IVF/ICSI Deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door brabbel1988, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ooh Sammy, ja als ze dan 1 zijn geworden is het baby tijdperk idd voorbij ... Maar nog zoveel leuke dingen die je met ze gaat beleven!

Jeetje Zeehondje, maar eentje bevrucht?! Hebben ze zitten slapen met het controleren van de eiblaasjes dat ze nog niet rijp waren?!
    Maar goed je hebt maar één topper nodig en dit is m gewoon!
    Mijn duimen draaien, op naar een positieve test!

Dopey, sterkte met werken pfff ...
    Super dat alles er goed uit zag met de twintig weken echo.

ST, lekker genieten!! Ik geniet ook lekker mee van de leuke foto's op FB.

Ik zit nu te wachten op niet echt comfortabele stoelen. Heb om kwart over 8 bloed geprikt en zo'n vies te zoet drankje gedronken en om kwart over 10 nog weer bloedprikken.
    En dan eindelijk wat eten! Oh heb zo'n trek!!
    Wat een rotonderzoek, maar ja alles voor de kleine jongen die flink groeit! Hopelijk is het dit niet want lijkt me heel lastig om in de gaten te houden wat je kunt eten enzo. Ben ik niet gewend...

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Tori, klinkt niet als een fijn onderzoek nee. Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal goed is.

Ze moesten de punctie wel doen, er zaten er vier van rond de 18 mm. Dus mooie grootte. Aan de andere kant waren ze iets kleiner. Er zaten dus bij die 6 denk ik zeker wel 4 goede eicellen. Maar helaas, is niet anders.
    Ach, we hebben er gewoon niet meer nodig ook!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zeehondje, balen dat er zo weinig is bevrucht, mooie datum van de TP trouwens., E is 3 februari geplaatst en was toen een 8 cellig embryo dag 3. Eisprong 31 januari, zou betekenen dat je ook 22 oktober uitgerend zou zijn, net als ik bij E. Duim, duim!

Sammy prachtig, 1 jaar alweer. Wat een mijlpaal he? Van harte en wat een pracht kindjes zeg.

Tori, smerig he die suiker drankje, Hopelijk geen zwangerschapssuiker!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    zeehondje: hoe is het meid?!?!!? trek je het een beetje ;) spannend weer hor! nog weekje te gaan! :D ik duim voor je!

tori: al uitslag over de test?! (suiker)

hoest met de andere dames?! tis rustig hier! we zijn blijkbaar allemaal lekker druk! ;)
    hier geen nieuws. druk met mn werk. en als ik thuis kom ben ik uitgeteld 'en wil ik natuurlijk alleen nog maar tijd met mn droppie doorbrengen (oh en met manlief haha) dus weinig zwsp tijd. wel blij met mn nieuwe job! lekker bezig de hele dag en zit niet meer 8uur stil op mn kont! hoewel dit ook veel computer werk is. verder geen nieuws! en alles gaat goed !

5. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ja druk, ik ook ;)
    Werken, werken, ziek geweest (bah bah, hoesten en proesten en snotteren, ik had gewoon spierpijn van het hoesten! Uiteindelijk aan de antibiotica...nu gelukkig opgeknapt) en af en toe nog wat huishouden en o ja ik ben ook nog zwanger.
    Ik geniet er echt volop van nu, een heerlijk bewegend mannetje! SOms vraag ik me af hoe hiij nu weer ligt, want ik voel werkelijk op alle plaatsen in mijn buik schoppen. Volgens mij is het net zo'n druktemaker als zijn zus, die draaide ook alle kanten op. Heerlijk!

@ Zeehondje ik blijf voor je duimen!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lief dat jullie er naar vragen:
    Ik weet dat het nog niks zegt, maar ik denk dat het bij ons al over is.
    Een beetje vies verhaal misschien, maar heb de afgelopen dagen steeds een beetje witte afscheiding (opgedroogd meestal) in m'n onderbroek.. Gister 1x bij afvegen ook een kloddertje geel slijm. Vandaag hing er zeg maar een sliertje slijm aan m'n vagina na het plassen en bij het afvegen leek dit op het wcpapiertje een beetje bruine gloed te hebben. Ik heb altijd al een paar dagen voor m'n menstruatie wat bruinverlies. Dus zeker als dit doorzet is de hoop vervlogen. Helaas :( En dat terwijl het donderdag pas 14 dagen na de tp is...

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik kan je gevoel voorstellen zeehondje. Je NOD is trouwens morgen. 14 dagen na punctie. Gebruik je pregnyl of utro? Dan kan ongi ook uitblijven. Het kan nog beide kanten op. Maar vaak zegt je gevoel genoeg.
    Succes

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Las ook net inderdaad dat als er geen verdere celdeling/innesteling heeft plaatsgevonden dat je dan 14 dagen na de punctie je menstruatie kan verwachten.
    En heb woensdag de laatste keer 1500 pregnyl gespoten (van de drie keer).
    Het blijft helaas afwachten inderdaad...

