Wat een radiostilte hier dames! Zeehondje, hoe is het met jou? heb je positief mogen testen? Oooh ik hoop het zo! BS, die vriendin van jou spoort niet zeg. Wat een raar idee om kindjes te grote kleding aan te doen. Wat een onzin! Je wilt toch het beste voor je kindje!! Wel lief dat je haar kleertjes hebt gegeven, maar grrr moet ze ze wel aan doen! En dan oud en nieuw feest met zoveel man, nou ik wens ze succes ... lijkt mij alles behalve prettig met zo'n kleintje in huis erbij. Hopelijk verzorgt ze hem dan wel goed. Jouw mannetje alweer 4 maanden geweest! Boris wat leuk dat je je kleintje al voelt bewegen soms. Ik zit daar ook echt op te wachten, maar ik voel nog helemaal niks. Jij nu alweer 18 weken, bijna op de helft! Dopey, heb jij al de combinatietest gehad of ga je die niet doen? Hoe voel je je verder? Hoe is het met de andere meiden? Nog even een update van mijn kant. Vorige week woensdag de nekplooimeting gehad en oh wat was dat een lekker lange echo! hij/zij lag rechtop in de bm dus ze hadden moeite met alles goed in beeld te krijgen. Maar goed uiteindelijk gelukt en ook nog eens 3 hele mooie foto's meegekregen (op m'n blog staan een paar). De nekplooi vertoonde geen afwijking dus nu alleen nog in combinatie met de bloedtest wachten op de kansberekening, maar het lijkt vooralsnog goed dus dat is superfijn. Verder nu ook minder moe, alleen wel mega gevoelige borsten nu. Nouja als dat alles is... Nog een paar dagen tot kerst, ik wens jullie allemaal gezellige dagen!
Jaaa zeehondje: hoest meid?!?! Tori: wat fijn schatje!! Lekker genieten en voor je t weet voel je de kleine spruit. (Voelde Sarah ook al) Bs: ik snap dat nie hor... zo'n lief gebaar van jou maar t niet aannemen uit koppigheid. Als t ventje dat nou nodig heeft?! En 20 man met zooo'n kleintje! Pfffff good luck to here! Hier geen nieuws dames. Lekker bezig met de kerst! Af en toe moet ik me echt uit bed sleuren maar eenmaal de dag begonnen gaat t prima zolang ik maar bezig ben vorige wk controle gehad en ben door mn apk! Ergens zou ik wel voor poging willen maar aan de andere kant denk ik dat t beter is nog even te wachten. Miss over 5 weken. (Verwacht dan mn 2e menstruatie) dan zijn we 3mnd verder. Zaterdag naar t glazenhuis geweest met zwager en vrouw. En onze beste vriend met zn vrouw (mijn beste vriendin) was erg gezellig!! Kindjes waren logeren dus konden ff lekker genieten. En morgen ga ik kerstshoppen met mn zus. Vorig weekend ben ik 30 geworden. En vandaag is man mijn cadeau ophalen...de nieuwe kast! Haha ding was zoooo duur dat ik niks voor mn jaardag en kerst wil. Dus de kast is mijn cadeau! Heb lekker 2weken vrij dus lekker ff bijtrekken en genieten. (Ben nog erg moe...slaap onwijs raar blijkbaar) nou liefies.....hele fijne dagem en denk aan jullie. (Ik gluur meer dan ik plaats )
Hier nog niks, 13 dagen na iui. Vorige keer had ik 12 dagen erna het eerste bruinverlies. En eigenlijk altijd wel paar dagen ervoor al in onderbroek of bij afvegen wat bruinig. Maar wil eigenlijk gewoon niet hopen want dan is het zo'n domper. Maar als het straks komt zal het toch zoiezo weer naar voelen. Aan de ene kant wil ik wel testen (vanmiddag of morgen) maar aan de andere kant wil ik geen witte test zien dus kan ik beter nog een paar dagen wachten en als er dan nog niks is op kerstochtend testen. Maar eerst vandaag maar eens door zien te komen zonder voortekenen van een menstruatie. Voor jullie allemaal hele fijne dagen en jullie horen zo snel mogelijk meer. En dan hopelijk blij nieuws!
ja, was best even verdrietig en ben behoorlijk ziek geweest ook vorige week. Had ook even weinig tijd dan wel behoefte om te gluren als ik eerlijk ben niet om jullie hoor lieverds, meer om mezelf!! het gaat inmiddels wel weer goed hoor!!! Ik hoef alleen maar naar mn kleine meid te kijken en word dan weer zo blij! EN ja, wil graag een brusje voor haar, maar ben zelf erg gezegend met haar. Afgelopen zaterdag mn verjaardag rustig gevierd en lekker uit eten geweest met vrienden, waarvan zij precies belde om te vertellen dat ze zwanger is toen ik er net achter kwam dat het mis was bij mij. Super leuke avond gehad samen. echt genoten. Nu werken deze week en dan volgende week weer een weekje vrij. heerlijk! heb nog niet echt terug gelezen, maar iedereen dikke knuffel!!!!
