IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Yes ST ook ongesteld geworden! Wat een goed nieuws.
    Natuurlijk gaan we duimen, ze draaien alvast warm :).
    Ja, op naar een brusje voor Cate en voor Yvi, hoe leuk is dat?! SUPERleuk.
    Dat met die broeken heb ik ook, meeste van maatje 86 hoef ik nu niet meer om te slaan.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    jaa tori we gaan nu voor twinbrusjes op afstand :D haha
    ik heb net de calculator ingeschakeld,... bij een cyclus van 33 dagen heb ik de 29ste ongeveer de tp! net voor vakantie!!!

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    echt?!?!?!?!?! :p
    WAUW!!!!!! ben heeeel benieuwd naar haar verhaal/ervaring enz .
    BS gefeliciteerd lieverd!!!! xxx

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden
    Effe snel ben ziooioooo trots

Bijgevoegde bestanden:

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    aaaaaaaaaaaaaah <3 sooooo sweeeeet!!!

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    BS,Wat een kanjer! Gefeliciteerd!

Sorry ben hier al even niet geweest...moet het verplicht rustiger aan doen ivm harde buiken en stress.

Tori en ST ik ga hard voor jullie duimen!

Zwaai voor de rest van de dames!

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    BS, wat een prachtig minimensje. Gaat alles goed met jullie? wat moet dit een ontzettend heftige tijd zijn. Zolang de kleine man het maar goed doet, dat is het belangrijkste!!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat een prachtig fijn kereltje bs! Ik denk dat ze je met spoed hebben ingeleid.... Voor die keuze (nou ja die was er eigenlijk niet) stond ik ook. Heb ervoor gekozen get niet te doen en inderdaad meerdere opnames gehad. En enorme ellende. Maar m'n bloeddruk bleef fus goed ondanks medicatie en kindje deed het goed. Behalve mama :( die was dood ziek!!!!

Geniet van je trots! Eindelijk ben je mama. Ps dacht dat ik jou ook op fb had maar blijkbaar niet....

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mitch heeft een goede nacht gehad. Hij heeft goed gegeten hij is ook drukker. Vanmorgen werd hij verzorgd en liet hij goed van zich horen.

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mooie naam!
    Fijn dat hij het zo goed doet allemaal!

11. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hallo meiden, mag ik meekletsen?
    We hebben 2 kindjes via ICSI en hebben nog 2 cryo's over. Die gaan we nu opmaken.
    Op=op. Geen nieuwe behandeling meer omdat we geen cryo's weg willen gooien.

Stiekem hoop ik heel erg dat er nog een kindje mag komen, maar ik ben dolgelukkig met mijn 2 kanjers.

Ik ben inmiddels begonnen met de Progynova en de 23ste moet ik voor echo komen.

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BS, superfijn dat Mitch het goed doet. En ja, wat een leuke naam! Geniet er van mama (en papa natuurlijk ook) BS!

ST, jij loopt dan waarschijnlijk wel iets voor op mij, maar dat scheelt dan niet veel! Ooh ik hoop zo voor je dat alles nu lekker door loopt en je deze maand de punctie en tp hebt!

Char, rustig aan doen. Heel belangrijk voor je minimensje!

Boris, welkom! Wat lief zeg dat jullie de cryo's een kans op leven geven. En als je voor een derde wilt gaan, waarom ook niet?! Bij ons is dat echt een no-go ... de tweede is al niet zomaar ff natuurlijk. Duim ook voor jou dat het goed mag gaan met deze of de volgende cryo.
    Wat als de eerste meteen goed gaat ... dan nog een vierde?

Ik ben op m'n werk, nu lunchpauze en nog ff wat andere dingen regelen voordat ik weer verder moet.
    Fijne dag allemaal!

13. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ja de cryo's wil ik echt op maken. Ik wil geen mogelijke kindjes weggooien. Dat voelt voor mij zo ondankbaar.
    Zo graag wilde ik kinderen en als ik er dan voor mezelf genoeg heb gooi ik de rest maar weg. Mijn vriend weet mijn standpunt al vind hij het allemaal wat spannender. Hij vind 2 wel prima, maar accepteert en begrijpt ook mijn standpunt.

