spannend Tori!! Ik duim ook voor je! Klopt babii, het moet ook kunnen! Kijk naar jou en meerdere meiden hier met cryo's. Ben ook "wat" sceptisch want ik weet dat het wel kan. Ik ga er neutraal in Ik zou het ook niet doen als ik niet de hoop had dat het op niks uit zou draaien....morgen eerste echo!
Spannend hoor Tat!!! Tori, heb ik ook weleens gedaan, een brief geschreven. Ik hoop dat dit werkt en jullie hierover nu een goed gesprek kunnen voeren. Ik merk bij mij zelf dat ik soms dichtklap bij gesprekken en dat ik dan achteraf denk 'ik had dat of dat moeten zeggen'. Daarom is het opschrijven een goed idee!
Zo eindelijk weer even tijd om uitgebreid te reageren Tori schat, hoest gegaan?!?! Dappere stap hor! Maar misschien juist wel goed! helemaal om het zo te doen want dan kan hij rustig alles ff laten bezinken en nadenken. Zonder meteen een confrontatie. Ben benieuwd lieverd! Xxx (we appen ) Tat: spannende dag weer!!! Ben benieuwd! En net wat babii zegt, . T kan maar zo ineens raak zijn! Tijden veranderen, lichamen veranderen xxx BS: wat vervelend dat je verkeerde spulletje hebt gekregen! Je hebt er zolang op gewacht en dan ist er en dan is t niet helemaal goed! en je wil zo graag ermee aan de slag !! (tenminste dat had ik wel! ) Ooooh Tori mijn cyclus is zo van slag door de deca en de cystes en follikels die het aanmaakt enzo . Ego: vandaag ongesteld geworden!!! YES!!! Finaly ! dus net de pil opgehaald (was ik helemaal vergeten vd week) en vanavond beginnen met slikken! En volgende week donderdag tussendoor controle. En over 18dagen beginnen met de deca! Als het goed is word ik dag 28 ongesteld en dan dag 5 weer controle en hopelijk is alles in combi met deca en de pil WEL rustig en mag ik beginnen met stimuleren ! dan redden we de punctie en tp nog net voor de vakantie
Bedankt voor het duimen dames! Heeft wel een beetje geholpen denk ik . Niet dat hij 'om' is maar hij kijkt er wel iets anders tegen aan nu. Dus de brief is deels wel geslaagd. Hij weet nu in elk geval hoe graag ik het wel en wat mijn gedachten zijn. Over de telefoon erover gesproken in m'n pauze gisteren. Moest wel huilen omdat hij nog steeds niet wil. De hoofdreden is nu echt geld, hij is bang dat we in geldnood komen en met een tweede kindje is die kans nog groter omdat dat ook weer meer kost. Dus nu moet ik proberen die angst bij hem weg te nemen, maar hoe?! En op zich hebben we het niet slecht hoor, we hebben meer te besteden dan menigeen ... maar goed ; een bepaald levenstandaard wil hij niet kwijt. Wel gek, want ik denk daar dus helemaal niet aan ; ik wil gewoon een brusje voor ons lieve meisje. Zeehondje, ja dat heb ik ook bij dit soort gesprekken waarin je lijnrecht tegenover elkaar staat ; dan klap ik ook dicht ... Door de brief ging dat gisteren wel makkelijker omdat ik wist dat hij alles had gelezen wat ik wilde zeggen. Jouw man wilde nu toch wel voor een brusje gaan en jij nu wat minder graag toch? ST, yes ongesteld!! haha, hoe kan je er zo blij mee zijn he? haha Op naar een rustig cyclus en goede start voor de stimulatie en tp! Ik duim voor je. Ik heb vandaag een telefonisch consult met de ha, omdat ik de laatste twee cyclussen maar 21 dagen heb geteld... en nu deze laatste keer blijf ik maar bloed (ookal is het nog maar een beetje de laatste dagen van de 7 dagen) verliezen. Ben ook 4,5 kilo lichter dan voor de zwangerschap, ik blijf dus maar afvallen, lijkt me ook niet helemaal goed. BMI is nu 19, nog niets om me zorgen over te maken maar toch ; ben liever iets dikker.
