IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Vandaag de geslachtsecho gehad en de nub voorspelling was juist. Duidelijk een meid
    Verder alle 20 weken punten langs gegaan en onze meid lijkt kerngezond!
    Ze lag te gapen en te tukken. Af en toe draaide ze even om. Zo schattig!

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Zeehondje Hoe was de echo??

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    St mooi idee een ring. Ik zou hetzelfde doen. Mijn collega heeft t ook gedaan van haar dochter. As staat nog in haar huis en t is 6 Jr geleden nou ja bijna.
    Mijn vriendin is zwanger van een jongen nu Duits dolgelukkig wilde dat de eerste ook een jongen was die.loopt te klagen en mocht al veel eerder komen. Ik heb rustig uitgelegd dat ik jaloers ben en dat ze een prematuurtje niet zou willen.

Hier geen pogingen meer. Blijft bij onze kanjer. Het is afgeraden Door lumc ivm complicaties .

Boris oh wat fijn een mooie echo.

Zeehondje ik hoop dat de echo niks meer laat zien

Tori heerlijk Robert kunnen praten genoeg ervan

Tat duimen draaien

4. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ooh Boris wat een heerlijk nieuws! Genieten!

ST, wat een prachtig symbool, vooral de achterliggende gedachte....schitterend!!

BS, jullie prachtige kereltje toch! Wat doet hij het toch goed he!

Hier aan de twijfel of het de goede kant op gaat. Ene kant weer goed gevoel (maar had ik laatste 2 keer ook en helaas) want heb keelpijn en ben niet helemaal optimaal (had ik 2 jaar geleden ook!) maar toch ook wel wat onzeker, voel weinig namelijk. Afwachten maar weer! Druk weekend voor de boeg, dus dan gaat de tijd lekker snel! :)

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ja zeehondje, hoe was je echo? Cyste weg??

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gisterochtend dus weer een echo gehad. De echoscopiste (een andere dan de vorige keer) vroeg of de cyste rechts er vorige keer ook zo uitzag. Ik gaf aan dat hij qua grootte wel hetzelfde leek ja. Erachter zaten kleine eiblaasjes.
    Links zaten drie grotere eiblaasjes. Na meten typte ze 13- en 11.9 en 12. Ze groeien dus minder snel als vorige keer, misschien omdat de hormonen zich nu verdelen over drie eitjes?
    Ik mocht gisteravond niet prikken en vanavond weer wel en dan morgen weer een echo. En dan hopen dat er maar eentje (of twee) zijn doorgegroeid en niet alle drie. Zo wel dan gaat de iui denk ik niet door. Even afwachten dus.

Boris, wat leuk!!!

Tat, spannend weer hoor.

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #3127 zeehondje, 6 dec 2014
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
    Volgende week dinsdag de iui, op de verjaardag van m'n man. Hopelijk brengt het geluk!!!

Iedereen een leuke sinterklaas gehad?
    Manlief was nog niet helemaal fit dus die is niet meegegaan naar m'n ouders. Ook Sophie is/was eigenlijk ziek maar we konden natuurlijk niet thuisblijven. Ze wilde zelf ook heel graag. Ze echt flink verkouden, vieze neus en ook vieze ogen en steeds verhoging rond de 38 graden. Dus een zetpil erin en gaan met die banaan, haha.
    Nou, het was gezellig gelukkig. Met alle neefjes en nichtjes waren er weer veel cadeaus. Er waren er nog meer niet helemaal fit (zus, zwager, nichtje) dus we hebben het lekker vlot uitgepakt allemaal. Even ermee gespeeld en vroeg gegeten. M'n moeder had lekkere wraps en salade gemaakt en voor de kinderen had ze poffertjes en van die mini pannenkoekjes. Sophie bleef maar eten, die voelde zich opeens weer helemaal goed :). Na het eten hebben ze nog even verstoppertje gespeeld. Maar zoals altijd bij verstoppertje spelen moet Sophie plassen (heeft ze van mij ;)), alleen had ze nu al in haar broek geplast. En toen merkte ik dat ze er klaar mee was. Dus schone kleren aan en naar huis en daar gelijk naar bed.
    Het leukste wat ze heeft gekregen is trouwens hamertje tik, ze kan er geen genoeg van krijgen!

8. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Hallo dames,

Ik zou me graag aansluiten bij deze groep.
    Deze maand gaan we starten met de 1e ISCI en ik vind het allemaal reuze spannend en eng!
    Zou het fijn vinden mee te lezen en ervaringen te delen met jullie :D

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gezellig xprincess. Er zijn in dit groepje meiden die bezig zijn, voor een tweede en meiden die al zwanger zijn.
    Ik heb je onderschrift even gelezen en dat was vast even schrikken toen er geen zaad was. Gelukkig zijn ze zover in de techniek hè dat ze toch op een andere manier aan het zaad kunnen komen. En die hoeveelheid is heel veel toch? Of niet?

