Wel getest en heel.licht streepje. Daarna roze afscheiding verwacht morgen dat het doorzet. Zou er toch iets hebben gezeten of gewoon nog wat pregnyl van vorige week dinsdag.... uitgerekend vlak daarna belt een vriendinnetje met heugelijk nieuws. Super blij natuurlijk maar zelf even goed verdrietig. Hoe wist je dat het geen ongi was boris bij jou?
Wist ik niet. Ik dacht dat het game over was. Maar het stopte gelukkig weer en de testen liepen op. Wat balen dat je gelijk nieuws krijgt dat een vriendin zwanger is. Tuurlijk leuk voor haar maar erg dubbel voor jullie
onzeker.... weer een hele lichte streep, maar wel een streep. MAAR...Nog steeds roze afscheiding. zal foto in mn album gooien....Kan het nog van de pregnyl zijn van vorige week dinsdagochtend? was 1500...
Wat een onzekerheid nu tat. Ik hoop dat t roze niks is en je streepje op zal lopen. Ik zal zo even voor je terug kijken naar wanneer ik "veilig" kon testen. En snap je dubbele gevoel heeeeel goed schat. (Momenteel continu dubbele gevoelens) je bent natuurlijk oprecht blij maar als je zelf weer zo graag wil en net op het moment dat je zo onzeker bent en dus ook kwetsbaar (als ik negatief of onduidelijk testte was ik iig erg kwetsbaar/verdrietig) bent te horen krijgt dat je vriendin zwanger is ...dan ben je gewoon teleurgesteld en verdrietig en dat is heeeel logisch moppie!! Ik duim nog even voor je verder!! Xxx Tori: hoe geweldig is dat zeg!! Zooo niets vermoedend!! Ik zag t shirtje op fb. Leuk zeg!! (Maar dacht zegt er niks op) Geniet lekker schat. Zeehondje: this is the moment! This is the day !! ik ga voor jullie duimen!! Zwem kanjers zwem!!
Tat... ik prikte 5 sept om 21.00 nog 1500 eh. Pregnyl. Ik had de 12e om 08.00 mn eerste positieve test. Licht maar positief. En die maandag de 15e was t duidelijk 2e streep
ST, lief dat je er niets op hebt gezegd want wil het nog niet bekend maken op FB, dat komt wel na de echo volgende week ... en dan weet m'n tante enzo het ook van m'n moeder, is toch leuker dat zij het van haar zus hoort dan via FB. Maar had wel speciaal die foto gedaan waar je het een beetje op kon zien voor degenen die het al wisten . Ja, ik geniet volop! En dat vl het ook steeds leuker en leuker begint te vinden maakt het ook zó genieten! Hij geeft wel steeds meer de voorkeur aan een jongetje nu, hihi. We zijn van plan geen geslachtsbepalende echo te doen, maar of ik kan wachten tot 20 weken, pff weet het niet hoor. Tat, ik zag je test en die is toch behoorljk duidelijk ... oh meid ; wat een spanning en onzekerheid door dat roze! ST had dus ook getest op dezelfde dag en ook licht positieve test... dus het kan echt bij jou ook gewoon raak zijn. M'n duimen draaien!!
Dat is best een duidelijke test Tat! Wat spannend en wat een onzekerheid. Sterkte met afwachten, want meer kan je niet doen helaas. Zitten nu in de wachtkamer. Moest een halfvolle blaas hebben maar heb net teveel gedronken, moet echt nodig plassen Maar zal dat maar niet doen want dan is m'n blaas helemaal leeg en kan ze de catheter niet goed inbrengen ben ik bang, net als vorige keer.
Dus ook een week na je laatste prik st? Ik heb in de ochtend geprikt van de 2e Zeker nu mn test "droog" is zie je een duidelijke streep. Zelfs mn test van isi erbij gepakt. toen avond voor mn nod getest en zelfde streep ongeveer. Heb wel de hele tijd ongi gevoel in mn buik. Maar had ik ook bij mn hematoom....pfff wat een onzekerheid meiden! Morgen maar even afwachten.....dank voor het meeleven
Spannend meid! Ik kan helaas je test niet zien maar het klinkt toch wel goed dat ie zo goed zichtbaar is!! Sterkte met het wachten! Altijd zo'n onzekere tijd die eerste weken!!
Zeehondje, spannend!!! Ooh ik vind dat ook altijd zo lastig mikken met je half volle blaas. Ik moest hem eens half legen omdat ie te vol zat. Stop dan maar eens met plassen, hahah! Succes meis!! Boris, zal je ff toevoegen. Heb ook meteen de foto van mn test bij Isi toegevoegd.
Spannend meid. Je ongi is er iig nog niet echt. Als je al van de pregnyl positief zou testen...dan ist streepje heeel licht hoor. Het is redelijk safe om nu te testen. Dus ik heb erg goeie hoop liefie.
Haha, ja Tat. Ik dacht eerst om gewoon naar de wc te gaan maar dacht al dat het waarschijnlijk niet ging lukken om dan te stoppen . Maar het ging goed. Ik kleedde me uit terwijl manlief de gegevens controleerde. Daarna mocht hij het spuitje vasthouden, lekker warm houden zei de verpleegkundige. Toen moest ik gaan liggen, eendenbek (een plastice, echt een stuk fijner) even nat gemaakt en erin, beetje slijm weggeveegd en vastzetten. Dat was even een druk op m'n blaas maar qua pijn bijna niet gelukkig. Toen het slangetje erin, ging gelijk goed, dus volle blaas is beter dan een lege blaas en toen mocht manlief het spuitje leegduwen. Bij de iui van Sophie mocht hij dat ook doen en zie wat daar van gekomen is!!! We gaan duimen!
Zeehondje wat fijn dat t zo goed ging en idd wat super dat je man er zo bij betrokken word! Nu lekker broeden en duimen
Ik duim voor je zeehondje! Ik weet nog dat de Gyn ooit aan mijn man vroeg of hij het spuitje wilde leegduwen, nee, zei hij, doet u dat maar, dat is uw vak Spannend Tat, ik hoop dat je test mooi oploopt, wanneer ga je weer testen? ST hoe is het met je? Vandaag had ik de termijnecho en ik ben een week naar voren gezet. Vorige week was ons kleintje al bijna een week groter dan ik dacht, nu dus echt. Dus nu 11+3 weken!