ST yes.........cystes wegblijven duim duimen draaien Tori wat fijn meid dat het iets geholpen heeft. Wel apart dat je cyclus van slag is
BS, ja apart is het zeker... had van't weekend ook een paar keer mega krampen, dat vond ik ook wel raar (was maandag ongesteld geworden). M'n vriend vroeg gisteren ook nog, was het dan geen miskraam?! tja... dat zou ook nog kunnen. Maar had wel getest volgens mij, paar dagen voordat ik ongesteld werd, maar goed... dat was ook wel erg vroeg dus misschien ook niet zichtbaar.
krampen krijg je ook bij verklevingen. Misschien een onderzoekje vragen. Heb jij een keizersnee gehad of gewone bevalling?
Ik had een gewone bevalling, maar de stolsels kwamen nog wel heel laat naar buiten. Op dag 7 ofzo. Moet ook steeds nodig plassen, na elk glas zeg maar. Zou gebeld worden vanmiddag voor telefonisch consult maar niks gehoord, morgen zelf maar weer bellen met de ha.
ST, ik duim dat het deze keer allemaal gaat lukken (en dan ook nog vóór de vakantie)!!! Tori, fijn dat het een beetje geholpen heeft. Je hebt nu in ieder geval alles kunnen zeggen wat je wilde. En nee hoor, ik wil wel graag hoor, haha! Manlief is een beetje om dat hij wel een brusje wil maar nog niet zeker weet of hij de mmm in wil (weer). Nu dus eerst ovutesten. En geld denk ik ook wel eens aan. Maar dan denk ik dat je de grote uitgave al gedaan hebt bij een eerste en dat een tweede dan niet veel zal schelen. En dan misschien wat meer tweedehands spullen en kleertjes, dat is dan niet anders.
#lees weer even mee.... Tat, herkenbaar hoor, de reactie van jouw vriend. Hier nog zo een. Een vraagje, ben jij net als ik ook uit 76? Vind dat zelf wel een argument om niet te lang te wachten met proberen: leeftijd haalt je langzamerhand toch een beetje in. Dat zei de gyn (een prof van een universitair ziekenhuis) ook tegen mij. Tijd om keuzes te maken. Financiële verhaal begrijp ik ook, nu weet je wat je hebt, als er twee kindjes komen ook hogere opvangkosten... Maar, ook meer terug van belasting dan.... Je zou, als je vriend misschien ook opkijkt tegen het heen en weer reizen voor de echo's en puncties kunnen informeren of het dichter bij huis kan.... Wel vervelend van je cyclus, raar. Anders gewoon toch alvast een doorverwijzing naar de gyn vragen. Succes! Rest: nog altijd in duim en meeleesmodus hoor
Juulz hoe gaat het. Ik van van 79. De tijd gaat idd zo snel. Ik wilde ook heel graag twee kinderen maar bij ons blijft het toch bij deze kleine man. Ik kan het psychisch niet meer aan denk ik en ik moet weer mijn zus lief aankijken. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik de pil niet ga slikken en misschien komt er nog wel een wonder aan????????????? Financieel nou wat we allemaal moeten betalen in die mmm, is gewoon niet normaal. We zijn voor deze ronde 8000 kwijt. Het is de moeite waard maar het is gewoon veel geld. Ik ga zondag foto's maken van de kamer dan is de muurschildering ook af. Gelukkig krijg ik heel veel
