IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Mijn eerste en tweede ICSI scheelde wel een week in stimuleren.. De eerste keer moest ik 3x terugkomen voor een echo, de tweede keer was het na de 1e echo direct de punctie inplannen...
    Hoe lang precies moet ik even nakijken...

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

6 sept gestart met 150 puregon
    4 FM's Na de 1e een verhoging naar 300eh
    20 september punctie
    = 14 dagen

14 januari 150 menopur
    1 FM
    26 januari punctie
    =12 dagen

Oh haha scheelt maar 2 dagen...
    Dacht veel meer omdat ik bij de ene 4 FM's had en de andere maar 1!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    bedankt voor je reactie Boris.
    ik ben dr helemaal uit.
    heb 2x punctie gehad maar weet niet meer hoelang ik stimuleerde. morgen maar eens kijken op mn werk in mn agenda. miss kan ik t nog terug vinden

4. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

hahaha, ik schiet echt mega in de lach van jouw laatste zin, op je werk terug kijken in de agenda!!!!:D:D:D

ik weet het niet meer precies maar ivf 1 had ik 100puregon, en met 14d de punctie en 16 de tp

met ivf 2 eerst deca, toen moest ik 2 dagen langer deca gebruiken en daarna mocht ik pas stimuleren (op cd 5 ipv 3), uit eindelijk ook op 14d punctie (dus in feite vanaf stimuleren 2 dagen eerder) en op d17tp.
    Door de deca en hogere puregon (125 of 150), hadden we veel meer eitje bij ivf 1 hadden we er 8 waarvan 6 bevrucht, en bij ivf 2 was dat 30 eitjes waarvan 27 bevrucht:$
    en dus uiteindelijk had ik 8 primaire follikels... vandaar dat mijn hormonen bij de mk zo hoog bleven

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx meid voor je reactie.
    jaaaa ik snap de lol ;)
    maar heb daar mn digitale agenda en hield daar ook alles van zh in bij. vandaar. maar of t erin staat?? ach...ik zie t ool allemaal wel. ga uit van 12 dagen stimuleren. en dan zal ik vast wel ongeveer goed zitten. en miss 1 of 2 dagen langer en das ook nie erg en alst eerder is...dan ist mooi! ;)
    prik 1 is iig gezet :)

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nou IIKH lach jij maar,...maar heb t mooi wel terug gevonden :D en ook hoe ik extra stimuleerde na tp van Cate !!
    ik spoot toen 150eh. ik had op dag 17 5000eh pregnyl op dag 19 de punctie op dag 21 de tp.

bij het bij spuiten/extra stimuleren/zwanger worden Cate had ik op dag 21 de tp en vervolgens cd22 24 & 26 :1500eh pregnyl

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Whahahaha!!!!! You make my day!!
    Maar 5000preg?? Ik kreeg het dubbele. . Owja de 3x 1500... ik had ook.die ballen erbij....

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    IIKH : :D :D :D
    Ps. Ik kreeg ook altijd 10.000 eh. Maar ze kozen er nu voor om 5.000 te doen. Vond dat toen wel vreemd maar weet niet meer waarom. En ik HAD altijd die ballen troep maar toen ik begon met bij spuiten stopten we daarmee. AMC vond t beide gebruiken niet nodig en ik leek juist minder goed op die ballen te reageren.

BS: hoest met jou meis!?!? Hoe voel je je?! En hoe is het met de kleine man?!

Tat: gaaf joh…lowlands!!! Have fun!!!! Mijn man wilde ook wel heen! Maar hoorde pas gister dat ie het weekend vrij is. en ik heb al andere plannen gemaakt. Dus helaas.
    Wel balen dat het niet uitkomt met je cyclus zeg. had je dan nu net t weekend de tp?!?!!?

Hoest met de rest?!?!?!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    M doet t super
    Knuffel allemaal

Bijgevoegde bestanden:

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    aaaaaaaah BS wat onwijs lief!!!! en wat een super nieuws!!!!!!

meiden...wat ist hier stil! ;)
    van t mooie weer genieten doen jullie vast niet. wat een ellende!! woj zijn gister bij indoor speeltuintje geweest van ellende incl zwembadje. erg leuk!!!! dat wel!
    nu in wachtruimte gyn. zenuwen!! ben benieuwd. maar t loopt uit pfff

11. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Spannend ST!

BS wat een prachtige foto! Smelt!

Hier alles rustig :D Daardoor niet zoveel te melden.

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    5000 is normaal bij een cryo tp en 10.000 bij een punctie ;).

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hoe was het ST?

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Wat zijn jullie toch ook een lieverds!!! Fijn dat jullie meeleven ;) xxxxxx

Babii: thanx! Dat wist ik dan weer niet! Maar volgens mij kreeg ik die 5000 ook voor de punctie. Maar dat was volgens mij omdat ik al zo “rijp” was ;) ik weet t ook allemaal niet. T werkte en das t belangrijkst hihi

Boris: ook wel eens lekker als alles gewoon lekker rustig is en zn gangetje gaat ;)

Tori: alles goed mop! (zie ego)
    Hoest bij jullie?!?!?!

