ST, klinkt een beetje zoals bij mij de laatste twee x met je menstruatie. Denk je ik ben er vanaf komt er weer bloed. Ja, hopelijk is het nu rustig in je bm enzo en kan je eindelijk stimuleren!! Jullie hadden wel een heel intensief weekend! Wel lekker hem aks er vanalles af komt. Wij hebben ook vanalles gedaan in huis, voelt ook lekker. Op dit moment cd 23 dus het lijkt nu weer beter te gaan, nog geen teken van ogs. Wel vanmorgen blaasontsteking maar gelukkig had ik nog cranberry pillen en rond de middag ging het weer, wel zo prettig op m'n werk, want ik ben erg vaak naar de wc geweest in de ochtend. Zeehondje, ik duim voor je dat de zaadjes het eitje gevonden hebben! Babbi, E heeft nu als het koud is een dekbed op of dat ook niet? Ja wat gaat het snel he, volgens mij bij de tweede nog sneller.
ST, ja gelukkig weer heel goed, lees wel vaak mee hoor, maar reageer weinig meiden met pcos, ik heb sinds paar maanden ineens een eigen cyclus? vind het zooooooooooo raar! snap er niks van, ben nu in april, mei en julie ongesteld geweest daar zat 37/38 dagen tussen, iemand hiermee bekend? Pff net nadat je 2 kindjes hebt krijg je eigen cyclus, maar dan heb ik ook een eisprong of niet?
tori: hoest met je cyclus meid?! nog steeds geen ongi?! zou fijn zijn als je van de korte cyclus af bent!!! Dwergje: fijn om van je te horen mop! en nog fijner dat het goed met je gaat wat "apart" dat je nu een eigen cyclus hebt ! ik heb er echt geen ervaring mee dus kan er niks over zeggen. hoest met de andere dames?! iedereen van de vakantie en het mooie weer aan het genieten!?
neeee BS, hoe kan dat nou weer?! En nu? Ah meiske, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt deze zwangerschap. Je wordt in elk geval nu in de gaten gehouden! Kop op meis! dikke knuf!
Jakks BS, zwangerschapsvergiftiging! Niet leuk! Sterkte, je moet nog wel een tijdje... Dikke knuf! ST, nog niet ongesteld! Dus dat gaat weer beter. Zit nu op dag 25 , dus morgen/overmorgen waarschijnlijk ongesteld. Dwergje, wat maakt je lichaam soms rare sprongen he? Maar goed, lijkt me dat je dan wel een eisprong hebt. Zouden jullie nog voor een derde kindje willen gaan? Even update over m'n meisje: al drie dagen gaat ze zonder melk voor het slapen naar bed. En ze geeft nu zelf aan als ze moe is en gaan en gaat dan ook meteen slapen. Lekker hoor, ons meisje wordt als zo groot! Vanmorgen ook voor het eerst op het potje geplast, helemaal trots.
BS: neeee , das schrikken zeg!!! en nu?!?! Wat gaan ze/ wat moet je nu doen?!?! Gelukkig wordt je nu goed in de gaten gehouden schat!!! Het zit je allemaal niet mee zeg. Xxx Tat: hoest met jou?! Tori: wat fijn dat het nu weer beter lijkt te gaan schat!!! Geen gezeur! Gewoon je best doen lichaam van tori!!! hihi Jeeetje wat is die meid van jullie rap! Heb jij super baby gemaakt?! haha (nou was ik ook met 13mnd zindelijk maar toch .ik had voorbeeld van broer en zus ) Ze gaan hard he?!?! Cate geeft niet aan dat ze naar bed wil. Maar als ze dr melk opheeft of ze krijgt haar speen tegen bedtijd (omdat ze geen fles wil) dan gaat ze naar papa kusje en knuffel geven en dan wijst ze naar de deur. Dan breng ik haar naar bed. En als ik sta te koken wijst ze naar de pannen en zegt ze eten. Gister opt strand had ze nog niet gegeten loopt naar mn tas en wou m open maken kijkt me aan en zegt eten. Dus ik pakte wat te eten en toen ging ze zitten en stak dr handjes uit om t te pakken met een big smile. En soms als ik zeg kom gaan we douchen loopt ze de trap op en gaat voor de douchekamer staan en dan brabbelt ze iets wat klinkt als douchen. Ooh dwergje: vroeg je niet of je nu dus ook een eisprong hebt?! Zover ik van mijn gyn heb geleerd moet je een eisprong hebben om te menstrueren! X Ik heb weinig te melden eigenlijk. Zit weer op mn werk en moet tot half 6. Vanavond meiden avond bij mij thuis! En dat wordt feest want 1 van de 4 heeft gister bekend dat ze in verwachting is lekker (alcoholvrij)borreltje en filmpje en wat lekkers en vooral ouwenelen hihi Gister controle tussendoor gehad bij de gyn (wil me extra monitoren nu ivm die actieve stokken steeds) en voor begin vd cyclus ziet het er goed uit. er was wel wat activiteit maar dat mag in deze fase. T zag er iig rustiger uit dan de laatste controle. Vorige keer zag je gewoon chaos. 5 follikelen en niet mooi rustig/egaal nu zagen we rechts 1 en die was mooi van vorm rest eromheen was ook rustig. Links 2 ook mooi en rust eromheen. Tis moeilijk uitleggen maar je kan gewoon met 1 oogopslag zien of t mooi en rustig is van binnen of dat het chaos is. je ZIET letterlijk met je ogen verschil. Besluit: vrijdag cd 18 beginnen met deca. En dan cd 5 weer controle. Is ie tevreden .dan gaan we stimuleren. Oja hij was ook zeer tevreden dat ik nu al langs kon komen. (dat ik al zo rap na het stommen vanzelf ongi ben geworden!) en hoopt dat dat een goed teken is en dat ik na mn laatste pil rap ongi wordt.