Even kort op m'n telefoon: Vanmorgen na twee uur wakker te hebben gelegen om 6.00 uur getest. Helaas negatief, geen streepje te bekennen. Had toch echt goede hoop gekregen. Steeds gladdere huid bijvoorbeeld. Maar ook dacht ik dat het wel raar is dat er niks met m'n borsten is (niet groter, steviger, pijn). Manlief zei dat het toch nog steeds kan maar ik geloof er niet meer in. Nu dus afwachten wanneer de menstruatie komt. Verdrietig.
Heb dit echt nog nooit gehad bij alle o.i. en i.u.i. (ook niet bij de ivf trouwens) behandelingen. Overtijd zijn. Zou het kunnen dat m'n ei niet is gesprongen door de pregnyl? Dat we te vroeg waren? Eitje was 16,2 bij laatste echo, toen nog 1x gonal gespoten en dag daarna de pregnyl.
Zeehondje wat een teleurstelling. Het leek zo goed, ik had zo'n goede hoop voor je. Dikke knuffel en dan nu de mindset toch over op IVF ... niet leuk, maar hopelijk is dat voor jullie wel meteen succesvol! Tat, jij ook nog steeds geen goed nieuws? En ja wat je zegt, als je je meisje dan ziet dan vergeet je dat je zo graag een brusje wilt voor haar. Die kleintjes maken zoveel goed! ST, hoe is het met jou ; Ondanks het gemis toch een fijne kerst gehad. Ik hoop het want ook met jouw kleine meid moet dat toch genieten zijn. Wat een schatje is het! Ik voel de kleine trouwens nog steeds niet, maar goed ... de placenta ligt ook iets aan de voorkant dus misschien komt het daardoor? Wat leuk dat jullie naar het glazen huis geweest zijn trouwens! Bij ons stond de tv met het glazen huis erop wel veel aan maar heb je niet gespot. Hebben jullie allemaal fijne kerstdagen gehad? Wij hebben het rustig aan gedaan, vond het wel prima. Alleen eerste kerstdag eten met m'n vriend z'n moeder (bij ons) en verder gewoon lekker met z'n drietjes. Gisteren op visite bij een vriendin die in een huisje zit hier niet zo ver vandaan en morgen gaan we naar mijn familie. Daar oud&nieuw vieren, heb er zin in!
Tori : wij hebben hele fijne dagen gehad hoor. 1ste was ml werken maar ben ik bij zijn broer en vrouw en kids wezen eten. En optijd weer thuis en lekker filmpje gekeken. 2de met mn ouders en voor t eerst sinds jaren met broertje en zus! (In haar huwelijk deed haar man altijd vervelend en waren we dus nooit samen) was erg genieten. Grote tafel en gourmet. 3e kerst druk! Met hele vrienden groep en alle kindjes. 3gangen diner en daarna nog spelletje gedaan. Erg fijn gehad hoor. En ja .... was even slikken en moeilijk met die dikke buiken en babys om me heen maar ik kan niets aan de situatie veranderen en kijk vooruit. En mijn kleine droppie maakt alles zoveel goed. Klinkt gek maar door war er gebeurd is ben ik helemaal onafscheidelijk van haar. Ze is mijn glimlach mijn clown mijn liefde mijn alles!!! Gister ongesteld geworden. Eerste keer sinds bevalling. Wel gek. En ff slikken. Ben er wel helemaal uit dat ik zsm weer voor poging wil. Als ik wil kan ik over 2wk al maar ik denk dat volgende menstruatie beter is!
Oooh over t voelen... cate voelde ik "pas" bij 20weken ofzo. Mijn placenta lag ook voor. Dan komt het idd later. Xxx
Fijn om te horen dat je goed hebt vermaakt met kerst ST! En ja kan me voorstellen dat de band met je meisje nog hechter wordt na zo'n gebeurtenis. Maar oh wat is het ook genieten met onze meisjes, pff die van mij zei een paar dagen terug zelfs helemaal uit haar zelf toen ze op het aanrecht zat terwijl ik haar theetje aan het maken was 'mama, ik hou van jou'. Oh man wat smelt je dan en dan kan je haar wel helemaal plat knuffelen! Gelukkig houdt onze kleine meid ook van knuffelen hihi. Wel het liefst met mama trouwens haha. Pff dat is dan wel even weer slikken ongesteld worden voor het eerst... Maar wel weer fijn dat je straks weer kunt en wilt gaan voor een tp. Oke, dus dan kan het nog wel even duren... Ben benieuwd of ik hem/haar eind januari voel.
Iedereen hier veel liefde, gezondheid, goed slapende baby's, goed luisterende peuters, brave kleuters, en positieve testen gewenst voor 2015 lieve schatten!!!! Dikke smak!
Lieve Schatten, ik heb al een paar weekjes niet meegelezen door alle drukte. Sorry!!! Voor iedereen een geweldig 2015!!! Dikke knuffels
Lieve meiden.... Allemaal de beste wensen!! Dat het maar een prachtig jaar mag worden en dat alle wensen mogen uitkomen!! Xxx