IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ooh wat leuk van Cate! Isi is ook zo'n lichte tante hoor!! niks om je zorgen over te maken. Ze was in september (toen bijna 14 maanden) ook 73.5cm en 9.1kg. Zolang ze goed eet, speelt en slaapt is alles prima toch?
    Naast dat ze nu begint te lopen (waggelen als een soort Frankenstein :D) loopt ze achter Pluis de poes aan al roepend: Puis Puis! Zoooooo schattig!! echt baby af is ze nu.

ja dat gluurluikje...zou fijn zijn he..!!? Zoals ik al zei...ik voel niks, maar ook van alles maar dat kan ook van de pregnyl komen. Ik heb in elk geval de hele week lekker de hittepit in bed gehad aan mn voetjes, granaatappelsap gedronken (ook ergens gelezen, haha) en lekker rustig aan gedaan (niet gaan sporten, bodypump dan, vanavond wel ff cardio hoor!)
    Gisteren de laatste Pregnyl gezet waardoor ik nu weer mn onderbuik voel (alsof die katheter ingebracht is, gevoelig ofzo, kan het niet echt omschrijven) maar verder geen gevoelige (.)(.) ofzo maar dat had ik bij Isi ook helemaal niet. Wel net als tori wat winderig geweest de afgelopen dagen ;-> maar nu ook niet meer. Plas me wel suf, maar drink ook iets meer naar mijn idee.

Gevoel gaat dus echt alle kanten op...van ja het zal wel eens gelukt kunnen zijn, tot vandaag of morgen spot ik het eerste roze weer... we gaan het meemaken dames!!! Weet ook niet wanneer ik "mag". Nog niet opgezocht eerlijk gezegd anders ben ik daar ook zo mee bezig/aan het aftellen (lekker mezelf voor de gek houden want ik denk er toch continu aan :D)
    Lekker dit weekend naar de familie in Harlingen, kan Isi met haar favo neefjes kroelen en heb ik wat afleiding!!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    heerlijk om te lezen hoe Isi zich ontwikkeld!!! leuk he dat waggelen en "kletsen" ?!?! love it!!
    Cate probeert nu te rennen en dat ziet er ook zoooo grappig uit!!
    dan gaat jack naar de keuken om de honden eten te geven en roept ie "cate, kom je papa helpen, bob moet eten" en dan rent ze al roepend bobby bobby eten naar hem toe! zooo gaaf!
    we hebben tegenwoordig qualitytime samen. dan gaan we om 19.00 op de bank zitten, mag ze piraten kijken en dan eten we een toetje. dus als ik nu rond die tijd naar de keuken loop en zeg, cate toetjes tijd...rent ze naar de bank, klimt ze op dr plekje. pakt de afstandbediening roept HOHOHO (johoho vd piraten) en daarna zodra ik de hoek om kom...mama toet en gaat dan lachen! het is zoooo genieten!!! je gaat nog heel veel mooie leuke momenten krijgen.

ik heb me nooit zorgen gemaakt om dr gewicht maar ze is nu al half jaar niks aangekomen en wel gegroeid in lengte. maar het CB vind haar verder goed actief. en gezond. ze is bijna nooit ziek. slaapt en drinkt goed. heeft goeie luiers dus geen reden tot zorgen. (voor nu dan)
    alleen die stempel he?!?! ze moeten in de pc aanvinken of ze over voed is, gemiddeld, of onder voed...nou je raad t al. Cate heeft t laatste vinkje. en die vrouw zei het is niet iets om je aan te trekken hor. ik kan nou eenmaal alleen deze 3 kiezen. er is geen overig/tussenweg.
    en nadeel is kleding!! mt 80 wordt te kort maar...t zakt van dr billen af. ik heb veel met van dat stel elastiek maar dan moet ie zo strak dat je zo'n raar gevormde broek krijgt, dat het gewoon niet mooi is.
    maargoed...genoeg ego gedaan ;)

je symptomen... lastig he?!?! waar zal het vandaan komen?! teminste het geen wat je voelt want t niets voelen kan ook weer van alles betekenen. helaas kan je niets anders dan afwachten!
    is dit de eerste keer dat je pregnyl ondersteund? ja he?! ik sfeer erbij!! echt waar! ondanks de gevoeligheid van t prikken en de eventuele bijkomende klachten. ik geloof erin!!!
    het testen... ik had vrijdag 5 sept mn laatste pregnyl gespoten en heb vrijdag 12 sept een test gedaan. dit is natuurlijk iets later dan normaal maar dit ivm de pregnyl. en voor de zekerheid om ervan overtuigd te zijn dat het niet de pregnyl was, heb ik maandag de 15e weer getest!
    lekker genieten van je weekend meid! lekker knuffelen met je neefje en ontspannen en leuke dingen doen! en niet aan de tp enzo denken ;) (lekker makkelijk gezegd, maar je snapt wat ik bedoel)

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    hahaha wat je zegt....Isi heeft ook leggins die flubberen om haar benen maar qua lengte ok zijn. Zo past ze in nog shirtjes maat 68 en 74 maar ook al 80, wel makkelijk! :D
    Schoentjes!! Bijna allemaal te breed voor die smalle pootjes van dit draakje.

