IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Jan10, ik heb 2 helse puncties gehad en voor mij een pijnloze dus een droom ;) Goede oogst en ik duim voor een mooi resultaat!!

ST., wat fijn dat de baby helemaal "bijgetrokken" is! Klaar om te komen. Ik zie het straks nog gebeuren dat jouw baby er eerder is als Tori's meisje :D
    Leuker is tegelijkertijd, dan is het echt een tweling op afstand!! Hoop in elk geval dat het voor jullie beide niet te lang meer duurt!
    Goede tip trouwens van dat graviscon...moet ik binnenkort misschien ook aan. Was gisteren toch behoorlijk moe en misselijk na die lange dag zitten. Had het idee dat het ook wel eens door maagzuur kon komen.

MiL, ach zolang je weet en merkt dat het gebeurd en je duidelijk ook meteen sorry zegt vergeeft hij het je wel toch :)
    Ik moet zeggen dat ik veel meer bijwerkingen had verwacht van de zwangerschap. Weinig tot geen overemotionele buien, ja, wat gespuugd hier en daar, maar dat was ook verklaarbaar, en de laatste tijd alleen maar zin in Pindakaas op mn boterham :D :D
    Maar goed, ik krijg dan weer genoeg andere zooi voor mn kiezen deze zwangerschap, hahaha ;)

Zeehondje, heftig nieuws joh bah :( Wel fijn dat je hier af en toe nog komt aanwaaien. Jullie er al over uit over evt vervolgstappen of nog volop in de genietmodus van jullie meisje?

sammy, fijn dat je weer even met jezelf bezig bent! Zoooo belangrijk meis!

Tori, hoe was jouw controle?? Laatste loodjes meis! Die van mij ok! Friemel schopte lekker tegen de doppler en meteen ging het hartslagje omhoog :) :) Verliefd ik!
    Zag dat je mooie auto verkocht is. Koop je er nog een nieuwe voor terug. Zal wel een gemis zijn met de zomer voor de deur.

Nina, check mn album! Foto van vorige week. Bolletje begint echt te groeien nu :)
    Ik ben trouwens ook benieuwd naar mijn eerste creatie hoor hahaha!
    Ben je alweer een beetje opgeknapt lichamelijk? balen dat je gyn zo kort door de bocht is en ook geen antwoord wilt geven op je vragen. Stom! En nu? Doorspuiten en afwachten of wat is zijn plan?

Brabbeltje, zwaai naar jou en beer!!!

babii, balen dat het herstel zo K^%(*&^% gaat. Sterkte meis!

Zonnetje, wat grappig dat jij het ook vaker hoort. ST jij toch ook al over die pindakaas. Ik hou ervan :)
    Wij staan nog ff stil met spullen kopen, mede door wat er allemaal gebeurd is. We moeten echt weer ff in de flow komen van: Oja, we zijn zwanger he, waar waren we ook alweer met dingen regelen??! Zo belde iemand van de kdv ook al naar vl of we al een keuze hadden gemaakt. Hij heeft maar even uitgelegd dat er éven "iets"was tussengekomen. Moeten echt weer alles op de rit krijgen.
    Goede tip over het matrasje, want dat moet natuurlijk ook los besteld worden... veel te regelen nog merk ik wel!
    Wat leuk dat je man ook de baby voelt! Bij mij zit de placenta ook aan de voorkant, maar we hebben allebei de baby al gevoeld. Zo bijzonder gevoel he? Wel balen van al je bijwerkingen :(
    Wij zijn ook nog bezig met namen hoor. Ik heb een leuke meisjesnaam die je leuk kan afkorten naar wat ik sowieso al een leuke meisjesnaam vond. MAar voluit is ie best lang en meer een soort 2e naam. Dus ben er zelf nog niet helemaal uit. JOngensnaam zijn we het allebei wel over eens, maar ook daarbij hb ik zoiets van....er moet nog iets bij....of toch iets anders....moeilijk moeilijk. Laat staan dat we bezig zijn met kaartjes....ook nog niet hoor!

LLKH hoe gaat het met je meis?? extra knuf voor jou!

BS, al duidelijkheid of jullie de testen in elk geval al kunnen gaan doen? Ook al iets gehoord over je soll gesprek?

wie vergeet ik nou....??