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Als ik eraan toe kom reageer ik morgen ff uitgebreid.
    We hebben (enigszins helaas) nogal druk weekend.
    Maar wil de iui van zeehondje nie onopgemerkt voorbij laten gaan en voor als t me niet lukt eerder te reageren wil ik je/jullie heel veel succes wensen dinsdag. En hopelijk brengt de verjaardag van ml en t begin van t nieuwe jaar jullie heel veel goeds!! Xxx

11. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Mooi idee van die ring ST!

Succes dinsdag zeehondje, ik duim mee.boris, leuk, nu zeker een meisje.

BS dat lijkt me een hele stap, echt klaar zijn met zwanger worden :( sterkte meid!

Xprincess jullie hebben ook al een hele toestand gehad zeg. Succes! Ik duim mee voor een mooie zwangerschap op korte termijn.

Hier gaat het goed, lekker zwanger hoewel ik wel nog steeds geregeld moet eten om niet erg misselijk te worden. Dinsdag heb ik de termijnecho, dan hoop ik de uitgerekende datum te horen.

12. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Ja was idd erg schrikken gelukkig is het 2014 :)!
    Het valt geloof ik wel mee de hoeveelheid maar UMC kon daar niet echt een duidelijk antwoord op geven, zijn nu aan het wachten tot we horen hoeveel "rietjes" het zijn.

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Welkom xprincess! Ook al behoorlijk wat te verduren gehad. Je start op mijn vejaardag! Ik duim dat dat geluk brengt ;)

Dopey wat fijn dat het zo goed gaat met je natuurlijke wondertje!! Leuk morgen weer echo!

Hier ondanks nauwelijks zichtbaar streepje vanmorgen toch eerste roze al gespot :( :( had tot gister middag echt hele goede hoop totdat ik opeens toch weer ongi gevoel kreeg. Cryo's zijn toch echt niet voor mij lijkt wel :(

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Oh tori hoe reageerde je ouders en sm op het heugelijke nieuws????

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jaaaaaa tori, vertel!

En nee hè Tat, balen. Zeker als je er een goed gevoel bij hebt.
    Dit was de laatste cryo toch? Of vergis ik me.

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Boris, een meisje en alles zag er goed uit :) super! Genieten van het idee dat er weer een meisje in je buik groeit, heerlijk.

BS, jij dus een wonder maar oh wat een mooi wonder!! lekker van genieten dat hij zo goed gaat.

Zeehondje, oh jee nou ik duim voor je dat de IUI gewoon door kan gaan ; want ja op de verjaardag van je man, dat moet een positief effect geven! En wat een leuk cadeau zou dat voor hem ook zijn.

Tat, oh meid nee toch niet weer roze ... maar streepje ... betekent dat je wel hebt getest en dat was wel een licht streepje? of bedoel je roze streepje? Hopelijk zet het niet door!!! Ik blijf toch nog even duimen hoor.

Wij hebben vrijdag het nieuws verteld en oh wat waren ze aangenaam verrast. Ook echt niet verwacht omdat m'n vriend geen tweede wilde in eerste instantie en ik het daar al vaak met m'n moeder over heb gehad. Niet verteld dat ik uiteindelijk met hem om de tafel ben gaan zitten samen met een vriendin en we toch hebben besloten om de laatste cryo een kans te geven :).
    Duurde erg lang voordat ze het zagen op het shirt, moest de kleine meid echt richting hun omdraaien en ze erop wijzen, haha.
    Ze waren helemaal overdonderd, alledrie.
    En zondag weer het shirt aan gedaan en zo m'n broers en nichtjes verrast. M'n middelste nichtje zag het toen ik samen met de kleine en haar de trap op liep, de anderen moesten we wel weer een hint geven haha.
    Een heerlijk weekend gehad zo en erg leuk dat ik het nu gewoon kan rond vertellen. Al wacht ik nog even met de aankondiging aan jan en allemaal als ik de echo heb gehad volgende week woensdag.

A.s. woensdag de intake bij de vk en dan ook meteen de 'uitgangsecho'. Maar goed, de datum is al bekend dus op zich is het dat niet. Als ze al een echo gaan doen, hoop het wel!

Nu weer aan het werk!! Tot later dames :)

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    xprincess, welkom! Nou, je zit hier goed tussen de ivf / icsi ervaringsdeskundigen. Hopelijk gaat alles voorspoedig!

18. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Tori hier ook zo'n shirt gebruikt maar helaas niemand die het uit zichzelf zag haha! Zonde :D
    Heb ook maar uiteindelijk het shirt voor de neus geduwd :D

Leuk dat ze zo aangenaam verrast waren zeg!! Op naar de echo en dan het nieuws wereldkundig maken :)

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Tat hoe gaat het nu? Hopelijk heeft het niet doorgezet! Ik had ook voor NOD al rood bloedverlies maar gelukkig was met de baby alles oke.
    Ik hoop dat het bij jullie ook zo mag verlopen!

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Welkom meid! Spannende tijd ook voor jullie!
    Ik hoop dat 2015 een prachtig jaar gaat worden voor jullie! ;)

Deel Deze Pagina