hey meiden, ik lees steeds wel mee hoor Tat; jij emmy's bij voorburg hebben in de embryo-scoop gelegen, kans dat ze dus beter zijn ingevroren omdat ze er nooit eerder zijn uitgehaald om onder de microscoop te leggen. Veel veel betere kansen. Voorburg gaat zowiezo helemaal over op emcryo-scoop voor alle patienten omdat dat veel betere resultaten geeft met zowel eerste als cryo ontdooiingen. Poging 1 en 2 kan je dus niet eens met elkaar vergelijken Babbii; hoe gaat het met de meiden. zie erg mooie foto's voorbij komen en ook je nieuw tattoo's, geweldig. Tori; oww wat goed dat de brief toch een beetje heeft geholpen, ik duim met je mee, dat hij snel voor je om gaat. Bij mijn ex heb ik ook wel eens een brief geschreven, soms werkte het, soms juist averechts, omdat hij het platte tekst vond en het verkeerd opvatte ST; duimduimduim, eindelijk ongi!!!! hoop voor je dat het allemaal nog lukt voor de vakantie BS; ben je nu al eindelijk aan het genieten Jeetje 8000euro!! Pff wat een bedrag, maar zeker waard!! helemaal mee eens. ego: were to start??? zoals jullie weten woon ik nu bij mijn "nieuwe lover" toen misschien een juiste keuze achteraf.... pfff spijt!!! tot en met!! ik word hier af en toe helemaal gek. Hij heeft echt een alcohol en en wiet probleem. waar hij eerst 's avonds nog wel mee at met wat ik kookte eten we nu iedere avond apart. ik rond 6/7 uur en hij pas 11/12 uur, dan ga ik meestal naar bed, en word ik weer ongezellig genoemd. en als ik eet zit hij boven achter zijn computer. Ik moet me houden aan allerlei stomme regels is huis (alle stekkers moeten uit het stopcontact na gebruik). als ik nu even voor 10 minuten naar het dorp ga, moet ik de stekker van het internet er zelfs uithalen, en de stekker van het koffiezetapparaat en de wasmachine... hij is niet goed en snel in zaken, super lui en laks, en ligt regelmatig op zaterdag/zondag tot 4/5uur te slapen, echt te erg voor woorden. ik sta er dan vaak om 9/10 uur al naast en ga aan het werk (ga namelijk steeds beter met mijn eigen bedrijf, nu een hele hele drukke maand). En als ik dan om een uurtje of 1 wilt gaan slapen ben ik weer de ongezellige. Komt hij overdag eindelijk zijn bed weer eens uit, zit hij ook weer achter zijn computer (speel alleen maar spelletjes). Hoewel het steeds beter gaat met mijn bedrijf, ben ik er nog lang niet om er een goed maandelijks inkomen uit te halen. Ik betaal nog steeds mee aan mijn oude huis, en heb in totaal een vaste maandlast incl alles van ongeveer 850 netto, dit kan ik dus niet eens iedere maand eruit halen, dus tja... iets huren ofzo zit er ook niet in. Ik word dus af en toe helemaal gek. En hoewel we straks nog steeds samen op vakantie gaan, waar ik wel naar uitkijk ben ik zowzow blij als ik straks weer een oodracht vind zoals waar ik nu op zit. Ik heb nu een werk opdracht van 6 weken 32 uur. samen met mijn kwartaal administraties. ik ben bezig met een schuldhulpverleningsproject / organisatie voor een samenwerking, en met een beetje mazzel, als dit nu even heel goed gaat, komt daar ook een leuk inkomen uit, maar nog lang niet voldoende voor die 850 netto, pfff.... gelukkig heb ik 1 vriendin (leren kennen via dit forum) die me echt super goed steunt en waar ik echt op kan bouwen en nog 2 vriendinnen, maar ik woon nu in RZB, 1 in DH, 1 in tiel en 1 in katwijk, niet allemaal naast de deur zeg maar.... 1 ding is voor mij zeker; we hadden het eens over samen kinderen; en toen dacht ik nouw niet met jouw... tja dan is het wel duidelijk dat het niet goed zit.. en de regels vind ik nog niet eens zo erg, maar de drank, drugs en het luie.. daar wordt ik echt gek van... als dat er niet zou zijn, is hij opzich een goede gozer.. *zow dat lucht ff op*
