Dopey: wat gaaaaf ook een knul de jongenszaadjes doen t goed dit keer hihi lekker genieten meid!!! En wat fijn dat je hem al af en toe voelt. Wordt alleen maar meer Zeehondje: spannend zeg! Hopelijk heeft de ivf meer effect schat. Iig goed dat je er meer in vertrouwd dan. Xxx Tori: wat fijn ook dat je de kleine lekker voelt. Idd alweer bijna op de helft!! Heeeerlijk!! Geniet er van liefie!! En thamx alvast voor het duimen. Maar spendeer je energie maar lekker aan tat nog ik/wij zijn nog niet zover Sammy...bijna 1 alweer!! Wauw. Das snel gegaan!! Ik snap je gevoel wel hoor. En denk wij allemaal wel. Dus uitleg is niet nodig t verleden in de mmm is ook niet niks. En dan de drukte van de twins ... de dagen vliegen !! Geniet van je kanjers. Want net als t eerste jr gaat t 2e ook hard. Ik vond t zelfs harder gaan maar waren ook alweer snel in mmm enzo en dan word je meteen weer zo geleefd. Soms baal ik daar van. T gaat me soms te hard. Maar elke tijd brengt iets moois met zich mee. En ook cate haar 2e jr zal weer bijzonder zijn Hier weinig nieuws meiden. Vandaag hondje geopereerd aan dr kruisbanden. Arme meid (oma) is zo zielig nu. Maar als t meezit rent ze over 8weken weer rond. Cate gaat super en zooo hard...ze kletst de oren van mn kop! vaak met 2 of 3 woorden en gister had ml een heel gesprek met haar. Zooo lief!! En ze zit al enorm in de nee fase. En nee is ook echt nee bij dr en geeft dan een vuile blik. Hihi Oooh ik houd zo van mn meisje!! En ben zooo intens geluklig met haar. She rock my world!! Hahaha. Morgen ga ik eindelijk beginnen op mn nieuwe plek. Ik ben benieuwd!! Xxxx Oooh en meisjes...heeeel erg bedankt voor jullie steun de laatste weken. Heb er veel kracht uit geput!! Jullie zijn echt geweldig!!!! En ben blij jullie te "kennen" in de mooie en slechte tijden!!! En t duimen voor nieuwe poging... super lief!!!! Alleen tis nog niet zover hor T kriebelt wel enorm en wil graaag weer een zwsp maar weet ook dat een nieuwe poging niet kan slagen. En dat vind ik nog wel eng. Maar wil t zeker wel proberen maar alles op zijn tijd
Pfff wat een weekend met een ziek meisje ... hopelijk hebben jullie allemaal een beter weekend gehad en leuke dingen kunnen doen. Eten had ze nog nooit overgeslagen maar nu had ze gewoon bijna 3 dagen niet gegeten. Gelukkig dronk ze nog wel genoeg. De laatste tandjes zijn nu wel door , nu alleen nog 4 kiezen te gaan volgens mij. Gelukkig van papa een goed bericht vanmorgen dat ze zich weer beter voelt en weer wilde eten! Nu best wel moe en op m'n werk, toch erg zwaar zo'n weekend met ziek kindje en daardoor weinig slaap. ST, ik duim toch alvast voor je hoor ookal gaan jullie pas over een half jaar er weer voor. Je kan niet lang genoeg 'voor'duimen .
Hier m in t zkh. Sinds zaterdag Nu Gelukkig weer thuis Virale infectie je hebt een nieuwe griepvirus die over gaat in longontsteking dus kweek genomen. Longen zijn schoon
Och Bs toch 😔 gaat t wel weer ok met M?? Beterschap voor je kleine ventje! Wat zal hè geschrokken zijn! Tori jij ook een ziek meisje. Fijn dat ze ook weer aan de beterende hand is! Knuffel voor jullie!!
Beterschap meiden! Hier ook een naar weekend. Bij dochter komen 3 kiezen tegelijk door en met zoon zaterdag naar de hap ivm oorontsteking. Beide houden me 's nachts aan het werk
Tjee BS, dat is ook schrikken. Gelukkig zijn jullie nu weer thuis en zijn z'n longen schoon. Beterschap voor jullie mannetje. Boris, oooh 3 kiezen tegelijk ... ja dat is heftig! Hier komen volgens mij ook de kiezen door (met de hoektanden die nu net door zijn), maar ze laat me niet voelen ... dus weet het niet zeker. En dan ook nog een jochie met oorontsteking, beterschap!! Ja, dat zijn zware nachten, pfff.
Aaaahhhh...wat sneu al die zieke kindjes. Beterschap voor allemaal! Hier even kort, wij gaan over op ivf. Als ik ongesteld word mogen we gelijk beginnen. Spannend.
Ach gut, die arme zieke kleintje...sterkte mama's! Zeehondje spannend en veel succes! Hier gaat alles goed, ik zwanger lekker door
Dopey fijn dat het zo goed gaat! Hier ook. Gisteravond controle bij de VK en alles helemaal in orde. Onze baby hoort er al helemaal bij. Ze schopt er lekker op los en dat geeft toch weer zo'n gevoel van contact! Helemaal in love
Zeehondje, spannend weer!! Succes met spuiten vanavond en dan op naar een mooi aantal mooi eitjes en daarna bevruchtingen! BS, aaaah ja wat een schatje ; word je zeker vrolijk van!! Ego, hier wordt ook lekker door gezwangerd . Ik kan de kleine nu al heel goed voelen als ik op m'n buik druk. Soms voel ik zelfs de hartslag als hij met z'n rug naar m'n buikwand toe ligt. Deze week de 20 weken echo, leuk! Zwaai naar iedereen en een fijne week allemaal!!