BS, wat een gedoe zeg... zo had je je de zwangerschap niet voorgesteld. Sterkte meid!! Tat, aaah tat wat verdrietig toch . Ik had zo gehoopt dat het meteen raak was, zou mij zelf ook weer wat meer vertrouwen geven in die ene kans die wij hebben. Ik ben nu ook sinds gisteren ongesteld ... mega lang cyclus dit keer voor mij. Zeehondje, bij jou zit het er dus ook alweer aan te komen , jammer! ST, hoe gaat het met het spuiten? Ik duim voor je dat het nu goed gaat en je niet voor niks zit te spuiten.
IIKH: wat goed dat je voor jezelf de beste weg kiest meid! En opzoek bent naar mooi paleisje voor jezelf!! Tis slikken. I know. Maar diep in je hartje weet je dat dit (wederom) de beste keus is. xxxx Ps: hoest afgelopen met je tatoo?! En gaan jullie nog wel saampjes op vakantie?! we gaan begin sept. Lekker naar Italie met vrienden echt onwijs zin in! Voor als nog past t allemaal net mooi in de planning! (dankzij t feit dat ik nu aan de pil moest.) thanx voor t duimen meid!! BS: wat een ellende allemaal mop. Dit had je van te voren toch niet bedacht!??! Ik had je echt een mooie zwangerschap gegund lieverd! Alleen maar op een roze (blauwe) wolk en genieten! Ik hoop dat je gauw opknapt meid!!! En hoop dat je bevalling en kraamtijd super zijn!!!! Xxx Tat: dikke knuffel lieverd. Tis toch weer een teleurstelling. Bah! Xxxxxx Zeehondje: voor jou ook een dikke knuffel!!!!!! He. Getver. Had t voor jullie beide deze ronde (meteen) graag anders gezien!! Tori: jeej ongesteld! Dus op naar controles ?!?! wel een mooie cyclus juist nu zeg! (ookal is dat beetje vreemd) met t prikken gaat t best goed. ze zijn verdomd pijnlijk moet ik eerlijk toegeven. (zo bizar dat ene keer alles 100% meevalt en andere ronde doet alles zeer) maar tis wel te doen en schiet ze er zo in haha Vrijdag prik 1 gehad dus heb er alweer 3 opzitten ! vanavond mn laatste pil en dan kan die ongi doorbreken!!! laat maar komen! En dan zooo lang wachten op cd 5!!! Haha Is natuurlijk zo om. Maar omdat ik echt uitkijk naar de eerste controle nu (zoooooo benieuwd of deze combi werkt) duurt t voor mijn gevoel zooo lang!!! Maargoed baby steps Stap 1(ongi) Stap 2 (eerste pil) stap 3 (1ste controle) stap 4 (start deca) en stap 5 (laatste pil) zijn al (bijna) achter de rug!
spannend ST! Het begin is gemaakt. Snap dat je uitkijkt naar de eerste controles. Je wilt toch weten hoe je lijf reageert. Wel rot dat de prikken zo'n pijn doen Gek hoe dat elke keer weer anders is en wordt ervaren. Succes, op naar een mooie punctie!! Lieve BS, ik hoop dat het wat beter gaat met je. Je hoop t natuurlijk altijd op een goede zwangerschap met weinig tegenslagen, maar dit verzin je niet Denk aan je en duim voor goede afloop!! Tori, ja jammer, hele jammer. Hoe de een kan juichen om zn ongi, zo zit de ander te brullen. Viel gelukkig mee, maar teleurtelling is het natuurlijk altijd! Gelukkig hadden we dit weekend veel afleiding met Isi's feestje. wat een gezelligheid en drukte en gelukkig goed weer! Dan ben ik ook weer zo blij en gezegend met dit kleine mensje en besef ik dat we echt voor het kersje gaan op ons mooie taartje He Zeehondje, echt balen Had zo mooi kunnen zijn dat we gelijk op liepen.
