Tat, die laatste lijkt mij wel positief hoor. Maar je het dus gebeld als ik het goed begrijp? Wat spannend! Maandag! Tori????????? Manlief moest vanmorgen voor de opzwemtest. Vorige keren deden we het altijd samen (of in het kamertje of thuis ). Maar nu ging hij voor het eerst alleen. Was het eerst nog een heel gedoe. Geen stickers, dus stickers laten maken, moeten legitimeren, portemonnee in auto, weer helemaal terug. Was er iemand anders 'bezig', haha. Weer wachten en toen eindelijk aan de beurt. Helaas ging dit een stuk minder goed en was het ook veel minder. Volgende keer maar weer samen . Ze zagen al wel gelijk dat er minder zaadcellen waren dan een paar jaar geleden, maar wel genoeg voor iui hoe het er nu voor staat. Maar morgen kijken ze nog een keer en dan bellen ze. Ben benieuwd.
Wat een gedoe idd zeehondje! Maar fijn dat het er goed uit ziet voor iui! Ik heb net de angelsound er nog even bij gepakt en ja hoor! Een mooi treintje te horen. Heerlijk idee dat het hartje nog op volle kracht klopt!
Boris....ik wil t ook!!!!!!waar woon je...wip ik ff langs hihi tori....!!!!!! Meldplicht!!!! Zooooo spannend. tat: had je gebeld?? En super nieuws natuurlijk!! Spannend weer!!! Ik ga duimen mop
Ooh meiden sorry!! Ik vergat helemaal hier te melden hoe het ging donderdag en vandaag... Net terug van een tenniswedstrijd en helemaal op zeg, was zwaar! Maar zal toch nog even jullie laten weten dat ik donderdag een positieve test had en vandaag bloedtest was 439hcg dus goed zwanger!! Yeaahhhh En maandag ga jij volgen Tat! Op naar een topembryo. En Zeehondje gewoon zwanger met IUI!! Morgen ff m'n banner doen, nu eerst lekker naar bed.
Echt wauw Tori! Gewoon 1 kans en het is gelukt!!!! Gefeliciteerd meid en wij gaan allemaal volgen inderdaad.
Ja, ik had maar 1 kans ... en was best wel bang geworden door nieuws van anderen waarbij het niet meteen raak was. Maar toen ik het embryo zag die al bijna af was kreeg ik al wel weer meer hoop en nu is het gewoon gelukt en gaat m'n meisje grote zus worden, echt zo leuk! Nu nog wel afwachten tot de echo of alles er goed uit ziet, maar het lijkt vooralsnog goed. Nu ff m'n ticker doen, dan kunnen we zien hoe ver ik ben
Die banner jaloers nee hoor, tis je zooo gegund!!!!! Hoeveel dagen na je eisprong hebben ze dd tp gedaan? En was hineen natuurlijke cyclus?
Eisprong 2 oktober en tp was 6 oktober dus 4 dagen later. Pregnyl moest ik 30 september om 10 uur 's avonds spuiten. En verder in een natuurlijk cyclus en geen ondersteuning van utro of pregnyl. Maar dat was bij Yvi ook niet en dat was ook goed gegaan. De embryo was wel bijna een blasto dus bijna klaar om in te nestelen, heb wel het idee dat bij mij nodig is anders heeft het embryo teveel tijd nodig om te doen wat ie moet doen en mijn lichaam hem alweer afgestoten heeft. Haha, ja mooie banner he, maar jij mag straks ook zo'n banner ECHT WEL!!
Ohja, foto van de embryo zit trouwens in m'n foto-album, voor wie benieuwd is! enneh Tat, jij bent sowieso toe aan een nieuwe banner... want die 1 jaar is al een tijdje zo natuurlijk
Gister is manlief trouwens nog een keer gebeld over de opzwemtest. Het was nu maar 3 ml (vorige keer 5 ml). Een dag later bewogen ze allemaal nog erg goed! Alleen wel minder in aantal. Bij de eerste iui gaan ze gelijk nog een keer kijken naar de hoeveelheid/beweeglijkheid. Ze had nu aan de telefoon wel gezegd dat we het twee keer gaan proberen en dan evalueren, terwijl ze bij het gezamenlijke gesprek het nog over drie keer proberen had. Hierdoor heb ik dan gelijk weer het idee/gevoel dat het een stuk minder goed is dan een paar jaar geleden. Maar ml vertelde het allemaal heel positief. Dus... Nog drie weekjes ongeveer en dan mag ik weer gaan spuiten, bbbrrr.... En nu bijna weer m'n vruchtbare dagen Die maar weer goed benutten
De opzwemtest is maar een momentopname. Wij hadden tijdens de iui zeer wisselende waardes. Van heel slecht tot zeer goed. Kan best zijn dat het de volgende keer beter is
Ja klopt Zonnetje, was bij ons ook zo. Maar goed wel meestal heel weinig en langzame zwemmers ... volgens mij maar 1x een uitschieter van 4 miljoen ofzo. Zegt niets over de aanstaande IUI poging Zeehondje, wie weet is het dan juist wel heel goed. Misschien was hij euh 4 maanden (of 6, ik weet het niet meer) ervoor grieperig geweest en dat die zaadjes er nu waren en daardoor minder goed. Spannend hoor, nog maar 3 weekjes en dan gaat het weer beginnen. Boris, ja veel zwangeren hier nu! En er komen er nog meer bij gezellig
Van harte tori! Echt super zeg, wat bizar trouwens dat E bij mij met 5 weken en hcg van over 2000 spraken van een mogelijke miskraam en ze bij 479 zeggen, allemaal goed zwanger, nu had ik ook een arts die continu dacht door m'n bloedverlies dat ik een mk had..... Maar de andere arts ontdekte een hematoom wat ik al tig keer had gevraagd of die er zat. Ennuh st, kan de mijne wel even zoeken, kan je dinsdag zoeken hahahaha.