IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    oh zeehondje, goed broeden! Hoe laat was je daar gisteren?? Ik heb nl bijna een uur in de wachtkamer gezeten uiteindelijk omdat ik veel te laat voor mn afspraak was 's ochtends :) Gelukkig kon ik na 2 puncties er "ff tussendoor"!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Wat een lieve reacties allemaal zeg!!! Jullie zijn toppers.

Bij Cate hebben we wel nekplooi laten doen maar was t misschien idd anders geweest. Nu denk ik ook aan haar! We hebben er heeeel veel over gepraat en alles overwogen en ik kan niet stoppen met huilen t doet pijn heel veel pijn!
    Maar komen net van het gesprek thuis en zondag moet ik pil nemen en maandag om 08.00 wordt ik met nog andere pillen ingeleid. De "bevalling" zal in de loop vd middag/avond als alles goed gaat plaats vinden. En daarna zal er een moeilijke tijd aanbreken. En als we er geestelijk aantoe zijn ...mogen we gewoon weer van start voor de cryo's.

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heel veel succes het weekend ST. En inderdaad zal er een hele moeilijke tijd aanbreken. Zeker als je gewoon moet "bevallen" eigenlijk. Het is toch al een minimensje wat er in je buik zit.
    En ik snap je verdriet. Deze keus maken is ook helemaal niet leuk. En heel moeilijk.

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    wat een verdriet....vind het zo ontzettend vreselijk allemaal...moet er ook van huilen, bah bah bah!! Wens je zoveel sterkte toe en idd je moet ook aan je kleine meisje denken.
    sterkte ST ik wil zo veel meer zeggen om je te troosten...denk aan je/jullie. xxxxxx

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ooh ST, wat heavy ... Ik had je natuurlijk al op de app gesproken en wilde jullie even de rust gunnen (en was hier nog niet weer geweest, geen zin in door die stomme hoofdpijn). Maar vandaag hebben jullie het dus beslist en dit is jullie keuze en ik denk dat dit de beste is. Als het zo duidelijk het down syndroom heeft en wie weet wat voor problemen nog meer als het straks geboren wordt, dan is dit het beste voor het kindje. Wat een verdriet zal je hebben, jullie mooie mini mensje. Vind het zo erg voor jullie, dat dit jullie moet overkomen!
    Als ik iets voor jullie kan doen, kan je me altijd vragen lieverd!!
    :( :( :(

6. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Vreselijk meid. Wat zal dit een moeilijke tijd voor jullie worden!

Voor ons staat de keuze al vast dat iedere zwangerschap wordt uitgedragen, maakt niet uit wat er aan de hand is.
    De beslissing zou voor mij ondraaglijk zijn en niet te maken.
    Ik wens jullie alle sterkte toe in de aankomende tijd!! Dikke knuf!

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nogmaals heel veel sterkte lieve ST. Gaan jullie nog iets doen om er een mooi afscheid van te maken of denk ik dan te ver vooruit? Of is dat juist iets wat jullie niet willen doen omdat het dan nog 'echter' wordt? Lijkt me zo moeilijk.

Tat, wij waren er woensdag al, dus heb je niet kunnen zien ;)

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Die vraag had ik ook zeehondje, maar vond het moeilijk om te stellen. Was stiekem wel nieuwsgierig, maar durfde het niet te vragen.

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    We hebben vandaag lekker gewandeld door t bos. En over "de bevalling" gesproken.
    Ik wil de kleine erg graag nog even zien. Een aaitje over t wangetje en afscheid nemen. We hebben een mooie naam bedacht en dat zal t afsluiten wellicht mooier/makkelijker maken. En later spreken we dan over N of S en niet over t kindje/baby of we t meenemen en begraven...weten we nog niet. Lijkt me wel mooi. Xxx

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Aaah lieve ST wat vind ik dit erg voor je zeg😢
    Een vriendin van me stond helaas ook voor deze keuze en heeft een voetafdrukje in de inkt laten maken. Daar is ze achteraf heel blij mee.
    Je hebt waarschijnlijk nu geen zin om daar over na te denken maar ik zou toch ff goed uitzoeken of je iets wil van een herrinnering anders heb je achteraf misschien spijt dat je t niet gedaan heb!

Heel veel sterkte lieve schat! Denk aan jullie! Xx

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Wat een ontzettend naar bericht st, en wat een onwijs moeilijke beslissing, wij hebben altijd afgesproken dat als het een kindje met syndroom van down zou zijn wij de zwangerschap ook zouden afbreken. dus ik vind jullie keuze absoluut niet raar. Maar heel veel sterkte met deze moeilijke periode!

12. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Heel veel kracht en sterkte gewenst voor jou en je man voor morgen ST.

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes ST, denk aan jullie.

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Dank jullie wel meiden.
    We zijn nu int zh en hebben net gesprek gehad over hoe en wat allemaal. We hebben kamertje alleen en 1 verpleegster. En ze zijn onwijs lief en geduldig en top qua begeleiding.

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh meid, ik krijg er kippenvel van. Zo naar.
    Wat fijn dat jullie zo goed begeleid worden.
    Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Denk aan jullie st. Sterkte xxx

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Denk heel de dag al aan je, xxxx

18. Boris10

Boris10 Niet meer actief

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Me to😢 knuffel!

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Wat zijn jullie toch toppers!!
    Hele ochtend geen vooruitgang. En manlief en ik heb em e.e.a. geknutseld voor als het straks geboren is.
    Om half 2 voor de 2e keer pillen ingebracht gekregen en flinke krampen.
    16.45 werdt t heel heftig en ik zou 17.30 nog 2 pillen en eventueel ruggenprik krijgen. (Werd echt ff to much) had geplast met zuster en wat licht bloedverlies. De zuster liep net weg voor de gyn maar toen braken mn vliezen.(vandaar de kramp) Heb 3cm ontsluiting en nu ist wachten tot het komt.
    Qua emoties zijn we op dit moment eigenlijk wel ontspannen maar dat komt meer omdat we hier even doorheen moeten. Ik denk dat als de kleine er is, alles wel los komt.

Krampen waren net echt killing!
    Kleine vind t wel best bij me denk ik.
    Hij/zij wil er nog niet uit! Hopelijk gaat t nu wat sneller. Geen nieuwe pillen gehad omdat t nu waarschijnlijk wel komen gaat. En die pillen zorgen alleen maar voor veel pijn

Deel Deze Pagina