OWWW tat & zeehondje... ik had het zooow gehoopt. ST; oww spannend, vanavond de laatste... duimduimduim dat de ongi en cd5 snel komen. Ego antwoord op ST: hij weet nog van niets. Vakantie heb ik gewoon nodig dus die gaat wel door. ik heb alles betaald, enkrijg nog geld van hem, geen annuleringsverzekering, dus kan ik ook niets afzeggen. nog 4 weken werken dan vakantie 3 weken, en dan hopelijk snel wat voor mezelf.. ben nu naar bewaard bewonen huisje/kamer aan het kijken, lekker goedkoop, dus hopelijk als ik die opdracht voor oktober (1 tot 1,5jr) binnenhaal dat ik daarnaast ook nog wel wat kan sparen voor de restschuld. Ik weet ook zeker dat ik daar veel meer rust en slaap mee zal krijgen, ik durf nu soms niet te gaan slapen omdat hij zo dronken is en dan nog wilt roken (bed of bank), en daar heeft hij al in beide brandgaten veroorzaakt. Toch te erg voor woorden, dat hij er zelf niets van leert.... oww tatoo is goed gegaan, staat op FB. je voelt van het zetten echt niets, alleen daarna met genezen soms wat branderig, dank aan de bepanten voor verzachting
BS: dikke knuffel terug!! Hoest nu met je?! Tat: fijn om te lezen dat jullie de teleurstelling zo goed opvatten. En jullie hadden idd een hele leuke drukke afleiding t weekend! Met feest feest feest hihi jaaaa ben heeel benieuwd hoe mijn lichaam reageert nu op de combi. Nog even en dan zal ik het weten Gok op ongi vrijdag! (mag ik toch wel hopen anders wordt t strakjes heel krap met vakantie) en de ene keer doet t prikken meer zeer dan de andere keer. Denk dat het ook verschild per gemoedstoestand. De ene keer kan ik t beter hebben dan de andere keer Verschild zelfs per dag. Maargoed we doen het ergens voor!!!! IIKH: goed bezig lieverd!!!!!!! Richt je maar lekker helemaal op jezelf!!!!!! En je bedrijfje! Gaat goed zo te lezen ?! Wel erg vervelend om te lezen dat je zo vol spanning zit als je gaat slapen omdat hij niet altijd even voorzichtig is. hopelijk vind je gauw een mooi plekje meid!!! Het gaat allemaal goed komen met/voor je!!! En dan ga je straks werken aan een hele mooie gelukkig toekomst!!! Maar eerst stapje voor stapje de goeie richting in. en we beginnen met denken aan jezelf en genieten van je vakantie!! Ik ben gek op tattoos ! ik wil zelf heeeeeel graag weer. Maar mn wederhelft vind het niet zo tof. En dat houd me toch beetje tegen. I know tis mijn lijf. Maar toch . Hoest met de andere dames hier?!?!!? Ik dacht jeetje wat is het stil. Zal ff hallo zeggen en kwam er toen achter dat ik wel alle laatste reacties had gelezen via mn mobiel maar niet had gereageerd OEPS! Hihi Hier weinig nieuws. Lekker geduldig wachten op mn ongi. (ben wel opgeblazen en beetje zeurderig in mn buik dus gok dat het vrijdag wel komt) Merk wel dat ik beetje de zenuwen heb. Ik hoop zo dat het deze ronde allemaal goed gaat. En wil zo graag die poging. En natuurlijk weet ik wel dat die poging 99% negatief zal zijn , tis toch weer een grote stap dichterbij! Dan hebben we die punctie en cryo maak iig achter de rug. Ik wil zo graag verder! Verder nog steeds te werk. Nog 29 dagen tot onze vakantie! Ik tel ze echt af. 31 leek dichterbij dan 32 omdat t dan nog mar maand is. 29 lijkt weer dichterbij omdat je van die 3 naar 2 gaat hahaha langzaam verzamelen we van alles voor de vakantie en voor we het weten ist zover!! Verder gaat t goed alleen mn sporten staat stil en mis het onwijs!!!! Dus moet ik heeeeel snel weer oppakken!!! (wilde vanmiddag wat gaan doen maar ben mn schoenen vergeten ) kom ook met de dag meer aan qua gewicht en was zo lekker bezig met afvallen. Viel zonder enige moeite af. Lijnde niet eens. En nu vliegt t eraan!! Maar eet ook alles wat los en vast zit en kan de hele dag wel snaaien. Maargoed who cares?!
Hier druk, druk, druk. Maar lees wel trouw in stillte mee. Maar weinig tijd om uitgebreid te reageren. Maar denk wel aan alle dames hier.
hier ook een trouwe meelezer hoor meiden! maar zo enorm druk! BS jeetje knuffel meid! hoop dat t allemaal goedkomt!!
