whoo mooie test ST! Succes met het vullen van de kannen. Helaas mag ik niet meer doneren ... door de bloedtransfusie na de geboorte. Aan de andere kant ook wel een lekker dat ik de eerste 10 weken gewoon zonder poespas zwanger kan zijn . haha Boris, met sokken aan in bed?! En een extra hemd?! haha, ja kan me voorstellen dat je vriend helemaal in een deuk lag. Maar goed, wel lekker warm voor het frummeltje! Vandaag al last van jeuk aan m'n tepels en af en toe wat tinteling ... Net als bij de vorige tp eigenlijk, dus blijf hele goede hoop houden.
Natuurlijk blijf jij goeie hoop houden!!! Dit wordt jullie brusje en goeie hoop is t halve werk!!! Ik zag aan de ene kant wel op tegen mvm maar elk beetje wat ik wel doe...is iets. Zonder mvm waren mn kindjes er nie dus voel me zeker verplicht wat terug te doen. Was alleen onwijs bang voor de streep. Dacht dat ie miss veeel lichter zou zijn maar hij is prachtig zei ze. En t was ook een hele leuke vrouw. Ooh en ik had de vk gemaild. Of ik nou medisch blijf of niet...ik moet zowiezo voor intake maar pas eind vd mnd.
ST, wel vervelend dat je zo'n last had en nu weer hebt van je darmen. Buiten de zwangerschappen om dus niet? Ik durf en ga ook niet stoppen met de medicijnen. Het kan inderdaad jaren wegblijven, maar het kan ook zo weer terug zijn en dat wil ik echt niet. Ik was toen op z'n lichts 54 kilo en kon eigenlijk niks eten. Dat wil ik niet terug, dus dan maar medicatie. Sterkte en hoop dat het deze zwangerschap minder erg gaat zijn. En jaaaaaaa, MvM, succes met plassen Tori, top! En nu lekker warm houden en ook ik duik natuurlijk mee!!!
Als je moeite hebt met je stoelgang tip neem roosvicee laxo! natuurlijke producten, en werkt fantastisch! 1 bekertje en ik kon 2/3 dagen normaal naar de toilet! geen rotzooi geen medicijnen! tori lekker warm houden meid!
Dwerge het vervelende is dat bijna niks helpt en mag. Bij zwangwrschap cate van alles gehad maar na 15/16dagen nog geen ontlasting. Tot nu toe valt t mee. Zeehondje...ik herken jouw situatie enorm van mn opa neef en nicht. Die hebben t net zo. Ik gelukkig met vlagen
Thanx boris!! Hoest met jou?? Hoe voel je je nu?! Vloeien helemaal verledentijd?? En hoest met de kwaaltjes? Tori: dag 4 alweer mop! Schiet al op!! Hoe voel je je?? En hoe is het met de andere lieve meiden hier??
Oeeee jaaaaa dan komt t weer dichtbij skat!!!! Spannend!! Ik ga deze ronde echt weer voor jullie duimen hoor!! En thanx!! Ben dr ook blij mee! Vond m licht maar was bang dat ie nog lichter was en die vrouw zei kijk eens ...duidelijk gefeliciteerd!! Hihi
oooh ik was toen ook zo zenuwachtig voor die MvM test weet ik nog. Ook omdat ik zo weinig voelde op dat moment. Maar tis een knaller hoor!!
Ja, volgende week kan ik al testen... Is het zo! Haha, al zou ik nu al willen kunnen testen! Voel me best goed, af en toe denk ik ja het is gelukt en dan weer wat als het niet is gelukt?! Ik ben vandaag vrij, heb vanmorgen gewerkt voor m'n vriend z'n bedrijf en wat huishoudelijke dingen gedaan en dan ga ik zo aan de slag in de badkamer, mijn project (douchecabine verven) afmaken. Ons meisje is gewoon naar de opvang, haal haar wel op tijd op, mis haar namelijk wel . Maar ze geniet daar dus denk niet dat ze blij wordt als ik té vroeg kom haha. Fijne dag allemaal (koud is het nu in een keer he? Brrr)
Wat lekker dat je vrij bent tori!! Kan me voorstellen dat je de kleine meid snel wil halen en toch wel mist. Maar dat je wat voor jezelf kan doen is ook wel lekker. Hier hele wk met zn 2e en kom niet aan alles toe hoor! Nog paar dagen...ff doorbijten!!! En tis zoooo zwaar ik duim flink door
@St, roosvicee laxo mag gewoon dat is aanmaak limonade, dat is gewoon te koop bij de supermarkt en staat meestal bij de biologische afdeling, is gewoon pruimen sap