Cryo aan boord!! Cryo was goed ontdooit gisteren en vandaag mooi door gedeeld. Tussen morula en blasto in...weet even niet hoe ze het noemde. Vanavond shot pregnyl genomen en nu...... duimen! Ga echt positief blijven maar kan ook niet vergeten dat ik 10 cryo tp heb gehad...maar heel erg veel naar jullie banners kijken duimen jullie mee?! kleine meid heeft vandaag ook haar eerste echt passen gezet!! Wankelde al een tijdje rond maar nu echt een paar meter! Zo trots
tat: wat goed van jullie kleine meid!!! en jaaaaaaaaaaaa welcome on board kleine cryo! en 1 troost mop...Cate was tp nr 10! (en emmy/cryo nr 17) prachtig getal dus ik ga voor je duimen mop. en jij lekker broeden!!! zeehondje: ja ze is echt heeel lief! hele leuke vrouw! en het is gewoon een feit,..als je bij haar komt wordt je open en persoonlijk ontvangen! vandaag cursusdagje! dus moest vroeg oppad! de vk had het afgeraden maar de cursus duurt als het goed is niet zo lang als de andere dus kan optijd terug. en morgen ben ik vrij en kan ik goed rusten! én ik krijg en nieuwe functie waar ik deze cursus echt voor nodig heb dus ik dacht,...nu kan ik nog mooi heen (plof nog niet met mn 10wk) dus ga ervoor! manlief was toen ik thuis kwam uit mn werk wel geïnteresseerd in wat de vk had gezegd. hij was blij voor mij. hij vond het fijn voor mij dat ik gerust gesteld was. maar moest me nu niet meer gek maken! hihi
Jeeeeeeh Tat, wat goed! Fijn dat die goed ontdooit was/is en doorgegroeid. En nu broeden en duimen maar!!! Wat knap van je kleine meid! Zo trots kan je dan zijn hè?! ST, hoe nuchter mannen dan kunnen zijn hoe graag ze toch ook wel willen horen hoe het gegaan is ! En gelukkig kon je heel goed nieuws vertellen. En wel handig om toch naar die cursus te gaan inderdaad. Nu kan het nog en morgen lekker rusten! Hier ook trots. Sophie is plaszindelijk. Twee tot drie weken lang constant luierbroekjes gedragen (omdat ze daarvoor elke keer weer ging plassen als we alleen onderbroekjes aan deden). Deze waren dag en nacht altijd droog. Zondag wilde ze geen luier meer aan en dit ging echt super goed. We zijn zelfs naar de dierentuin geweest en niks aan de hand. Geen druppel meer in onderbroek sindsdien. Alleen het poepen lukt haar niet op het potje/de w.c. Ze geeft wel aan dat de poep bijna komt maar als ze dan zit lukt het niet om een goede poephouding te vinden om ook echt te poepen. Vaak daarna poept ze in luier. Nu ze alleen een onderbroekje aan heeft nog niet gepoept. Ja, vanmorgen in de zwemluier aan het einde van de zwemles . Ben dus benieuwd of ze in haar onderbroek gaat poepen of dat ze het dan 's middags/'s avonds/'s nachts in de luier gaat doen. Deze houden we bij het slapen nog wel even aan, ook al is ze altijd droog. Eerst even een zeiltje voor d'r matras kopen . Dacht zondag nog geen positieve ovutest te hebben, maar maandag was die al weer lichter en vandaag bijna helemaal geen streepje meer te zien. Gister dus eisprong gehad waarschijnlijk en d'r gelukkig gebruik van gemaakt. En dat op m'n verjaardag! Misschien brengt het wel geluk. Laatste kans op natuurlijke zwangerschap. Zou toch wat zijn, bevruchting op m'n verjaardag . Hoop houden is nooit slecht hè (terwijl ik er aan de andere kant totaal niet vanuit ga dat het nu dan wel opeens raak zou zijn). Fijne regenachtige herfstdag allemaal!
Tat jippie!!!!!!!!!!!!!! Goed warm houden Zeehondje toch weer spannend! Ik hoop het voor jullie! Nou hier ook net een echo gehad. Ik ben 2 dagen vooruit gezet naar 22 mei Met 13 weken nog een echo in het ziekenhuis waar ze de punten van de 20 weken echo in zicht proberen te krijgen. Wist helemaal niet dat ze dit deden maar is dus nieuw! Ben ik blij mee, misschien zien ze ook wel het geslacht.....
