waren bzo snel als ze er waren ook weer weg. Hoop dat ze het niet nog eens krijgt dus.

Juulz, jij staat er ook zo in met een brusje he. Misschien is dat een idee voor zeehondje en tori om het zo te brengen. Leuk dat je weer even meekletst hier! Hoe gaat het met je kleine reusje?

babii, ik ben langzaamaan kleine beetjes yoghurt en kwark aan het geven en dat gaat eigenlijk heel goed. Van de week klein beetje roomboter op het brood en ging ook ok gelukkig. echt melk heb ik nog niet geprobeerd. Ze heeft haar H.A. opvolgmelk nog en dat is vooralsnog prima.
    Hoe gaat het met je 2 prachtige meiden. Heb je een goed ritme gevonden? Trek je het goed allemaal alleen? Soms met korte nachten kan ik me voorstellen dat je kapot bent.

Ik hou jullie op de hoogte van mn afspraak morgen...ben best zenuwachtig weer :)

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    succes vandaag

Ik heb morgen controle in het zkh

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    en tat...hoe is t afgelopen??

ik zit op mn tel dus beetje kortaf
    vanmorgen weer cystes/follikels gezien. net wezen bloedprikken om zwangerschap uit te sluiten en wordt eind vd dag gebeld met plan van aanpak. gyn gaat overleggen met AMC. hij snapt er niks van. ipv dat mn lichaam in de rem gaat...gaan alle remmen los lijkt wel zei hij.
    onwijze domper weer.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jeetje meid! balen zeg. Heb je al andere medicijnen geprobeerd?

17. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    och lieverd wat een domper! Wat kan je lijf soms rare dingen doen :(

Mijn afspraak was ok. Heel raar om daar weer te zijn. Dubbel. Maar omdat ik mn taartje al thuis heb en we nu voor het kersje gaan, staan ik er wat relaxter in. En dat blijft hopelijk zo. Ik mag morgen bellen voor de 1e echo evt voor een tp.... te spannend! Ik ben wel wat sceptisch aangezien mijn 1e poging 15 cryo's had waarvan er geen enkele is blijven plakken. Nu 9 cryo's. Hope for the best! Meer kunnen we niet doen.

Succes morgen BS. Wat voor controle precies?

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ga nu elke 3 wk naar het zkh ik heb geen idee

Kamertje geleverd. Helaas verkeerde kastdeuren en ze hebben de muur beschadigd gelukkig zelf aangeven maar ugh ach het komt goed
    Foto volgt

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Tja kijk naar mij, hier 9 terugplaatsingen en 3 vroege miskramen uit poging 1.

Poging 2 eerste cryo ontdooit en niet goed, toen E. ontdooid, en m'n meisje is er. Daarna eerste cryo ontdooid en dat is A. nu dus nog 5 cryos,

Het zegt niks, vooral niet sceptisch zijn, lekker positief zijn hihi.

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ook stom, schrijf ik weer even mee en vergeet ik daarna weer te komen kijken!

Zeehondje, ja jouw man heeft ook z'n gedachten veranderd dat geeft mij wel weer wat hoop.

ST, jouw ongi is ook raar zeg... die van mij ook met al twee cyclussen achter elkaar maar 21 dagen. En dan was ik ook nog eens ipv 3 dagen rood verlies 5 dagen rood verlies...
    Hoop zo voor je dat je snel kunt beginnen nu want het is alweer een half jaar verder volgens mij.

Tat, yeah jij weer een cryo TP. Ik wil ook zo graag! Ja, het moet ook luchtig zijn en dat heb ik twee week terug ook gedaan, maar toch kwam het gesprek niet echt ergens. Hij beaamde alleen de dingen die ik zei 'dat Y het ook heel leuk zo vinden een brusje'.

Maaaaar meiden, ik heb een brief geschreven waarin ik uitleg hoe en waarom ik het zo graag wil en dat mijn wens ook mee telt en net als zijn wens voor 1tje. Vind het best wel eng, maar ga hem zo bij hem op z'n pc leggen zodat hij dat straks in alle rust kan lezen.
    En dan kunnen we het er later vandaag over hebben, denk ik.
    Hopelijk werkt dit ... en maak ik hem niet kwaad maar toont hij begrip.
    Duimen jullie voor me?

Deel Deze Pagina