Ff snel ego....zo meteen terugplaatsing! Hebben wel 2 cryos moeten ontdooien maar ach heb in elk geval een tp
oeeeeeee spannend tat!!!!! mijn duimen gaan draaien voor je!!!!! moet goed gaan ken hoop zwangere dames voor 2014 dus tis een goed jaar hihi
Dat werd bij mij ook geconstateerd met 24 weken zwangerschap bs. Met de juiste medicatie voor je bloeddruk kunnen ze de boel stabiel houden, heb het uiteindelijk volgehouden tot 38 weken zwangerschap, Hoop dat het goed gaat meis.
Joehoe Tat! Duimen draaien! Tori, jeetje zeg, vlotte dame. Nu al op het potje geplast, wauw! En fijn dat cyclus weer een beetje normaal lijkt te zijn. BS, hoe is het ermee?
Ben thuis in bed mag niet veel maandag terug Ik wil gewoon die kleine de hele dag voelen maar dat kan niet hij is vooral in de avond actief
Klopt vooral bedrust houden, moest ik ook maar was onmogelijk. Et een kindje. Ik was goed ziek ervan, maar desondanks m'n beroerdheid deed de baby her goed en m'n bloeddruk bleef ook stabiel na medicatie. Sterkte! Tat spannend, jeej
Tat, spannend!! Mijn duimen draaien. Blasto klinkt al heel hoopvol. 4 augustus bloedtest, of deden ze dat niet bij jullie. Weet t niet meer. Hier nog steeds niet ongesteld, CD27... Dus nu weer een langer cyclus dan normaal (26). En met een vriendin gepraat gisteravond en op zich blijft hij bij z'n standpunt maar omdat hij mij niet zo verdrietig wil zien en begrijpt waarom ik het zo graag wil, hebben we besloten toch voor die laatste tp te gaan!! Ik ben zo blij! En toch ook dubbel omdat hij het eigenlijk niet wil, maar goed... Als het goed gaat en hij z'n kindje vast houdt is hij ook verkocht. Mocht het mislukken dan heb ik tenminste alles eraan gedaan en kan ik het een plekje geven. Tot eind dit jaar dan nog zelf proberen, maar goed daar heb ik weinig vertrouwen in. Maar ons baby'tje in de vriezer krijgt een kans op leven, zo fijn!
BS: succes vandaag! Houd ons op de hoogte mop! Tat: hoest?! Tori: WAT EEN GOED NIEUWS!!!!! Je hebt een hele hele lieve begripvolle man/vriend!!!! Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je onwijs blij bent! En hopelijk ist een mooie plakker! Nog ff zelf aan de klus, ..maar voor je het weet is t jaar om! Je hebt weer iets om naar uit te kijken! (gaan we weer voor tegelijk!? hihi) Tis stilletjes hier meiden! Iedereen van t prachtige weer genoten t weekend?! Wij hebben laatste stuk tuin bestraat. En zijn dus onwijs druk bezig geweest! maar wel gezellig en genoten!! Nu weer te werk  morgen halve dag (omdat 2 vd 3 collegas verlof hebben, heb ik geen hele dagen vrij ) en vrijdag ook. Rest van de week gewoon 8uurtjes. Vrijdag cd18 dus beginnen met deca! Eind volgende week hopelijk ongi en dan bijna beginnen met stimuleren als de echo goed is natuurlijk!
Hier elke dag is er 1 hoge bloeddruk spoortje eiwit Moet me om de dag melden voor urine bloeddruk en ctg Als t erger wordt dan opname Kleine doet t goed
BS, sterkte meid. Lijkt me heel zwaar, zeker omdat je nog zo lang moet. Maar fijn dat de kleine het goed doet en je zo goed in de gaten wordt gehouden nu. Tori, WAT FIJN!!!! Lief van je man dat hij dit voor jou wil doen, da's echte liefde toch?! En je hebt nu inderdaad iets om naar uit te kijken en dan maar hopen dat het een plakker is. ST, inderdaad heerlijk aan het genieten van het weer (en niet alleen het weekend , heerlijk vakantie namelijk). Hoop zo dat bij jou nu alles goed mag gaan! Hier volgende week pas eventuele testdatum, maar ga er totaal niet vanuit. Twee keer zwanger geweest namelijk en twee keer had ik opeens een hele gave/gladde huid (bovenrug/schouders). En dat is nu dus niet zo, dus dan ga ik er vanuit dat het niks is weer. Sinds het stoppen met de pil (jaaaaaaaren geleden ) heb ik dus geen gladde huid meer gehad. En dan vooral m'n schouders niet, merk echt waar ik zit in m'n cyclus als ik erover wrijf . Maar ja...