BS: sterkte! t zit je allemaal niet mee mop. doe vooral heel rustig aan en past goed op jezelf. en de beeb!!!! zeehondje: ik hoop t ook elk stapje dichterbij is er 1 ! pfff je moet nog een week!!! damn . dat duurt lang maar goed...dat betekend ook dat er al 1 week voorbij is! en t zegt allemaal niks skat! mn 2e zs was heel anders als de eerste (vmk) mn duimen blijven draaien
Tat, zegt inderdaad niks hoor! Heb je ook geen steekjes gevoeld in je onderbuik? Maar goed, ook dat zegt niets, het is zo klein wat er in je bm groeit! M'n duimen blijven draaien. ST, jaaa wie weet samen zwanger. Dat zou wel héél leuk zijn! BS, gelukkig gaat het goed met jullie beeb en is het bij ook stabiel. S Extreem rustig aan doen meid! Hier afspraak gemaakt voor controle, eind augustus kunnen we heen. En daarna als ik dan ongesteld wordt bellen voor tp.
Heb even een nieuw foto-album aangemaakt. Zag dat de laatste was van Sophie 1-2 jaar. Nu dus eentje van 2-3 jaar
Even snel vanaf mn telefoon. Tori wat fijn dat hij toch jullie laatste cryo een kans wilt geven! Oh lieve bs wat heftig allemaal. Trek je het een beetje? Wat is het adviez naast om de dag gecontroleerd te worden? Gelukkig doet de kleine man shet goed! Knuf St voel nog niks maar toch ook weer veel. Ik zie het wel. Kan 2 kanten op en zo gaat het ook in mn hoofd. Er weinig mee bezig zijn lukt niet echt dus En jij zeehondje? Zouden echt gelijk lopen he? Vandaag flink aan het bakken geweest voor mn kleine meid. Morgen alweer 1....cliché maar wat gaat het hard!!
tat van harte gefeliciteerd met jullie prinses!!!!! maak er een hele mooie dag van!!! (ik vond t zooo bijzonder) bs succes meis!!! wat een ellende! beterschap en houd ons op de hoogte. leef met je mee. tori: wauw das al gauw!!!!!!! jeej!!!!!
hoi lieverds,... hoest hier?!?! BS hoe gaat het nu met je?!?! tat: hoe was de verjaardag van jullie prinses?! zeehondje: ik ga zo ff in je album gluren
Shit BS, ik hoop dat je bd snel daalt. Wat zou je nog meer kunnen doen? Waarom hebben ze je in de eerste instantie laten gaan eigenlijk? Verjaardag van de kleine gisteren was super! Echt bijzonder inderdaad. Zijn bij mijn ouders geweest en mn nichtjes uit Londen zijn er ook. A.s. zaterdag met vrienden houden we in een strandtent echt een feestje. Ben alleen bang dat ik een wijntje kan drinken....net al eerste spoortje rood gespot Bij mijn vorige cyclus van 37 dagen ook al een week van te voren het eerste rood gespot. bweeeh, toch teleurgesteld...
O bij mij was het extreem veel de eiwitten, namen continu toe, enorm frustrerend . Hopelijk blijft de boel stabiel meis. Heb je geen meidcatie voor je bloeddruk gehad? Had ik wel...
Tat, ooh meid kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling is. Toch duim ik nog ff dat het toch niet doorzet. Kan toch innesteling zijn! Ook hier nog een verlate happy first birthday voor je meisje. ST, ja snel he... Is geen wachtlijst gelukkig. Dus dan zou in sept al de tp zijn, spannend!! Zeehondje, ga zo nog ff in je album spieken. Hier nog steeds geen teken van ongesteldheid, nu CD 30, dat is dus 5 dagen 'over tijd'. Gisteren overdag getest maar die was negatief... Als ik van t weekend nog niet ongesteld ben ga ik nog maar weer testen, alleen dan in de ochtend. Just to be sure. M'n nichtjes slapen hier voor de tweede nacht op rij, is super gezellig! Ze zijn 7 en 9 en zo lief met ons meisje.
