Tat, jij vandaag een mooi ei op grootte en dan volgende week de tp! Lijkt me leuk om gelijk op met je te lopen dus bij ons beide moet het gewoon gelukt zijn/lukken nu! Hier gisteravond al gevoel van innesteling! Oooh zou het zo zijn jaja, jaja dat moet! Heb nu weer een goed gevoel
Oeeee tori!! Spannend!!! Kon je maar testen he meid?! (Aaah dat klinkt wel gemeen! Maar leef zo met je mee!! ) ik geloof erin meid! Hier geloof ik er ook steeds meer in dat t goed zit. Vooral savonds als mn buik 2x zo groot is. Ik ben nie gek en weet dat t komt door mn voeding enzo maar geeft gewoon een goed gevoel (als ik niet zwanger ben scheur ik savonds toch ook niet uit mn broek?!) En smorgens als ik wakker word leg ik mn handen op mn buik en glunder ik gelukkig en zeg dan goeie morgen! Ik heb geloof en vertrouwen!! Wel nogsteeds/weer dat zeurende ongi gevoel maar ik denk dan maar dat het de groei is! De vk zei immers dat het erbij hoort. Gelukkig ist bijna maandag!!!! Nog 3 nachtjes! Voor ik t weet ist zover
Liefies!!! Ik ben vanmorgen geweest en heb ook aangegeven dat mijn LF vrij kort was (11 dagen). dus ze hebben een receptje voor pregnyl uitgeschreven ter ondersteuning! Fijn idee dat extra zetje. Eierstok was echt heeeeel moeilijk te vinden weer, raar ding. Maar eitje ong 13mm. Dus weer goede hoop en vanaf morgen aan de ovu testjes!! Tori ik dui-huim!! ST, ik hoop, samen met Tori natuurlijk, ook eind deze maand glunderend met mn handjes op mn buik te mogen paraderen
Ja ST, nog drie nachtjes en dan fijn weer kijken en luisteren naar je kleintje! Tat, was je ei groot genoeg en heb je een afspraak voor het spuiten van de Pregnyl?
Jaaaa tat...das een heel goed idee!! Wat fijn dat je pregnyl gaat krijgen! Ik sfeer erbij Spannend weer meid...kan nie lang meer duren tot de tp! Tori: heerlijk dat je zo positief bent voor me!! Hoop dat je me mag volgen skat! Xxx
Tori eitje was 13 mm dus moet ff aan de ovutestjes. Verwacht dinsdag ongeveer een positieve test te hebben. Dan bellen. Ze hebben pregnyl besteld bij de groothandel en ik word gebeld als het er is en mag ik aangeven waar ik het wil ophalen. Beter geregeld dan voorheen, dan ik de ene na de andere apotheek af moest.
Tat: das idd beter geregeld. Wij hebben sinds kort (nouja jaartje al) dat alle medicatie mbt vruchtbaarheidsbehandelingen via de apotheek van het ziekenhuis gaan. En het is er altijd!!
Wat spannend bij iedereen weer zeg! En Tat, loop jij nu ook in Voorburg? Of had ik dat al gevraagd Succes allemaal meiden in deze spannende tijden.
Tat, fijn dat je Pregnyl mag spuiten ter ondersteuning. Dat moet t extra zetje zijn die de mooie Emmy nodig heeft. Heb je al positieve ovu test gehad inmiddels? ST, jij echo vandaag leuk! Ik denk aan je (op m'n vrije dag ). Oh m'n meisje wil kindertijd op de iPad kijken, nou vooruit dan maar
Tori hoest met jou???? Wanneer ga je testen?? Handig he zo'n ipad ding. Wij hebben die dingen nie hoor. Maar gister waren we toevallig bij vrienden op de ipad! Geweldig!! Konden zooo leuk skypen met curacao haha Wij hebben vanmorgen weer mogen gluren en de frummel doet t super!!! Is al 19mm. Hartje klopt sneller en steviger en het had al stompjes wat armpjes en beentjes worden! Zooo moooi zoooo verliefd Ik blij int zh lopen. De 22ste intake klinischverloskundige en dan 4nov de 12weken echo! Cystes zaten er nog en zijn helaas gegroeid. Maar kunnen nog geen kwaad
Haha Tori, herkenbaar. Met de samsung tablet wist ze al snel goed raad hier thuis! ST, oh wat fijn dat alles zo goed gaat!!!
