IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ah, balen Tat! Dikke digiknuffel :(

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ah wat een naar bericht :( :(

Ik had zo anders voor jullie gehoopt...

Sterkte meis!! Knuffel!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    he bah Tat wat een tegenslag meid! ik had zo anders gehoopt voor jullie! en had echt goed gevoel met je test en alleen roze. hele dikke knuffel voor jou !! xxx

Dopey: wat fijn dat je een goeie echo had meid! en nog wk vooruit gezet ook!! ik was nu ook verder dan verwacht. zo bijzonder vind ik dat , want je weet eigenlijk precies wanneer je zwanger bent geworden. maargoed, maakt ook niks uit! :d lekker gaan genieten schat!

lief dat je vraagt hoe het met mij gaat. ik heb ups en downs. ik merk dat ik snachts in mn hoofd druk ben want ben zooo moe. en als manlief wakker wordt om te plassen zit ik meteen rechtop en kom amper in slaap. vannacht raar/stom gedroomd over baby's en bevallingen enzo en dan merk ik dat ik vandaag toch niet helemaal lekker in mijn vel zit. het heeft echt tijd nodig ! zondag waren we op verjaardag en zat met hoop zwangere en pasgeboren baby's en vond dat erg zwaar. en het gemis is enorm en t verlangen naar een 2e kindje ook. en ook dat speelt nog mee/ door mn hoofd. ik wil zo graag weer zwanger zijn. maar ben er nu nog niet klaar voor. wat ik wel heb voorgenomen is dat ik het bij nieuwe zwangerschap WEL zal delen met fam. elke keer als naaste familie vraagt hoe het met ons gaat (in het algemeen) wil ik zo graag alles eruit gooien maar ze weten niet wat er is gebeurd dus houd ik mn mond.
    maar verder gaat t wel goed gelukkig. ik ben op mn werk nu voor 2e week. ik ga er op uit en huil niet elke dag om het minst geringste. ;) stapje voor stapje komen we er wel!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Aaahhh Tat, niet leuk! Knuffel

En voor jou ook een knuffel ST!

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Dikke knuffel voor jou st! Je moet het echt nog een plekje geven dat kost gewoon tijd.... knuff

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Aah nee! Niet leuk Tat! :(

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, dat soort momenten lijkt me ook extra zwaar, rond zwangeren of pasgeboren baby's zijn... En ha er niet met familie over kunnen praten lijkt me ook echt moeilijk. Maar je ouders weten het toch wel?
    En ja die dromen... Dat komt ook mede door de hormonen nog misschien. Ik droom nu ook weer zoveel. Dus die versterken het ook nog eens. Pff zwaar meid! Hele dikke knuffel voor jou!

Even kort hoe het bij de vk was vandaag. Hartje geluisterd en dat klonk goed :). Bloeddruk oke en heb ook meteen bloed geprikt.
    Vond het wel apart om daar weer te zitten en leek ook zo kort geleden.
    Verder kraamzorg besteld en verder voel ik weinig van de zwangerschap, alleen m'n buik begint te groeien en m'n borsten zijn gevoeliger en iets groter. Niks te klagen dus!

Dopey, fijn dat alles er goed uit zag op de echo! We lopen bijna gelijk nu je vooruit bent gezet!

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even een vraagje voor de deskundigen onder ons.
    Ik zit nu ziek thuis. Fikse verkoudheid, pijnlijke holtes, hoesten en bijna geen stem. En dat laatste is niet echt handig als je in het onderwijs werkt ;).
    Maar nu m'n vraag: kan het kwaad om redelijk wat paracetamol te slikken na een behandeling? Iui in dit geval natuurlijk.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zeehondje, nee dat kan geen kwaad hoor!
    En op zich juist wel positief ... je afweersysteem ligt lekker plat en is je lichaam bezig met de verkoudheid eruit te werken ipv de eventuele embryo :)
    Spannend!! Hopelijk ben je snel weer beter, het gaat wel enorm rond verkouden enzo ; mijn stem was vorige week donderdag ook weg en begint nu langzaam weer de oude te worden.
    Beterschap!!

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zeehondje: paracetamol kan zeker geen kwaad lieverd. gewoon nemen! (4 (volgens mij zelfs 6 op en dag is geheel zonder "risico")
    en natuurlijk... BETERSCHAP!!!! (volgens mij is half nl de klos momenteel. )

tori: wat heeeeerlijk dat je je kleine droppie weer hebt gehoord en dat alles goed was!!!! en dus weinig tot geen last! wat fijn!!! en dus al e.e.a. aant regelen! leuk hoor !!! lekker genieten schat!! oooh dat gevoel dat t net terug lijkt, is zo herkenbaar maar vond dt zeker genieten! voldoe me daardoor super gezegend!! hihi
    en (weer) mijn situatie: ja t zijn moeilijke momenten maar ik zie ze ook als een drempel die ik over stap!
    t niet praten met fam is idd lastig maar dat komt omdat ik veel om hun geef en ze gewoon bij alles wil betrekken en het met sommige van hun graag had willen delen. het voelt nu soms net alsof ik niet eerlijk tegen ze kan zijn. en dat is ook ergens wel zo want als zij vragen "hoest? " dan zeg ik "goed" maar voel me lamlendig en wil dan het liefst zeggen na omstandigheden gaat t redelijk maar... enz enz. maargoed tis nu eenmaal zo.
    ik kan me hartje wel luchten bij mn sz. beste vriendin. zus. ouders. en manlief natuurlijk. en zelfs met mn chef! haha. en di komt mn beste vriend langs op mn werk (kennen elkaar al 15jr) en bij hem kan ik zeker alles kwijt. ook gevoelens die me dwars zitten die ik wegstop. dus praten kan ik echt wel. dus er zijn echt wel mensen die het weten en met wie ik alles kan delen.
    ooh en het dromen is idd ook wel deels hormonen denk ik nog. maar ook gewoon van alles verwerken. kan er niets aan veranderen en moeten er gewoon ff door. xxxx

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, fijn dat je er wel met aardig wat mensen over kunt praten. Je hart luchten is het beste wat er is.
    Nee, je kunt niets aan de situatie veranderen in je hoofd dus je moet het nu gewoon ondergaan en doorgaan is het enige wat je kunt doen. Maar veel erover praten doe je goed! xxx

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tat knuffel ik hoop dat de volgende ronde snel raak is.