Mezelf?? :D
    Vandaag dus controle bij de VK. Alles ging goed. Had alleen nog geen brief gehad van het zkh over mijn blindedarm....raar toch?? Zou toch denken dat ze hun al eerder hadden geïnformeerd! Ze hebben expliciet gevraagd bij welke praktijk ik zat. Maar goed. BM voelde goed aan, hartje klopte stevig, du ik kan er weer even tegen :)

Gisteren na de lange dag cursus toch later op de avond misselijk geworden en erg last van mn darmen. Behoorlijk opgeblazen gevoel de rest van de avond. Nu gaat het wel weer, ook licht gegeten vandaag ((op mn boterham met pindakaas vanmorgen na natuurlijk :D ) en misschien dat dat ook wel geholpen heeft. Morgen laatste dagje van de week en maandag op controle bij de chirurg voor mn blindedarm en proberen hele dagen te werken.....ik ben benieuwd. Zelfs de vk gaf me ene beetje op mn kop dat ik weer aan het werk was, maar toen ik zei halve dagen was ze minder boos :) Ik moest mezelf echt in acht nemen en zeker de baby want die groeit in deze periode natuurlijk megasnel!! Ik doe mijn best :)

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tat goed aan jezelf denken.

Helaas niet geworden was te junior.

Ik heb Serum in Griekenland een mail gestuurd

Thank you for your questionnaire.

Before you try anything else, we would recommend that you test for a number of infections (particularly chlamydia) using the test method attached. Your history strongly suggests chlamydia because of the miscarriages, the EUGs and the brown spotting. We believe this method is more sensitive than the standard tests and can pick up cases where the infection lies almost dormant until you have implantation, then surges to cause miscarriage. We also believe that these infections can contribute to inflammation leading to reduced egg quality.

I note your low vitamin D results and I presume your doctor is helping you to find the level of supplementation you need to stay at an optimum level?

I note you also carry one of the herpes viruses and we are concerned this another infection that can trigger an immune flare in early pregnancy leading to early miscarriage so we tend to prescribe a course of antivirals just before IVF.

3mg melatonin (at night) and 4mg inositol supplementation has been suggested by small studies to improve egg quality and reduce embryo fragmentation. Other antioxidants have also been suggested but not proven e.g. resveratrol and pycnogenol. We have seen significant improvements in women who have used specific chinese medicines based on the mushroom cordyceps. We aren’t herbalists ourselves, but we generally recommend a herbalist called John Bowen (johnbowen12@gmail.com. Herbal Assistance - Home) as we have seen good results from his suggested treatment.

So at this stage, I would recommend that before you continue with egg donation you do the infection tests, treat any infection diagnosed and consider at least one more IVF after taking at least 2 months of supplements. It is impossible to say which supplement approach will be best for you, but you may want to try either the melatonin/inositol programme or a course of chinese antioxidant mushrooms from John Bowen.

Your cycles can be very short and you recover many eggs from IVF (possibly a little too many to be optimal) so the IVF protocol will be critical. A short protocol may be problematic for you if the preceding cycle is very short so a long protocol may be necessary, but this is a decision that we would try to decide after we have seen your ovaries on scan.

I think maybe after you have had the results from the infection tests you may want to arrange a phone call with Penny to discuss further?

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn gevoel zegt doe die ongi test vandaag geworden dus mooi

Maar ik heb nu alles al gedaan en dan moet ik weer voor icsi gaan en weer te horen krijgen dat het niet goed gaat. Wil medicijnen gaan slikken maar dan het zelf proberen en toch voor eiceldonatie gaan. Mijn zwager en zus hebben ja gezegd

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jan10, Ik heb nog nooit last gehad van de punctie in Belgie krijg je medicijnen dus viel mee

ST., Toppie, wat een goed nieuws zeg nu wachten tot de weeen gaan beginnen

MiL, aknuffel

Zeehondje, jeetje knuffel

sammy, Denk aan jezelf

Tori, hoe reageert je lichaam nu, nog steeds aan het voorbereiden?

Nina, jij moet doen waar jij je goed bij voelt

Brabbeltje, oh oeps moet je nog een date chat sturen. kun je 27 april

babii, Sterkte meid

Zonnetje, als je hulp nodig hebt met namen ANGELICA is een mooie naam

LLKH idd een extra knuf voor jou!

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

BS,
    Wauw, wat een uitgebreide reactie! Wel heel fijn, want zo weet je meteen hoe en wat. Erg blij voor je dat "JA" eindelijk binnen is. Welke medicijnen ga je nu slikken?

