Aaaaahh leuk zeg! Ik hou van die foto´s van 3,6,9,12 maanden!! Mijne hebben binnenkort een fotoshoot kan niet wachten!!!
O ja, gisteren een mini date met Brabbel, Beer, Bloem, E. en A. gehad, super leuk! Foto's zal brabbel vast wel op fb zetten ;-(.
Nou ja, ik ben dus ook zo iemand die wisselend reageert.... Vanochtend heb ik getest, helaas niet zwanger dus stoppen met de utrogestan. Maar ik werd de 1e ivf voor V. wel ongesteld ondanks de utrogestan en nu dus niet. Hopelijk zet het nu wel snel door, dan is het maar klaar. Dan een cyclus rust en daarna kunnen we hopelijk onze cryo laten terugplaatsen. We hebben er maar 1, maar goed, het kan he! Goed weekend meiden.
Balen dopey, hopelijk blijft de cryo wel plakken. Hier hield de utro altijd mijn ongi tegen. Werd 3-4 dagen na het stoppen pas ongi. Stond inderdaad in de bijsluiter of in de informatie van het zkhs dat dat kon door de utro. En ik moest alleen utro gebruiken na punctie. Gezien de cryo's in eigen cyclus werden teruggeplaatst.
Nou gelukkig ben ik net al ongesteld geworden, het is toch niet raak, dus dan mag het van mij, ben ik er mooi weer van af. Toen we voor V. bezig waren, werden cryo's altijd in een kunstmatige cyclus terug geplaatst (progynova en utrogestan), ik neem aan dat het nu weer zo is. Maar eerst een cyclus rust, vandaag dus cd 1 Mijn enige vrees is dat de cryo niet goed ontdooit. Maar goed, dat is van later zorg...
Dopey, ah nee niet raak wat jammer. Maar ja hoor het kán met 1 cryo! Daar ga ik voor en jij ook gewoon!! Wel goed dat je eerst ff rust neemt, laat je lichaam maar even 'herstellen'. Tat, jakkes nee geen roze!! Maar goed, het zegt nog niets... Ik had ook roze toen ik zwanger was en sommigen zelfs bloeding en uiteindelijk is het dan toch nog goed. Ga je een test doen morgen ofzo? Zeehondje, jaa jullie kleine meid al bijna 3. De tijd gaat echt snel! Nog nog twee dagen en dan echo, het wordt steeds spannender. Maar de verbouwing wordt al steeds vaker besproken dus een tweede kindje moet gewoon komen, its meant to be! ST jij nog 1 dag en dan echo! Ook spannend! Ooh wat heerlijk moet het zijn om weer zwanger te zijn, ik wil ook!
Hier al voor de 3e keer helderrood bloed verlies gehad. 1e keer al voor de 4 weken, 2e keer in de 4 weken en laatste keer gisteren. Het is iedere keer maar 1 of 2 uur en zonder stolsels en daarna stopt het weer voor een week. Zo raar. Vind de echo aankomende dinsdag wel eng hoor!!
He bah dopey...wat een tegenvaller mop. Gatver!! Dikke knuffel Gelukkig wel al ongi en meteen van start in de rust ronde! Lekker snel doorpakken zalk maar zeggen En idd t ontdooien is van latere zorg maar gaat vast helemaal goed komen liefie en dan duimen we voor een mooie plakkerd!! Hoest verder hier meiden?
Tat houd nog even hoop lief!!! Boris: di al echo? Ik dacht pas vrijdag! Spannend!!! Ik ga stuk vd zenuwen haha ik hoop zo dat t goed is allemaal. Maar ga daar wel vanuit! Tori: spannend meid!!!! Ik leef weer met je mee en hoop met heel mn hart dat je me mag volgen!! Zou echt tegek zijn! Komt vast goed! Xxx
Klopt ST, ze hebben de echo vervroegd vanwege het bloedverlies. Morgen veel afleiding en dinsdag vroeg de echo dus gelukkig is het nu zo zover!