Oei dat klinkt heel vervelend ST. Waarom spuit je Pregnyl dan, kun je niet tegen Utrogestan? Fijne vakantie! LLKH klinkt niet fijn, bah. En al helemaal op vakantie, dan moet het gewoon leuk zijn. Sterkte. Boris super! broeden maar! Zeehondje al een afspraak kunnen maken? Ego: inderdaad, ik heb morgen de eerste fm. Heel spannend, sinds gisteren voel ik wel wat zowel links als rechts, dus ik ben heel benieuwd of het echt zo is dat er mooie follikels zijn. Het is al best even geleden dat ik een fm heb gehad (mei 2011 was de punctie waar V. een cryo van is) dus ik weet niet meer zo goed of het toen ook zo voelde. Een soort beurs gevoel in de onderbuik, alsof er wat zit en ook wat minder eetlust en vaag misselijk. Gister ben ik nog wel wezen hardlopen, dat ging gelukkig wel goed zonder last van mijn bui. Wat een gedoe allemaal eigenlijk he, stel dat het zwanger worden gewoon "normaal" ging, had ik dit in elk geval niet om me druk om te maken...
dopey: ben benieuwd naar je fm. spannend weer. ik merk nooit wat eigenlijk. dus zou niet kunnen zeggen of dat wat je allemaal voelt door je ei komt. hoop t meid!! moet trouwens wel zeggen...opgeblazen was ik wel meestal. deze keer niet. (tot de punctie want nu wel) ik spuit pregnyl ter ondersteuning van de innesteling ipv utro. t vermoeden was dat mn lichaam idd nie reageerde op de utro. 3x poging bijspuiten gedaan en bij cate hielp het ego: we zijn nu in de auto opweg naar vakantie. ik zal stuk minder te zien zijn hier dus. maar denk aan jullie all3maal!!! ik heb nogsteeds goed voorgevoel maar ben bang dat ik mezelf voor de gek houd. reageer wel onwijs op de pregnyl. uitslag/pukkels op mn kin en naast mn mond. af en toe misselijk en bolle opgeblazen buik. nou liefies...tot gauw!!
Geniet ervan st! Ik heb ook een enorm opgeblazen gevoel! Al vanaf gisteravond. Had dat bij beide zwangerschappen maar pas vanaf dag 4 ofzo
St., fijne vakantie!! En op naar een posi test als je terug bent. Oooh hoop het zo voor je!! Llkh, tjee wat naar dat vl de vakantie toch weet te verpesten. Pff, je moet echt niets meer met hem doen, wat een nare vent! Sterkte de rest vd vakantie en hopelijk kun je nog wel genieten vsn wat rust in je eentje. Fijn dat de mensen daar zo aardig zijn! Dopey, succes alvast. Op naar een mooi aantal mooie eitjes! Boris, duimerdeduim voor jou! Dat opgeblazen gevoel klinkt goed Zeehondje, wat leuk dat jouw man nu ook om is en jullie er voor gaan. Superleuk! Tat, jij deze maand weer een tp he? Jaa en dan straks allemaal zwanger van een brusje, hoe leuk is dat?! Superleuk! Ego, vl vindt het volgens mij ook een steeds leuker idee, een brusje... Hij denkt nu ook al flink na over het verbouwen van de zolderverdieping en dat we daar dan geld voor opzij moeten zetten en we dus niet op wintersport gaan in januari. Hij is er van overtuigd dat het weer een meisje wordt als het lukt, hihi ik ben benieuwd! Ik had dit cyclus weer een normale ongesteldheid, op dag 26 en daarna maar een dag of drie bloeding zoals voorheen. Dus nu wachten op cd 26 dit cyclus en dan kan ik me aanmelden! Heb er zo'n zin in!! Ik ben helemaal klaar voor een kleintje erbij, wat enorm leuk zal m'n meisje het vinden. Kan daar zo van genieten, die gedachte. Met Y gaat het nog steeds met sprongen vooruit, zingt al wel 6 verschillende liedjes mee, houdt van dansen en kletsen... Oh ze kletst iedereen de oren van het hoofd. Ze kan zelf al de iPad bedienen, hihi Laatste tijd slaapt ze alleen wat minder goed, nouja zal wel van de laatste oei ik groei sprong komen in combi met het doorkomen van de achterste kiezen.
Even snel: fm was goed, links 5 en rechts 2 follikels, links al 2 heel grote en de andere ook al vrij groot. Morgen de Ovitrelle en maandag de punctie! Mooi snel weer. Goed weekend dames!