Tat,
    Je bent weer bezig he! :D
    Zolang je maar blijft luisteren naar jezelf is er natuurlijk niets mis mee om lekker te werken.....als je maar dus wel luistert!!!
    Ik zag jouw foto!!!! wat leuk ook een echte zwangere buik!!!! :D Erg fijn dat het zo goed gaat met de bebe en nu mama nog....Zorg goed voor jezelf!

Gisterenavond hebben we bijna gelijktijdig een bericht geplaatst, mijn reactie is net voor die van jou. Even kort herhaling... gisteren was echt balen, had zo gehoopt dat het dit keer ging worden voor ons. De gyn in Waterland zkh is niet mijn behandelende gyn, ik doe daar alleen de echo's. Ik vond het wel jammer dat hij zijn mening eruit gooit, maar daarna geen vragen wou beantwoorden. Morgen gaan we maar weer naar DD zodat Dr S in DD (behandelend gyn) zelf de echo kan doen en vertellen hoe en wat.
    Vannacht heel weinig geslapen door gepieker, gelukkig heb ik vandaag meer rust bij om naar de volgende ronde te gaan. Voel me helaas dus nog niet opgeknapt, hoop dat het de komende dagen beter zal gaan. Morgen maar afwachten.

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    DAt ze ja hebben gezegd is echt te gek!! Maar serum geeft dus aan eerst andere testen, dan weet icsi? Met jouw eitjes of die van je zus? :( Lijkt mij dat je hun advies ter harte neemt maar dan met een donatie poging toch?

Na, ja zag het. Ik was nog volop aan het typen toen jij dus al postte ;) fijn om aan het qerk te zijn hoor, ff afleiding. Maar moet ma bijv naar het zkh en dan neem ik die uurtjes ervoor als verlof op. Hoef ik ook niet op en neer te rijden de hele ochtend. Ik word wel verstandig :D
    Heel benieuwd wat DD gaat zeggen over deze poging. Wat een gestress met je medicatie ook he, pfff!

Jan10, al gehoord hoeveel bevruchtingen er zijn?

Al nieuws van "ST"ori-front :D:p:)

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    ST en Tori, MELDPLICHT!!!!!!!
    Aantreden dames! ;)

Zou t?
    Zou t?
    Zou t?

Oeeee........

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    nee hoor dames!!! hier niks!!!!
    even.dachten we dat t wel eens zou kunnen vandaag! maar neeee niks nopes nada! sorry haha

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Wat houden jullie het spannend! Ik blijf ook kijken met de hoop dat....:D

Bebies, kom op Please!!!!

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Meisjes,

Het bijhouden hier gaat mij momenteel even te snel, sorry daarvoor. Ik leef met julie mee en duim net zo hard. Voor wie mijn nr heeft ben ik het beste via de w.app te bereiken.

Ik zoek veel afleidingen, werk extra diensten en dan ook vaak de avonden, heerlijk pas tegen 9u thuis en dan ff zitten drinken en naar bed. Overdag nog wat tijd voor huishouding, studie of een bakkie koffie bij iemand.
    De hele dagen vrij zijn het moeilijkste voor me. Kan echt voldoende aan de studie, maar soms is ook daar te veel afleiding voor. Laptop, telefoon, van alles en iedereen.

Nu 2 dagen weekend, 3 dagen werken, 2 dagen vrij, 1 dag school, 1 dag rust en bank hangen en dan mijn eerste bday alleen. Memams komt wel maar pas laat, dusss gaat gezellig worden.

Meiden ik spreek jullie!!

X

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hihi, ook hier niks!! Alles nog hetzelfde. Afgelopen nacht goed geslapen en gisteren bij de controle was alles oké dus ik moet gewoon blijven wachten tot de baby er klaar voor is.
    Heb nu ook nog geen weeen weer gehad... Nouja, misschien stilte voor de (echte weeen)storm?!
    De deal is nu dat ST en ik maandagochtend bevallen, lekker uitgerust na een zonnig warme zondag! :D

Tat, ja m'n autootje verkocht en dat zo snel (binnen 3dagen na te koop zetten). Vandaag besloten welke auto ik ga kopen, nu nog ff op zoek naar de beste deal :). Een mooie nieuwe 5-deurs, ben de cabrio zo vergeten denk ik, want er zit standaard airco op, lekker koel voor van't zomer :D. En dan kan ons meisje mooi achterin. Zie t al helemaal voor me :).
    Leuk s dat he, dat als je dan het hartje luistert en de kleine gaat bewegen dan hoor je dat meteen aan de hartslag. Fijn dat het zo goed gaat nu, ook met halve dagen werken.

