Geef mij ook maar diensten van 8uur. Alleen worden die steeds zeldzamer in de thuiszorg. En voor een verpleeghuis ben ik over het algemeen te hoog opgeleid, dus te duur. En in de ziekenhuizen in de omgeving ontslaan ze vooral personeel. Maar ik blijf om me heen kijken. Gonal lijkt inderdaad op de puregon spuiten. Hier zitten we tegen lopen aan.
Succes ST!!! U can do it!!! ik ben trouwens vanmorgen ogs geworden dus kan me dan vanmiddag hopelijk aanmelden en dan word ik morgen gebeld voor een afspraak
Succes voor ST en tori vandaag. In het MCK wilde ze graag rond de 8 eitjes laten groeien. Ik was met 12 altijd al veel. Ze willen er niet teveel, dan is de kwaliteit beter volgens hun.
llkh jaa je hebt toch iets gemist dan! Gesprek gehad met een vriendin erbij vorige maand en op zich denkt hij er nog wel hetzelfde over maar hij wil niet dat ik zoveel verdriet heb en mij dan toch de kans gunnen op een tweede kindje. Mega spannend want we hebben maar één kans natuurlijk, maar goed... wel een goede kans aangezien allebei de vorige ook gelukt waren alleen die eerste tp (niet in eigen cyclus) een mk werd. Ik ga nu weer voor een toppertje en heb goede hoop. Ben jij nou al op vakantie of nog niet? ST, denk aan je en hoop dat alles goed gegaan is! Nu op naar de tp!!
Spannend hier! ST, ben benieuwd hoeveel eitjes ze hebben weggehaald bij je! En hoe het is gegaan?! Tori, spannend. Ik hoop zoooooooooooo dat het gaat lukken. Hier is manlief ook een beetje om. Even een stukje kopiëren uit een ander topic: Hier weer bijna aan het werk. Klas is ingericht en vrijdag hebben we de startvergadering en mogen de kinderen even in de klas komen kijken. En dan dinsdag weer mijn eerste werkdag na 6 weken vakantie. Aan de ene kant heb ik er wel zin in, aan de andere kant wordt het weer even wennen om m'n meisje een stuk minder te zien . Manlief heeft het trouwens steeds vaker over een tweede. In de vakantie bijv. aan het stoeien met Sophie die natuurlijk overal haar voeten neerzet, zo ook in z'n kruis. Zegt ie 'je wilt toch nog wel een broertje of zusje?' Haha. En in een gesprek met mij zij hij dat als we een tweede willen hij niet te lang wil wachten. Dat hij het niet ziet zitten als er heel veel jaar tussen de twee zit Zo, nu naar m'n zus. Tas met kleren en schoenen ophalen waaruit ik (zoals altijd) leuke dingen kan zoeken!
update: punctie is geslaagd! was wel even goed pijnlijk (ze kon rechts niet goed te pakken krijgen) maar we hebben het gehad. 7 eitjes zijn er gevonden en als er een bevruchting plaats vind (horen we zaterdag) mogen we zondag voor de terugplaatsing. ik ben nog helemaal vd wereld (en heb goed last) dus nu lekker een tukkie doen!
Zeehondje wat een goed nieuws! Leuk hoor! ST mooi aantal meid! Nu rustig aan doen! Spannend! Trouwens wat kreeg je nu voor pijnstilling?
Whhaaaaaa dames, wat spannend allemaal!!! Goed nieuws ST, wat een mooie score!!! Lekker bijkomen, doe rustig aan en laat je maar goed verwennen vandaag. Op naar een mooie tp en plakkert!!! Tori wat een goed nieuws!! Op naar ook een plakker deze maand voor jou!! Als ik volgende week ongesteld word wil ik ook weer voor een tp gaan. Stom genoeg hoop ik op een natuurlijk wonder, maar die kans is echt nihil natuurlijk. Maar krijg wat hoop doordat ik bij de zwangerschap van isi ook verkouden werd en ik nu ook snip verkouden ben Zeehondje, wat gaaf en nu meteen actie?? rest zwaai!!!
Ik wil zelf nog even twee maandjes ovutesten proberen en dan wel actie ja. Nu ook weer beginnen met werken en m'n nieuwe groep leren kennen enzo en als ik dan weer gewend ben hoop ik dan manlief er nog steeds zo over denkt en we naar het ziekenhuis gaan. Maar aan de andere kant hoop ik zo op een natuurlijk wonder!
Ja zeker, en bij ons is nooit iets gevonden wat het in de weg zou kunnen staan. En ST, wat mooi. Hoop op mooie bevruchtingen! Lekker uitrusten nu.
ff snel want ben nog onwijs sleepy en heb best las dus lig lekker met kleedje en sapje op de bank. kom morgen ofzo uitgebreid reageren !! medicatie was 2 paracetamol. 1 diazepam. 1morfinepil. 1prik met een "bloedvaten sluiter" . de samenstelling prik is dus veranderd
@St!! Ik duim voor je toppertjes!!! @tori; oww ja ik heb echt wat gemist. Lieve kanjer ik duim voor je voor een goede topper dat er maar 1 kans nodig is Ik ga zondag weg. heb me lappie bij me voor eindopdracht studie en zal in de ochtenden mijn mailbox ff legen en wat proberen mee te lezen!! ZwaaiZwaai!!!
Mooi resultaat ST ik duim voor mooie embryo's! llkh ga je op vakantie? Veel plezier dan. Leuk dat er meer meiden voor een tweede gaan! Spontaan, tja, alles kan...dat zie je bij mij. Alleen bleef die niet plakken. Dus toch maar IVF. De Gonal vind ik nog fijner dan Puregon, hopelijk is het resultaat ook goed.
Naja idd alles kan! ben je 'compleet' als gezinnetje en krijg je ineens een eigen menstruatie/cyclus :S sta je bij de apotheek voor het eerst om de pil te halen schaam me kapot haha terwijl het dood normaal is maar voor mij zo apart! voor mij had het nu ook weg mogen blijven nu we 'klaar' zijn...
St duimen draaien Sorry voor de Verwaarlozing maar lig sinds dinsdag in t zkh. Kraamvrouwenkoorts heb ik. Ik mag mijn mannetje ook sinds dinsdag niet zien ben zo verdrietig Hij doet t super goed zo happy Als ik weer de oude ben kom ik meer online Knuffel
Ach lieve BS, je krijgt het wel voor je kiezen he! Maar wat ontzetten goed om te horen dat je kleine stoere ventje het zo ongelooflijk goed doet! En om zo lang bij hem weg te moeten blijven is voor een moeder niet te doen joh! Hele dikke knuf voor jou!!