Ego: controle CD 10 was prima!!
    Rechts ongeveer 8 en links 4 van rond de 1cm en aantal kleintjes.
    Slijmpie was al mooi aant groeien maar die gyn had nogal haast ofzo want ik stond in 2tellen buiten en had geen eens tijd om dingen te vragen verder. :s
    Wel zei hij nog dat we het bij deze dosis houden omdat het keurig groeit hierop.
    Donderdag is de gyn er weer waarbij ik de laatste maanden onder behandeling liep. En dan heb ik weer een meting! Dus ben zeeeeeeeer benieuwd. Als het zo doorgaat,..gok ik op zondag pregnyl , dinsdag punctie , vrijdag terugplaatsing. Mits alles volgens plan verloopt en er geen tegenslagen zijn.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    St duimen draaien

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Oooh spannend ST, het gaat nu goed :). Wel ff afzien die punctie, maar daarna tp en zwanger hoor!
    Bij ons alles oke, nog minder dan twee volle weken en dan zijn we aan de beurt voor het gesprek. En erg grote kans dat ik ongesteld wordt op de dag dat we het gesprek hebben dus oooh dan kan ik me meteen aanmelden voor de tp.
    Nu het dichterbij komt vind ik het wel erg spannend worden, maar oh heb er zo'n zin in.
    Donderdag voelde ik m'n eisprong trouwens... duss wie weet wat ons zelf klussen heeft gedaan, haha. Nouja ik verwacht er niet veel van, maar je weet het maar nooit he?

BS, wat een snoepie!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jullie zijn schatten!!!!!!!!!!!! xxx

tori: ik hoop dat je gelijk hebt schat! ik hoop dat mn lichaam snapt wat het moet doen en dat het nu sneller gaat dan bij Cate (of dat het meteen raak is) maar ik wil daar niet teveel op focussen want dan is de teleurstelling te groot. en moet me nu eerst op de eerste stappen richten! ben benieuwd wanneer de punctie is!!! zo lastig dat je dat gewoon niet van te voren kan plannen. (en dat maakt het ook voor op mn werk ERG lastig!!) pfff ik heb gewoon zenuwen in mn lijf! hahaha

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier gewoon druk met andere dingen. Zijn druk bezig met dingen in huis en tuin opknappen.

Op de vraag van Tori of wij al voor een 2e gaan. Mijn man die wil niet meer de mmm in. Voor B heb ik al veel moeite moeten doen om hem om te krijgen om door te gaan. Toen is hij voor mij verder gegaan met de mmm. Maar voor nummer 2 krijg ik hem echt niet zover meer. En sinds een jaar is hier eindelijk weer de liefde en rust weer een beetje terug, gezien we jaren met regelmaat flink ruzie hadden. Achteraf gezien is dat echt alleen tijdens de behandelingen geweest.
    En ik weet ook niet of ik er zelf op zit te wachten. Moet zeggen dat ik nu pas merk wat de mmm met mij en mijn lijf gedaan heeft. Heb altijd heel veel last gehad, dus zit er ook niet op te wachten en we hebben geen cryo's meer.
    En heb net een zeer pittig jaar achter de rug met B, gezien het een ventje is met een zeer sterk eigen willetje, wat slecht slaapt en veel last heeft van elke sprong en tand die hij krijgt.
    Dus vind het wel even goed zo en als ik spontaan zwanger wordt dan ben ik zeer blij, maar heb me er deels bij neergelegd dat het bij 1 kindje blijft.
    Hoewel het opruimen van de kleding me van de week wel tegen viel. En de box wil ik eigenlijk nog niet de deur uit doen.
    Kleding ga ik waarschijnlijk wel weg doen, alleen de neutrale dingen niet.

@BS: wat een schatje, hopelijk mag hij snel naar huis toe. Maar gelukkig gaat alles goed.

En ook weer wat dames die voor een nieuwe poging gaan, hopelijk zijn jullie snel zwanger.

Dus ik geniet lekker van mijn ventje, ben nog steeds op zoek naar ander werk(maar de hele zorg is niet zo aantrekkelijk als je afhankelijk bent van vaste werkdagen, steeds vaker moet je 6 dagen per week beschikbaar zijn, 24uur per dag en waar je je kind laat is jou probleem. Helaas geen ouders/ schoonouders die kunnen oppassen).

19. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Hi dames, daar ben ik ook weer eens. Excuses dat ik niet zo vaak langskom, ik ben druk ;) werk, mijn dochter, huishouden enz. En o ja, IVF ;)

Wat een snoepie BS, bij hoeveel weken is hij geboren?

Spannend ST :) ik duim voor je!

Zonnetje ik kan het me wel een beetje voorstellen van je man, aan de ander kant, het is toch jullie kinderwens en niet de jouwe? Hoe dan ook, die werkperikelen ken ik ook wel, hoewel ik het geluk heb vanaf 1 oktober wel een vaste werkdag te krijgen en inmiddels een flexibel KDV te hebben gevonden...

Ikzelf ben nu deca aan het spuiten, lang protocol...volgende week de uitgangsecho en dan hopelijk Gonal erbij. HEt is toch weer spannend!

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Mijn man had het na 2,5 jaar mmm ook goed gevonden om zonder kinderen verder te gaan. Hoewel hij nu een supertrotse vader is. Dus de gezamelijke kinderwens was deels mijn wens geworden. Hoewel papa in spe de dag na de positieve test destijds meteen aan de voorbereidingen voor de kinderkamer begon.

Een flexibele opvang is hier in de buurt lastig te vinden en die er is kost een heel stuk duurder. Scheelt bijna €2,50 per uur met nu. En we moeten dan ook stuk omrijden. Maar even kijken wat er vanmiddag uit komt op mijn werk. Gezien ze nu indens willen dat ik 6 dagen per week beschikbaar ben met 27 uur werken

Deel Deze Pagina