Succes vandaag dopey!! BP Hoe gaat het met jullie? Is je koorts weer gezakt? Hoe maakt je kleine grote vriend het? Volgens mij doet hij het hartstikke goed toch? Wat gaaf tori! Dat klinkt Super positief!! Ik duim ook echt dat t hem gaat worden! Wat mooi om te lezen dat je kleine meis het ook zo goed doet. Die van mij kletst ook de oren van je kop, maar zegt niks (baa daa daa baan prrdwha en dat soort gebrabbel) kleine draak met echt een eigen willetje maar zo lief en makkelijk en echten lachebek. Staan gaat al maanden goed, maar die eerste stap zetten Ho maar en ja hier ook dezelfde mooie gedachte om mn kleine meisje een busje te mogen geven. Hoop zo dat het ons gegund is! Vrijdag eerste fm weer! st fijne vakantie! Duim voor een positieve terugkomst! Dat zou toch fantastisch zijn!
Het is hier rustig! Leuk ge Tat, dat geklets. V. kletst ook vanaf dat haar oogjes open gaan, maar hier is het meer en meer verstaanbaar, ook erg leuk! De punctie is achter de rug, het ging prima. Geen centje pijn alleen nadien wel en nu nog. Er zijn 4 eicellen gevonden, niet zo veel, maar goed we hebben maar één embryo nodig woensdag horen we of er embryo's zijn en dan is hopelijk donderdag de terugplaatsing. Ik ben ook weer met de utrogestan begonnen, joepie
Dopey, oh lekker weer aan de utro! Fijn dat de punctie zo goed en pijnloos is verlopen. Vier topeitjes en hopelijk ook 4 bevrucht en dan over een paar dagen de tp! Spannend, ik duim voor je. BS, enorm lieve foto met je kleine mannetje op je borst, vertederend! Hoe gaat het nu? ST, lekker vakantie aan het vieren, aaah ik wil ook!! Ben nog steeds mega aan het duimen voor je dat tp nummer 1 een plakker is! En dan volg ik je volgende maand Tat, ja zo leuk dat kletsen en dat ze begrijpen wat je bedoelt als je tegen ze praat! Duurt nu echt niet lang meer voordat ze haar eerste stapjes zet hoor, Yvi deed dat ook met 13 mnd en daarvoor stond ze ook al tijden stevig los. Flink oefenen met haar, en dan oh zo speciaal die eerste stapjes! Nu klimt ze zelf al aks een grote de trap van de glijbaan hier op het kleine speelplaatsje omhoog en van de glijbaan af kan ze ook al zelf, al moet ik haar wel opvangen beneden want ze gaat te snel, haha Zaterdag op zondag sliep ze goed maar zondag op maandag pfff, wakker toen ik net in slaap leek te vallen om 12 uur ... En meerdere keren weer in bed gedaan en nog schone luier tussendoor maar pas om 4 uur sliep ze weer. Dus vanavond op tijd slapen want 4,5 uur was niet genoeg voor n hele dag werken en ook nog tennisles vanavond!
ST fijne vakantie.. duim voor een plakker!!! Boris Jeeeej gefeliciteerd meid!!! Tori wat leuk dat je hubby nu ook wil hooop dat t snel raak is meid.. Pfff hier druk... kruipen heel de kamer door allebei en kunnen staan.. Joëlle trekt haar eigen op aan de bank en stapt helemaal langs de bank.. Ze loopt achter het loopkarretje.. het gaat zooo snel allemaal zeg! Pfff ken wel janken.. voor je t weet zijn ze alweer 1 haha
ooooh wat zijn het toch heerlijke poppetje Sammy!!!! Wauw!! Jeetje Boris, niet normaal wat gaaf!!!!! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat het ons ook allemaal gegund is deze maand en we je gauw mogen volgen!!
Boris, wowie meteen raak! Gefeliciteerd!! Wonder nummer drie komt eraan Jaa hopelijk mogen wij, die nu 'bezig' zijn, je allemaal volgen komende maand(en). Oh, ik ben er ook zo klaar voor om weer zwanger te zijn, het lijkt me heerlijk! Sammy, wat een lieverds en ja wat gaat het hard he? Maar geloof me het wordt ook zoveel leuker met alle dingen due ze straks kunnen zoals praten en puzzels Maarn etc. Ja echt fijn dat hij nu ook om is, ik wil het ook zo graag en dan is het zo moeilijk los te laten. Yvi blijft maar steeds wakker worden tegen 12 / 1 uur ... Hopelijk is dit geen gewoonte aan het worden en is het straks gewoon weer normaal. Zo vervelend als je zelf net ligt te slapen en je gewekt wordt en je je kindje weer in slaap moet proberen te krijgen.