Tat: wat heerlijk dat het zon speciale mooie dag was!!! 1 om nooit te vergeten! en wat super dat je nichtjes uit londen er ook waren!!!! Super!!! Heeeel veel plezier zaterdag met t feestje met vrienden! Wordt vast en zeker weer een geslaagde dag. En ik hoop met alles dat je niet aan de wijn mag!!!!!!! Kan me voorstellen dat je nu teleurgesteld bent schat. Toch weer een domper. Maar hopelijk ist niks en blijft t verder weg! En ja schat..misschien komt t wel door. Maar niet getreurd!! T komt echt wel goed!!! voor nu is het even een hele dikke domper! (Dat gevoel zal bij kindje 1 2 3 of 10 echt niet minder zijn denk ik.) maar je kan t!!!! Xxxx Babii: hoest met jouw prinsesjes?!?! Ik spreek je natuurlijk regelmatig en zie prachtige fotos van de moppies! Je oudste gaat zoooo hard en is een echt dametje al zeg! en een lekkere boef. En je kleine meisje .ze is zon plaatje!!! En alweer 2mnd!!! Damn wat gaat t hard!!!! Lekker genieten van je trots schat! Xxxx Tori: rete spannend weer meid!!!!!!! Hopelijk ist meteen een mooie plakker!!! En ik ben er helemaal voor dat we weer samen gaan lopen!!! Dat zou echt zooo leuk zijn! Gaan we weer lekker afspreken met bolle buik en de meiden hihi dat zou betekenen dat zowel wij als jullie top nieuws gaan krijgen in sept! (ik hoop t zo!!! #topnieuws) Wat lastig dat je na die korte cyclussen nu zon lange hebt! En wat een domper dan dat de natuurlijk je geen wonder schenkt! Hopelijk test je na t weekend toch positief dan. Of wordt je gauw ongesteld zodat je duidelijkheid hebt en door kan ! xxx Ps: wat een gezelligheid bij jullie!!!!!! lekker van genieten!!! Ik heb eigenlijk geen nieuws meiden. Gister onwijs leuke avond gehad met manlief en dochtertjelief uit mn werk ff borreltje gedaan in de tuin. Daarna gegeten en nog ff de tuin in gedoken om hout te stapelen maar was gewoon gezellig. Hebben onwijs om cate gelachen! Clown is het!!! we hebben de tuin opnieuw bestraat en we zijn nu aan fase opruimen inrichten gekomen. We hebben een hele hoge berg met hout en ik was met ene stapel bezig en man met andere en cate liep dan met blokje van mijn stapel naar ml en dan lag ze vlak van het lache. (zon leuk gezicht zo;n kleintje die waggelt door de tuin met blok hout alsof t 10kilo is haha) en dan stokken gooien voor de hond! Dan pakt ze hem bij hem uit zn bek komt naar me toe gerend met de stok in de lucht en lachen dan moet ik gooien en als de hond dan gaat rennen ligt ze helemaal vlak gaat ze klappen en juichen! Zooo mooi!!!! Max genieten dus!! Maar eten t blijft een ramp! Aarbeien zijn geen probleem ze eet zo een hele bak leeg. Yoghurt ook en dr mueslie meuk smorgens ook geen probleem maar dr warm eten!!!!...ik wordt er zo moedeloos en verdrietig van!!!!! Tis echt oorlog soms. Zo ook gister. gillen huilen uitspugen. Man en ik moeten dr samen vast houden en dan gaat er met moeite een hapje in maar dan tranen!!! En uiteindelijk na 5 a 6 happen ist gewoon geen doen meer en stopt t weer. Maar dr yoghurt met aardbeien daarna die kan ze niet snel genoeg naar binnen werken. Miss toch maar eens advies opvragen ergens.
Hoi dames, ik zie hier wat "oude bekenden" dus ik meld me hier graag als dat mag Jullie kennen mijn verhaal misschien nog wel, na veel ellende (moeilijk zwanger worden, vervolgens miskramen enz) is eind september 2012 onze dochter geboren. Ze was de laatste cryo die we hadden. We hebben eigenlijk nooit echt anticonceptie gebruikt na haar geboorte. Vanaf dat ze 10 maanden was, had ik weer een cyclus. Januari dit jaar zijn we terug naar de fertiliteitsarts gegaan en we mochten weer met IVF starten als we dat willen. In maart was de lijst helaas vol, dus in april ging ik starten met spuiten met decapeptyl. We wachtten op de menstruatie, die dus niet kwam...ik was spontaan!!! zwanger, wat ons in geen 6 jaar gelukt was, was nu wel zo. Helaas ging deze zwangerschap bij zo'n 7 weken mis. In juni heb ik me opnieuw aangemeld en was weer de lijst vol, dus nu in juli aangemeld en mogen we gelukkig starten. VOlgende week heb ik een instructie en dan die week daarna starten met de decapeptyl. We duimen voor een brusje!
Dopey,...jaaaaa ik ken jou nog wel hor welkom terug lieverd!! en wat een mooie verhaal ! een dochter uit laatste cryo!!!!! en wonderbaarlijk dat je zelf zwanger bent geworden!!! en wat enorm verdrietig dat dit helaas niet heeft mogen doorzetten wel fijn dat jullie wel meteen door mogen met ivf! heeeeel veel succes meid!! xxx BS: hoest meid!??!?! tis erg stil van jouw kant! hopelijk gaat alles goed met jullie!!!! x ego: vanavond eerste spuit deca! ik ben dr klaar voor!!!! zie er aan de ene kant wel weer tegen op. omdat ik elke keer dagen spuit en vind ze gewoon onwijs pijnlijk. en dan ist elke keer voor niks. dus hopelijk nu eens niet voor niets!!!!
BS: hoe is het??? mijn duimen draaien overuren!! ST: spannend!!! wanneer gingen jullie nu opvakantie?? Past alles nog in de planning? *duimen gaan nog meer uren draaien* TAT: dank voor je lieve tag op FB!!! hoe voel je je??? ego: ik ben op zoek naar een tijdelijke kamer/studio hierin de regio, eventueel zelf kijken voor een antikraak woning #alleskomtgoed,hetiszoalshetishetgaatzoalshetgaat ps; morgen wordt me tattoo bijgewerkt, er zit 1 streepje niet naar me zin dus ze gaan hem nu perfect maken allesvoordekleine
Sorry meiden denk veel aan jullie Krijg idd medicijnen Ben thuis met medische hulp van t zkh Elke dag ctg en bloeddruk meting Elke dinsdag urine inleveren en groeiecho Lig plat mag mijn huis niet uit
Pppppfffff....wat zwaar BS Wel fijn dat je hulp hebt en zo goed in de gaten wordt gehouden. Knuffel voor jou meis!
Dikke ongesteld was ook wel te verwachten na spotting van de week. Maar jeetje wat vroeg al Oh bs wat heftig! Wel fijn dat je zulle goede begeleiding krijgt. Hoop echt dat je niet de rest van je zwangerschap plat moet...pfff! Denk veel aan je hoor!
Ah balen Tat. Hier zit het er ook aan te komen. Twee dagen heeeeeeel licht bruin bij afvegen, zo dat je denkt is dit gewoon urinekleur of toch iets bruiner. En ik moet niet blijven hopen, maar ja, dat doe je toch. Dan wil ik liever gelijk ongesteld worden dan meerdere dagen spotting inderdaad...