IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Jemig zonnetje, 6 dagen voor 27 uur?! dat is toch ook niet redelijk? wat voor werk doe je dan?
    Hier is het tarief hetzelfde voor wel/niet flexibel :)ik ben er erg blij mee, ik geef gewoon mijn wensen een paar weken tevoren door en dan gaat V. naar het kdv. Ze is net 3 dagen wezen wennen, morgen voor het eerst voor het echie. Gisteren ging het wennen prima, zelfs lekker geslapen daar! Het geeft gewoon rust als dat goed loopt. Succes vanmiddag in elk geval.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zonnetje: is ook lekker ,…lekker bezig in en om het huis ;)
    Maar neemt idd een hoooop tijd in beslag! Weet er alles van!
    en wat vervelend van je werktijden endat ze zo “makkelijk” denken over het feit dat je een kindje hebt zeg. bah. Nou geniet maar lekker van je mannetje(s) en hopelijk vind je gauw een leuke passende baan met gunstige tijden :D
    xxx
    (ps: ben jullie hele traject en bijkomende “problemen” gespreken niet vergeten hor schat!! Weet t nog al te goed en toen ineens bleek je zwanger!!! En de mmm zit er misschien nooit meer in maar je hebt nu je geluk met je gezinnetje gevonden!!! En misschien komt er ooit een natuurlijk wonder! Je weet t nooit! )

nou dopey: schaam je diep!! Hahahaha nee hor! Tis allang leuk dat je weer langskomt hier :D
    spannende tijd dus weer!!!! Druk aan de deca ;)
    ik zit morgen op cd13 dus gonal dag 8 ben zooo benieuwd! Vind het ook weer onwijs spannend. (had ik niet verwacht)

hier is flexopvang ook niet te doen. Ik moest daarvoor elke dag zeker 15min heen en terug rijden voor brengen en ook weer voor halen. Dus het rijden kost gewoon uur per dag. En het is inderdaad veel duurder! (wel jammer want dan kwam dze bij de vrouw van mn chef op de opvang haha) maar nu ben ik 1 dag minder gaan werken. Dus als man werkt ben ik thuis. Maar soms is het wel lastig regelen hor met mijn werk. Nouja…met mn collega’s dan want die zijn zulke piepdozen! Pffff zo ben ik 1x in de maand een vrijdag vrij en maand erop de maandag dan weer vrijdag dan weer maandag. Maar…1 van mn collega’s is ook op ma en vr vrij . zegt de andere die de planning maakt vandaag tegen mij: nou weet niet of je wel vrij kan op vrijdag hor,…want collega x is er ook niet op vrijdag. (maar X zei juist,..ik pas me aan. Als ik 1x in de 2mnd een vrijdag moet werken..is dat helemaal niet erg. Als ik het maar optijd weet. Én dat was ook de voorwaarde toen ik dit rooster aannam) dus er is altijd wel wat. Maargoed…zit heir verder prima!!! En heb een top chef. Ook nu weer met de medische molen…hij steunt me 100% en ik heb alle vrijheid erin die nodig is! das wel fijn want geeft me voor dat weer rust in mn hoofd. Dan hoef ik me daar niet druk om te maken tijdens de mmm
    ooooooh meiden…ik heb de zenuwen voor morgen!! Ik hoop zoooo dat t goed groeit allemaal. En dat ik geen rare fratsen heb. Iig geen bolle buik of extra aangekomen dus das goed teken ;) gelukkig ben ik 8.00 al aan de beurt! En ik hoop dat ik meer inzicht in de situatie krijg morgen. Zodat ik e.e.a. voor volgende week kan regelen/plannen

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Spannend st, ik duim weer ;)

Hier was ik ook rijp met 57 follikels hahahahah. Maar kreeg toch echt 10.000. Blijkbaar is ieder beleid anders.

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx mop!!
    jullie horen me morgen weer ;)

en de eh... ik heb steeds wat anders blijkbaar haha
    eerste punctie 10.000 2e 5.000 en bij cryos 10.000 volgens mij

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    He, je ziet hoe het bij mij ging he st..... In 1x raak en voor E. zoveel miskramen..... Bizar, maar ja....ben nog steeds gezegend!!!!

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Babii: ik ga het hopen lieverd. Maar ik ga nergens vanuit! Lekker genieten van mn vakantie en dan zien we wel waar het schip strand ;)

