Van de week had ST geen internet. En geen idee wanneer ze precies terug komt eigenlijk. Heeft wel een tijdje geleden in een berichtje van haar gestaan. Maar ze houdt het spannend
denk dat ze elk moment terug kan zijn ... tot die tijd wachten wij! ST, kom snel weer online en verblijd ons met leuk nieuws!! Ego, ik voel weer vanalles... en weer hoop ik op een spontaan wonder, maar in mijn onderste gedachten weet ik dat dat bijna onmogelijk is dus nog een paar dagen en dan kan ik me aanmelden. Pfff, begint nu wel erg spannend en toch ook best wel eng te worden.
Ik ben er weer!!!! gekke meiden!! Wat lief dat jullie zoooo onwijs meeleven en aan me denken!! Ik had geen inet in italie maar ben net thuis!
ST, heerlijk hè Italië!!! Maar nu laat je ons nog steeds in spanning Hier gisterochtend posi ovulatietest. Dus wie weet...
Gefeliciteerd ST. Zo zie je maar weer. De 2e in 1 keer raak na eindelijk een punctie gehad te hebben.
Dank je wel!!!! En ken je zeker nog hor Ps meiden... alleen jullie en onze ouders weten t. En dat willen we graag tot 12wk zo houden dus please sssssst (vooral fb) Ik ben intens gelukkig en hoop dat alles goed zit. Maandag de gyn bellen.
Boris thamx!!! Ja we verschelen maar 3 dagen ofzo. Super leuk!!! Zonnetje: t was duidelijk alle ellende waard zo niet verwacht bij een verse en eerste tp!!!!
Owww St, je heb ons wel.in spanning gehouden, eerst reageren Italië en dan de testen! Gemenerd!!! Lieverf vam harte gefeliciteerd. Xxx
Wauw ST, echt geweldig dit. Onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!!! En ik denk dat de meeste die hier zitten en elkaar ook als vrienden hebben op Facebook hier meer neerzetten dan daar. Dus zal m'n mond houden hoor, haha!