Yes tat! Net als ik een Emmy tussen morula en blasto in (jammer dat jij de naam ook niet onthouden hebt, ik namelijk ook niet). Dit is m hoor!! Ik duim volop voor je! En wat goed van je kleine meid, wat een genot om je kleintje te zien lopen he? Zeehondje, duimen draaien ook voor jou. Ja je verjaardag moet toch geluk brengen!! En jullie meid plaszindelijk, wat fijn!! Dat poepen komt nu vast ook snel. ST, fijn dat je weer gerustgesteld bent en wow zelfs een filmpje van je bewegende mini . Ga nu ff kijken in je album Boris, top dat het goed gaat en jullie mini zo lekker groeit. Hoe gaat het met jullie hormonen? Hier best oke, al merk ik aan het eind vd dag wel dat ik zwanger ben, mega plof gevoel en af en toe zelfs misselijk na wat eten. Niet heel erg hoor, maar toch heel wat voor mij. Verder mega koud en winderig... Ben wel blij met m'n symptomen
Wat fijn Boris!!! Heerlijk he als alles goed gaat ! Geniet lekker meid! Zeehondje thanx voor je reactie! Wat goed van je tijdsbesting met ml hihi. Hopelijk doet de natuur zijn ding mop. tori: heeelrijk zwanger dus hihi ben zo blij voor jullie!! Echt waar! Had t er ook met ml over. En thanx voor je reactie. Tat: kippie!! Lekker aant broeden?! Hoe voel je je?? Ego: vanmorgen intake klinisch verloskundige gehad. Toch inwendige echo ivm termijn bepaling. En ondanks dat we t precies weten...was ik volgens metingen 10.2!! Alles was keurig en alles is doorgenomen. Nu over 2wk weer en dan hebben we de 12 weken echo!! Spannend! Maar heb echt vertrouwen/geloof nu! Xxx
Tok tok!! Ik broed me suf! hittepitje op mn voetjes en lekker bijtijds naar bed! Voel niks maar ook weer veel. Kan natuurlijk ook de pregnyl zijn dus probeer er niet al teveel aandacht aan te geven morgen weer een spuit. Ik hoop dat dat t zetje gaat zijn dat ik nodig heb bij cryos! Wat fijn dat alles goed gaat met je kleine wurmpie st!!!! Vertrouwen ook weer terug! Genieten nu!! Supertrots zeehondje elke dag stapt ze weer wat verder. Zo leuk! Ik duim voor een spontaan wndertje bij jullie! Dat zou toch het mooiste zijn! Tori Hoe voel je je?? Wanneer mag jij gluren naar je wurmpke?
Zeehondje: jaaa ik had er nu wel even heel veel achter elkaar. Moet nu gewoon 11 dagen wachten! Haha maar ik ben tevreden en voel me goed! kleine groeit prachtig!! En ik denk dat ik nog even opzoek ga naar een angelsound. Hoe is het met jou?!?! Boris: dank je wel lieverd! (kan ik natuurlijk ook tegen jou zeggen jouw controle was ook prachtig!) En .wat heb jij een leuke vrolijke banner zeg! Hoest met je?! Voel je je goed?! kan je t al helemaal geloven? Tat: hoe voel jij je mop? Wanneer mag je testen!? En doe je dan thuis test of bloedprikken?! Mijn duimen draaien stevig door hoor!!! Ik heb beide wonders te danken aan de pregnyl! Zonder die ondersteuning was het denk ik nooit gelukt! Tori: hoe is het met jou?! Geniet je lekker van de symptomen? voel je je net als bij je kleine meid?! Nog 2 weekjes mop!!! Spannend hor! Maar als je je echo hebt, ben je al een heel eindje onderweg en zie je al echt een inimini ukkie!
Hier gaat alles goed. Nu drie dagen na eisprong en het duurt me allemaal veels te lang, haha. Voel natuurlijk nog niks. Nu vakantie en dan ben je toch minder afgeleid dan als je gewoon moet werken. Zou zo gaaf zijn als binnenkort hier iedereen weer zwanger is! Tat volgt natuurlijk eerst en dan hopelijk ik ook snel!
jaaaaa 7/11 duurt echt nog lang ... gelukkig alweer bijna een week voorbij en dan nog maar 2 weken en mag ik eindelijk ook naar ons wurpke kijken die als het goed is dan ook al iets heeft wat op armen en benen lijkt. Het is wel net even anders dan toen ik zwanger was van onze kleine meid zat ik na te lezen op m'n blog van toen. Ben benieuwd of ik ook weer zo'n last krijg van het groeien van de bm, tot nu toe nog niet veel last van. Alleen gisteren aan het eind van de dag wat pijn in m'n onderrug zoals je ook hebt als je ongesteld wordt. Lang zitten vind ik nu trouwens niet lekker, krijg snel last van m'n onderrug (zeurderig). Vanmorgen voelde ik niets van de zwangerschap, toen best wel ff in paniek, maar gelukkig even later wel weer wat. 2 weken duurt eigenlijk nog te lang maar goed, ik heb geen keus ; moet wachten! Nu maar weer aan het werk ...
Ooh tat: ik ben al 10 weken en voel nog niks. (Op de buikpijntjes na maar dat is van de cystes) en van cate heb ik nooit wat gemerkt. Ja dat ik groeide hahaha Tori: voor je t weet ist voorbij mop. Nog ff volhouden! X
Ja ik ook Tat! Konden we maar gluren!! Ooh maar m'n duimen draaien overuren voor jouw mooie embryo, dit is een plakker hoor!
tat & tori: ik heb altijd al gezegd dat vrouwen een luikje zouden moeten hebben. net als dat we eierstokken en een baarmoeder hebben, heb je dat gewoon nodig bij je zwangerschap! hihi nog ff dames!! tori tot een prachtige echo en tat tot een dikke vette 2e streep!!! (sorry mop..ben ff kwijt wanneer je mag) gister Cate naar CB geweest. ze is nu 83cm (dus 5cm gegroeid in de afgelopen 4mnd...en das wel te merken ook!!) maar ze is maar 9.5 kilo. ze is erg licht. maar zolang ze niet continu ziek is enzo, hoeven we ons niet druk te maken! qua ontwikkeling deed ze het prima!! kindjes van haar leeftijd moeten zo'n 3 woordjes goed kunnen zeggen. (dat kan ze zeker! ) en ze moeten weten wat je bedoeld als je bijvoorbeeld zegt "Cate, waar zijn je schoenen?" en daar ook naar handelen. ook dat doet ze prima!! blokjes stapelen deed ze niet,...ze gooide ermee maar had blijkbaar geen zin want thuis doen we dat regelmatig!