Vanmorgen fm gehad. Toch andere berichten dan ik maandag meende te horen maar niet teleurgesteld hor!!
    7 follikels in totaal van rond de 12mm (dit bleken er maandag netzoveel maar dan 9a10mm)
    BMS nu wel gemeten en al 8mm :D (das een goed teken!!! Wordt hopelijk nog wat dikker)
    Wel aantal kleine follikels erbij maar die waren niet gemeten. (maar zullen wel in de gaten gehouden worden! Om over stimulatie te voorkomen!)
    De gyn zei: ik heb liever 4 toppers dan 20 waar je niks aan hebt. Dus we gaan nu verder met deze dosis. En heb zaterdag WEER controle. Mocht de groei gestaag gaan…dan krijg ik iets hogere dosis en moet ik maandag weer op controle. (hij wil me dan wel goed in de gaten houden) groeit het goed…dan blijven we zo door gaan. ik hoopte op zondag pregnyl en dinsdag punctie maar dit gaat dus op zn vroegst!!! Maandag pregnyl worden. En met pech pas woensdag ofzo. maar al met al ben ik zeer tevreden hoor!!! T gaat langzaam maar goed!
    Met Cate was mn bms voor de pregnyl 9mm ofzo en bij de tp wel 12!!! Daarvoor kwam ik nooit boven de 9/10mm bij tp dus ben nu al onwijs blij met de 8! Haha en t aantal…tja…ik hoopte natuurlijk op meer! Maar ben met de eerste 2x gewoon verwend ;) en liever zo dan WEER over stimulatie! Misschien loopt t aantal nog op bij punctie! En houden we nog een cryo over ook ;)

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    goeie middag dames!
    waar is iedereen toch gebleven?!?!
    allemaal onder de wol gekropen met dat slechte weer? ;) hihi

nou...dan maar ff snel een ego berichtje.
    controle was weer ok.
    dosis gaat naar 112.5 omdat links nie echt uit de verf komt.
    rechts ging wel goed en was nu 14a15mm al. dus de hogere dosis doet hopelijk links mee laten komen. bms was al 11mm!!
    als t te hard gaat gaat dosis terug naar 100 maar dat horen we maandag weer. want dan hebben we weer fm. maar hopelijk is de boel er klaar voor!

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ST, klinkt goed meis!

9. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Spannend ST!!

Hie ook een echo gehad. BMS nog niet dik genoeg, volgende week zaterdag terug voor echo. Tot die tijd omhoog met de Progynova.

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    St k duim voor je!! BS hoe gaat t met je prachtige baby<?
    en hjoe gaat t met de rest... Hier druk maar lees nog steeds mee..
    Pfff t gaat zo snel.. ze zijn bijna 7 maanden nu en Joëlle staat nu zelf op.. ze trekt zich overal aan op... kruipen allebei supersnel de kamer rond haha.. echt 2 draken.. maar ze zijnn zoooo lief!! ff spammen hoor:p

Bijgevoegde bestanden:

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    hier staat ze dus zelf op aan iemands been hahaha en ook telkens bij de hond.. trotsss:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Sorry ik lees ook nog steeds mee maar vaak je nie de tijd om te reageren....ben jullie niet vergeten hoor!

Levi is alweer 2,5 jaar en die word met de dag ondeugender,en mijn buik begint behoorlijk dik te worden die groeit goed maar dit mannetje is ook al een flinke zeggen ze!

Sammy wat een kanjers!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sammy, wat leuk! En echt leuk dat ze echt op elkaar lijken (ookal is het een jongetje en een meisje).

Boris, succes met wachten nog even.

Char, gaat snel hè?! Hier ook zo'n stout meisje de laatste tijd. Ze is echt ons aan het uitproberen, als ze stout is en je wordt boos staat ze je echt zo aan te kijken van 'haha, grappig hè?!' Ja, dat was het eerst nog wel maar nu niet meer. Het is echt even doorpakken en consequent zijn. Bijvoorbeeld niet willen meewerken met pyjama aantrekken, ze werd toen echt boos en luisterde niet. Geen verhaaltje voor het slapengaan dus. Ze probeerde het nog, maar ik heb niet toegegeven. Is echt moeilijk voor mij, vind het soms zielig of ik moet lachen. Maar ja, dan loopt ze helemaal met me weg en dat is natuurlijk niet te bedoeling ;)

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Ik lees ook mee maar weinig tijd om te reageren :(

ST, gaat de goede kant op! Op naar een hele hoop mooie eitjes voor je punctie.Ik duim op afstand hoor!!

Sammy, wat een droppies zijn het toch!!

BS hoe gaat het met jouw kleine sterke ventje? Jij ook weer de oude. Denk echt veel aan je!

Char jij ook alweer over de helft, gaat rap joh!

Zeehondje, erg he om niet in de lach te schieten :)

Rest zwaai!!

Hier gaat alles ok, meisje is superdruk en slaapt nog niet echt door, maar tis zo'n een vrolijkerd!
    Had van de week een positieve ov test en hebben die niet ongemekrt voorbij laten gaan, maar of het allemaal op de natuurlijke weg voor ons is weggelegd, geloof ik niet echt, maar niet geschoten is altijd mis he haha :D ;) Volgende maand anders weer voor een cryo tp!

15. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    ST spannend, wat een geswitch zo van niet goed naar wel goed naar meer spuiten...hoe dan ook, als het maar helpt!

Sammy lekker stel heb je hoor :)

Leuk he, die peuters die allerlei dingen verzinnen. Onze dochter wordt volgende maand 2 en ik merk dat ze haar papa echt om haar kleine vingertje windt. ik moet soms echt zeggen dat hij even door moet zetten, anders wordt het straks zo'n verwend nest dat bij een mama die nee zegt, wel naar papa gaat :D

Ik heb woensdag de uitgangsecho, sinds ruim een week aan de deca, maar nog geen menstruatie, ik zit nu op cyclusdag 31 :( Ik wel eens wat langere cycli gehad, maar meestal juist wat korter. Wat dit nu weer is??? Vorige keer kwam er ook geen menstruatie, maar toen bleek ik zwanger. Nu hebben we wel een paar keer een condoom gebruikt rond de eisprong, dus zwanger kan haast niet. Nog maar even geduld hebben???

16. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Update, "gelukkig" gister toch ongesteld geworden.

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ooooh Sammy, wat een heeeeerlijk stel is het toch!!!?!?!!! En wat zijn ze moooooi!
    En ondanks dat het broer en zus zijn lijken ze echt onwijs op elkaar !
    Geniet lekker van je kanjers!!!
    En wat gaan ze hard! Al kruipen en Joelle zelfs al staan!! (en dat koppie van de hond.. “oooh seriously again??!” *zucht. :D hahaha
    Lijkt me trouwens super lachwekkend om 2 van die barreltjes door de kamer te zien gaan samen!

Boris: nog ff doorzetten dus meid!! Voor je het weet is het zaterdag ;) en hopelijk doe je dan samen met mij mee in de slakken race :D hahaha succes !!!
    (waarvoor is de progynova ook al weer?)

Char: lekker rustig aan doen meid! Je hebt waarschijnlijk inderdaad je handen vol zo!! Kleine peuter die de boel op stelten zet en je mooie groeiende bolle buik die ook de nodige “lasten” met zich mee brengt!! ;)
    Fijn om je toch even te horen schat! Xxx

Tat: thanx voor het duimen mop!
    Dus jullie zijn lekker aan de slag gegaan ;) hihi. Wie weet !!! de wonder zijn zeker de wereld nog niet uit!!!! en anders volgende maand dus weer een hele spannende maand !
    En t doorslapen…dat komt echt wel meid! Er komt een moment,…dat ze heerlijk door gaat slapen! De kleine van mijn vriendin kwam gemiddeld 20!!! Keer op een nacht. Hij is nu 10 maanden en sinds 2weken slaapt hij redelijk door. Komt nu 1 a 2x en dan is het speentje aai over zijn bolletje en klaar. En wat is er veranderd?!?! …hij kan nu kruipen en staan. en slaapt nu op zijn buikje (doet ie zelf). Ze denken dat DAT het probleem was. Hij kon misschien zijn energie niet kwijt en had daar “last” van. Nou is jullie meisje natuurlijk ouder en kan al veel meer. Maar ik bedoel maar te zeggen…t komt vanzelf goed ! xxxx

Dopey: idd een heel verschil maar thank god!!!! Eindelijk mogen we door! Eindelijk weer eens een punctie en hopelijk ook een bevruchting en tp! (en het is heel hebberig maar hoop ook nog op een cryo) ik ben iig heeeeeel blij dat het nu WEL goed gaat! Heeft gewoon 9mnd geduurd! (das een hele zwangerschap! En in sept waren we al naar arts gestapt dus hoopt nu al weer een wonder te kunnen omarmen.) maargoed… stapje voor stapje. Dan komen we er vanzelf!
    Ooooh dat om de vingers winden van de papa’s…..heeeeel herkenbaar! Draakje is 16mnd en doet dat al!!! Daar krijg ik nog heeel wat mee te voorduren in de toekomst hihi
    Wat gek/vervelend dat je cyclus nu zo lang is :( dat schiet niet op zo natuurlijk!!!
    Oooh…en lees nu je update! Toch ongi!!! Jeeej…op naar de volgende stap!!!! Spannend ook weer!

Ego: ik heb vanmorgen WEER fm gehad. Gyn was zelfde als do (die geen tijd had) en nam nu alle tijd voor me. (was ook enigste patient) recht groeit keurig en zelfs al aantal rond de 18mm!!! Hoeveel precies weet ik niet want daarvoor was ie nogal vaag. Haha (is overigens wel een top gyn hor! Ouwe rot in t vak zalk maar zeggen!) links doet t op de hogere dosis ook beter. Daar heb ik nu ook aantal van rond de 15/16 dus hopelijk komt daar ook nog 1 of 2 eitjes vanaf. Rest wat kleine follikels maar tis wel lekker druk in mn buik merk ik. Follikels zijn door de “drukte” niet mooi rond meer en mn buik begint aardig op te zetten en gevoelig te worden nu. Mn slijm was 1cm (hij rekende minder nauwkeurig als arts zaterdag) maar de opbouw van 3 lagen was keurig!! Dus al met al ZEER tevreden! Morgen vroeg WEER fm. Hij wil niet wachten tot woe want hang echt op t randje. En woe KAN te laat zijn. Dus morgen vroeg weer. En dan savonds of woe avond pregnyl zetten :D :D jeeeej we zijn er BIJNA!!! (wat denken jullie?! morgen of woe pregnyl?! )

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het dan morgenavond pregnyl wordt hoor!

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik vind t zooo spannend weer hahaha

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Snap het :D Ik denk ook morgen de Pregnyl!

Deel Deze Pagina