llkh, jeetje jij hebt het ook wel weer 'getroffen' dan ... ik zou dat echt niet kunnen met zo'n man samen leven! Nog maar even aankijken hoe het op vakantie is maar ik zou toch niet te lang meer bij hem blijven ... volgens mij word je daar niet gelukkig van Waarom doen mensen dat he?! aan de drank en drugs, ik snap dat niet. Vergooien van je leven vind ik dat. Zo zonde wat er is genoeg leuks te beleven tot je 100ste . Gelukkig vond mijn vriend het geen platte tekst en was hij erg begripvol. Maar goed, ook daar kan ik blijkbaar nog geen genoegen mee nemen want ik wil er nu nog samen met hem en iemand anders over praten ... hij moet om! Ik wil de cryo tp, van de laatste twee embryos die nog in het rietje zitten. Juulzon, denk dat je het tegen mij had? ... Ik ben van 77, dus heel lang moet het ook niet meer duren want dan vind ik mezelf te oud. Duurt immers ook nog 9 maanden voordat de baby er is! Op zich zitten wij dichtbij het zh, dus dat zal het probleem niet zijn. Maar goed, ik weet ook niet of ik weer de mmm in wil, maar ik wil gewoon die cryo terug laten plaatsen en dan hopen dat het in een keer raak is. De vorige twee tps was ook raak, helaas de eerste een mk, maar toch. Zeehondje, ja heb alles kunnen zeggen en dat is wel fijn. En hij kan het ook nog weer nalezen ... Jij dus weer aan de ovu testen , oooh hoop zo dat het spontaan lukt op deze manier. Duim voor je!
Ilk meid je verdient zoveel beter. Fijn dat je een goede vriendin hebt. Heeft je vriend geen baan? Kies voor jezelf meid
Juulz, ja ben van 76 en gelukkig was mijn vent sneller om dan ik had verwacht vrijdag weer controle echo. Zag er allemaal goed uit, bms 7.6mm en 1 follikel van 10-11mm. Maar ook wij zitten wel met het financiële aspect, maar mijn leeftijd is toch wel doorslaggevend geweest in dit alles. Maar denk inderdaad ook dat je het over Tori had Jeetje meis LLKH....heeft hij geen baan idd? Kies voor jezelf he! Alleen jij kan je grens aangeven van wat je wel en wat je niet accepteert. Lastige situatie omdat je nu bij hem woont maar ook daar vindt je vast een oplossing voor mocht dat nodig zijn. Ik ben erg benieuwd of het ontdooien goed gaat. Ze gaf aan 40% ontdooit goed. Is veel, maar toch lager dan ik had verwacht. Als ik kijk naar mijn 15 cryo's waarvan er 2 of 3 niet goed zijn ontdooit bij mijn 1e poging. We gaan van het positieve uit! Fijn dat je brief zo goed ontvangen is door je vriend. Ik hoop echt dat jullie hier uit kunnen komen!! rest: Zwaai!!!
Llkh, jeetje zeg, hij klinkt niet echt als de gezelligste thuis . Zeker voor jezelf kiezen meid, je komt zo sterkt over en dan moet je je niet laten veranderen of dingen doen waar je niet achter staat. Kan je nergens anders terecht? Nou ja, eerst nog samen op vakantie. Veel plezier.