Verheug me echt op die kletsmomentjes. Geniet nu al zo van deze kleine momenten en het geouwehoer... "papita, pap ita" wat ze zegt, geen idee, maar ze zegt het vaak :) :D ik vermoed "pap eten" maar ze zegt het ook als ze naar de lichtknopjes wijst. Want dat is momenteel het aller aller aller grappigste van de heeeeeeele wereld, licht aan/uit!! En bij mn ouders zegt ze "kok" als de klok slaat.

Dat hou ik me ook voor, als ik al iets voel dat het net zo goed de pregnyl kan zijn. ik kan niet meer dan afwachten en jullie op de hoogte houden!! Eerste keer Pregnyl als ondersteuning ja. Daarvoor wel paar keer utro gehad, yuk! en pregnyl voor de eisprong alleen.

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    bij mij deed de utro niks. sterker nog...ik denk zelfs dat het tegenstrijdig werkte.
    ik hoop dat het jullie (ook) zal helpen mop

t kletsen is echt geweldig!!!! Cate komt vaak aanlopen en dan draait ze zo met dr hoofd voor me dat ik dr in dr oogjes aankijken (kinder logica denk ik..als je me niet ziet, hoor je me ook niet) en dan zegt ze mama?! blablalbala mand blblablablabla bob blablabla ik versta er geen bal van maar hoor dus wel mand en bob dus ze zal het ongetwijfeld over de hond en zijn mand hebben. ik zeg dan heel vaak oja?! of neee dat meen je niet? echt ? en dan kletst ze vrolijk verder. en zo hebben we soms hele gesprekken. of ik zeg ja hoor dat is goed...en dan gaat ze ineens wat doen en denk ik : ooooh vroeg je dat hahahha
    oooh en wat dan ook schattig is,..als ik dr even niet aankijk...draait ze helemaal met haar hoofd voor mn gezicht langs terwijl ze doorkletst want ik moet weer oogcontact maken. of ze pakt mn hoofd/wang beet met dr handje en stuurt me aan. zoooo schattig.

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Tat, in principe kan je 10 dagen na tp prima testen ... maarja met pregnyl erbij is dat natuurlijk anders. Anders kon je in elk geval eind volgende week testen!
    Ik heb er een goed gevoel over, en met die ondersteuning erbij dat moet nu gewoon goed gaan.

Onze meid is qua praten al een kindje van 3 ... En verder qua gewicht gaat ze wel redelijk nu, nog aan de hoge kant maar dat was ze al vanaf het begin (ook omdat ze later is geboren dus ze is eigenlijk al verder dan dat ze was gezet op de lijn), nu 12,8 kilo en lengte 82,4 cm.
    Je merkt ook zo dat ze lang worden he? Ze kunnen steeds meer dingen pakken haha. Soms gaat Yvi op haar teentjes staat om iets te kunnen pakken, vind het er wel sweet uit zien.
    Slapen gaat ook bijna altijd goed nu, wat een genot is dat! Soms wel vroeg wakker maar altijd beter dat dan midden in de nacht.

ST en Boris, hebben jullie dat ook dat je aan de zijkant van je buik de spieren voelt dat die harder worden en wat naar buiten gaan staan? Ik had dat bij Yvi ook en nu weer :D.

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ja ze klautert ook de bank al op!! stilzitten is sowieso echt niks voor Isi, dus zet soms de tv aan, maar die gunt ze geen blik waardig. Ja in het langslopen en dan op het meubel klappen of tegen het scherm en dan weer verder in haar tour rond de woonkamer :)
    echt, kletst Yvi al zoveel Tori? Wat gaaf! Kleine meisjes worden echt groot he! Hopelijk gauw een kleine baby erbij ;) :D
    Ik hou jullie op de hoogte hoor!!