Maar het lijkt me bijna onmogelijk dat uit beide cryo's nog een kindje komt hoor!! ;)

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Alles is mogelijk boris ;) Ik heb helaas vele pech met cryo's, maar meerdere dames hier juist ontzettend geluk en dat geeft hoop! Ik duim voor je!!

oooh BS, wat goed om te horen dat je ventje het zo goed doet! Ben zo benieuwd hoe het allemaal is gegaan, maar daar ben je nu vast nog veel te druk voor. Zolang moeders en Mitch het maar goed doen!

rest zwaai!! Ik ben druk aan het pakken. Weekendje Lowlands en dat komt zo lastig uit met mn cyclus, dat ik helaas een maandje moet wachten met een tp :(

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    BS: wat fijn dat jullie mannetje goed heeft gedronken en zich zo goed laat horen bij het verzorgen ! :D
    Ik ben zoooo onwijs blij voor jullie! ondanks dat de kleine helaas niet langer warm bij jou in je buikje kon/mocht verblijven! Hij is er !! en hij is zooooooo mooi en lief!
    Geniet van dit intense geluk meid!!!!!!! (en je man natuurlijk)
    Hoest met jou zelf??? Kan me voorstellen dat het onwijs heftig is zo ineens “spontaan” moeten bevallen terwijl je eigenlijk nog 10weekjes van je zwangerschap had willen genieten (voor zover dat mogelijk was met al die ellende) maar ook dat jullie misschien nog niet helemaal klaar waren voor zijn komst?!
    Nou meid…denk aan je!

Char: doe lekker rustig aan lieverd!!!! Je eigen gezond en die van je beebje ist belangrijkst!!! Dus vooral….lekker ontspannen!!!!! Xxxxx knuf

Boris10: WELKOM! Uiteraard mag je lekker bij ons mee kletsen! Wat spannend moet dat voor jullie zijn! Hopelijk blijft cryo 1 meteen plakken! (of nr 2 , want anders moet je alsnog 1 laten vernietigen als je in de toekomst niet nog eens voor tp wil) heel veel succes en schuif gezellig bij ons aan ;)
    Ps: waar is de progynova ook al weer voor?!?!? (ben ik ff kwijt)

Tori: thanx mop!!!! En voor lopen zegt niks ;) kijk maar naar Cate en Yvi hihi
    Exact zelfde moment tp maar jij toch 2 dagen eerder uitgerekend dan ik. En uiteindelijk cate 4 dagen ouder ;) t zou wel heeeel cool zijn als we weer samen lopen! Ik ga voor 2 top plaatsingen binnen nu en 2mnd :D

Ego: ben beetje zenuwachtig voor morgen! Ik hoop zoooo dat alles rustig is van binnen!!! En dat ik EINDELIJK weer mag stimuleren en hopelijk deze keer geen overstimulatie. Maar als het goed is, …krijg ik vaker controle om dit in de gaten te houden. En minder eh.
    We gaan het zien. EN…. Mijn vriendin moet morgen naar de vk!! 2e controle + termijn bepaling! Als het goed is allemaal…is zij morgen 11 weken! :D zooo leuk voor hun! En natuurlijk voor hun kleintje. Die wordt grote broer :D en de vriendengroep wordt weer uitgebreid! Dus mijn duimen draaien overuren dat alles goed is. maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit! xxx

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Boris! Welkom hoor schrijft maar lekker mee! Spannend dat jullie weer voor een cryo tp gaan .... onze kindjes zijn ook cryo wondertjes! Nu hebben wij geen cryo s meer maar zouden ze anders ook nooit zomaar weg gedaan hebben. Veel succes weer!

St, ga ik zeker doen hoor bedankt voor de knuffel lief van je! Succes morgen!

Ga nu snel de tafel afruimen hihi! Fijne avond!

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wauwww BS Gefeliciteerd! En wat een leuke naam zeg schat! Hoop dat alles goed gaat met jullie!!

St ik duim voor je dat morgen alles rustig is!!

Boris welkom.. Wauw wat goed van je zeg.. Ik heb 4 cryo's over en weet niet wat ik ermee ga doen nog.. Mijn tweeling waren ook 2 cryo's... ;) hihi

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ff een snelle ego via tel.
    alles helemaal rustig en schoon!!! geen eens meer ietsiepietsie restanten. zag er keurig uit.
    gyn zei nog voor hij keek...normaal os dit een routine echo maar jij maakt t elke keer weer spannend. we gaan gauw kijken want ben zeer benieuwd. haha
    nu mag ik vandaag beginnen met stimuleren!! gonal-f 100eh.
    ik vind dat nogal weinig en twijfel of ik niet zal bellen of ik meer eh. mag. vaste arts deed dit omdat ik vorige keer zo heftig reageerde op 175. maar nu vroeg ik t en hij zei ik vind 150 eh gezien je verleden wel laag maar raad je dat aan. en toen bekeken we mn prikschema en daar stond 100 op. hij vond t erg laag. en was wel verbaasd maar zei dat als t goed gaat,... we t gewoon opschroeven.

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Spannend ST!!
    Weer een stap verder in het proces! Ik hoop dat je goed reageert op die 100 EH!

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik zit me net te bedenken....heb geen flauw idee meer hoelang t stimuleren duurt hahaha. ben er al helemaal weer uit!!!
    met normale eh dacht ik vanaf dag 5 stimuleren en rond dag 16 punctie...toch?!?! zal ik dan nu rond cd20 moeten?! of zal t t zelfde zijn alleen geen 50 follikels maar normaal aantal?!?!

Deel Deze Pagina