St ik herken je gevoel helaas. Mijn beste vriendin is bevallen ze helemaal gelukkig want het is een jongen. Ze beide ze haar mij nodig ik hoorde kraamzorg zeggen kleding is te groot en hierdoor kan hij niet warm blijven. Ik m zn kleding gehaald is ze gewoon geïrriteerd dat ik 44 mee nam hij verzoop in 56 neeee te klein en 50 ook.
    ugh. En borstvoeding kwam niet opgang en toch volhouden vandaag een week later heeft ze 30 per borst. Hij is nu boven zin geboorte gewicht. Ik hoor niks met over haar dochter en ik weet dat ze zo jaloers is.

Ik gun het jullie zoveel meer

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Bs, het is wel een beetje ontcijferen wat je nu precies hebt geschreven ;)

Zeehondje, hoe voel je je nu?

En hoe is het met de rest?
    Hier alles oke, kleine meisje slaapt de laatste tijd weer super! Oh wat fijn kan dat zijn, hihi.

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ja BS, ik ben er ook nog altijd niet helemaal uit haha!

Fijn Tori! Heerlijk is dat hé!

Hier alles super!
    Zoon en dochter slapen vannacht voor de 2e nacht bij elkaar op de slaapkamer. Afgelopen nacht was het de eerste en het ging gelukkig perfect!
    Om half 5 waren ze beide even wakker maar dochter kreeg een flesje en zoon een knuffel en na 10 minuten was alles weer in slaap.

De zwangerschap gaat ook heel goed. Voel ons meisje af en toe bewegen ♥
    Alweer ruim 17 weken. Het gaat zó snel! Ik ben al helemaal klaar voor haar komst, zowel in mijn hoofd als in materiële zin. :)
    Maar eerst mag ze nog een paar maandjes flink groeien!

Ik gaf eerder aan dat we weer voor een keizersnede zouden gaan maar ik ben nu toch weer aan het twijfelen en neig meer naar een natuurlijke bevalling.
    De eerste bevalling vond ik toch romantisch dat het ineens thuis begon. Zo spannend en na hard werken een prachtig mensje.
    Dat zou ik nu graag weer doen al vind ik het wel spannend omdat mijn moeder een uur moet rijden naar ons toe en 's nachts durft ze niet zo goed...
    Gelukkig is het dan al vroeg licht en laat donker dus dat is wel fijn.
    En we hebben lieve buren die mss wel willen helpen.
    Nouja, heel verhaal :D Sorry

Ben benieuwd hoe het met de anderen is!

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Whaha tori en boris...ik ben ook nog beetje aant ontcijferen hoor opt berichtje van BS.

Boris wat fijn dat t allemaal zo goed gaat!!
    Kan me je twijfel wel voorstellen. Lastige keus.
    Maar je hebt nog alle tijd!!

Tori je kan weer lekker doortrekken dus snachts! Wat fijn!!
    En zowiezo dat alles zo goed gaat!

Zeehondje en de andere dames...hoest met jullie?!

Xxx

16. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Lol, ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte ;) dus BS graag een ondertiteling :)

Boris lastig, je 1e is gewoon geboren en de 2e per keizersnede? Dan is de kans op succes best groot, groter dan wanneer je nog geen vaginale bevalling hebt gehad. Ik sta zelf ook voor de keus tzt, mijn oudste is per keizersnede geboren.

Gister ben ik geopereerd aan mijn hand (carpale tunnelsyndroom), hey ging prima alleen nu kan en mag ik niks met rechts...dfus mijn moeder heeft het eten klaargezet, hoef k het alleen nog maar aan tezetten ;) ach het is even behelpen maar straks is het vast veel beter!

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Haha, hier begreep ik ook niet veel van het berichtje van BS :D

Dopey, onhandig lijkt me dat zeker ja. Hoelang mag je je hand niet gebruiken? Sterkte ermee!

Hier de eerste wachtweek gehad. Niks boeiends. Wel vandaag redelijk van afscheiding, maar eerlijk gezegd weet ik niet goed of ik dat nou altijd/vaker heb gehad. Nog een weekje doorzetten!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sorry chaos in mijn hoofd

Vriendin 6 dec bevallen
    neefje was 34 gr
    is klein
    eet slecht
    huilt veel
    49 cm lang
    draagt kleding maat 56
    kan zichzelf niet warm houden.
    Mijn kleding van m gegeven maat 44 en 50
    vertikt het aan te trekken omdat hij 56 moet dragen terwijl vk heeft gezegd dat hij Door de grote kleding zich niet warm kan houDen.
    Ps heeft ook voor oud en nieuw 20 personen bij haar thuis uitgenodigd uhh ze is zot

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Haha BS, dan had ik het toch goed ontcijferd :D
    Wow, 20 man uitnodigen, da's toch veels te druk voor zo'n kleintje. Ik wens haar alvast sterkte. Zeker de dagen daarna als de kleine weer helemaal moet bijkomen.

20. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Hoe verzin je het! Nou ja, sommigen denken met een baby gewoon met hun oude leventje door tekunnen gaan, maar dat is natuurlijk een illusie...

Deel Deze Pagina