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ST, Sophie was met 1,5 jaar ook zo. 87 cm en 9,6 kilo. Lange dunne meid. Was/is eigenlijk nooit ziek en we maakten ons geen zorgen! Jullie ook niet toch?!
    Ik lees nu van niet, goed zo. Hier ook altijd op de onderste lijn. We zijn zelfs een keer tussendoor nog extra geweest omdat ze het in de gaten wilden houden. Maar de lijn stijgt gewoon netjes.
    Nu, met drie jaar, 1 meter en zo'n 13 kilo. En die broeken, wat een ramp, haha.

Oh wat leuk allemaal om te lezen van jullie meiden ontwikkelingen. Sweet memories :D
    En kletsen als een drie jarige? Da's wel knap zeg. Hele zinnen dus al? Wel leuk om dan echt een gesprekje met d'r te kunnen voeren dus Tori?

8. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Oh ja, en we zijn al 3 weken een afstandbediening kwijt :D :D :D NERGENS te vinden...heeft ze in haar rondtour ook een keer meegenomen en ergens achtergelaten hahaha! Zijn allebei al op handen en voeten door het huis gegaan maar niet te vinden!

Nee maak me geen zorgen hoor Zeehondje. Op het CB zeggen ze ook dat zolang ze volgens de curve goeit alles ok is. Ze hebben alleen zo weinig buffer als ze ziek worden bijvoorbeeld.

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahahahhaahha die ligt naast de onze!!!! zo hadden we m nog en echt half uur later ...verdwenen en NERGENS meer te vinden!!!!
    en ik maak me totaal geen zorgen! ze is een gezonde meid. ze is happy en bijna nooit ziek!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kinderen van 2 jaar horen 2 woorden te kunnen zeggen, 3 is nogal hoog ingeschat voor die leeftijd hahaha, hier gooide m'n dochter de blokken naar de cb arts, nee zei ze. e. klaar, nee nee! Irriteer me wel aan alle cb bureaus hoor, want ze hebben allemaal geen overeenstemming mer elkaar. De 1 zegt 2 woorden de ander 3 woorden de ander zegt ze moeten zinnen kunnen, idem mer daf melk gezeur. E. moest nog 5 flessen ik MOEST het erin krijgen wat niet lukte, dus die dronk maar 3 flessen op deze leeftijd. A. ook en dan zeggen ze, ja ze drinkt wat ze drinken wil he. Sjonge, 2 verschillende bureaus sel uit dezelfde regio, pfffff.

Als ieder bureau nu 1 richtlijn neemt dan verschilt het niet overal zo.... Maar dat is puur m'n ergernis.

M'n dochter zegt al hele zinnen, maar doet dat al heel lang. Maar ook wanneer het haar uitkomt, soms doet ze simpelweg alsof ze niet kan praten (vooral publiekelijk) ook enorm storend! Opdrachten deed ze eigenlijk al sinds ze 8 maanden was, toen kon ze ook al aanwijzen wat een poes hond paard, vogel es was, en legde die puzzel ook met 8 stukjes. Echt bizar, cb stond er ook versteld van, als ik vroeg waar is jouw jas, dan kroop ze naar de kapstok en ging staan gillen hahahahaha. Ieder kindje ontwikkeld op zijn of haar eigen manier, dat moeten wat men altijd maar vindt bij een cb vind ik zo tegenstrijdig, zeker icm al die verschillende adviezen overal.....

Hoe oud is Cate nu? 18 maanden ofzo toch???

Kortom jullie kindjes doen her geweldig hahahahaha. Ik ben nogal klaar met het cb 😱😱😱😱

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O ja, e was altijd te zwaar, maar moest wel 5 flessen geven die ze nier wilde met de leeftijd die a heeft. A ook, te zwaar maar drinkt ook nog maar 3 flessen.

E is 14,9 kilo en a was recent bijna 7 kilo.

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Babii ik kan me wel aansluiten bij je ergernis hoor. De 1 zegt dit de ander dat. Dit was overigens wel controle arts. Maar ze zijn dik tevreden en ze is gezond en daar gaat het om!
    Net als E en A. En de kleintjes vd meiden hier.... t gaat erom hoe de kindjes zich voelen en niet wat de lijnen zeggen ;)
    Cate is vandaag 18maanden idd! :) bizar ! Hahaha
    Zal ff foto spammen ;) heb ik net gemaakt van haar.

Hoest hier verder moppies??

Ik ben druk in huis vandaag. Ml had gister de woonkamer muur geschilderd dus kk mag soppen en opruimen ;)
    En moest de vensterbank ff in de grondverf zetten. Dus net gedaan. Nu ff chillen. En dan zo aan de was en was en was. (Ml klaagde dat ie geen sokken en shirts had hahaha) en als cate wakker is, ff rondje stad. Dus daarom nu ff rusten anders trek ik het niet. (Hopelijk veranderd dat snel hoor.:))

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Leuke foto van je 18 maanden oude meisje ST! Jaa ze is al zo groot!