Zo . Ben ik weer dames! Gister super drukke maar heerlijke dag gehad! Ik werk weer 4 dagen ipv 5 dus had weer mijn eerste mama dag. Omdat we vandaag logees krijgen, heb ik de logeer kamers opgeruimd gestoft en gedweild en de bedden opgemaakt enzo. De woonkamer ff grondig aangepakt en de badkamer. En in de middag heeeerlijk met mn droppie in de tuin gezeten. Zij in haar badje en ik onderuit op de tuinstoel! Love it!!! En zat half 10 eindelijk op mn kont, kreeg ik onverwachts nog visite !! niet op gerekend en dacht nog ff half uurtje chillen en dan naar bed, maar dat liep net ff anders wel leuk! Nu met deze prachtige dag helaas binnen op kantoor tot 18.00 en morgen van half7 tot 1 werken en dan weekend!! En heb er zin in! ga naar kennissen.. hun zoontje wordt 4 en ik had een uitnodiging gehad en dacht why not?! dus ga lekker oppad Tori: nog nieuws van je huisarts?!?! Wat een mazzel dat je zo bent afgevallen zeg .ondanks het feit dat je dus niet weet waardoor! En ik hoop met heel mijn hart dat jij en je mannetje eruit komen en de overige cryos terug laten plaatsen! (tis toch ook zonde om er niks mee te doen?!?!?! ) En geld . Dat loopt wel los denk ik altijd. Dat zijn bijkomende zaken waar ik mezelf nooit druk om maak! Want er is altijd wel wat anders. Als de wens er is .gewoon voor gaan! xxx Zeehondje: ik hoop het ook!!! Zoals het er nu voor staat . Gaat dat zeker lukken! Ben benieuwd! Kom er dan op vakantie achter en zal net na de vakantie moeten bloedprikken. Mits ik menstrueer want dan heeft t weinig zin denk ik. Tenzij het voor t officiële moet van het ziekenhuis. En noem mij maar bijgelovig maar ik had een pendel voor sept 2014! Dat zou betekenen dat de eerste tp raak is hihi of t klopt of niet (99%niet) ik krijg daar goeie hoop van! Juulzon: hai schat! Wat leuk dat je even langs komt !! xxxxxx Hoest met je?! En de kleine?! BS: ben benieuwd naar de kamer en schildering!!!! IIKH: jeetje meid, weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Wat een ellende weer!! Je treft het niet! Toch moet ik bekennen dat ik tussen je zinnen door lees dat je er wel beetje doorheen kijkt. En buiten de narigheden om , een lieve jongen hebt! Maar snap je frustraties heeeel goed meid! En dan is het extra balen dat je t niet in je eentje kan bolwerken. Maar daar is vast wat op te vinden schat! Ik heb een zus met 2 kids ( 10 jr) die net is gescheiden. Zij verdiend een krappe 1000 euro per maand en heeft een leuk 1gezinswoningkje en red het prima! Tis ff passen en meten en hooooop geregel met instanties maar ze flikt t wel! En komt nu geestelijk helemaal weer tot rust en is weer bijna de oude zus! Wel fijn dat het steeds beter met je bedrijfje gaat!! Jij komt er wel schat! Geloof me op mn woord! Je bent een sterke en lieve vrouw! En je verdiend geluk!!! En Je hebt lieve vrienden om je heen ! das wat telt! Iig gaan jullie nog lekker op vakantie! Geniet daarvan! Al zou het alleen voor je zelf zijn! xxx
heymeiden, ja hij heeft gewoon een goede en goed betaalde vaste baan. het probleem is voor al 's avonds en in het weekend. over dag kan hij zonder maar kijkt dan al uit naar het moment van thuiskomst om een blow te draaien, op zich trek ik het wel redelijk ben inmiddels sterk genoeg geworden, en ja hij is een lieve vent met ook leuke en goede dingen, maar hij wilt gewoon nooit met beiden zaken stoppen, dus tja... en ik wil dit gewoon niet al te lang. mijn bedrijf geeft mij heel heel veel energie, samen met mijn studie. het andere probleem is dat ik ook nog steeds mee betaal aan mijn oude huis, en als zelfstandige ik overal buiten de pot pist voor aanvullingen... ik krijg geen huurwoning toegewezen, omdat ik eigenaar van een woning ben, ik krijg geen zorg of huur toeslag vanwege de instant houden van het fiscaal partnerschap wat via de advocaat is geregeld, geen bijzondere bijstand want ik woon bij iemand in en die wordt dan geacht voor mij te zorgen, en zij vinden dat ik dan maar moet blijven zitten waar ik zit. precies meiden; eerst genieten van een welverdiende vakantie, daarna gewoon langzaamaan voor mezelf gaan kiezen ps ff heeel heeel hard mee duimen, er is voor mij een lead uitgezet voor een opdracht van 1 tot anderhalf jr vanaf oktober voor 24 uur met een goed uurloon, zo een groot de van alle problemen gelijk oplossen, dus duim zo hard mogelijk