Ja, het is best wel erg. Ons meisje weet al precies welk mapje ze aan moet tikken met haar vinger (of duim, dat doet ze soms ook) en dan kiest ze welk spelletje of programma om filmpjes te kijken. Zappelin is vooral favoriet nu. Nouja, ze leert er wel veel van en af en toe mag ze er mee spelen, ze speelt ook vaak genoeg met gewoon speelgoed. Met mij is alles oke ... nog steeds een goed gevoel erover eigenlijk. Als ik iets gegeten heb wordt ik wat misselijk en het voelt alsof m'n darmen al van slag zijn, die zitten al wat hoger ofzo, weet niet zo goed hoe ik het gevoel daar beneden moet beschrijven haha. Verder ook wel het gevoel dat m'n borsten iets doen, maar heb nog geen gevoelige tepels ofzo. Het blijft gewoon afwachten! ST, fijn dat het goed gaat met je kleine frummel! En afspraak voor de 12 weken echo, laat die dag maar snel komen he? Gelukkig gaat de tijd nu stukken sneller (nu we al mama zijn). Zeehondje, gelukkig kon jouw meisje ook al snel overweg met de tablet . Onze meid zet nu steeds hetzelfde Dora fimpje op, ken jij dat ook ; heeft die van jullie dat ook gedaan?
Oooh tips voor dingen op de tablet please!! Niet dat mijn meisje er uberhaupt het geduld voor heeft en met haar handjes van het scherm af kan blijven, maar we kunnen er maar alvast leuke dingen op hebben staan he! Wauw, dat klinkt positief Tori! Ik duim! Te gek nieuws ST!! Ooh wat wil ik je gauw volgen!
Tablet hebben we hier niet in huis Wil ik ook maar zo houden haha. Tori ik vind het zo spannend voor je! Heb er een goed gevoel over!! ST wat een heerlijk nieuws!! Wij moeten nog even wachten. De 21ste mogen we weer een kijkje nemen...
Ik HAAT ovutesten....heb al 3 dagen (licht) positieve testen! Hoop dat ie donkerder is morgen , anders ga ik maar bellen met Voorburg. Wel al de Pregnyl in huis. Da's lang geleden
tat...heb je "gewoon" tuur testen?! ik kreeg nooit duidelijk zicht erin en altijd frustraties! ik heb toen zo'n digitaal ding gekocht. en smile was duidelijk antwoord! wel vervelend voor je hoor!! anders idd maar even bellen. misschien krijg je een echo en meer duidelijkheid! goodluck moppie! xxx Boris: jij had vorige week ook nog controle gehad toch?! het is alweer bijna de 21ste!! gaat sneller dan je denkt! ik heb de 21ste cursus en de 22ste intake vk. hopelijk maakt zij ook een echo! ben er wel weer aantoe hihi wordt nog wennen straks als ik van elke 2 weken ineens naar 1x in de 4weken moet dat wordt toch maar een angelsound voor mn verjaardag vragen hoe voel je je verder mop? tori : hoest met jou?!?! tis al bijna avond!!! dus einde van de dag! zo nog ff met je meisje rommelen. dan eten. douchen. filmpie. snurken en .....testen maar hihi ik ga extra hard voor je duimen de komende uren zeehondje hoest met jou meid? babii: en met jou en de meiden?! wat groeien ze hard!!! ik ben volgende week dinsdag in de buurt mop. als ik optijd klaar ben,...kan ik misschien wel ff langs wippen voor een bakkie ! en eindelijk je prinsessen bewonderen! ik zeg t je zo vaak maar t komt er nooit van! (komt van alles tussen en ik ben geen held op de weg dus ga liever niet rijden. maar nu MOET ik wel)
Ja ik heb ook een angelsound hoor. Vandaag even geprobeerd maar nog niks gehoord. Bij mijn zoon probeerde ik het voor het eerst met 8.6 Ik wacht nog even een paar dagen en dan probeer ik het nog eens. Durf het niet te vaak en niet te lang
Hier een meisje dat va 8 maanden al dondersgoed wist hoe of wat mbt de iPad. Ze belde zelfs opa en oma via FaceTime ermee. Momenteel voert de hele gesprekken als ze belt whahaah, zie soms mezelf erin als ze zo zit hahahah. Klein tutje 😂😂. En spelletjes tja ze doet van alles. Van memory tot muziek maken. Haha st volgens mij heb ik dinsdag niks op het feit na dat ik de oudste van de psz moet halen .