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wanneer mag je testen

m. heeft in zkh gelegen luchtweginfectie en ontstoken oor nu nog niet helemaal lekker maar drinkt gelukkig weer

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Officieel donderdag testen.
    Heb steeds in m'n hoofd gehad om vrijdag pas te testen. Maar denk dat het dan al niet meer nodig is. En als het bruin niet doorzet dan toch misschien woensdag al.

Hè bah voor jullie. Wat naar dat ie in het ziekenhuis moest blijven. Aan de andere kant, daar krijgen ze wel de beste zorg.
    Hoop dat het snel helemaal weg is.

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    zeehondje gebruik je ook die balletjes die je moet inbrengen? daarvan kreeg ik namelijk (bruin) bloedverlies week voordat ik kon testen dus het kan ook daarvan komen

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nee die gebruik ik niet.

13. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    He wat balen Zeehondje, maar zolang je geen helderrood bloed verliest, is er nog hoop! Ik duim gewoon nog even door.

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zeehondje, zo vroeg wat verlies is misschien juist positief. Nog niet de hoop opgeven dat het gelukt is hoor. Voel je nog niet iets anders dan anders?
    Als het niet doorzet zou je misschien woensdag dan al wel kunnen testen.
    Ooh, deze ene moet het gewoon zijn!! Ik duim nog even verder voor je.

Ik had vorige week maandag de test en twee dagen later al per mail wat de uitslag was! De waardes waren heel mooi en heb dus geen zwangerschapssuiker. Dus nu overleggen over 2 weken bij de verloskundige wat we nu verder gaan doen. Waarschijnlijk gewoon een echo om te kijken hoe de verhouding nu is met het buikje. Het hoort gewoon bij het jongetje denk ik, en het was ook een momentopname, wie weet had ie net behoorlijk wat vruchtwater gedronken. De buik van m'n dochter was in verhouding ook groter (nu nog steeds, als wordt hij wel steeds minder bol).

Bs, jakkes een luchtweginfectie voor jullie kleine mannetje. Hopelijk is hij er snel van af. Beterschap!

ST, klinkt goed jouw bezigheden! :)

Ik voel de kleine man nu ook heel goed en vaak, ook een druk bewegend mannetje. Hij ligt nu nog wel vaak met de beentjes naar beneden, en als ik op m'n zij lig kan ik 'm al aan de buitenkant voelen als hij trapt! Dus laatst m'n vriend z'n hand eronder gelegd en die kon het ook voelen.
    Vier dagen werken is wel even afzien nu, de kleine meid is elke nacht even wakker en ik kom dan maar weer moeilijk in slaap.
    Hopelijk is het tijdelijk en wordt het geen gewoonte van haar.

Ik vergeet soms trouwens te checken of hier berichten zijn ... komt omdat ik geen directe mail krijg als er iets wordt gepost maar alleen 1x per week ofzo. Ik ga dat even aanpassen.

Dopey, lekker dat het bij jou ook zo goed gaat en je hem zo goed voelt. En gelukkig weer beter nu!

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Tori, wat fijn dat je geen suiker hebt! Toch een opluchting denk ik.

Sorry, verder even ego. Verder niks wat op een menstruatie of zwangerschap zou kunnen duiden. Het is dus gewoon nog even afwachten.
    Ik zou het liefst morgen willen testen, manlief liever pas donderdag of vrijdag. M'n verstand zegt dat dat ook beter is, maar m'n gevoel...;)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zeehondje, ik had altijd een bloedtest op 10 dagen na tp, en daarvoor had ik zelf al getest. Dus morgen zou toch moeten kunnen als je de 5e de tp had? Ooh lastig he, de drang om te testen... Maar als je verder niets voelt kan ik me voorstellen dat het beter voelt om nog te wachten tot donderdag

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb nog 3x 1500IE Pregnyl gespoten. Laatste keer vorige week woensdag. Dus dag 10 na tp had zoiezo niet gekund.
    Vanmorgen niet getest. Vond het heel knap van mezelf. Morgenochtend testen. Spannend.
    Nog steeds niks qua bruinverlies. Heb wel het idee iets te voelen in m'n buik. Maar dat kan van beide komen. Zegt niks natuurlijk.

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Spannend ik duim voor je

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we zijn zwanger.
    Vanmorgen een overduidelijke test!

Nog 1 dagje werken. Maar dit is een super begin van de vakantie!!!

Bijgevoegde bestanden:

• klein.jpg
      klein.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,7 KB
      Weergaven:
      2
  20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gefeliciteerd zeehondje, gelukkig een mooie plakkerd die ene emmy.
    Geniet ervan

En tori gelukkig geen suiker.

De rest een fijne dag

Deel Deze Pagina