IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ST, mooie waarde hoor :D

Brabbel leuk om je even langs te zien waaien!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Boris wat was jouw waarde?

Ik ben nu wel veel geruster hor. Op naar mooie echo maandag :)

Brabbel leuk dat je ff langs kwam skattie

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Super waarde ST, dit is weer een topper net als Cate!! U are so pregnant!! *maak een vreugdedansje*

Hier vanmiddag gebeld en op 30/9 eerste echo om de follikel(s) te meten. Vanaf 18mm afspraak voor spuiten ovitrelle en dan is het afwachten of er niet teveel in de planning staan en ik door mag voor de tp!

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Wauw wauw wauw!!! St gefeliciteerd! Goed nieuws! Ik had al goede hoop voor je; mijn meisje is ook van een verse tp na 10 mislukte cryo's. Ben daarom nog wat sceptisch over cryo's. Terwijl jij tori babii boris en nog meer meiden hier juist zwanger zijn geworden van cryo's toch?
    Ik heb zondag toch een tp gehad! Superblij want vond t toch spannend of het door zou gaan. Maar mooie cryo en flink aan het doordelen. Niet dat dat iets zegt maar hij doet t :)
    Ik probeer positief te zijn! !

Och bs ook nog een borstontsteking. ... je krijgt het echt voor je kiezen zeg! Maar je ventje doet het goed hè?

Isi was all een paar dagen jengelig en sinds vrijdag diarree. Had Nog gekeken voor tandem maar zag niks. Zag vandaag pas dat er een kies doorkwam...de prul, vuurrode billetjes zo sielug!

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow ik kom hier echt nog veelste weinig sorry meiden!
    St en Boris gefeliciteerd wat een mooie banners! Word ik helemaal vrolijk van!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Aan het duimen voor Tat! Deze gaat zich lekker in je bm nestelen.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is een aardige waarde st. Bij m'n jongste was hij 2090, toen dachten ze nog een niet doorgaande zw, je kent het verhaal. En idd zegt niks over een goed zw, maar die is er wel!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Sorry, ik wist het wel maar mocht niks schrijven van st, lol. En terecht.

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Whahaha jaaa babii...je hebt t goed gedaan! En me onwijs geholpen de afgelopen weken!!

10. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    mooie waarde ST! Ik duim voor een goede echo. Blijft spannend he.

Ja, mijn oudste is ook van een cryo :)
    Spannend bij jou ook, ik duim voor je!

Brabbel! Hoooooi! Ik ken je ook nog van heul lang geleden, toen ik bezig was met zwanger worden van V. :) Jij hebt inmiddels een zoon en een dochter ?! Super zeg!

Tori fijn, actie in de tent.

Boris wanneer mag jij voor echo?

BS wat balen, een borstontsteking, bah. En heel jammer dat je moest stoppen met bv. Ik heb een longontsteking gehad in mijn kraambed (aan het eind) en heb toen even overwogen te stoppen, maar wilde zo graag doorgaan dat ik niet ben gestopt. Maar ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet :( sterkte samen!

ego: nog een paar dagen tot mijn testdatum, 3 om precies te zijn...ik twijfel constant: geen menstruatie nog (maar kan door de utro worden tegen gehouden), de koffie smaakt me niet meer, heb niet zo'n zin meer in eten en ik val af ( heb ik vaker in begin van de zwangerschap...), maar heb ook wel wat krampjes in mijn buik. En soms hoofdpijn...ZUCHT is het al vrijdag?

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    @dopey, ik heb altijd gehoord van mijn artsen dat de utro niet de menstruatie tegenhoud, als je ongesteld moet worden wordt je dat gewoon ook al gebruik je utro ;) is mij altijd verteld!

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    IKKE!!!! 2 plak cryo´s na zoveeeel mislukte cryo´s!! Hahaha ik zei toch ook steeds wil die cryo+s gewoon overslaan en meteen een verse!! Maar zie hier t resultaat:D:D:D:D Ik duim voor je!!!!!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Tat, jaaaaaaaaaa mooie tp dus! Nu twee weken duimen geblazen.

En Dopey ook nog een paar spannende dagen afwachten! Ik duim!

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Dopey, spannend. Sterkte met wachten de komende dagen, nog ffies en je weer het! Duim voor je!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Utro kan wel degelijk je menstruatie tegenhouden. Het hoeft niet maar het kan wel degelijk.

Eerste ivf werd ik er dwars doorheen ongesteld en de tweede hield het alles tegen :). Zelfs dagen na het stoppen nog, en m'n bloedwaarden waren negatief dis er was ook geen zwangerschap.

Het staat ook in de gebruiksaanwijzing dus vindt het wel een frappant advies, zeker aangezien het medisch is bewezen....

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn artsen zeggen dus wat ik schreef net haha

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Ja en toen ik het vroeg zei mijn arts dat als je ongesteld moet worden je dat ook gewoon door de utro heen dus ene arts tegen de andere

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ik werd wel altijd ongi met utro

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En ene gebruiksaanwijzing tegen de ander :p. Staat er toch echt in, hahaha.

Ik weet nog dat ik toen een hcg van 10 had, ik blij! Utro blijven gebruiken, 2 dagen later hcg 2, vmk dus.....

Ik denk ah die deelt wel verder, utro stiekem opgestoken maar werd mooi niet ongesteld.

En de andere keren bloedde ik gewoon niet erdoorheen, en werd dagen na stoppen pas ongesteld. En eerste punctie dus bloeden erdoorheen, dus het kan allemaal ;).

En tig meiden hier @ forum hebben het ook gehad, niet bloeden door Utro. Maar ja, ieder lichaam is anders en reageert er mi anders op :D. Zo was bij mij Pregnyl met 4 - 5dagen weg, onmogelijk volgens artsen, maar bloedtest bewees het...

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zo trots! De foto's van mijn meiden staan op FB, van de shoot van vandaag. A. was uitgeloot om bij 3 - 6 - 9 en 12 maanden een fotoshoot te krijgen, en E. mag erbij op de foto. En wat is die dame goed zeg! De enige die E. erop krijgt!!!

Deel Deze Pagina