Zeehondje, ja met Yvi kunnen we gewone gesprekken voeren. Wij verstaan haar en zij ons, heel handig! Ze zingt ook liedjes, gewoon 3 zinnen of meer achter elkaar. Ach en soms medleys haha. Ze is daar gewoon erg van, praten ... Zo moeder zo dochter ;).

Haha en dat jullie kindjes de afstandsbediening 'verstopt' hebben haha, niet handig! Hopelijk vinden jullie m terug, wel handig lijkt me.
    Dat heeft Yvi gelukkig nog niet gedaan.
    Net als tekenen op iets anders dan papier... Doet ze ook (nog) niet gelukkig.
    Maar merk wel dat ze steeds meer uitprobeert dus wie weet zijn we later aan de beurt met dat soort dingen.

Yvi had vandaag in de auto niet geslapen en toen op visite ook niet dus uiteindelijk helemaal geen slaapje overdag dus die viel als een blok in slaap vanavond om kwart over 7!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat knap van Yvi!
    Wat een verschil in ontwikkeling dan hè?! Vind dat altijd wel interessant. Soms denk ik dan echt 'die moeder is gewoon aan het opscheppen'. Maar meestal is het gewoon echt zo, haha.

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Sowieso een verscil in ontwikkeling als nog zo klein zijn. In het zwembad ergens in september liep een meisje en dacht rond isi's leeftijd maar had geen tand in haar mondje. Was uiteindelijk 2 weken ouder terwijl isi niet liep maar al 8 tanden had. Inmiddels 2 kiezen extra en de 3e onderweg. Ach alles op zn tijd toch?

Ik voel me raar dames....kan een goed teken zijn maar wel ook niet teveel hopen om de teleurstelling niet zo hard aan te laten komen. Stiekem goede hoop maar kan niet meer dan afwachten.....

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oeh dat klinkt wel hoopvol, raar gevoel! Tat, het kan maar zo gelukt zijn hoor. Het zou mij niet verbazen met jullie mooie embryo!
    Maar kan me voorstellen dat je niet teveel hoop wilt hebben, des te zwaarder is een teleurstelling dan weer.

En qua ontwikkeling, gaat bij elk kindje anders. Niks mis mee, daarom zijn we gewoon ook allemaal uniek toch?

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wauwww Tori ook zwanger!!! Weer samen met ST hihi leuk meiden!!

Aaah mn moppies zijn alweer 9 mnd..
    Hier Joëlle nu pas 1 tandje.. Jason nog niks maar ze rennen wel door de kamer.. 😂 haha echt bizar hoor.. Ze zijn ook echt aan t brabbelen.. Papa mama bah happen.. Zooo leuk johh t gaat zo snel..

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hier had e vorige jaar de afstandsbediening verstopt. Ik zoeken joh, hele huis af en speelgoedkist af... Ga ik na ruim 2 uur zoeken en schoonmaken het toilet in, lag hij in de wc pot whHahhH.

Spannend hoor allemaal! Hopelijk snel weer ren zwangere.

Mooie foto st, had de kleine prinses ook op fb al gezien hihi.

Hjaa sammy lachen he dat lopen? Hier liep e met 8 maanden ook door de huiskamer achter haar loopwagen (kon ook zonder maar durfde ze nog niet). Nou we moesten echt plaatsmaken, ze rende door het huis die kleine spruit hahahha. Maand later liep ze stabiel los hoor. En dan weg baby.

Hier had e met 8 maanden haar eerste tand en met 12 maanden een compleet gebit incl kleine kiezen. Met 22 maanden had ze al haar grote kiezen erbij dus ellende klaar. Helaas wel beel ellende want ze kreeg echt 4 tanden of kiezen tegelijk per maand en soms wel 6 :(. Had enorme pijn ervan.

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Wat een snelle kindjes zeg! Leuk hoor!!

Nadat ik gisteren mijn echo bij de vk vergeten was * schaam * Vanmorgen gebeld en mocht zojuist langskomen voor echo.

Alles helemaal toppie met mupke en was prachtig om te zien hoe hij/zij heerlijk ontspannen lag te relaxen! ♥
    20141028_202206.jpg

Nu mag ik met 12.6 naar het zh voor een "20 weken echo".

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Tat spannend meid! Ik hoop het zo voor je!

Deel Deze Pagina