Druk? Wat is dat? Pffffff..... *Komt net onder n berg spuugdoekjes pampers kleurboeken en stickertjes uitgekropen* Zwaai knuffel en x!
Hele dikke knuffel voor BS. Het zit je niet mee. Hopelijk kunnen ze het nog even rekken. Al is het maar een paar weken. Heel veel succes en ik ga voor je duimen.
Ik hoop de 30 te halen Ik word in de gaten gehouden Ga ook niet naar huis meer ben te ziek al voel ik t niet
Sammy: jaaaaa t leven gaat niet altijd over realxen (ipv rozen hihi) haha dikke knuffel terug meid! Geniet maar lekker van al het drukke en je prachtige twins!!! <3 Brabbel: spuugdoekjes en stickers! Ik ken het helemaal!! Poppen en service t ligt OVERAL!!! Haha Zwaai knuffel en kus terug meid! Geniet van je prachtige kindjes!!! Ent leven als trotse mama! BS: wat onwijs put!!! (wij schelden tegenwoordig in new style haha) ik hoop voor je dat de kleine nog lang bij je zitten blijven kan/mag!! En wou dat ik iets voor je kon doen!!!! (domper dat je zover woont nu zeg) beterschap!!!!!!! We denken aan je!!!! Xxxx Ps: goed dat ze je nu houden!!!! En je bent bijna aan die 30 meid! Dat ga je vast rekken! En Je kleine is een sterk manneke!!! Die gaat t echt wel redden mop!!! Zonnetje: hai mop! lees maar lekker mee hor! Hihi Knuf Hey Char: hoest met jou schat?!?!?! Xxx Tori: hoest bij jullie meid?! Babii: en hoest met jouw prinsesjes? Oudste al opgeknapt !?! Ego: maandag dus laatste pil geslikt! Dus ondertussen wachten op mn ongi. Ik vermoed morgen of zaterdag. Ik hoop t iig!!! Zal toch wel?!! Vanmorgen lekker wezen hardlopen. Ik stond al sinds begin april stil met sporten en werd weer hoooog tijd dat ik wat ging doen. Begon met de dag meer een hekel te krijgen aan mn weegschaal (terwijl ik onwijs was afgevallen de laatste maanden begon alweer flink aan te komen. (miss wel door de hormoonwisseling hor maar eet ook alles wat los en vast zit en voer niks uit qua beweging) en had geestelijk ook wel ff wat ontspanning nodig. Cate was vroeg op dus om 9uur waren we al oppad! Met de hondjes naar t park , rondje park en weer terug naar huis. Kleine 4km maar hor. Maar was zeker wel even lekker!!! Verder geen nieuws. Cate begin weer IETS beter te eten. Althans .. dr ontbijt en lunch gaan er goed in.
BS, ah nee he... maar wat de meiden zeggen ; jullie mannetje is sterk en het komt goed ook als hij te vroeg geboren wordt. Gelukkig voel je je niet zo ziek als je bent, maar dat lijkt me ook wel lastig. Dikke knuffel en sterkte! ST, balen dat je nu weer zo aankomt ... maar gelukkig was je de laatste maanden flink afgevallen dus het kan wat hebben dan toch? Soms heb je gewoon de behoefte aan alles te kunnen eten waar je trek in hebt. En je bent wel lekker bezig met hardlopen dus dat komt wel weer goed. Leuk ook dat je dat met Cate doet. En Cate eet weer iets beter, ook goed nieuws. Ze ziet er goed uit op de foto's! Grote meid wordt het al. Merk de laatste weken dat Yvi ook flink gegroeid is in de lengte. Tat, heb jij je nu trouwens meteen weer aangemeld voor een tp? Sammy en Brabbel, kan me voorstellen dat het met twee kindjes nog drukker is! Maar ook dubbel zo leuk misschien . Zonnetje, jij dus ook druk. En hoe zit het bij jullie ... heb jij ook al kriebels voor een tweede? llkh, hopelijk heb je een leuke vakantie en gedraagt je vriend zich goed. Wens je alvast veel plezier! Hier alles oke, m'n ongesteldheid is bijna weer over heb nu alleen nog inlegkruisjes in. Dat laatste beetje eruit duurt wel langer dan vroeger, maar goed... dat is niet anders. Nog maar 3 weken en dan het gesprek, ik tel al af! En dan aanmelden voor de tp, zo spannend! Het moet gewoon lukken bij deze poging ... mijn enige kans op een brusje.