Lieve meiden! Op 13 juli is onze mooie meid geboren, met 37 weken en 1 dag. Soms kan het ineens snel gaan. Op maandag kreeg ik een telefoontje van de vk, dat "bloem" bijna niet meer groeide, en ze voor de zekerheid een extra echo wilde in het ziekenhuis. Op woensdag mocht ik al komen, en na de echo moest ik aan de ctg. Bloem deed t erg goed, maar omdat ze niet meer groeide, mocht ik vrijdag weer aan de ctg, en zouden ze me zaterdag gaan inleiden. Ik was totaal van het padje, en ik kon niet geloven dat ik nu al klaar zou zijn met m'n zwangerschap. Door een drukke periode privé, een aanbouw, en Beer die 3 weken ziek is geweest, heb ik niet eens de kans gekregen om te wennen aan het idee dat ik al bijna moest bevallen. Ik was er nog helemaal niet klaar voor! Op zaterdag werd er om half 11 een ballonkatheter in gebracht, en die zou bij 4 cm ontsluiting eruit vallen. Savonds om half 8 viel deze eruit, en kort daarna zijn m'n vliezen gebroken. Maar de weeën bleven weg, en ze kozen ervoor om me wee opwekkend te geven. Na 30 minuten voelde ik al aardige kramp, en heel snel ging dit over naar echte serieuze weeën. Toen de ween door begonnen te zetten werd ik echt overvallen door een enorme angst. Beer had het tijdens de bevalling niet zo fijn bij me, en is ook blauw en slap geboren. Ik was zo bang dat mijn lichaam dit nu weer zou doen, dat ik alleen nog maar een ruggenprik wilde, omdat ik dan wist dat dit me zou helpen ontspannen. Het idee dat Bloem er eerder uit moest, icm de bevalling van Beer zorgde ervoor dat ik op dat moment haar er uit wilde, en wel nu!!! Ik wilde haar veilig en gezond bij me hebben, en niet langer wachten.... Toen ik een ruggenprik had aangevraagd, kreeg ik het bekende poep gevoel. Na controle bleek het maar 5 cm te zijn, dus hup, ik naar beneden voor de ruggenprik. Toen de ruggenprik was gezet wilde ze weer kijken hoeveel ontsluiting ik had, en toen bleek ik ineens 10 cm te hebben. Of het door de geruststelling kwam, of omdat mijn lichaam ineens een enorme sprong heeft gemaakt, dat weten we niet, maar t was wel heel gek, aangezien de ruggenprik nog maar net begon te werken. Van boven de kamer, tot na de ruggenprik was maar 30 minuutjes ofzo, en ineens van 5-10 cm!!! Dus op dat moment werd ik terug gereden naar de kamer, en mocht ik gaan persen. Totaal 5x geperst, en daar was ze dan! Bloem begon meteen te huilen, dat was al een hele geruststelling voor me. Echt een klein poppetje van 2345 gram, en 46 cm. Doordat ze zo klein was bij de geboorte moesten we de zondag op maandag nacht nog blijven voor haar glucose, maar maandagochtend mochten we lekker naar huis! Ikzelf was meteen weer op de been, en heb er net als bij Beer niks mee geleden. Bij beer was ik ingeknipt, en nu ietsjes ingescheurd, maar ik voel er niks van gelukkig. Beer is echt verliefd op z'n zusje, hij blijft haar maar kussen, en knuffelen. Als hij aan t spelen is, springt hij ineens op om haar op te zoeken, en te knuffelen. Hij is echt heel voorzichtig met haar, en is totaal niet jaloers. Echt mooi om te zien dat z'n oogjes beginnen te stralen als hij z'n zusje vast mag houden. Echt een dubbele dosis liefde!!!! Bloemetje doet het erg goed, ze drinkt als een kindje dat op de uitgerekende datum is geboren van een pond of 8. Als je naar haar drink en slaapgedrag kijk, is ze echt heel sterk voor haar lage gewicht, en heeft ze veel energie. Ze is zo lief, echt een super makkelijk kindje, net als beer altijd is geweest. Lieve meiden, ik schrijf binnenkort weer een update, mochten jullie de echte naam van bloem willen weten mag je altijd een pbtje sturen, maar graag geen namen op zp zetten aub. Dikke knuffel van Brabbel,Beer en Bloem.