En Tat, goede tp gehad??? Ik zit nu te wachten. Was een paar minuutjes te laat. Kleine meid is aan het spugen (geweest), slecht geslapen dus. Manlief om 7 uur met haar eruit omdat ze niet meer wilde slapen. Ik dus nog wel even geslapen maar toen moest ik nog eten en boodschappen doen. Maar ja.
thanks boris! ben gebeld en mag om half 2! Ze hebben 2 cryo's moeten ontdooien, de 1e heeft het helaas niet overleefd. Maar de cryo die wel goed ging is meer dan prima en al een blasto. Heb mn shotje pregnyl al genomen net en ben er helemaal klaar voor! Het mag nu toch wel eens raak zijn
Joepie, wat fijn Tat!!! Ze zijn de echo- en uitslaapkamer inderdaad aan het verven. Maar de andere kamer is wel gewoon open, naast het lab. Succes! Bij de echo was helaas een cyste te zien rechts, maar toch mag ik beginnen gelukkig. Ze verwacht dat ie vanzelf kleiner wordt. Er is een kans dat ie door de hormonen gaat groeien, als ik last krijg moet ik eerder voor een echo en anders donderdagochtend weer. Als ie dan groter gegroeid is moeten we helaas alsnog stoppen en anders kunnen we gewoon door voor de tweede iui!
Broertje aan boord grappig genoeg zei k dat toen we van huis gingen : we gaan je broertje halen Is! En bj de tp zei de assistente dat ook op naar positief nieuws!
Spannend! Nu broeden Tat! Zeehondje balen dat er een cyste zit zeg Hopelijk gaat hij kleiner worden zodat de IUI gewoon Door kan gaan!!
Hier donderdag de officiële geslachtsecho. We gaan er helemaal vanuit dat het een meisje is aangezien we zo'n duidelijke nub hadden tijdens de vorige echo. De echoscopiste zei ook dat ze een meisje zag. Mocht het wel een jochie blijken vind ik het ook helemaal super Ik voel me gelukkig weer helemaal mezelf. Moeheid is weg en dat gevoel richting depressie ook. Kan alles weer aan gelukkig.
Wat leuk spannend Boris, ben benieuwd of het klopt! En fijn dat je je weer helemaal de oude voelt. Lekker genieten van je zwangerschap.
Zeehondje. Vervelend van je cyste! Hopelijk krimpt ie en mag je gewoon door. X Tat: das idd toevallig! lekker goed op broertje broeden Tori hoest meis? Boris: ben benieuwd of t idd meisje is! Spannend hor! Geniet lekker van je zwangerschap!! Fijn dat je je zo goed voelt nu. Ik was rond de 13 weken toen de vermoeidheid minder werd.
Dank je wel lieve st! Hoe gaat het met je meisie? Cate ook weer helemaal de oude? Hopen dat je cyste niet gaat groeien Zeehondje! Ik duim voor je! Ooh een meisje boris! Spannende dag donderdag!
Tat, spannend!!! Ja, deze keer moet het raak zijn bij jou, je hebt lang genoeg gewacht. M'n duimen draaien! ST, lief dat je naar me vraagt. Vind het zo moeilijk om over mijn zwangerschap te praten terwijl jij afscheid hebt moeten nemen van jouw beeb. We zouden weer ongeveer tegelijk opnieuw mama worden! Maar goed, omdat je er om vraagt... Bij mij gaat het goed, afgelopen vrijdag 10 weken echo gehad en ben 'ontslagen' bij het IVF-centrum. Ben ook meteen naar het VU gegaan voor een PRINT gesprek (voor de combitest). Bloed geprikt, wat eens een keer in één keer goed ging en de echo afspraken voor de nekplooi en de 20 weken staan gepland in het ziekenhuis. Heb me vrijdag ook aangemeld bij de vk, dat was erg leuk om te doen! Het wordt nu steeds echter. Verder weinig last van de zwangerschap, al krijg ik nu wel het idee dat ik meer last krijg van m'n onderbuik, begint nu te groeien denk ik. Nog steeds niet echt noemenswaardig, maar toch. Op de 10 weken echo, voor zover ze dat kon zien leek de nekplooi trouwens helemaal goed (inkeping) dus ik heb daar nu wel een goed gevoel over. Heb enorm veel zin in a.s. vrijdag, dan krijgen m'n ouders en schoonmoeder de verassing te zien/horen (heb een shirtje zelf gemaakt met velourse strijkletters, erg leuk geworden!). Oh en nu denk ik weer aan jou, dat jij zo leuk die foto's had gemaakt met Cate . Hoe is het met jullie? Heeft Cate er ook wat van mee gekregen? Hebben jullie het as al uitgestrooid? Dikke knuffel voor jou! Zeehondje, nog even en dan jij weer een IUI poging. Ook jij bent nu aan de beurt hoor voor een succesvolle poging!