He bs wat naar allemaal meis. Mij konden ze niet in het zkh houden, al moest het wel. M'n eiwitten waren ook extreem hoog en ik was hondsberoerd (bijna omgeslagen in helpp) voelde het zelf wel. Had ook gruwelijke pijn, kon niks meer, maar kon E. gewoon niet wekenlang alleen laten bij m'n so. Dus elke dag werd ik naar het zkh gereden voor ctg, echo, bloedprikken enz enz, ook prikken voor longrijping gehad, maar achteraf gezien heb ik wel de 38.1 gehaald en vraag me niet hoe. Wat een ellendige bagger zwangerschap was dat, vol met pijn. Ik duim voor je meid! Blijf liggen en laat je verzorgen! Hier gaat alles goes hoor. Ben te druk om te reageren op iedereen en nog mee te lezen. Met E. gaat alles goed, koorts is weg, maar de grote kiezen zijn nog niet door, maar staan wel op doorkomen. Kleine meid heeft enorm pijn, ze vraagt zelfs om zetpillen, dat is niks voor haar. Er komt bij haar ook nooit 1 tand of kies door, nee altijd 4 tegelijk grrrrr. Nou ja nog 4 grote kiezen te gaan, dan is ze er vanaf, en begint de jongste weer . Ze had met 8 mnd haar eerste tand en met 12 maanden a,les incl de kleine kiezen. Heb wat dat betreft dus va 12 mnd rust gehad qua tanden, maar nu weer veel pijn voor haar. Met A. gaat ook alles goed, alhoewel ze vanochtend wakker werd met koorts. Het is een vrolijk meisje dat altijd lacht, erg tevreden is, en een echt kind van haar papa, maar dat zijn ze allebei, ze zijn allebei 1 kop. E. lult de oren van m'n kop en is erg zorgzaam, super lief. Verder gewoon onwijs druk, dus a,per de tijd te reageren.... Dikke knuffel.
Tori: wat spannend meid!!! Ik tel met je mee af hoor tot je gesprek! En dan hopelijk snel je TP en natuurlijk gaan we voor een plakker!!! Op naar een prachtig brusje!!! Ik was idd wel wat afgevallen maar dat ik aankom is wel balen want ik wou nog iets meer kwijt aan kilos maar ik blijf gelukkig nu steken. Misschien kwam t doordat ik tegen mn mensturatie aanzat. En t sporten ik stond al stil sinds begin april  maar pak t wel weer op hoor. Woe maar weer oppad met de hardloopschoentjes Cate is zeker geen ongezond meisje!! ze doet t hartstikke goed hor! En t eten gaat steeds beter merken we. jeeeej!!! Haha en qua lengte gaat ze ook hard merken we. Net als yvi! ze had vandaag een broekje aan die ik altijd omrol onderop .nu heeft ze hoogwater dus niet meer oprollen hihi Babii: wat fijn dat E. opknapt! Ellendige rot kiezen ook!!!! Cate loopt ook onwijs te stoeien met dr tandjes en kiezen. Zo sneu dan. Nog even mop dan heeft ze alles en is ze ervan af!!! Wel erg vervelend dat A. nu ziek is! het zit je niet mee!! Hopelijk knap ze nu met de medicatie snel op! BS: hoest met je meis?!?! Bijna 30weken?! Kleine nog steeds warm en veilig in je buikje?!?! En nog steeds plat int ziekenhuis?! Hopelijk horen we snel weer van je! Denk aan je! Heb t weekend echt wel even stil gestaan bij je hoor. Xxxx Hoest met de andere lieverds?!?! Hier weinig te melden. Zaterdag ongi geworden!! YES!!!! En afspraak voor cd5 is net gemaakt! Woe ochtend op controle. Ben zoooo benieuwd!! Helaas is mn behandelend arts er niet en moet ik naar 1 van de andere maargoed . Is niet anders. Wel fijn dat ik zat. Ongi werd en nu pas kon bellen dan lijkt de afspraak dichterbij hihi. Duimen jullie voor me?!?! Ik hoop zooo dat we door kunnen deze ronde!
BS, bevallen van een gezonde zoon . Ik las op FB dat alles goed was, wat fijn om te horen!! Gefeliciteerd!! Geniet van jullie mannetje en hopelijk mag hij heel snel naar huis. Hopelijk is de bevalling goed verlopen en kan je je helemaal focussen op je kindje.