Oh, het is al laat ... Tijd om te gaan slapen!
    Ik kom me morgenmiddag weer melden, en zoniet... Dan heb ik het waarschijnlijk te druk met bevallen hihi.

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zag Tori als laatste reactie staan en denk dan gelijk: Zou het??????? Oh nee, nog niet :D
    Maandagmorgen is een goede deal ;)

Ik heb nooit voorweeen gehad. Alleen regelmatige niet pijnlijke harde buiken.
    Toen ik mijn slijmprop verloor en daarna direct een heel licht krampje kwam wist ik meteen dat het begonnen was :D En ja hoor....6 uur later lag de kleine op mijn buik!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    MIL, zo snel kan het gaan dus?! Ooooh dat wil ik ook wel :).
    Maar jammer he, dat ik nog steeds geen babynieuws kwam melden.
    Harde buiken heb ik ook wel regelmatig de laatste weken.
    Laat die slijmprop maar komen, wie weet gaat het dan net als bij jou.

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahaha ik had t ook...zag tori en dacht meteen zal t?!!? :) hihi wat een spanning!!
    heb hier zelfs een man die steeds als lolletje vraagt "komt de baby al" "zijn je vliezen al gebroken" hij maakt steeds geintjes maar volgens mij is ie bloed nerveus haha
    we hebben een houtkachel en hij heeft de tuin vol stronken (tot ergenis van mij) maar hij is al 2 dagen aan t hakken want als nu de baby komt...is alles.netjes maar de tuin vreselijk met al dat hout hahaha papa in spe hout zichzelf lekker bezig. hihi
    maar...tis rustig hier. geen voortekenen iig.
    straks ff naar de stad . cadeau kopen voor nichtje. die heeft morgen haar feestje!! en ik heb t idee dat ik daar wel bij zal zijn!!
    na centrum bezoek ist waarschijnlijk gedaan met mn lichaam en gaan we plat.
    mogen is man werken maar neemt.de laptop mee dus kan alleen via tel reageren. zal dus beknopt zijn.
    nu ook via mob en irriteer me alweer omdat ik nie lekker kan teruglezen en reageren. later vandaag dan maar!

dikke knuf en.fijn weekend!!! xxx

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    18 april zouden jullie gaan, dus nog ven geduld ;).

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik heb alle geduld hoor babii
    vraag me alleen wel af wanneer t begint. tis zooo gemeen dat ze je alles kunnen vertellen maar DAT niet !!
    heb igg, op koninginnendag na, alle dagen doorstaan die ik niet wou! nouja...morgen nog. maar denk niet dat dat zal gebeuren.
    ik denk zelf tussen wk 40&41 ergens.
    en voor nu vind ik dat wel fijn want ben nog aan het idee aan het wennen die dat heeeerlijke gevoel van zwanger zijn straks over is. ik zal t echt missen en elke dag langer is er 1tje meer :)
    beebje en ik genieten nog wel ff samen :)

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, nee ze vertellen je niet wanneer, behalve als je wordt ingeleid, en dat wil je ook niet.

Geniet er inderdaad nog even van mop. Het wordt en enorm druk als de kleine er is, en je gaat je buik missen. Het is en blijft zo enorm bijzonder een zwangerschap en leven in je buik.

Ik baal dat ik er nooit bewust van heb mogen genieten, maar dat haal ik nu irl dubbel en dwars in. Anyway, m'n volgende zwangerschap geniet ik optimaal! Dat moet van mij!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    tori:
    ik citeer van gister "Oh, het is al laat ... Tijd om te gaan slapen!
    Ik kom me morgenmiddag weer melden, en zoniet... Dan heb ik het waarschijnlijk te druk met bevallen hihi. "

tis inmiddels zaterdag avond en niks van je gehoord,....ben je dan eindelijk begonnen?!?!?! :D
    Spannend!!!!!!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh!! Spannend ja!! :D :D

20. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ff kort bericht van mij. Kreeg vanmo goed nieuws 11 stuks gereed voor terugplaatsen. Ik hoop dat er AKwaliteit bij zit en er wat ingevroren kan worden.. Ik heb nog steeds last Vd punctie dus hoopt dat het mo meevalt. Ik had vorige nergens last van, maar ook niet Vd punctie. Ben dus wel iets gespannen...
    Vingers crossed!

Gr. Jantien

Deel Deze Pagina