hey liefie. wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat allemaal!!! mooie vooruitzichten dus! lekker volop genieten meis!!! dat verdien je! en je moet je zeker niet druk maken om mij! je moet je blijdschap delen!!! en als ik het niet aankan of niet wil lezen, dan doe ik dat gewoon niet. das niet jouw zorg schat! (al vind ik het natuurlijk wel super lief van je! ) dus vrijdag is de dag! leuk leuk leuk!!!! ben benieuwd naar je shirtje! ik ben blij dat ik die college heb gemaakt en toen nog met de vroege echo. want die college koester ik nu. ookal is Sarah niet meer bij ons, ze is en blijft Cate haar zusje ! met mij/ons gaat het wel goed! vandaag voor het eerst weer op het werk en vind het erg moeilijk! nouja , vanmorgen was het erg zwaar om weg te gaan! en moest Cate ook nog eens bij mn ouders laten en die wou dat ik mn jas uit deed. zo sneu. (was natuurlijk 3weken thuis) maar mn chef is tegek! heb vanmorgen uitgebreid met hem gepraat. en ik kan "mn eigen ding" doen. en als ik het niet meer trek kan ik naar huis. ze zijn onwijs meelevend en soepel enzo. echt super!!! ik zit ook ff niet op mn nieuwe fuctie maar lekker ontspannen verstopt op kantoor ik heb af en toe een terugval moment en mis mn meisje én vooral de zwangerschap enorm! maar het gaat beetje bij beetje beter. ook met ml! die is onwijs zorgzaam en we praten veel! Cate heeft weinig van alles meegekregen. wel dat mama verdrietig was enzo maar ze snapt t allemaal niet natuurlijk. we hebben er wel overal bij betrokken en we hebben het ook gewoon over sarah. (die staat op tafel) en dat ze er niet aan mag komen. ik ben blij dat Cate nog zo jong is en het verder niet snapt. en mn meisje sleurt me er juist doorheen! we hebben Sarah nog niet uitgestrooid. ik ben er nog niet klaar voor. (nu begrijp ik mijn moeder ook zoooo goed. mn broer heeft 2jr in huis gestaan) en we gaan van beetje as een ring voor mij laten maken. ml wil het niet voor zichzelf maar ik wel! dus die stap eerst maar eens! xxx
och ST lieverd toch, wat mooi maar ook zo verdrietig om te lezen. Wat moet het fijn zijn dat ze op je werk zo meeleven en je verdriet de ruimte geven. Dat moet toch ook al echt een zorg minder zijn. en fijn dat jij en manlief blijven praten. moet je echt blijven doen hoor!! en kan me goed voorstellen dat het dubbel is om hier mee te lezen en daarom vind ik het des te mooier om te zien hoe lief je op iedereen blijft reageren. Ik moet zoveel aan je denken ook! knuf! Tori, wat goed om te horen dat alles zo voorspoedig gaat en je weinig last hebt van kwaaltjes. Ik had het ook zo weinig weet ik nog. Heel af en toe wat misselijk maar dat mocht geen naam hebben. iets eten 's ochtends bij opstaan en dat was dan ook voorbij. Wat spannend vrijdag. Komen je ouders naar jullie toe? Wat goed dat je je mond hebt weten te houden!
Ja vrijdag is dé dag dat ik het er eindelijk met m'n mams over kan hebben . Morgen alweer woensdag, de week schiet alweer lekker op. Die collage is ook een herinnering aan jullie kleine Sarah, ook wel fijn om meerdere dingen te hebben van haar denk ik. En straks een hele mooie ring om je vinger, dat is helemaal prettig om haar zo nog bij je te kunnen hebben lijkt me. Fijn dat het op zich weer goed gaat en je ook weer aan het werk bent. En Cate is ook zo'n snoepie, ja die helpt je er wel doorheen. Wat gaat het snel nu ook met de ontwikkeling he? Yvi had laatst echt een soort van sprong, slecht slapen en eten en nu dat weer voorbij is is ze wijzer en kan ze beter alleen spelen. Vond dat wel grappig om te zien! Tat, wij gaan naar m'n ouders en nemen m'n sm mee. Haha ja, vind het ook echt wel moeilijk hoor, moet er telkens ook zo op letten dat ik me niet verspreek. Maar goed, nog maar een paar dagen te gaan dus het gaat me lukken!
tat, lieverd, bedankt voor je lieve reactie! ik doe mn best met reageren. (moet wel eerlijk toegeven, mn sz liep 3 weken voor mij en vind het heel moeilijk om haar onder ogen te komen. miss omdat het te dichtbij is allemaal) en het is idd een hele opluchting dat ik hier opt werk zo de ruimte krijg. zeehondje: hoe gaat het bij jou lieverd?! ik ben ff kwijt wanneer je weer voor echo moet. hopelijk mogen jullie door !! Boris: morgen spannende dag meid wordt het een roze of blauwe wolk?! altijd leuk om naaruit te kijken ! tori: bedankt voor je lieve reactie!!!!! we spreken elkaar natuurlijk regelmatig maar toch erg lief hoe je weer op me hebt gereageerd! Cate is idd echt een snoepie! soms haalt ze het bloed onder mn nagels vandaan maar dat maakt haar ook wie ze is! maar ze is over het algemeen zoooo lief! en ze laat me zooo lachen! zij is het lichtpuntje in mijn leven! en ik moet zeggen... nu Sarah er niet meer is, besef ik des te meer hoe dankbaar ik voor Cate ben! Cate heeft trouwens ook net zo'n fase gehad. steeds wakker snachts en huilen en weinig willen eten enzo (en ze at al zo waardeloos) en idd...ze lijkt nu zoveel wijzer! en Sarah om mn vinger vind ik idd een mooi idee. als je kleintje net geboren is pakt het vaak je vinger en daarna je hand en je laat het nooit meer los. dus dat ik haar straks om mn vinger laat , is een gebaar dat ik haar nooit los zal laten (in de trant van nooit vergeten!) super leuk om te lezen dat je het je moeder vrijdag pas gaat vertellen! wat een verrassing moet dat zijn!!!! super!!! ben heeeel benieuwd naar de (ongetwijfeld geweldige) reacties! geniet er maar van schat! xxx
Wat een mooi idee achter het dragen van haar ring straks ST! Fijn dat het stapje voor stapje beter gaat. Dat je je gevoel kwijt kunt, thuis en op je werk. Hier morgenochtend weer een echo, hopelijk is de cyste weg of in ieder geval kleiner geworden. En als het net zo snel als vorige keer gaat zal zondag de iui alweer zijn!